ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Сушко (1969) / Вірші

 Сумно




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2018-12-21 09:42:58
Переглядів сторінки твору 8764
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / 0  (4.968 / 5.49)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (4.970 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.777
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2023.11.18 06:11
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 09:58:16 ]
Левицю здолати невдатнику не до снаги.

Відмітилася: прочитала). І більше ні слова тут від мене. Хай настає благодать). Не відповідайте на мій коментар, будь ласка.
Гарного дня. Левиця Майя пішла в реалії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 12:57:06 ]
Світлана-Майя Залізняк
2 хв. ·
Тиша... морозець...

Хочеться приємностей, шани - за життя...
А нечема тужиться: "Ти - ніхто, затям...
У твоєї музоньки вишитий корсет...
Ти - застигле олово, я буян-поет..."...

Хилиться, кусається...
Шепотіння... шок...
А друзяка: "Майєчко... "...
Маслюки - в мішок...

Жнивно... урожайненько...
тиша... морозець...
На щиті тефлоновім - надміцний різець.
Грані чітковіссимо, а прозоро ж як...
Муху півзасушену принесе будяк.

Десь орли і соколи...
Десь хорали...
Сміх.
Хто себе тут вирізьбив - той і переміг.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 16:43:47 ]
Про яке ти кубло, Сашо? Хто гадюки, хто "вдатники", хто "невдатники"? Знаєш, я дозволю усе ж тобі дати одну пораду. Ти б ото замість "левицям" якимось еківоки робить, подумав, у які неприємності з ними можна втрапить... Я просто от не розумію- навіщо воно тобі треба? Нічого гарного це тобі не дасть точно... Гаразд... Натхнення. Все ж ми поети


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 17:01:42 ]
Трохи про інше. Про літературу. Сашо, ти порапив трохи в ілюзорний світ. Роздивись, є купа сучасних напрямків у літературі (в сатирі теж, доречі, часи Глазового, при усій повазі до нього давно минули. Про мову. Дивись. Оця спекулятивна теза ХТО МОВУ КРАЩЕ ЗНАЄ, ТОЙ КРАЩИЙ І ПОЕТ не витримує жодної критики. Бо мову мають вдосконалювати усі творчі люди в україномовному просторі. А поезія- дар, божий. І коли його нема, людина зі знанням мови- просто людина зі знанням мови, не більше. Це все кон"юнктурою зветься, прийде час і піна схлине. А мову- вдосконалюємо всі, так. З цим згоден. Тепер ще таке. Щодо вживання викоано-аназронічних висловів. Та Бога ради. Виникає питання, чому б не почати писати мовою Слова о полку Ігоревім, скажімо? Теж наче близьке і рідне?) Правильно. Бо ніхто подібних "новацій" не сприйме. Інша річ- новословоутворення. Це розвиок поезії і річ загальноприйнятна. Є складні прийоми. Ніхто зі справжніх поетів вже у світі не пише віршів стилістикою минулих століть. Бо знову ж таки є поступ і розвиток. Ото я побажаю тобі як друг енергію на таке витрачати. Ти її витрачаєш ні на що, і мені справді шкода її. Бо потенціал у тебе є. Всього тобі доброго, Сашо


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-21 18:23:14 ]
Дякую, друже. Мій світ, як я твій, має свої стежки. І ти, і я пишемо в задоволення. І чхати на те, що дехто думає з цього приводу. Пишемо то й пишемо. Але вправи робити не лінуймося. Позав,ора писав дванадцятистопним ямбо. Задом наперед. Новаторство? Звичайно.у,ора гекзаметром коломийки. Теж, скажу тобі, штука цікава. Особливо люблю сатиру, написану п'ятистопним анапестом. Люди, чомусь, не дуже люблять такі експерименти. Шукають так зване нове, яке наспрвді є забутим старим. Ще й на додачу погано знають історію літератури.
Але це несуттєві деталі.
Кожен обирає планку по собі. Моя планка немислима без критики. Хтось обирає в супровід своєму Пегасові хвалу. Хтось узагалі не заморочується - пише, не відаючи наскільки неграмотно. Ще й прикриваючись душею. Чи серцем. Оці найбільш цікаві. Люблю таких.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 18:48:51 ]
Я на цьому сайті не бачив неграмотних, Сашо) Багато чого, бачив, але неграмотних- ні. Заморочуватись... Знаєш, жоден з великих поетів при написанні власне твору, не задумувався над назвою розміру, яким він пише. Якось так виходить, що вірші "йдуть" поету з порталу. Або не йдуть. Саме це і називається Божим даром. Наступна обробка- справа інша. Я, наприклад, беручись за написання твору, не маю задуму, яким розміром його писати. Без натхнення розмір не в допомогу))) Ти доросла людина, я не проти твого шляху. Майбутнє все розставить по місцях... І не вважай тут когось ворогом. Тут віртуальний світ, ворогів нема. Про критику- я вже казав про критику і не критику...
Що я люблю... А СПРАВЖНЮ ПОЕЗІЮ ЛЮБЛЮ, Сашо. Саме тому я тут. Що не люблю... Та ти знаєш, що я не люблю... Гаразд. Творчості і наснаги)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-21 19:56:47 ]
Так,друже. Грамотність - вторинне. Головне, власне, сама творчість. На ній і сконцентруємося. Шнуймося.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 12:38:46 ]
http://maysterni.com/publication.php?id=23110


