ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2024.05.07 01:36
Неначе все - так само, як раніше...
Але чомусь хапається рука
За порожнечу. Березнева тиша -
Багатообіцяюча така.

Здавалося б: чого мені чекати?
Викреслюючи урочисті дати
Пожовклого свого календаря,

Микола Соболь
2024.05.06 14:26
Мовчить триклятий сюзерен,
що полчища стоять на сході
та запевняє: «Не сьогодні
прийде до нас війни кузен».
Незвідані шляхи Господні.

Пора усім на шашлики.
Арей, напевно, щось та знає,

Юрій Гундарєв
2024.05.06 09:56
Справ щоденних й не так, щоб дуже,
йду на балкон за повітря ковтком -
раптом зірка срібною смужкою
з неба збігає, мов крихітний гном.

Чітко бажання встигаю замовити,
гномику пункти всі перелічую:
щоб повернулися воїни зморені

Світлана Пирогова
2024.05.06 09:25
Слова для пісні від імені чоловіка)

Несу в руках троянди білі
Тобі, красуне, в знак любові.
А ти мене чекаєш мила,
Нам сонце усміхнулось знову.

В очах твоїх я бачу щастя,

Віктор Кучерук
2024.05.06 06:23
Уже від ранку й дотемна
Я бачу й чую щосекунди,
Як вкрай уквітчана весна
Співає весело і лунко.
Уся земля, мов пишний сад,
Буяє зеленню і цвітом,
Хоч дим і гуркіт канонад
Іще засмучують півсвіту…

Артур Курдіновський
2024.05.06 02:08
Сказав їм Воїн: "Слава Україні!"
І не тремтіли голос та рука.
Свинособаку, підлу ту тварину,
Так налякало слово козака!

Це не пейзаж, де сонечко та хмарка -
Світанки темні в страченій імлі.
Упала недопалена цигарка

Ілахім Поет
2024.05.06 00:12
Не зважай. Так нерідко трапляється у житті. Силоміць не закохують. Ще не зумів ніхто це заперечити… Щастя – то казка на DVD. Там вино почуттів – тут у мене суцільний оцет. Не зважай. Хай лисиця-кохання мене гризе, як спартанця, чий образ пригадую все ч

Ігор Шоха
2024.05.05 20:48
Кому – весна, кому – війна,
кому – свята, кому – робота
не до крові, але до поту...
у мене – ода голосна,
а на душі найвища нота.
Не каюся... у самоті
я не сумую і не буду
у цьому повторяти Будду.

Меланія Дереза
2024.05.05 20:09
П'ять речень Як утворилася наша ватага і на чому трималася? - одним реченням сформулювати непросто. Скажу так: і звичайнісінький працівник рибного господарства, і пихатий податківець з братами, і я - досвідчений пройдисвіт - усі ми гарно проводили ч

Олександр Сушко
2024.05.05 18:39
Пасха Якщо хрестять немовля - це злочин. Хрещення вважається нелегітимним, оскільки людина не може сказати навіть слова проти. Якщо хрестять неповнолітню дитину - це злочин, оскільки дитина не розуміє куди її ведуть. І навіщо. Просто традиція така

Євген Федчук
2024.05.05 13:01
Коли хтось дива подивитись захотів.
Чи то природне воно, чи то рукотворне,
За тим не треба зовсім пхатися за море,
Долати сотні кілометрів по путі.
Скажімо, хоч би й знаменитий Стоунхендж –
Всього лиш камені, розставлені по колу.
Та в нас у Олевсько

Іван Потьомкін
2024.05.05 10:55
Не зупинялось сонце ще три довгі роки,
Витягуючи на світ божий юдеїв.
І тільки по війні, в Єрусалимі, в Яд-вашемі,
В Павільйоні дітей, навіки щезло сонце.
Зрештою, як і місяць.Тільки миготять зірки.
Мільйон зірок –мільйон єврейських душ дитячих
Крич

Артур Курдіновський
2024.05.05 02:04
І буде осінь. А мене не буде.
Холодний вітер душу пригорне...
Червоне листя - ліки від застуди...
Настирливий той штамп "що скажуть люди?"
В заручниках не втримає мене!

Над сірим містом плаче сіра хмара...
Невже це так змінилася зима?

Ілахім Поет
2024.05.05 00:09
Я далеко не Рильський і не Тарас.
Ну і так воно вийшло, що не Костенко.
З головою, напевно, не все гаразд:
Там щось вітром розбавлене та ріденьке.

Я – хардкорні відлуння від травіат.
Ще б навів порівняння в такому дусі:
Двоголовий гібрид, де за пл

Артур Курдіновський
2024.05.04 13:30
Відверті слова не повторюю двічі.
Я знов розгубився. Спливає мій січень.
Хіба забагато мені було треба?
Із сумом дивлюсь у заплакане небо.

