ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Євген Федчук
2024.05.02 19:57
Було то все за давніх тих часів,
Коли ще старі боги правували.
І люди їх богами визнавали,
І не жаліли величальних слів.
Жилося людям сутужно тоді,
Хоч боги, наче, їм допомагали,
Своїми все ж руками здобували.
А, як бувало, рід не углядів

Іван Потьомкін
2024.05.02 12:35
Велике пошанування до батька й матері, бо Господь Пресвятий ставить його вище пошанування до Себе Самого… Є в тебе майно чи нема - шануй батька твого і матір твою, навіть якщо живеш милостинею" Раббі Шимон бар Йохай Давно це сталось. Тоді, як в І

Світлана Пирогова
2024.05.02 11:03
Четвер Великий. Таїнство вечері.
Ісус омив всім учням ноги
У знак покори. Чиста атмосфера.
Благословення людям Богом.

І кожному із учнів дав він хліба.
За всіх страждав Ісус у муках,
Бо розіп*яли його згодом тіло.

Юрій Гундарєв
2024.05.02 10:26
Літери


Я отримав букву R,
відтепер я - Шарль Бодлер!
Літера казкова:
раз! - і все готово.

Юрій Гундарєв
2024.05.02 10:19
Нотатки дружини письменника Скажу відверто: мені особисто подобаються оповідання мого чоловіка - короткі, але дуже зворушливі. І нехай він досі не лауреат премій, як дехто з його однокурсників, не входить до правління творчих спілок, не видає щорічно ч

Тетяна Левицька
2024.05.02 08:59
Не розказуй мені про любов —
бо блаженство злетіло раптово,
ніби в небо пташина казкова,
що покинула рідний альков.
Не розказуй мені про любов!

Не торкайся моєї руки,
струмом доторк холодний на шкірі,

Леся Горова
2024.05.02 08:05
Голубі троянди

Я у вІрші ховаюся, ніби в дитинстві за штору.
Між рядками ховаю себе від тривог і жахіть.
Але схованка ця ненадійна і зовсім прозора.
То колись під вікном було затишно й тепло сидіть.

Той куточок наснився мені: із тканини м'якої

Артур Курдіновський
2024.05.02 05:59
У старомодній та незграбній шафі
Знайшов я дещо. Зовсім не чекав.
Знайшов свого дитинства нотний зошит,
Який не бачив новомодних шаф.

Серед старих блокнотів та конспектів
Мені засяяв, наче діамант,
Дешевий та простенький нотний зошит,

Віктор Кучерук
2024.05.02 04:40
На все твоя, мій Боже, милість
І ласка істинна твоя, -
Тож не журюся, що змінилась
Життя земного течія.
Уже відлунює гучніше
Мені минуле шумом днів
І в серцем вистражданих віршах,
І в чистих трелях ніжних слів.

Козак Дума
2024.05.01 17:52
Червоними слізьми країна плаче,
сумує без упину третій рік…
І кровотеча більшає, тим паче,
що ріки крові – не берези сік!.

Як виявилось, цирк – то небезпека,
загрози пік – зелене шапіто!.
Канабісом торгують у аптеках,

Ілахім Поет
2024.05.01 17:10
Будь такою, яка ти нині є.
Я подібних тобі жінок,
Хай вже скроні взялися інеєм,
Ще не бачив, мій свідок – Бог!
Будь земною і будь небесною…
Нероздільні «краса» і «ти»,
Наче Бог сполучив тебе з нею
Як синоніми… Будь завжди

Тетяна Левицька
2024.05.01 12:38
Не говори мені про те,
що заблукала в падолисті,
і що проміння золоте
вже дотліває в хмарній висі.