Автори / Ольга Ілюк / Критика | Аналітика

КЛАНИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Сучасна українська література, як і політика, поділилась на клани, певні угрупування і шукає подібних собі, аби виділитись серед інших не лише їм притаманною якістю (стилем, формою, змістом і т.д.), а й кількістю собі подібних.
Цих течій (себто кланів) декілька найбільш промовистих:
- Література, представлена в інтернеті.

- Література (статусна) старої генерації ще за радянщини сформованої Національної спілки письменників.

- Література так званих феноменів ("Станіславський феномен"), породжена в часи розвалу Союзу, коли всім здавалося, що ніхто вже не напише стандартної радянської поезії та прози, тому не напише вже нічого, аж тут з"являються веселі молоді люди, які дозволяють собі епатажно виступати перед читачами та використовувати ненормативну лексику в своїх текстах (чим і привертають увагу).

- Література масового читача (як її ще називають "курчача") для розваги серед буденності та сірості втомлених мегаполісників, які готові повчити українську мову саме з легеньких, простеньких сюжетів чи детективних пафосних варіацій на урбаністично-реалістично-жахливу тему...

- І література російськомовна, якою захоплюється та частина України, що не може ніяк переключитись на мову цієї ніби незалежної держави.

- А також регіональна література, яку читають свої, знайомі, друзі, пишуть свої регіональні районні газетки, обговорюють на примітивних літвечірках фальшивими компліментами і потім красиво обмивають відповідними напоями для настрою, щоб не геть було гірко від такого часопроведення.

Всі ці течії самодостатні, практично не пересікаються між собою, перманентно успішні, малорентабельні та однаково залежні від мети. Було б важливо дізнатись мету цих течій! Що вони несуть масовому читачу, чи просто СВОЄМУ читачу?

Я даю перелік сайтів тих, які є більш промовистими за змістом, і їхній напрям легко визначити серед вищеподаного переліку.

www.inlit.com.ua

www.potyah76.org.ua

http://artvertep.com/authors

http://www.nspu.org.ua/

www.lib.proza.com.ua

http://termitnik.dp.ua/


От я подумала собі щойно: навіщо я це пишу, навіщо я дивлюсь поглядом спостерігача і що хочу сказати цією критикою? Безумовно, для кожного покупця знайдеться свій товар і на кожен товар - свій покупець.
Але чи такою я сподівалась побачити українську літературу, захоплено зачитуючись іноземною протягом шкільних і студентських років?
Боюсь, що ні.
Її можна охопити декількома годинами сидіння в інтернеті, а висновок один: МАЙЖЕ НЕМА ЩО ЧИТАТИ!
Люди добрі, ви практично нічого дійсно суттєвого не несете своєму читачу! Складається враження, що більшість реально пише лише для себе, для власного самовдоволення, для того, щоб привернути до себе увагу, попиячити потім з друзяками, і заявити колись в якусь заблудшу камеру, що "я єсмь великий український поет!" Чи швидше "поєт"...
Дивуюсь я...
Складається іноді враження, що навіть серед російськомовних літсайтів більше змісту і сутності текстів, ніж серед наших таких вже чудесно-розрекламованих специфічною, майже нелітературною, ЗАТЕ ЯКОЮ ОРИГІНАЛЬНОЮ (?) ніби українською мовою...
Чому воно так?
Період перехідний? Вже ж вилізли з підліткового віку (17 ж бо років незалежності!)... Чи для держави то один вік, а для літератури зовсім інший?..
Заперечити цьому, звісно, можна, і я б хотіла це заперечення отримати... Аргументоване!
Подобається мені лише об"ємний сайт http://maysterni.com - тут багато оригінального, можливо завдяки умінню авторів поєднати минулі досягнення української літератури (повага до класиків) та вже нова генерація тих поетів, які йдуть шляхом пошуку своєї ніші в літературі.

Що так впливає на українців? Вони ж мають безліч оригінальності в собі, але завжди її подають не так, майже все роблять не так... І тому й література не така якісна, як в інших країнах...
Немає СТИЛЬНИХ відкриттів, повсякчас немає чистоти в писанні, немає вишуканості, немає стилю благородності, проте є пафос, самолюбування і епатаж...

