ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.06.02 10:49
Півник заспівав в Єрусалимі,
І на вранішній отой тоненький спів
В пам’яті закукурікали півні понад Супоєм
У далекому тепер, як і літа, Яготині.
Не ідеї нас єднають з материнським краєм,
Не герої на баскім коні,
А сумне «кру-кру», неспішний постук дя

Віктор Кучерук
2024.06.02 05:18
Молодецька бравада
І постава струнка
Залишились позаду,
Як і сила в руках.
Поховала їх старість,
Але, бачу, зате,
Що з’явилася скнарість
І зневіра росте.

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в

Влад Лиманець
2024.05.31 18:18
губи всихають
рельєфом скелястих гір
на шкірі рожевій
подих сплітається
з рухами грудної клітини
сльози-кришталь
стікають у море
мандрівниця в тісноті

Світлана Пирогова
2024.05.31 10:49
Червня полуничний смак цілує сонце,
Ллються пахощі меліси, м*яти.
І малини аромати у долонях,
Трави поглядом небес прим*яті.

Подих літа із спекотної Трезени,
І думки у нас тепер синхронні,
Бо закоханість ураз біжить по венах,

Володимир Каразуб
2024.05.31 09:13
Обмовитись словом; не більше рукостискань.

Найкраще не знати, ні хто він, ні звідки, ні пристань

З якої відправилось слово у море зітхань
Піднявши вітрило з малюнком сліпучого сонця.

Найкраще не знати яким він насправді був.

Микола Соболь
2024.05.31 05:53
Коли я чую: великий русский язык,
то розумію, які ми неповноцінні,
хтось просто, до болю, вторинним бути звик
і тягне у ярмо прийдешні покоління,
нате, їжте Єсеніна, Блока натще,
або ковтайте Бодрова збочені фільми.
Цікаво, що треба суспільству дати
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Любов Бенедишин (1964) / Вірші / Зі збірки "...віще, неповторне, головне" (2010)

 22 червня



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-05-07 17:21:57
Переглядів сторінки твору 7285
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.711
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.03.06 15:41
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-07 17:56:48 ]
Моторошно від вірша... Справді, ніколи й на думку не спадало про день народження війни та її день кінчини. Завжди початок і кінець, а Ви, Любочко, так тонко це підмітили. Воістину Пані Філософ. Вірш правильний, заставляє думати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Потьомкін (Л.П./М.К.) [ 2011-05-07 18:11:09 ]
Про тих "двох", а не одного "ідола", як про це дехто думає ще й досьогодні, шановна пані Любо, я, на жаль, дізнався через багацько років, а от "скорботні трикутники" довелося бачити й чути дитиною, як зі сльозами читано їх. І в моїй родині теж. Не приведи Господь, щоб це повторилося...
Спасибі Вам і за цей, і за інші вірші про війну.
З повагою
Іван Потьомкін з Єрусалима


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2011-05-07 20:22:18 ]
Так, на цій землі є і старт, і фініш. Тільки є різниця хто в який бік біжить.
Мир вам, Любове!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віктор Кучерук (Л.П./М.К.) [ 2011-05-07 20:45:07 ]
Поезія, як і мистецтво взагалі, має собі право й змогу стирати межі часу, оживляти все те, що покрито пилом давнини, робити відчутним для всіх перегук подій і образів, які справді колись існували.
У невеликих віршах, усе це буває, часом, переконливіше, ніж у великих за обсягом суто історичних роботах.
Вам, Любо, це добре вдається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-05-07 21:15:45 ]
Коли виникає щаслива нагода ознайомитись з цікавим твором на актуальну тематику щорічного сьогодення, то до таких дрібниць як рими "народжена - народження", "роди - породи" не варто придивлятись.

З повагою,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-05-07 21:53:06 ]
Дякую, Патаро, за щире слово і за "пані Філософ". Мене ще так ніхто не називав.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-05-07 21:58:12 ]
Вам спасибі, пане Іване. Вам довелося бачити на власні очі те, що я лише намагаюся описати, те, що якимось дивом бачить лише моє серце (вірніше, теж намагається побачити). Тому Ваша думка особливо цінна для мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-05-07 21:58:43 ]
Дякую, Володимире.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-05-07 22:03:54 ]
Кажуть, що до прози поет має дорости. А я сумніваюсь взагалі, що колись доросту до неї. Тим паче, що і в поезії - ще є куди рости. Останнім часом ловлю себе на думці, що пізнала на сьогоднішній день лише ази. Дякую за підтримку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-05-07 22:15:49 ]
Дякую, Гаррі, за критичні зауваги і за тонку іронію. Ряд рим, наведений Вами, можна продовжити... І, можливо, це й не дрібниці. В поезії я - адепт змісту... та, як я сказала вище, у відповіді Віктору, рости завжди є куди. було б бажання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2011-05-07 22:28:29 ]
Таки, З Днем Перемоги!)))

А про все інше...

Бреду дорогами війни,-
ані живий, ні мертвий.
Нащадок пам*яті батьків,
шукаю смерти...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
В'ячеслав Романовський (М.К./М.К.) [ 2011-05-07 22:47:57 ]
Сильний вірш! Спасибі Вам, Любо...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-05-08 01:16:12 ]
У фільмі "Дух часу" повідомляється про те, що не Гітлер і Сталін замислювали цю війну, а чотири американських міліардери, які збиралися на таємну нараду на острові у Тихому океані і вирішували, що двоє з них фінансуватись один військовий табір, а інших двоє - протилежний. І зароблятимуть на цьому гарні гроші. Оце цинізм світового масштабу!!! Тож Гітлер і Сталін - лише маріонетки у їхніх руках!!! Не кажучи вже про наших предків - простих смертних, які гинули за чийсь капітал, який вирішував проблему власного збагачення!
Дякую, Любове, сильний вірш, справді, глибинно філософський!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Рубцов (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-08 11:15:48 ]
Браво, пані Любове! Сформульовано настільки мудро, що лишається тільки погодитись.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-05-08 13:06:38 ]
Важлива тема. Нелегко про неї писати. Утім, День кончини другої світової війни, шановна Любо, зовсім не 9-го травня. У Карлхості 8-го травня (передмістя Берліну) представниками німецького командування підписано Акт про безумовну капітуляцію німецьких збройних сил. 5 червня - Воєначальники союзних держав підписали в Берліні Декларацію про поразку Німеччини й прийняття верховної влади в ній урядами СРСР, США, Великої Британії та Франції...