Що відцвіли в моїм саду
весняні крокуси й тюльпани.
Лимонне сонце у меду

Іван Потьомкін
2024.05.01 10:27
«На кремені вирослий колос...»
Отак системі на догоду назвав поет предивний край,
Де чорнозем, ліси і води, й багаті надра Господь дав...
Благословенний край, з якого лиш висотували жили...
Ще й досьогодні дивно, як люди в ньому вижили?
...Страшна

Світлана Пирогова
2024.05.01 08:57
Вранішні роси - цнотливості роси
З блиском перлинним в шовковій траві.
Свіжі, розкішні, розніжено-босі.
Розсипи щедрості звабно-живі.

Дерево кожне вкрите краплистими,
Кущ росянисто зомлів у саду.
Мов із пацьорок скотилось намисто,

Микола Соболь
2024.05.01 05:52
Небо грайливими хмарами
місто велике розбудить.
Ніч сон утримує чарами.
Гей! Прокидайтеся, люди!
Мружиться киця на сонечку,
божа корівка п’є роси,
щастя нехай тобі, донечко,
ранок травневий приносить.

Віктор Кучерук
2024.05.01 05:27
Усе чіткіше кожен крок
Її вбачаю всюди знову, –
Горять тюльпани, а бузок
Яріє світлом світанковим.
Стає гучніше спів птахів
І сонце дужче припікає, –
Мов несподівано забрів
Услід за юною до раю.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Деконструктор Лего
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юрій Лазірко / Вірші / З Обличчя

 Хочете-можете
Хочете - вірте, а можете звіритись,
не домагаюся - це ваше право.
Я не терплю, як забрехано іроди
зі скавуління вичавлюють славу.

Хочете - здайте, а можете здатися
як не для дружби, то зраді - принаймні.
Як заятріли на серці стигмати ці,
як побіліла дорога у наймах.

Хочете - вбийте, а можете вибити
із голови епіцентр землетрусу.
Я усміхнуся, як видихну, нібито,
зболений погляд до неба Ісуса.

Хочете - пийте, а можете вилити,
в клітці настояні, вина та рими.
Кулі виходять своїми при вильоті,
дотики уст по Іуді - чужими.

21 Жовтня 2008




Найвища оцінка Тетяна Роса 5.5 Любитель поезії / Майстер-клас
Найнижча оцінка Вікторія Осташ 5 Майстер-клас / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-10-21 23:36:55
Переглядів сторінки твору 7395
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 5.326 / 5.38  (5.044 / 5.64)
* Рейтинг "Майстерень" 4.945 / 5  (5.060 / 5.67)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.842
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2024.03.29 20:39
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 19:12:09 ]
Дякую Тетяно,
Тішуся, що вгодив...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 09:03:15 ]
Ну ти й утнув, Юрцю! Знаєш, я теж не люблю, як забрехано іроди зі скавулінням вичавлюють славу! Особливо. якщо забрехано!
Не знаю, про кого це, яле абсолютно лягає в контекст твоєї суперечки з паном Короташем. І моєї. От не ворушив би він теми свого нібито членства в НСПУ, то й жив би собі спокійно, а так - доведеься оперувати фактами. Олег Короташ справді був прийнятий до лав НСПУ в 1997 році за спрощеною схемою для молодих талановитих письменників (у таланті йому не відмовиш). Але у 2004 році він був активним учасником групи Наталії Околітенко, яка за вказівкою Кучми заходилася руйнувати Спілку. Однією з причин було те, що Кучмі впало в око приміщення на вул Банковій 2, хотів його прихватизувати під свій фонд. Спілку ми відстояли на знаменитому лютневому "з'їзді на вулиці". Але 7 письменників - Наталія Околітенко, Дмитро Кулиняк, Юрій Каплан і між ними ОЛЕГ КОРОТАШ були виключені з НСПУ. Тому його й немає у наших довідниках і на сайті НСПУ: http://nspu.org.ua/dovidnyk/К. Охочі можуть переконатися. Одразу зауважу, що це не недогляд, як вже запевняв мене Короташ на моїй сторінці (вірш Горе Горі), в НСПУ, як у кожній організації є відділ кадрів, от він цим і займається.
Я розумію, що членство в організації не є приводом для гордості, можна вступити, можна вийти, але факти є факти - цих людей було виключено за ЗРАДУ. От що навіяв мені твій вірш, Юрку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Короташ (М.К./М.К.) [ 2008-10-23 18:27:23 ]
Лесю, ну не гоже вам збирати плітки)

