ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ірина Новіцька (1981) / Вірші

 ***
світ висотує нас по кровинці
прагне нас заарканити
запрацьовані різночинці
в небо ніколи глянути
та безодні куди ти падаєш
всі призначені обраним
не жалієш нікого
нічого не згадуєш
ми існуємо
добре нам




Найвища оцінка Володимир Вакуленко 6 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Олеся Гавришко 2 Любитель поезії / Любитель поезії

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2006-03-27 03:20:21
Переглядів сторінки твору 14107
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.359 / 4.66  (4.660 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 4.445 / 4.75  (4.703 / 5.3)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.798
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 1999.11.30 00:00
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-05 01:11:12 ]
Можна спитати, кому що не ясно було? Люди, аргументуйте оцінку. Я вважаю, що двійка без аргументів непереконлива.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2006-04-10 17:27:30 ]
А хто-хто це тут двійочку поставив? Га? Ще й не признається...
Мабуть, це такий максималістський вияв особистої неусвідомленої симпатії. Ця людина, напевно, нерівно дихає в Ваш бік, Ірино, і бореться з цим-у-собі таким чином, бо ж нічим раціональним таку оцінку обгрунтувати неможливо. Так що радійте - маєте таємного прихильника.
А відносно рядків - єдине, що хотів би запропонувати:

не жалієш нікого
нічого не згадуєш
ми існуємо
добре нам.

Бо там великі смислові паузи (для мене).

А світ висотує нас по кровинці - таки так...






Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-12 07:41:41 ]
А ви, Сергію, добре запропонували.
Редагну.
Довго і вперто, не відкриваючи себе, може полишати сліди на чиїхсь литках тільки жіноча злість. Вона ірраціональна. Чоловіки відкриваються і виясняють стосунки, а жінки заходять із-за спини і тихенько сичать, а потім ховають милі голівки знову в якийсь чагарник. Це так, скоріше роздуми на тему, ніж гіпотеза.
А пояснень усе-таки чекаю. Хочу знати, як там у опонента(-ки) з інтелектом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2006-04-12 14:55:41 ]
Звичайно ж - перше, що спало на думку, що це жіноча оцінка. Але ж хочется романтики. А втім, між прекрасною половиною ніжні стосунки також вірогідні. Хоча - тут не вгадаєш. Пропоную заходити до кожного на сторінку, брати за груди (на жіночих сторінках я згоден прийняти активну участь) і мовчки дивитись пильно в очі - занервував, заметушився - от тобі й злодій! Дивишся - хтось і спалиться таким чином.
А ще простіше - задобрити Жоржа&Володимира (або техпідтримку): вони ж зсередини все бачать.

Ну а самий простий спосіб: пригадати всіх недавніх опонентів і геть усім понаставити двійок (штук по 10) - винний точно попадеться. І тоді справедливість восторжествує! Подібне карається подібним.

А якщо серйозно - бажаю сприймати все менш серйозно.

Пішов насвистуючи - фіть-фіть-тьох-тьох-тьох-ля-ля-ля...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2006-04-12 14:55:41 ]
Звичайно ж - перше, що спало на думку, що це жіноча оцінка. Але ж хочется романтики. А втім, між прекрасною половиною ніжні стосунки також вірогідні. Хоча - тут не вгадаєш. Пропоную заходити до кожного на сторінку, брати за груди (на жіночих сторінках я згоден прийняти активну участь) і мовчки дивитись пильно в очі - занервував, заметушився - от тобі й злодій! Дивишся - хтось і спалиться таким чином.
А ще простіше - задобрити Жоржа&Володимира (або техпідтримку): вони ж зсередини все бачать.

Ну а самий простий спосіб: пригадати всіх недавніх опонентів і геть усім понаставити двійок (штук по 10) - винний точно попадеться. І тоді справедливість восторжествує! Подібне карається подібним.

А якщо серйозно - бажаю сприймати все менш серйозно.

