ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча

Володимир Каразуб
2024.04.18 19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.

Козак Дума
2024.04.18 10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –

Микола Дудар
2024.04.18 09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…

Світлана Пирогова
2024.04.18 08:39
Якщо серця співають, то вона, мов пісня.
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г

Микола Соболь
2024.04.18 08:26
Циклопу треба жертва, voila,
і він знайшов її в центрі Европи,
нема потвори гірше москаля,
не люди, а трикляті азіопи.
У світі всі стурбовано мовчать.
Не можна, кажуть, монстра турбувати.
Коли вода затопить Арарат,
то хай потопить й полчища сохатих

Леся Горова
2024.04.18 08:16
Не ласкає нас море життєве лазурними хвилями.
Не втішають його буруни, у вітрах неприкаяні.
Ми - дві чайки утомлені, низько літаємо й квилимо.
І чи крила піднімуть у завтра, напевно не знаємо.

Ми з тобою - дві чайки. І берег в такій невідомості.
З-

Віктор Кучерук
2024.04.18 05:58
Ширяє ластівка над мною
І так щебече угорі,
Що довго мовчки я не встояв
У співом збудженім дворі.
Почав підспівувати пташці –
І звеселіли небеса, –
І у конвалієвій чашці
Заграла перлами роса.

Іван Потьомкін
2024.04.17 21:42
У густому лісі, на дубі крислатім,
Знайшли собі хату
Орлиця та кішка, та свиня кирпата.
Орлиця вподобала собі верховіття,
Кішка полюбила над усе на світі
Просторе дупло. А свиня кирпата
Внизу оселилась: жолудів багато.
Жили тихо й мирно. Кожен сам

Ігор Деркач
2024.04.17 14:19
А це не раша почала війну
та і Європа, нібито, не винна,
що не одну
годує звірину
і поїть її кров’ю України.

***
А нами управляють не каліки,

Микола Дудар
2024.04.17 09:42
Основне завдання курсу —
Бути кращим в черзі знань…
І не бути сліпим буслом
Поміж зібраних питань…
Раптом хтось візьме і бовкне
Щось про славу, про медаль…
Якщо він… ще й осінь жовкне —
Стелить паморозь печаль…

Світлана Пирогова
2024.04.17 08:45
А-ж гілля гнеться бузу від суцвіть,
Р-анкові пахощі несуться в світ,
О-бласкані промінням золотим,
М-агічно ваблять запахом крутим.
А кущ танцює з вітерцем танок
Т-акий щасливий з вихором думок.
Улад, у такт шепоче, шурхотить
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Степан Коломиєць
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Сергій Жадан (1974) / Вірші / історія культури початку століття, 2003

 Внутрішній колір очей




Найвища оцінка Чорнява Жінка 6 Майстер-клас / Майстер-клас
Найнижча оцінка Ярослав Нечуйвітер 5.25 Майстер-клас / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-10-15 22:17:44
Переглядів сторінки твору 45744
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.325 / 5.55  (4.985 / 5.46)
* Рейтинг "Майстерень" 5.280 / 5.55  (4.966 / 5.48)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.817
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2013.01.28 21:33
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-20 17:21:10 ]
"А ось доля простих "жінок, доярк, селян і робітників" мене турбує, тому що в них дефіцит авторів. А саме Вони складають більшість нашселення країни. Саме по них можно оцінити культурний рівень народу." -
чого ж Ви так низько оцінюєте наш народ, пане Христенко? Звідки Ви можете знати про його рівень?