Та неможливо виїхати на європейський рівень (маю на увазі ВИСОКИЙ!) з ТАКИМ багажем. Ніхто того не визнаватиме... Його і в Україні мало хто знає і визнає... Стільки ваших прихильників, є більше ста - і то й добре? А хто ці СТО? Любі друзяки?

Принаймні тішить одне - Є КУДИ РОЗВИВАТИСЯ! Є можливість РУХАТИСЬ ДО ДОСКОНАЛОСТІ, шукати нові обрії!
Сподіваюсь лише, знайдуться й ті, хто СПРАВДІ ШУКАТИМЕ, а не клонуватиме чужі помилки та напрямки кланованої (узурпованої кланами та угрупуваннями?) української літератури...
Зрештою, надія є завжди...
ПИШІМО! Але з кожним днем все краще й краще:)))

Контекст : Персональний сайт автора





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Шоха (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 13:12:36 ]
Добірному товариству моє шануваннячко.
Розмова була б цікавою і конструктивною, якби протікала в одному руслі, не розмитому нав’язуванням мало чим обгрунтованої персональної істини в останній інстанції. Мої п’ять копійок: поет Сушко – це суб’єкт, а не об’єкт, якому потрібно нав’язувати свою думку, Глазовий – це явище на тлі соцреалізму не менш значиме, ніж, наприклад, Висоцький. Автор популярний, якщо апелює до читача з тим же рівнем свідомості, що й у його ЛГ. А він, якщо відверто, ще не «бороздіт космічєскоє пространство» в основній своїй масі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-22 14:31:22 ]
Серйозна критика явища. Але поверхова. Бажання класифікувати сонмище літераторів незнищенне. Марна справа: вони будуть з'являтися швидше, аніж їх класифікуватиміть. Сконцентруймося на вічному, і тоді. Справді з яйця вилупиться щось путнє.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 17:38:59 ]
У разі потреби звертатися листовно, авторка на сайті не коментує. Береже здоров'я). Пішла з сайту о 15-00 21 грудня. (з титульної)
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 01:11:09 ]

Із 21 грудня я не доступна. Сайт функціонуватиме й без мене. Жодної користі від таких бесід немає.
Щасти.
(з титульної авторки)

NO COMMENT



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 17:44:21 ]
http://open.kmbs.ua/poetry-and-war/?utm_source=facebook&utm_medium=article&utm_campaign=opem_kmbs&fbclid=IwAR03PLCc0HI8au8z-L1vkAGLY_HlfxPDo_GHMj4dyYfs-41nR2M5FnIWGD4