Більш детально про те все - див. нижче)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Інґвар Олафсон (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 12:24:57 ]
Лесю, Ви праві ЗРАДА - то дуже гидка справа, іноді краще вмерти, ніж зрадити. Але хотілося б вставити свою репліку щодо репутації самої НСПУ, яка веде свій початок від сталінської колективізації інженерів людських душ. Скільки зрадників пройшло через ту Спілку? Відомих і поки що невідомих, скількох стукачів. та колишніх офіцерів КГБ вона обєднує дотепер під своїм омфором? Одному тільки Богу відомо. На мою думку, ті письменники , які на початку Незалежності створили альтернативне обєднання вчинили правильно, вони відхрестилися від системної помилки. Звичайно, Ви скажете, що Спілка все ж надає якийсь там соціальний захист її членам, звичайно йде мова про майно, а його немало, але ж щось я не чув про моральне очищення цієї контроверсивної організації. То може не варто говорити про зраду пана Короташа, як стільки професійних зрадників та організація дотепер ще обєднує?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 14:06:30 ]
От і Ви туди ж, у колективну помилку. сталінську колективізацію і т.д.!
Члени Спілки письменників не отримують ЖОДНИХ пільг, переваг, соцзахисту та ін. Не посилайтеся на Бога, зайдіть на сайт НСПУ і шукайте в своє задоволення зрадників, стукачів і завдавайте їм всілякої ганьби!
Йдеться про те, якщо Ви не зрозуміли чи не хотіли зрозуміти, що: ЯКЩО НСПУ не потрібна панові Короташеві, то чому він пишається своєю приналежністю до неї і всіляко це підкреслює? Не хочеш належати до організаці "професійних зрадників", то не належ! Тим паче, якщо тебе звідти виключили.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Інґвар Олафсон (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 14:32:48 ]
Лесю, ну нащо Ви так? Я ж не писав, що всі члени СПУ "професійні зрадники" Членами СПУ в різні роки були достойні люди, талановиті письменники, які нічим ганебним себе не заплямували. І зараз, очевидно, там є багато достойників, кількох я знав особисто і пишаюся знайомством з ними. Але, маю таку думку, що організація вцілому має "підмочену" репутацію. Цілковито з Вами погоджуюся, що козиряти своїм членством в СПУ немає жодного сенсу, особливо, коли тебе звідти виведено.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 18:48:48 ]
Організація "вцілому" "підмоченої" репутації не має. Розрізняйте сталінські часи і сучасну Спілку. Зі Спілки письменників, до речі, вийшов Народний Рух України.
Втім, людина з негативним типом мислення всюди бачить лише погане.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 16:13:05 ]
Дякую Романе,
Просто наболіло...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 16:09:38 ]
Дякую Лесю за інформацію.
Ти в же 4та людина, котра висловлює цю саму інформацію.
Я не став подавати цього при наших безглуздих з Шановним Паном
суперечках. Не маю бажання з ним більше ні сперечатися, ні спілкуватися взагалі -
це вже просто почало несмачно пахнути.
Обманом доброї слави не збудуєш!
Вірш не є присвятою конкретним людям - просто емоції...
Інґварцю,
Це наша національна хвороба - (З)РАДА!
Незалежно кому - є ще совість, а її ще треба мати.
Все - для мене такої людини просто не існує, котра може кожному з вас у певний
момент ножаку у спину ткнути або продати за 30 срібних...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 18:40:42 ]
Юро, вибач, може, воно тут недоречне, про Шановного Пана, але чомусь спало на думку після прочитання вірша.
Дозволь не погодитися з будь-якими НАЦІОНАЛЬНИМИ рисами. Їх не існує. Існують риси, притаманні окремим індивідуумам певної нації. Скільки разів ти особисто усвоєму житті зрадив? Серйозно, по-справжньому? Не думаю, що належиш до клану Юд. Я категорично проти перенесення притаманного комусь особисто на весь народ загалом. Хіба люди інших націй, а ти знаєш їх досить, не можуть зрадити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 19:05:56 ]
Не знаю Лесю. Я не виділяю нас, українців, котрим і лише котрим притаманна
ця риса. Але дивлячись крізь епохи встановлення нас, як нації - ЗРАДА
постійно виходила на поверхню. Ось не зрадили би під Полтавою
наші половники Мазепи - хто знає, як би все склалося...
А тепер, що робиться - одні одних зраджують політикани нещасні,
вони готові за тепле місце біля коритця - маму рідну продати.
Можливо потрібно казати про ЗРАДУ наших верховодців, людей,
котрі вважають, що вони українці, а самі поза плечима - готові
з головою та ногами шубовснути у багно рос. імперіалізму.
А прості люди - як люди, що є де-інде. Просто - поляк завжди буде поляком і свого
не зрадить, росіянин - росіянином і т.д. А ми - як хамелеони - прийшли
червоні - міняємо шапки, прийшли інші... і т.д.
І прикро мені - стільки людей поклало власне життя за націю, а їхні
вонуки - 50/50 - не вміють тверезо глянути в очі історії.
НУ шось таке на молотив....
Хіх! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гуменюк (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 17:05:04 ]
Як щиро, просто і зрозуміло, хоч кожен бачить щось своє.Вітаю, Юрку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 19:13:10 ]
Спасибі Маріє,
Нехай так і буде - як хто захоче - так і собі зрозуміє.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Магадара Світозар (Л.П./М.К.) [ 2008-10-22 18:57:04 ]
Юрцю, після хочете, як на мене, тире бракує.
Гарний вірш - вибір є! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 19:15:16 ]
Дяки Магадарцю,
Зараз перегляну...
Вибір є - головне правильно вибрати...:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-10-23 11:41:41 ]
Такі вірші пишуться, коли вже дуже наболить... Дякую!!!