І початок війни не 22 червня, а значно раніше...

Напевно, варто зважати на такі важливі "подробиці".

А, взагалі, і справді, говорити тільки про Гітлера і Сталіна дуже дивно, коли вже є рішення всесвітніх організацій щодо злочинних режимів тогочасних СРСР і Германії в цілому. Тож на порядку денному нині розслідування щодо підтримки і фінансування цих режимів...
Що вже негласно і відбувається..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-05-08 17:15:25 ]
Про "день кончини" - все простіше, жодної політики. Доведеться процитувати:

Подписание акта о безоговорочной капитуляции по договорённости с союзниками было назначено на вечер восьмого мая, раньше мы тоже не были готовы, как пишет в своих воспоминаниях Г.К. Жуков, лишь утром этого дня прилетел из Москвы Вышинский, "привёз всю нужную документацию и сообщил состав представителей от Верховного командования союзных войск". "Как мы условились, — рассказывает Жуков о том, что было дальше, — в 23 часа 45 минут Теддер, Спаатс и Латр де Тассиньи, представители от союзного командования, А.Я. Вышинский, К.Ф. Телегин, В.Д. Соколовский и другие собрались у меня в кабинете, находившемся рядом с залом, где должно было состояться подписание немцами акта безоговорочной капитуляции. Ровно в 24 часа мы вошли в зал… В 0 часов 43 минуты 9 мая 1945 года подписание акта о безоговорочной капитуляции Германии было закончено".

Жуков указывает здесь московское время, но в Берлине было центральноевропейское время, и по этому времени акт о безоговорочной капитуляции был подписан восьмого мая в 22 часа 43 минуты. Похоже, что из-за подготовительной горячки никто не обратил внимание на двухчасовую разницу между центральноевропейским и московским временем, которая обернулась разрывом в сутки. Наши союзники, само собой разумеется, жили не по московскому, а по центральноевропейскому времени, и естественно, что днём Победы для них стало восьмое мая.

Наговорено и написано об этом Бог знает что, а всё в данном случае было очень просто — без зловещих тайных политических интриг, ларчик просто открывается…

http://lit.1september.ru/article.php?ID=200102305

І ще раз - давайте відділяти мух від котлет. Злочинні режими Сталіна і Гітлера - це одне, а перемога над фашизмом - спільним ворогом людства - зовсім інше. І ця перемога заслуговує пам"яті і шани.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-05-08 18:22:44 ]

Любо, суто як на мене, важко говорити про Перемогу в сенсі перемоги "добра". Та й світ вже визнав, що режими "націонал-соціалістів" і "комуністів" - в Германії і СРСР - злочинні, так?
І всі причетні цивілізовані країни, окрім тоталітарних груп у деяких кабінетах, я так розумію, вшановують, в першу чергу, пам'ять полеглих і закатованих.
Напевно всі ми розуміємо, що та війна, її розпалювання, що було здійснене спільними зусиллями чи не всіх світових лідерів, є злочином, що колись має дорозслідуватися до кінця, а до того часу про жодну велику перемогу чогось над чимсь не може йти мови. Основні проблеми і конфлікти так і не були вирішені, "добро" аж ніяк не восторжествувало. Можливо рівень людства лише зараз наближається до того, на якому можна здобути перемогу над злом "війни".
А це значить - тоталітаризми і деспотія кремля, пекіна, менших їхніх братів по-розуму повинні відійти в минуле...
Тож про перемогу ні над чим аж таким наразі ніби говорити не доводиться. Як можна вибрати кращого в пакті "Рібентроп-Молотов" чи в інших таємних пактах?..

Тобто це якісь "їхні перемоги", а наші кров і страждання, їхня бісівщина, яку потрібно проклинати і викорінювати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-05-08 18:38:24 ]
Я сподіваюсь, Володю, що ти - саме ти - зрозумієш мене правильно. У мене немає жодної причини любити комуністичний режим - особисто у моєї родини, як і у мільйонів інших - до нього свої рахунки. Але я знаю абсолютно точно - якби переміг фашизм, мене б не було, і дітей моїх би не було теж. І тому перемога над ним - для мене свято. Це перше.

Друге. Все ж таки, як не намагались комуністи вжити у мозок гасло про "Народ і партія єдині", це ж не так. І тому, коли народ (а не партія чи режим) захистив свій власний дім, свою Вітчизну - для мене це свято. Воно дуже болюче і гірке. Але це перемога не ідей, а людей. Інша справа, хто і як цим потім скористалися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-05-08 21:09:10 ]
Участь Вишинського - це досить серйозна обставина. Тільки хай ніхто не поспішає відповідати на мій коментар. Саме прізвище - це вже відповідь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-05-08 21:26:46 ]
Та годі вже, Гаррі. Не треба робити вигляд, що Ви про це вперше почули - не повірю :) Відомо, що за сволота був Андрій Януар’євич, але для процедури 8/9 травня це не мало жодного значення, він діяв згідно протоколу і згідно зі своєю посадою першого заст. наркома Закордонних справ СРСР.