Я слухав етюди світанків січневих
І бачив кришталь на високих деревах.
Зима написала для мене картину,

Ілахім Поет
2024.05.04 12:17
сонечко, це кохання
вибору в нас нема
ось показові дані
далі дивись сама
без апріорних тверджень
що воно тут і як:
всі відчуття - як вперше
ніби я знов юнак
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Деконструктор Лего
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ірина Калашник (1986) / Вірші

 Знання
Нема Знання, якого знають всюди.
Немає абсолютного вчення.
Але, лише його здобути прагнуть люди
Шукаючи в Науці навмання.

Нема ключа, що відімкне всі двері.
Нема дверей, що замкнені для всіх.
Але, лиш той, хто їх знайшов на стелі
Так часто підіймається на сміх.

Немає Істини, якої б не довели.
Не все доведене є істинним Знанням.
Бо Істини, самотні каравели,
Блукають по незвіданим морям.

Вони лиш сни, далекі і тривожні,
Зігріті мрією про будучність земну.
Але , без Віри Істини прожні,
Заплутані і схожі на ману.

Нема Знання, яке б жило без Віри.
Нема Знання, яке лиш Вірой дише.
Але, лиш той, хто дав Знання без міри
До нас говорить все тихіше.
15.10. 2006




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-06 04:00:58
Переглядів сторінки твору 11227
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.333 / 5.25  (3.884 / 4.84)
* Рейтинг "Майстерень" 4.212 / 5.25  (4.158 / 5.33)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.767
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні оцінювати
Конкурси. Теми Метафізична поезія
Автор востаннє на сайті 2016.12.30 13:22
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Каганець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-06 13:38:33 ]
Вірш мене дуже вразив.
Повністю погоджуюсь:
Але, без Віри Істини прожні,
Заплутані і схожі на ману.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 11:28:04 ]
Велике дякую, автор старалась.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-06 14:25:39 ]
А хто дав Знання без міри?

У Вас тут щось не те з наголосами (вчення, довели), зі словом (будучність), з милозвучністю (лиш сни, незвіданим морям), із закінченнями (Вірой, незвіданим морям), з розиіром (у всьому вірші), з комами (декілька). І одруківка (прожні).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 11:26:03 ]
Творець, дав знання без міри, але дивлячись на те як вони застосовуються говорить все тихіше, хоч, суворо кажучи, це ми його не чуємо... З ритмою, пунктуацією і іншими особливостями тексту проблеми є, не заперечую, але я не маю філологічної освіти і я письменник, для мене викладена суть важливіша за крапки, коми і наголоси.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 11:42:16 ]
Хм, а я думала, що Творець дав віру. Тому віруючі, не знаючи напевно, чи Він є, вірять Йому і в Нього.
Знання не вимагає віри, так само, як і віра знання.

Щодо "ншими особливостями тексту", як ви їх назвали, то, можливо, в прозі вони не відіграють такої ролі. Але в поетичних текстах усе це впливає на сприйняття, якщо воно, звісно, важливе для автора (йдеться не про крапки-коми, а про порушення очевидних речей).