Тільки одного не розумію: що означає метафора "побіліла дорога у наймах"?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-23 16:27:24 ]
Ганю,
Як для мене - старого емігранта - "побіліла дорога у наймах" - стало легше
рухатись Чужинською дорогою, бо коли білим болем болить - стають зрозумілішими кроки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Короташ (М.К./М.К.) [ 2008-10-23 14:37:38 ]
Ого! Скільки цікавого я довідався про себе!))Якщо п. Лазірко не видалить звідси мій коментар то, мабуть, маю право розповісти про іншу сторону тих подій... Бо інфа подана п. Романчук дещо недостовірна, щоб не сказати викривлена... Отже:

- «Вся тутешня сволота, гидь людська – поліцайня, повіялася в банди бандерівські. А куди їм від люда чесного подітися?», — Владимир Яворивский, «Вічні Кортеліси» (Госпремия УССР 1984 г.)

- «Багатьох порозшукували наші «яструбки» в бандах бульбашів та бандерівців, куди поховалися всі фашистські собаки», - Владимир Яворивский, «Вічні Кортеліси» (Госпремия УССР 1984 г.)

А тепер ідемо далі (наведу текст, неодноразаво опублікований в українських ЗМІ):

- Председателю КГБ СССР тов. Андропову Ю.В.
копия: Первому секретарю правления СП СССР тов. Маркову Г.

Уважаемый Юрий Владимирович!

Мы, украинские советские писатели, решительно осуждаем действия так называемых литераторов Светличного, Стуса, Сверстюка, Караванского, братьев Горыней, Мороза, Черновола, Осадчего, математика Д. Плюща, В. Некрасова и др., погрязших в националистическом болоте и не раскаявшихся в своей антисоветской деятельности. Нет и не может быть прощения им, замахнувшимся на самое святое — на социализм, на вековечную дружбу между русским и украинским народами, на чувство семьи единой. Их писания, создаваемые с целью подрыва и ослабления советской власти, будут отброшены народом и историей. Заверяем Вас, что никаким отщепенцам не удастся рассорить нас с ленинизмом, с коммунистической партией, с законом. Украинский народ никогда им этого не простит.
Подписи: Дм. Павличко, Ив. Драч, Вл. Яворивский

Це щодо звинувачень мене у нібито "зраді спілки"...

