ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Сергій Жадан (1974) / Вірші / історія культури початку століття, 2003

 Внутрішній колір очей




Найвища оцінка Чорнява Жінка 6 Майстер-клас / Майстер-клас
Найнижча оцінка Ярослав Нечуйвітер 5.25 Майстер-клас / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-10-15 22:17:44
Переглядів сторінки твору 45782
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.325 / 5.55  (4.985 / 5.46)
* Рейтинг "Майстерень" 5.280 / 5.55  (4.966 / 5.48)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.817
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2013.01.28 21:33
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:26:17 ]
Любо!
Здається наша дискусія, замість того, щоб привести до кращого розуміння ситуації, веде до розколу на два табори. Ще трохи і протилежні сторони кинуться одна на одну з вигуками:"Наших б'ють".
Така конфронтація нічого конструктивного не несе.
То, може будемо шукати те, що нас об'єднує, а не те, що дратує.
З повагою, Олександр.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:27:33 ]
- Ю. Андрухович


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:34:25 ]
Сашо, згодна з Вами. Повірте, що нам менше за все хотілося, щоб спроби якось "провітрити" приміщення принесли такі наслідки. Просто треба об"єктивно дивитися на речі. І вміти робити з цього правильні висновки. На жаль, як виявляється, не всім це вдається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:37:21 ]
Дякую, Любо, включаємо Ю.Андруховича.

Отже, хто має які зауваження щодо можливого голосування, і теми голосування?

"Творчість якого із вказаних авторів вам особливо близька":

- І. Павлюка
- Р. Скиби
- С. Жадана
- М. Кияновської
- М. Савки
- Ю. Андруховича
- Хто ще?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:40:09 ]
- Т. Федюка
- М. Фішбейна


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:56:28 ]
Ні, Майстрів старшого покоління не включаємо.

Т.Федюка можна, раз вже тут Ю.Андрухович є.

Отже, напевно і досить, чи ще є хто із письменних, хто активно бере участь у світському житті?
Бо хороших авторів, безумовно, значно більше...

"Творчість якого із вказаних авторів вам особливо близька":
- І. Павлюка
- Р. Скиби
- С. Жадана
- М. Кияновської
- М. Савки
- Ю. Андруховича
- Т. Федюка

Сенс голосування не в тому, хто кращий, а у розмаїтті напрямків, які являють собою названі автори, так?
Кількість можливих варіантів - 3 (?),
голосування робимо строгим - від 5,25 рейтингу "Майстерень".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-21 13:45:15 ]
А я за критику, хай і зверхню - вона ж критика, може і такою бути. Гірше коли взагалі штиль, чи заштормить раз на сезон кількабальним хвалебізмом. Коли без 5 хв. автору "старожили"(С) дають слушну пораду, а він відгавкує свої банальні рими і образи унікальністю почуттів і життєвих ситуацій, - розумію, таке живу людину не може не роздратувати. "Випишеться" - надто слабкий аргумент, щоб дмухати на кожне нове ім"я на сайті, як на мене. А то останні діалоги схожі на ледь не пряму заборону гострокритики - так і до цензури недалеко. Хоча, бажання Адміністрації охоплювати якнайширше коло авторів цілком маркетингово-зрозуміле, і в принципі, досить хороше бажання. А яка стратегія?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:03:06 ]
Віталію, запитайте спочатку вашого вчителя, шановного Струцюка, і перекажіть його погляд, якщо, звичайно, зможете пояснити йому - про що йдеться.
А йдеться про те, чи може будь-хто давати слушні поради і напружувати стосунки між широкими верствами тих, хто навчається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:14:51 ]
Помиляєтесь, Володимире, будь хто не може давати слушні поради. І стосунки напружились не між "широкими верствами", а між одним-двома новачками, чиї світи Вам особисто подобались, і між тими, хто осмілився їх критикувати. А також між тими, хто вважає, що словесна патока - це все, що потрібно автору, особливо початківцю, і тими, хто так не вважає.
А хіба Ваші слова "якщо, звичайно, зможете пояснити йому - про що йдеться" - не зверхні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:28:52 ]
Це ви у нас ніколи не помиляєтесь, Чорнява Жінко.

Ні, не зверхні мої слова, бо зареєстрований шановний Віталій Ткачук 2009-08-10, отже досвід перебування в тематиці наших проблем - мінімальний, і наразі розуміння поетичних процесів достатньо чітко описано коментарем Віталія Ткачука. Особливо вражає - "відгавкує свої банальні рими"...

А погляди Й.Г. Струцюка було би цікаво почути.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-21 14:34:58 ]
Перепрошую, але навіть намагання надати "розуміння поетичних процесів" (Ваших) у своєму коментарі не робив. То просто ну геееть суб"єктивне враження-спостереження від коментарів і відповідей на них кількох авторів. Думаю, не я один помітив, що відповіді їх були більше схожі на відгавкування, а не на адекватну реакцію на конструктивну критику.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:44:26 ]
Ні, Володимире, я помиляюсь.Але вмію це визнавати і не роблю з цього жодної трагедії.
Щодо взаємозв"язку між перебуванням на ПМ (!) і здатністю автора "зрозуміти поетичні процеси" - то це, вибачте, просто смішно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Той що в скалі сидить (М.К./Л.П.) [ 2009-10-21 14:26:12 ]
Поділяю, Віталію, вашу точку зору.
Критика має бути гострою, іноді "на грані фолу"..
Смисл сюсюкатись з автором, якщо його вірші, вибачте, повна фігня.. Якщо людина пише, бо не може не писати - вона зробить правильні висновки.. Буде вдячна, навіть.. А сюсюкання тільки сприяє розростанню легіону графоманів

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:32:48 ]
І справді не потрібно сюсюкати із автором, ось тільки де і хто про таке говорить??? :)
Займайтеся кожен собою, бо в кожного із нас своїх проблем море, навчати при цьому інших, дивовижа...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:35:37 ]
Не можу погодитись.
Критика має бути такою, щоб спонукала автора вдосконалюватись.
Але всі автори різні. То ж критик має бути делікатним.
Це, як у вихованні: одну дитину можна психічно травмувати поглядом, а іншій - хоч кілок на голові теши.
Так і до поетів має бути індивідуальний підхід( одних більше спонукає до росту гостра критика, а інших - похвала. А золота середина - в поєднанні обох методів з урахуванням індивідуальності автора)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:38:28 ]
а навіщо тоді взагалі на ПМ передбачені коменти??? щоб казати: чудово! геніально!! неперевершено!!! Чому будь-яку критику чи поради Ви сприймаєте як звернє повчання?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Той що в скалі сидить (М.К./Л.П.) [ 2009-10-21 14:42:48 ]
:) в тому й проблема
почну з себе: всі мої коменти будуть "по ділу"
без сюсюкань..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:42:56 ]
Олександре, а ось на мою думку, не спонукає критика удосконалюватись - взагалі не спонукає.
Вдосконалюєшся від контакту із досконалим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:44:40 ]
Щодо можливості коментування, так і руки нам дано, аби ми злі речі ними робили, так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:48:25 ]
Володимире, "критика" - це не тільки вказування на недоречності, це й аналіз. Подивіться у визначення цього терміну. Навіщо тоді виставляти вірші на Головну? Щоб народ мовчав???


1   2   3   4   5   Переглянути все