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 13:50:16 ]
Ось ви, зараз, вірите в те, що кажете?... Слово вимагає осмислення, а одже елементарних знань. І хоч інформація тримається на логіці, логіка, тим не менш, у кожного своя. Віра - це також наша індивідуальна характеристика. Ніхто, грубо кажучи, не знає, що конкретно нам дав Творець, думати може хто завгодно і скільки завгодно... А що до постановки вірша, то коли б вам довелось обирати звук вірша чи його сенс, щоб ви обрали?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 14:05:02 ]
Щодо "постановки вірша", то я б обрала єднання звука і зміста, інакше можна читати прозу. Хоча і в прозі, як на мене, стиль і спосіб викладення не на останньому місці.
Можливо, це мої естетські забаганки )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 20:16:11 ]
Старається поєднати і автор. Ніхто важливість художнього не заперечує, як в прозі так і в поезії, але я проти суцільної техніки, вона ще нікому не допомагала, за необдуманого змісту. Хороший технік не значить поет. Творчість має мати рушійну силу, інаше це не творчість, а переливання з пустого в порожне, байдуже, в риму чи без неї.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 20:38:53 ]
Хіба я казала про "суцільну техніку"? Іноді вірш бере щирістю чи музикальністю - без особливої техніки, просто завдяки особливому "порядку слів". У Вашому тексті мені поки що не помітно авторських одкровень - Ви просто перерахували відомі та іноді суперечиливі речі. Сподіваюсь далі знайти у ваших віршах цікаве.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 20:43:35 ]
Ви хоч самі зрозуміли, що сказали?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 21:20:39 ]
Шико, ви кому? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 21:53:53 ]
Ч.Ж., я впевнена, що Ірині ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 21:05:36 ]
Суть "Знання" і стоїть на парадоксах (Нема Знання яке жило б без Віри. Нема Знання яке лиш Вірой дише.) Я цей вірш коли писала ще логіку вивчала. В основі структури вірша стоїть логічний сіологізм, коли два протилежних твердження об'єднує трете. Вірш складний для сприйняття, згодна, але в цьому і особливість Знання, воно саме себе шифрує і не дається для розуміння тим хто його зрозуміти не готовий. Філософія, якщо вона є, ніколи не буває на поверхні, вона глибока в елементарних речах. Це шлях щукача істини, це шлях філософа.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 21:08:26 ]
Ви знаєте, я теж вивчала і логіку, і філософію, але Ваш вірш не тому складний для сприйняття, що він типу мегарозумний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 21:18:48 ]
Це спосіб образити? Я не ображаюсь, нінакого, взагалі. І коли самим є чим похизуватись, моя вам порада, відійдіть від такої популярної сльозливої творчості і напишіть щось варте уваги хоча б на соціальну тему. Вивчати не значить знати і тимбільше розуміти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 21:27:39 ]
До чого тут образити? Мова про те, що перелічені вами - як автором вірша - логічні парадокси ще не є поезією. Розумієте? Це могло нею стати, якби ви - як автор вірша - запропонували неочікувані образи, чи метафори, чи рими. Наразі цього нема.
Тому аргументи "сам дурень" - несерйозні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 21:53:12 ]
Чому ви відповідаєте? Дуже цікаво... Аргументи, ні в тин, ні в ворота, по-вашому серйозні? Вірш такий самий текст як і будь-який, спочатку він має бути цікавим, а вже в який спосіб автор обирає сам. Нажаль немає ідеальної поезії і ніхто не знає як її досягти. Стандарти поезії всеодно, що стандарти душі. Автор має право на індивідуальність і на власне бачення світу, тієї чи іншої необхідності письма. Поезія має бути витримана в якихось рамках, але не треба рамки збивати в мертву точку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 21:54:48 ]
не відповідаю, бо не бачу сенсу. ми з Вами з різних планет


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 21:56:54 ]
Юлю, ти не зрозуміла :) Ірина думає, що я - це ти, бо відповіла замість тебе на її коментар :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 22:00:48 ]
я взагалі не дуже в"їхала в те, що думає Ірина, мабуть пора йти спати)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 22:07:37 ]
Чому ж "ні в тин, ні в ворота" (зауважте, я утримуюсь у рамках ввічливого ведення діалогу на відміну від вас)? Аргументи "залізобетонні": вірш банальний за замістом і слакий технічно. Конкретика вже указано в попередніх коментарях. Це перше.

Друге. Якби вірш був "таким самим текстом, як і будь-який", він би нічим не відрізнявся від інстркції зі збирання унітазів (наприклад) або методичних рекомендацій для стоматологів і т.ін. Мабуть, все ж таки, в поезії є дещо, що має її відрізняти.

Третє. Настільки яскраве несприйняття критики свідчить про те, що автору є над чим подумати, крім віршування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 21:56:08 ]
Коли з різних планет, чому не знаючи броду полізли у воду?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 22:00:12 ]
нічо, я висохну


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 21:59:19 ]
Ірина бачить різні способи мислення, але не розуміє синхронності дій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-07 22:11:25 ]
то Ірина ще не розібралась із системою :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-08 18:52:31 ]
Я готова до критики, але я прагну почути зважені і справедливі аргументи на користь тієї ци іншої думки, і будьте готові, що критику я десять разів перевірю на істиннисть. Як на мене дана розмова переходить в площину емоцій: випади на рівному місці, прояви інтектуальної стервозності і бажання бути правою будь-що, будучи глухою до співбесідника. Це, знаєте, дуже вплаває на іститтість тверджень. Не робіть свої проблеми моїми, будь-ласка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-08 19:09:41 ]
Якщо розмова і переходить у площину емоцій, то виключно з вашої ініціативи.

Які "зважені і справедливі аргументи" вам потрібні, щоб довести, що перелічені мною у своєму першому коменті є вагомими недоліками? Згрупую їх ще раз: банальний зміст + неохайна форма. Вкупі це не є поезією.
Буває виключення, коли навіть при банальному змісті вірш бере філіграністю форми. Або навпаки - зміст такий глибокий, що на технічні вади не звертаєш уваги. У вас, на жаль, поки ні те, ні те.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-08 20:13:24 ]
Мій вірш в процесі розмови стає все гіршим. Це факт. Так можливо й не ньому річ? Вам немає що сказати по моїм зауваженням, ви їх переводите в науково-літературну форму, можна подумати мій вірш винен в тому, що дискусії немає, а є одне велике бажання дістати апонента.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-08 20:22:34 ]
Ні, не стає, він був таким спочатку.
Боже, сама собі дивуюсь - звідки в мене стільки терпіння? :))
Добре, Ірино, досить. Бачу, Ви ще не готові до конструктивних дискусій, тому збережу ваш і свій час.
Успіху, шановна Опонентко.