Про прийняття мене, то не у тих ви, п. Лесю, питали людей. Потрібно було запитати безпосередньо тих, хто працював в тогочасному апараті СПУ, то ж ви би знали про те, як приймалося і чому...

Тепер щодо "2004-го":

Загалом нічого страшного зі спілкою не було. Я з іншими письменниками (до речі його підписали ще і Ю. Бедзик, Л. Череватенко, наскільки пригадую В. Цибулько та інш.) у 2004-му підписав лист, у якому йшлося про спроби дерибану спілчанського майна з боку керівництва НСПУ, та уже здійсненому продажі будинку матері М. Волошина у Коктебелі та спробі перепродати письменницький санаторій "Будинок Чехова" з 2-ма гектарами пляжів у Ялті...
Це звернення також було опубліковане численими ЗМІ,

як, до речі і лист СБУ (україномовний варіант можна знайти):
- «СЛУЖБА БЕЗОПАСНОСТИ УКРАИНЫ
№14/1509
15 июня 1993 г.
Вице премьер-министру Украины
ЖУЛИНСКОМУ Н.Г.
Уважаемый Николай Григорьевич!

В период 1991-1992 гг. в Украину поступила гуманитарная помощь от Министерства обороны Германии в количестве 1600 единиц транспортных средств и 69 наименований воинского снаряжения. Вся эта техника была расположена в Закарпатской области на территории Закарпатского облагросервиса. Потом по инициативе депутата Яворивского В.А. она была распределена между различными организациями и предприятиями, 80 процентов которых отношения к Чернобылю не имеют. В ходе проверки финансово-хозяйственной деятельности исполнительного комитета Международной организации «Союз Чернобыль» выявлено, что МО «Союз Чернобыль» основала 20 коммерческих структур, которые, не занимаясь благотворительной деятельностью, пользуются налоговыми льготами и кредитными средствами государства.

Все материалы по итогам проверки МО «Союз Чернобыль» и указанных коммерческих структур, после окончательной доработки сотрудниками КРУ Минфина, для дальнейшей оценки и принятия решения будут направлены в Генеральную прокуратуру Украины»....

То ж панове, я маю власну думку щодо тих подій... І на останок, - повідомлю, що я вперше чую про виключення мене з НСПУ, бо, чомусь, мене про це не повідомили ані Ів.-Франківська обласна НСПУ, де я мешкав у 2004-му, ані спілка у Києві, де я буваю щотижня ані друзі із нинішнього керівництва... Можливо, забувають))) а, можливо, "виключення" відбувалося з порушенням статутних норм НСПУ, тому і не розголошувалося... І ще одне, - до чого тут узагалі Кучму приплели?) Як людина, котра нічим не завдячує п. Яворівському щодо прийняття до спілки, залишаюся із правом мати власну думку щодо усіх вищенаведених подій...

І ще одне, п. Лазірко, до чого оце було ваше розшаркування на моїй сторінці із вибаченнями?... чи не для того, щоб замилити очі, а самому тут оце розводити?)) Ви - смішні!