А не забагато примітивщини зараз у нашій культурі? Чи не варто підносити рівень нашого народу, а не опускати його?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-20 17:24:37 ]
Чорнявко!
Масова культура, типу Вірки Сердючки - це загроза для суспільства. Нажаль, цей приклад підчеркує, що середній рівень культури досить низький. І не розкрутка тут головна. Адже ні Ви,ні я не будемо слухати Сердючку, скільки б її не крутили.
Я вважаю свюїм обов]язком цю ситуацію змінювати, в міру своїх сил і здібностей.
Нажаль, елітарна поети відсторонюються від масової культури. А могли б внести неабиякий внесок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-20 17:27:44 ]
Цілком згоден, Любо, що "так звана народна поезія має бути гарної, а не примітивною".
Я за таку поезію:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-20 17:35:23 ]
Шановна Вандо!
Я якраз і не згідний з тим рівнем масової культури, який зараз панує.
Вважаю, що гарна поезія має відігравати суттєву роль у піднятті рівня масової культури.
А проблему бачу в тому, що НМСП поезія елітарна все більше відмежовується від масовї, полишивши народ напризволяще, на поталу Сердючці та іншим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-20 17:43:39 ]
Шановна Вандо!
Рівень масової культури треба підіймати.
Але, як у всякому навчанні, треба йти від простого до складнішого поступово. Боюсь, відразу після Сердючки - Жадана масси не сприймуть, навіть, якщо його розкручувати.
То ж має бути перехідний місточок, який я і називаю народною поезією: поезію, яка водночас мудра, красива, оригінальна і зрозуміла для мас.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-20 17:44:41 ]
В Україні багато хороших поетів - різного рівня складності і наближеності до народу, справа не в цьому.
Справа в тому, що дуже часто хороше залишається нерозкрученим.
Проблема саме в просуванні якісної культури та її здобутків - а не в її відсутності. А "писати доступно, для народу" нічим не зарадить цій ситуації.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-20 17:48:10 ]
Пане Христенко, пишучи "доступно для народу" Ви хіба що сприяєте збільшенню кількості своїх читачів, але ніяк не піднесенню рівня культури.
Даруйте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:47:38 ]
Шановна Вандо!
Щиро здивований і розчарований тим, що Ви, як культурна жінка і редактор, не знайшли ліпших аргументів, ніж перехід на особистості:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-22 15:42:41 ]
Шановний Олександре Христенко, які особистості??

Я вказала Вас як приклад поета, що сповідує підхід "доступності до народу".
З таким же успіхом, могла написати так:
"Пишучи "доступно для народу" Ванда Нова хіба що сприє збільшенню кількості своїх читачів, але ніяк не піднесенню рівня культури."

А от Ви, шановний, якраз і перейшли на особистості зі своїм коментарем.
Дивуюся, що Ви як народний поет, вічний романтик і співець жіноцтва, нічого кращого не придумали.
На цьому наша розмова закінчена.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-23 13:07:33 ]
Шановна Вандо!
Не можу погодитись на закінчення розмови на такій, не досить приємній ноті.
Мені аж ніяк не хотілось, щоб між нами залишалась якась напруга.
Адже розбіжність поглядів - це ще на привід для неприязні, чи не так?
Тому щиро прошу вибачати, якщо я Вас чимось образив.
Отож, прошу мене вибачити.
Сподіваюсь на Вашу великодушність:)
З повагою, Олександр.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-16 02:10:30 ]
у пошуках свого власного внутрішнього кольору очей
дозволю собі трохи порефлексувати,
зрештою, зводячи усі випадкові рефлексії на тему
під однією назвою,
скажімо,

про пустоту

ось на сходах свідомості спиною до світла сидиш ти, вдивляючись у темряву. якщо придивитись уважніше, можна побачити, що і темрява має свої відтінки, виграючи тінями по той бік свідомості, на дальній її стіні. ти уважно спостерігаєш за ними: ось ця тінь – жінка, яка курить кемел, тут - пустота, ось половинки мертвих равликів (оці стиглі шістки - це ж равлики, ну, правда?), ось ще пустота, а тут - чоловіки і годинники, іще пустота, а тут - черепахи, трохи метеликів, луснувших капілярів, пустота, кава із чаєм (адже це - чай? не розберу...зливається усе.), і знову - пустота. дивишся, дивишся... і хто б тобі підказав, що ось прямо зараз за твоєю спиною якийсь невідомий блазень крутить свій проектор тіней, кидаючи на стіну перед тобою все нові і нові тіні, нові і нові фігурки, нові силуети, твою нову реальність… а ти б може і розвернувся, але ж здогадуєшся, що буде потім. а буде що завгодно, окрім вороття назад до печери. бо вийшовши із цих товстенних стін раз, ти вже не зможеш повернутись. адже так? не відповідає. лише крутить і крутить свій проектор... а ти дивишся. не тому, що не можеш не дивитись, звісно. просто дивитись тобі більше нінащо...
і ось на сходах свідомості сидиш ти. а за твоєю спиною, за спиною твого невідомого блазня, який крутить тобі свій химерний проектор, на сходах університету сидить жінка, якій ледве добігає тридцяти, і курить кемел…
але ж ти цього не бачиш.
…і нічим вона не особлива у цьому авторському світі, де нікого не дивує морська безодня під її тонкою, наче рисовий папір, шкірою, не дивує її біль, який сиплеться холодними лезами і срібними цвяхами, розрубуючи по живому щось живе і справжнє, наче равлики на внутрішніх пляжах її безмежного внутрішнього океану...
але ж ти цього не бачиш.
…і кого би здивувала ця пустота, сповнена слів і звуків, жива і тепла, наче немовля, сповнена змістів і глибини, немов Біблія... кого би здивували її спогади і мрії, тонку і зграбну веревичку кольорових асоціацій, які викликає у неї кемел, і мокра бруківка після дощу, і сходи університету, і випадкова метушлива перехожа молодь... цілий світ значень, який будується довкола неї, поки вона просто сидить і курить, кого би він здивував у цьому химерному авторському світі, який ти не бачиш? дивись, он - її черепахи, повільні, наче час у годинниках її чоловіків. пливуть, спокійні і байдужі, здіймаючи мул, забаламучуючи чисті прозорі води її пам*яті. і чого ті дурні слухають годинники, наче пульс? може, намагаються почути щось втрачене, мов би слухають давно затихле море, у мушлях? – тут вже дивуйся не дивуйся, все одно не дивуєшся, бо автор крутить свої кадри, один за одним, один за одним, без перерви на
пустоту
єдине, що ти бачиш…
але ж якби міг, я точно знаю,
ти б теж помирав разом із ним, аби відчути - що це і було життя. ти б теж входив у текст, немов у гарячу воду, вбираючи його на повні груди, аби зрозуміти з якого боку свідомості знаходишся ти, і яка твоя реальність: чи є у ній місце для випадкової краси, що її так повно довкола, краси кольору метеликів із луснувшими капілярами у маленьких очах, для густої венозної сакральності, твоєї власної релігії, твого власного бога, який перетворює твою воду на кров, а твою кров - на вино…
ти цього не бачиш, звісно,
але вибір за тобою,
бо коли ти сидиш на сходах своєї свідомості, вдивляючись у свою внутрішню темряву - внутрішню свою пустоту, тоді тобі як ніколи ясно відкриваються усі її відтінки, усі її кольорові шви…
хтось називає це своєю внутрішньою пустотою, хтось темрявою і лише ти, до болю напруживши втомлені очі, аби роздивитись хоч трохи більше у своєму безмежному внутрішньому просторі... зрештою затиснеш пульсуючи скроні холодними вогкими пальцями
і назвеш її душею, наприклад.

:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-16 11:04:14 ]
Жіночі мандри всередині себе - це завжди класно, там є що досліджувати, бо жінка, досліджуючи себе, досліджує непізнаний чоловічим, а отже і земним світом, космос майбутнього, в т.ч. і загального.
Це дав Господь таку чудову можливість.
Чоловічі можливості теж прекрасні, і їх теж дав Господь.

Що ж дає нам автор? - присутності якого в українській літературі я радий, але наразі ще не вважаю його значним Явищем, принаймні в царині поезії, але це суто мої, як то кажуть відчуття...
Нехай, щодо цієї ж композиції, суто формально будемо вважати, що не було там різних Кобо Абе і інших, інших, інших, які саме цим методом користувалися вербально набагато більш образно. Що не існує кінематографу, який саме це, (про) що пише автор, зробив і яскравіше і багатоплановіше, і більш вражаюче. Не будемо чіплятися до того, що насправді в озерах не має громіздких черепах, а хрестоносців сарацини не розрубували навпіл, бо справа до ближніх боїв в основному не доходила, в основному стріли, стріли і хвороби... - це не так вже й важливо, правда? Хоч трохи інфантильно, чи ні?

Проблема для мене і в тому, що тут зовсім не має живої душі - ні авторської, ні ліргероїні, - є гра свідомості, і все.
Проте, заглядаючи в очі, чи там гладячи прозору жіночу шкіру, завше відчуваєш, бачиш, осягаєш жіночу душу, повну живого, то чи зробив це автор? - бо тут лише хворобливе вмирання - кров, смерть, холодні леза, срібні цвяхи, лускаючі капіляри...

Очевидно, що композицію "розраховано" на певний рівень сприймання, написано швидко і не надто акуратно, - той самий звукопис таки на рівні посереднього, що як для серйозного автора, особливо у його нібито поетичних трудах, не припустимо.
Чому так, відповідь проста - бо це не поезія, яка навіть від посереднього автора виходить більш поетичною. Це художня проза.

А хіба не така подача більш природна для прози?
Ось на сходах університету сидить жінка, якій ледве добігає до тридцяти, і курить кемел. Після дощу, витираючи шкіру, яка в неї прозора настільки, що під нею видно водорості і пісок, вона думає - ось знову з неба сипляться холодні леза, срібні цвяхи, і ранять смертельно равликів, котрі падають, розрубані навпіл, мов хрестоносці в пісках Палестини.
Потрібно довго говорити, вишептуючи і проговорюючи різні слова і назви різних речей, щоби не таким порожнім виглядало повітря навколо неї. Після пробудження всі її чоловіки прикладають голови до годинників, наче до мушель, і слухають як в далеких озерах здіймають мул громіздкі черепахи.
І навіть не зателефонуєш їй при нагоді; тому що іноді варто померти, аби зрозуміти, що це й було життя, і тому що слід іноді стулити повіки, щоби побачити з якого боку сновидіння ти знаходишся; і після зміни погоди знову підійметься тиск від якого лускаються капіляри в очах випадкових метеликів й стає теплішою її шкіра, від якого вода в її кранах і посуді перетворюється на кров і вона знову цілий день не може ані приготувати собі чаю, ані зварити кави.