поезія й війна

Олександре, Ви приходили сьогодні до мене на стор. з букетиком рожевих троянд (чи гладіолусів), то я у відповідь на візитацію лишаю кілька цікавих статей. Одна, де згадується "куряча" література...
"
А це Тараса Федюка розмисли.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 18:11:06 ]
Повторюсь, як вже казав у іншому блозі- шарантон. Людина щось обіцяє багатократно на загал, не виконує... Взагалі неадекват повний. Я не буду зараз торкатись цієї теми...
Про інше. Для товариства.
До чого тут наведені тенденційні статті? Ніхто ні з ким осьт тут, на даному сайті не воює. Це віртуальний світ, розумні люди тут розумними думками обмінюються. І твои викладають. Різних напрямків і різної стилістики. Бо часи "усі, як один, на щастя, минули... Дай-но, Боже, назавжди...
Підведу резюме з цього приводу.
Статті... Будь-яка філософська стаття допускає довільні трактування, впритул до протилежного. Саме тому вона і має назву філософська.
Не знали? Та що ви взагалі знали...
Взагалі-то люди дають обіцянки, щоб їх іх виконувати. Інакше погано виглядає. Назву має іншу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 00:30:30 ]
Друже! Ми люди грішні. Отже, мусимо пробачати одне одному. Особливо жінкам. Давай про це напишемо кілька опусів, розвинемо і поглибимо тему.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 00:45:43 ]
Сашо. Я не зла людина. Ти це знаєш. До мене що у друзі, що у вороги, я усіх охоче приймаю (щоправда, як правило один раз тільки... І це правильно по-моєму...) Та я не злий))) Мені відверто плювати на чиїсь верески про якусь геніальність і т.п. Ми всі геніальні. Найгеніальніші))) Геніальніших не буває і бути не може))) Тут інше... Ти ж сам читав деякі речі. Покаялась би людина щиро і зрозуміла- цей варіант може й був би розглянутий. А так ти сам бачиш...
АЛЕ ТВОРЧОСТІ ЦЕ УСЕ НЕ НА ЗАВАДІ)))
А філософська тема... Я колись писатиму аналітику. Зараз не на часі. САм розумієш, є цікаві творчі задуми. До того ж, вибач, повторюсь, будь яка аналітика є суб"єктивно- філософським відображенням світосприйняття особи, яка її пише. Себто апріорі істиною бути не може. Як і різні підходи до творчості. І це добре, бо і накше, згідно тичині, шикувались би ми ВСІ ЯК ОДИН)))
...а відносно обіцянок- ніхто ж їх не просив. Та коли вони дані, то як бути?)))... ото ж...
Гарного настрою)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:07:18 ]
Гаразд. Відсторонено скажу таку думку. Ти зрозумій, хрін з ним, коли якійсь особі до вподоби лише вона сама. Це невиліковно, і ми не лікарі. Проте треба розуміти, що живеш серед людей, навіть з хворобою. Бо буйних і скажених зачиняють не дивлячись ні на яку гуманність. І що це таке. Ось УЯВИМО. Є проект. Збірка, наприклад. Яка б нормальна людина шипіла б на збірку, редакторів, видавців, коли не те, що вона до цього не має відношення, навіть збірки нема ще апріорі. Хто має вибачати? Це ж не лише я бачив увесь цей маразм. І що за цим стоїть. Добре, коли просто дурість. А як ні? Далі. Вказали людині на це, вона не те що не розуміє- починає тебе брудом поливати? Я не хочу цього продовжувати, зкаламбурю ПРОСТО НЕ ПРОСТО...
А грішні... Так, грішні... На те ми і люди... ОТОЖ ДАВАЙ ЛЮДЯМ РОБИТИ ПРИЄМНЕ. Щоб ніхто в образі не був. Я лише за це. Гарної ночі)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 07:49:41 ]
Друже! Причин аби людинв ображалася на світ, сам знвєш,- багато. У авторів їх ще більше. І одна з них - невтішені амбіції. Нема можливості реалізувати власні творчі здобутки. І це гризе люлину зсередини, нвповнюючи її внутрішеій світ отрутою, якої будь що треба позбутися. Досадв і заздрість теж штука серйозна. Можуть спровокувати на сплеск негвтиву. Або й просто поганий настрій. Всяке може бути, бо цей світ недосконалий. Якби він був таким, то сатири б не існувало.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:21:21 ]
Стоїть і просить Серго... коментаря мого. Пан Сушко ясно написав, що думає про роботу над віршем. Не раз він писав, що поспішати не буде.
Прозоро. Має коректора і літредактора.
Чого ж від нього ще хотіти? Він більше півроку вичитує власну книгу, про це в коментарі сказано. А ви...мене робите недругом, а Олександра вже до себе прихиляєте...
Я коментар той прилюдно показала. Приклад свого ставлення до підготовки збірки власної він навів.
Якщо Ви взялися видати, упорядкувати збірку колективну, то оголосили... Я не планувала, пишу вкотре.
Але...запитала: чи не швидко...ось оголошення, а тут вже й макет... З місяць підготовки...чи два...Мо, Ви поспішили анонсувати... і робота велася...кипіла.
Все. Обкладинка мені видалася не креативною. Це моя приватна думка. У стилі перших книг авторів. Якщо вам моя думка зайва, не звертайте уваги. Маразм у іншому: відстоювати оце право на образу особи, яка висловила свою думку.
Отака моя оцінка - візуально мені - не сучасна обкладинка.
Я ж не видавець. Не звертайте уваги! Я маю кілька виданих книг, усі повнокольорові.
Щодо якості текстів...я за грамотність, а Вам вона чи необов'язкова, чи там буде коректура.
Чудово.
Просто вгамуйтеся.
Бо Ви себе виставляєте у дещо дивному амплуа.
Про смаки не сперечаються.
От мої смаки не збігаються із Вашими, Сергію.
Я прозоро написала. Тепер ви мене лишіть нарешті у спокої. Мені подобається дизайн обкладинки "М'ята", де є мої поезії та Любові Бенедишин.
Щодо відходу від ПМ. Мені дійсно час упорядкувати власну книгу, а не дискутувати на сайті. Підтримуватиму сторінку лише свою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:44:30 ]
А від Саші я нічого й не хотів) Я ж не вказівник йому, що і як робити, з книгою тим більш. Пийте оту "гікобоболу" чи що воно там чомусь ще й мені рекомендувалось і творіть)))
Наснаги
З цим все.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:27:55 ]
І ще: припиніть мені приписувати якісь недуги...Колись знайомий травматолог сміявся із молодшого колеги, той написав: запах алкоголя изо рта больного.
...А може, то він власний запах відчув - реготав лікар...
Я, Серго, маю такий потенціал і здоровий глузд, що Вам і не марилися.
Пийте настоянку гінкго білоби, може й Вам відкриється... щось вище.
Не турбуйте мене. Я зробила Вам послугу: задовольнила інтерес, відповіла. І досить. Знайте міру.


1   2   3   Переглянути все