Мені байдуже - куди і кому буде скопійовано цей мій коментар.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-23 16:11:51 ]
Шановний Пане (зауважте ні Вашого імені ні Прізвища) після візиту на Вашу сторінку, я не згадував і не згадую.
Розмову на моїй сторінці про Вашу просвітницьку діяльність розпочав не я. У чому тут моя вина - не розумію.
Прошу перечитати мої коментарі, де я безпосередньо вказую, що не маю бажання вести жодних дискусій про Вас і Вашу творчість.
Я Вашого коментаря не стиратиму - Ви меєте право на власну думку. Я про Вас власну думку вже склав.
Раз тепер все ясно, то можна ставити крапку на наших розмовах.
Ще раз бувайте здорові.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-10-23 21:54:54 ]
Непоганий вірш, Юрію, хоча чи не забагато отих необов'язкових слів: принаймні... нібито... І "дружба і зрада" не такі вже прямолінійні. А ми, на жаль, не дуже знаємося на напівтонах (це і до себе таку заувагу маю!) Та й Іуда не так однозначно трактується (його роль). Здається, Ісус про то говорив так: не заздрю тій людині, котра це зробить, але то все по волі Отця...
І наших сучасників не поспішаймо "іудами" називати!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-24 00:15:13 ]
Вітаю Вікторіє.
Звичайно - кожен має право на трактування того чи іншого явища на власний розсуд
і думаю, що кожен має право на півтони.
Як казав Отець Віталій - настоятель нашої церкви - І Іуда мав вибір! Так, що це питання віри.
А звідкіля Ви взяли, що я називаю когось конкретно Іудою.
Мабуть Ви досить не вникли у суть рядка, а шкода...
але вдячний за Ваше сприйняття і за оцінку звісно. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-10-24 12:58:31 ]
Та я не про конкретику (іуд), і не лише про Вас - про себе теж. Ми надто швидко когось судимо...
І рядки Ваші мені сподобались:
Кулі виходять своїми при вильоті,
дотики уст по Іуді - чужими.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-29 21:00:15 ]
Юра, вибач, що знову на твоїй сторінці, але треба дещо уточнити. Тут пан Коротащ ніяк не заспокоїться.
Пане Короташ, Ви пишете: "повідомлю, що я вперше чую про виключення мене з НСПУ, бо, чомусь, мене про це не повідомили ані Ів.-Франківська обласна НСПУ, де я мешкав у 2004-му, ані спілка у Києві, де я буваю щотижня ані друзі із нинішнього керівництва... Можливо, забувають))) а, можливо, "виключення" відбувалося з порушенням статутних норм НСПУ, тому і не розголошувалося..."
Не лукавте, Ви чудово знали про своє виключення, яке відбувалося так (довелося підняти документи:
4 листопада 2003 року Радою НСПУ було прийняте рішення про виключення "групки амбітних літераторів" за грубе порушення Статуту НСПУ і розкольницьку діяльність. Це рішення було схвалене Позачерговим З'їздом НСПУ, що відбувся на вулиці (!) 28 лютого 2004 року. На З'їзді було 946 письменників. 940 проголосувало "за".
Звісно, Вас на цьому письменницькому Майдані не було. І ніхто Вам не сказав! Ай-ай-ай! Лукавите, пане. Щоб не сказати гірше.
Підніміть інформаційний білетень НСПУ "Спілка", випуск № 4. 2004 рік.
Dixi.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Короташ (М.К./М.К.) [ 2008-11-03 17:29:21 ]
П. Лесю, - вдячний за змістовну інфу щодо мого "виключення")).
Нац. Спілка - це не приватна вбиральня Яворівського, і керівництво не вправі дерибанити що погано лежить! І якщо нам не подобається керівник, і на таку думку є причини, - то маємо право цю думку висловлювати))
За таким принципом, біло-сині, маючи коаліцію в 2007-му, могли б виключити усю опозицію разом із БЮТ (за "грубе порушення")... Втім НСПУ не парламент і не має недоторканості))) А загалом - хоча б знаю тепер, завдяки Вашому розслідуванню, шановна Л.Р., що і як було...
Ваш "Позачерговим З'їздом НСПУ, що відбувся на вулиці (!) 28 лютого 2004 року" - розцюнюю і нині як не більше, ніж спробу керівництва спілки прикрити власну, не зовсім я б сказав "господарську" діяльність))
Вибачте Юрію, що перетворюю оце вашу сторінку на на майданчик для спілчанських "міжусобиць". Втім, правий був В. Стус коли писав, що "прийшла пора бездарних Яворівських")))))))