Поезія і ця композиція Сергія Жадана, знову ж таки, як на мій скромний розсуд, таки різні речі.
Ще раз нагадаю, що навіть верлібри, з тих, які належать до Поезії, - мають свій композиційний гармонійний ритм, свій живий пульс, - тут цього не має.

Поезія відрізняється від прози обмеженим свавіллям автора щодо всього, чого він торкається - а вже якщо хочеш обминути строгі божественні пропорції живого, вибираєш прозу, що і зробив тут, як на мене, автор.

І таких уривків можна навирізати із Великих наших прозаїків мільйон, якщо не мільярд, і зробити Великими Поетами і Загребельного, і Панаса Мирного, і Іваничука, та майже всіх, великих прозаїків зробити великими поетами - але навіщо обманюватись?

Я, звісно, навіть не намагаюсь наполягати на якій не будь істинності своїх слів, кожний нехай вважає, як він хоче вважати, але краще дивитися на світ відкритими очима, і зважати на досвід тих, хто справді чогось досяг, і справді є Кимось.

А всі критерії від Бога. І якщо хтось вважає інакше, то нехай і в диспут вступає з тим, хто мислить таким саме чином, бо нема сенсу диспутувати, коли жодної спільної цятки розуміння...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-16 14:57:48 ]
Про Кобо Абе в точку я коли це всь читала він мені теж на думку спав :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-16 13:40:33 ]
- Скажите, вы любите кошек?
- Нет.
- Значит, вы просто не умеет их готовить.

Я пам"ятаю, Володю, Ваше ставлення до верлібрів. У даному випадку воно проявилося дуже яскраво.

Що стосується останнього Вашого ...еммм... затикання рота, погоджуюсь, що все від Нього. Але це автоматично не означає, що і сприйняття читача таке ж саме. І якщо читач не розуміє і не сприймає текст, це проблема скоріше не автора, а читача. Але тут знову постає питання критерію. Вам особисто може не подобатися, Ви особисто можете не розгледіти душу - можливо, Ви не на тій хвилі, можливо, ранішня кава виявилася недостатньо міцною... Але не визнавати, що цей текст хоча б цікавий, що в ньому є настрій, що в ньому є образи, багатоплановість (ні-ні, вони Вам вкрай не подобаються, вони - не з Вашого гардеробу, більше того, вони зовсім чужі тим багатомільйонним "селянам, дояркам і робітникам", за яких так переживає наш народний поет О. Христенко) - так от, не визнавати об"єктивно все це чи не означає зраджувати всім тим критеріям?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-16 14:08:53 ]
Любо, знову ж таки, не має душі у ваших словах "про кошку", та й цинічна це якась заувага. До чого вона тут?

Потім, щодо верлібрів у поезії - ви, як на мене, явно серйозно плутаєтесь, Любо.

Можу ще раз вас ознайомити і з моїми поглядами, аби вони не перекручувалися незрозумілими натяками.

Зрештою, словники до ваших послуг.
ВЕРЛІБР, -у, ч. Те саме, що Вільний вірш(див. вільний).
Вірш - Невеликий поетичний твір, написаний ритмізованою мовою, найчастіше з римуванням рядків. // заст. Вітальний віршований твір на Різдво чи Великдень, перев. з біблійним сюжетом. 2. Одиниця ритмізованої, поетичної мови, що складається з певної кількості стоп, з чергуванням наголошених і ненаголошених складів; рядок.

Отже, Любо, "Внутрішній колір очей" - не вірш, і не поетичний верлібр (немає тут, як на мене, ритмізованої мови) - та якщо ви не згідні із даними академічним словником визначеннями, то вважайте, що це я плутаюсь, а не ви.

Щодо читача, то нехай сприймає як хоче, я ж усюди делікатно вказую, що це тільки моя думка.
А ще моя думка, що ви Любо могли би в поезії звертати більше уваги на душевне, хоча би на присутність такого - бо саме до душі, як і до неба, в першу чергу апелює Поезія.
Бо де ви тут, у цій композиції, розгледіли душу - вкажіть, будь-ласка, ключові рядки, чи відповідні слова...

Тому ви праві у тому, що текст цей мені не до вподоби - не помітно мені душевності, зате дуже багато крові, і мертвотності... :(

Я би і не оцінював цей текст ніяк, якби ви не поставили і справді незрозуміле мені "6" ("Прекрасно"), та це ваше право, - отже маємо прояв різноманітності поглядів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-16 14:29:11 ]
Володю, цей цинічний жарт про кошку всього лише натяк на те, що іноді ми не любимо, того що не розуміємо. Ви, наприклад, не любите страв із сирої риби чи черв"яків яких-небудь, а для деяких далекосхідних народів це делікатес. Але то таке.

Дякую за довідку про верлібр із академічного словника. Я казала про особисте Ваше, Володю, ставлення до верлібрів, а не про визначення його словником, тим паче, таким викривленим.

Про наявність душі. Володю, я занадто Вас поважаю, щоб навіть припустити думку про те, що сама відсутність слова "душа" могло спричинити такі Ваші слова. Я не можу виокремити тут "ключові рядки", бо весь текст цей про душу. Про душу жінки, яка, не зважаючи на свої майже 30, все ще дитина.Якій страшно, самотньо і холодно. І пусто. Яка все ще шукає себе тут, по цей бік сновидінь. У якої "море під шкірою" (шикарний, як на мене, образ!). До речі, Жадан - один з небагатьох поетів-чоловіків, який вміє описати душевний стан жінки.
______________
Колись давно-давно, ще в школі, я написала контрольний випускний твір про "Вишневий сад" Чехова. Твір був розгромний. Бідний Антон Павлович :) Я камінця не залишила, звинувачуючи його в тому, що твір нудний, бо в ньому немає життя, а тільки скукотища і т.ін. І тільки через багато років я зрозуміла, що саме талант і майстерність Чехова дозволили йому ТАК написати, щоб викликати у читача повне несприйняття того, описаного ним, життя. Дякувати Богу, моя мудра вчителька з літератури тоді це зрозуміла...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-16 14:36:17 ]
От я завжди любила Чехова і ніколи він не був мені нудним, і ні до чого тут якесь там розуміння, це просто справа смаку. А смаки протягом життя змінюються. Га?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-16 14:20:17 ]
Мені дуже шкода, що моя думка тут мало що важить, бо все шо я вмію це читати, але я вмію ж читати! і навіть не поскладам.
і виразно вмію читати, і дикція в мене хороша. (блін шо ж це ше для читання тре може брендова білизна чи дорогі туфлі?)
Ой, та не вже я ше маю пАнімати то шо читаю, то ж не мавпа вроді, значить
всеж таки я вмію читати. тепер коли з цим розібралися йдемо далі
Оцей вірш Жадана я прочитала, і з першого разу (вдруге читати не хочу і не просіть) пропустила його через через себе і зрозуміла без допомоги розлогих коментів...
І що я відчула?
Теж саме, що і завжди
Я відчула що

Я Н Е Л Ю Б Л Ю Ж А Д А Н А

Все решту сказали Майстерень Редакція і я погоджуюсь з ним, так начеб я сама це казала.
Для мене Жадан це комерційний панк в літературі. Ніяких принципів лише - спровокувати і продати. Йому це вдається зробити грамотно ото і все. А сам по собі Жадан, ну коли не пише, то канешно дуже інтілигентий і інтелектуал, думаю він би сам себе ніколиб не купляв би і не читав.
Знаєте всі журналісти пишуть одне, а читають зовсім друге, ой а Жадан теж із них?
Ну то і всьо ясно. Уважаю пацана каждий заробляє на хліб як може. Тільки не кажіть мені шо він ВЕЛИКИЙ поет
Р.S
Прошу вибачення за великі літери та виділені фрагменти, хотілось похвалимтися знанням комбінацій клавіш


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-16 14:38:22 ]
Юлю, а хто каже, що він ВЕЛИКИЙ поет? Я, наприклад, вже втомилася повторюватися, що не належу до його палких прихильників :) Більше того, Жадан-майданний-післямайданний - набагато простіший і комерційніший (згодна), ніж ранній. І любити - не любити -це право кожного. Справа не в тому. Справа в тому, щоб визнати, що він - неординарна і в чомусь знакова фігура нашого сьогодення. Я, наприклад, не люблю деяких класиків. Але це ж не означає, що я не визнаю їх класиками.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Той що в скалі сидить (М.К./Л.П.) [ 2009-10-20 16:39:59 ]
респект і уважуха :))

1   2   3   4   5   Переглянути все