Пішов насвистуючи - фіть-фіть-тьох-тьох-тьох-ля-ля-ля...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2006-04-12 14:57:38 ]
Це воно два рази само, а не тому що я самозакоханий в свої коментарі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-14 04:05:31 ]
Звісно, я чинитиму або за другою, або за останньою порадою. Втім, оцінки мені як такі не головне - я не задля них пишу і висловлююся. Хай хтось бавиться. Може, це такий спосіб а ля Макс Шелер - ствердити власне існування.
"Я оцінюю, отже, я існую".
Ха-ха-ха.
Філософський підхід.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Зланіч (Л.П./Л.П.) [ 2006-04-15 20:23:50 ]
Взагалі, можна влаштувати каральний загін "Янголи темряви" у складі Зланіча (головний лоскотун) і Татчина (оператор детектору брехні). Вдягнути тих двох у цивільні костюми, сонцезахисні окуляри та розвозити їх чорною волжаною з метою патрулювання домівок користувачів.
Іринко, не переймайтеся :) Було б чого насправді.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2006-04-15 23:21:28 ]
Янголи В Чорному.
Янголи В Чоронму II.
Янголи В Чорному Повертаються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2006-04-15 23:22:29 ]
В Чоронму - Ха-Ха-Ха-Ха-Ха-Ха!!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-18 06:57:12 ]
Чоронму - це місцевість чи, точніше, адміністративно-територіальне утворення, розміщене на континенті Му і відоме жвавою торгівлею з ацтеками.
Андрію, я не переймаюся.
З боку цієї особи це явище систематичне.
Напевно, я таки їй подобаюся:) проте в подорож на один романтичний острів не збираюсь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2006-04-18 13:08:26 ]
Тоді має бути - Чорон Му. Або краще Чорон Му-Му.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Вакуленко (Л.П./Л.П.) [ 2006-04-29 21:08:11 ]
Чому я раніше не звернув увагу на оцінку та коментарі(Ух, моє улюблене число вийшло - 13). Ні за цей вірш не можна так. Останній рядок щось не того, а так все добре(Чує серце, виженуть мене: Непрофесіонал критикує профі). Зверніть увагу - жарти в мене жорстокі, тож навчиться їх розуміти.
По-"просьбам" трудящих змінюю оцінку, тут такої не повинно бути.Ото ж Ірино, критика все Ваша. Але то була людина зовсім недалека, навіть я не все так серйозно сприймаю(Набридло це я і в житті і в інеті - підкажіть синоніми.Будь ласка). Невже в неї краще? Чому ж боїться назватися? На мою думку в її(саме і я думаю, що жінка. Ваша характеристика жіночої статі прекрасна! Нажаль, я ще не навчився ненавидіти - хоча пора б вже!) поезії наскільки все порожньо.Сміх, та з"їсти гріх(Скоро з мого листування мабуть будуть збирати новокрилаті вислови!).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-29 21:47:44 ]
Перестаньте скромничати, по-людськи говоріть. Ніхто нікуди не йде, навіть навпаки. Гляньте в коментарі до мого останнього вірша. І ще зверніть увагу на потужне бомбардування деяких кобіт (це я зовсім не про Світлану Ашес тут мовлю, самі здогадайтесь). Ту особу, що мене оцінювала, я знаю через адміністратора і як мудріша її не оголошую, бо їй за таку активність справді мало б бути соромно.
Гурток новокрилів розгортає ініціативу!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Вакуленко (Л.П./Л.П.) [ 2006-04-29 21:56:15 ]
Я став дуже розбещеним, а не скромним як і належить бути справжньому панку. Зрозумів, що Ви все виясняєте, але колись вони вже вказали що нібито я ставляв оцінку. Помилилися ж, коментар був тільки мій. Ще одне. Недобре розкривати козирі друзів, це не дуже гарно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-30 20:20:56 ]
Я цю історію знаю як факт і нікому про неї не говорила до того, як ви згадали. До речі, про вас змінили думку ті люди, що колись боронили оцінювати. На набагато кращу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Вакуленко (Л.П./Л.П.) [ 2006-04-30 22:16:40 ]
Зараз би С. Жадану це сподобалось. Люблю як знущаються з попси. Плєханово ж, принесли послухати, завтра зітру, сьогодні прикольно, але стиль...
***По темі.Мені, що ще оцінки ставляють по запрошеннях? Смішно. Я ж не прошу такого робити. Згодом буде реванш, дещо хочу з оброблених надрукувати, дещо замінити на краще до кращіх часів... Я ж колись обіцяв весну(Ще б з того боку закінчили кісті перемивати, та заспокоїлись би вже. Маю на увазі КЖ.). А, якщо серйозно, я навіть не старався нічого зробити для цього. Все ж почав трохи розуміти для чого і для кого пишу вірші. Замітив ще одне. Люди не бояться жити, кожен знає собі ціну. Адже я все ж таки я теж не порожній.
Часом Вам Марина одна поставила оцінку? Знаєте є в біблії така легенда, як одна бабця пожертвувала найменше.
А хлопці що зраду в очі впіймали? Тоді мінти, кранти. Завтра інтернет поновиться, прокрутив дільце одне.GooT!
З Першотравнем Вас і Ваших близьких.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-05-02 02:25:15 ]
Ну й комент! Панківський. Хоч пиши через речення "нрзб", "нрзб"...

Розберемось. Перше. Що таке перший абзац? Я теж до чортиків люблю, як знущаються з попси, але де розташоване, окрім вашого вінчестера, оте Плєханово, яке сподобалось би Жаданові? в музичних нетрях?

Друге. Оцінки давно вам ставлять заслужено, і ніхто за бідного гусара ні словечка не замовляв:) і навіть якби просили, ходатайство нічого б не дало. Зланіч колись правду казав: мене не підкупиш. Навіть квітами і тим більше шоколадками:)

Третє. Двійку не Марина ставила (а чого раптом саме вона мала б? а звідки?..). Ту людину я знаю на прізвище і як авторку теж. Справді винна моя критика, але отам я дійсно повелася некоректно, що тепер розумію. Помилку свою виправила, не знаю, чи та дівчина читала вже. Давайте все ж не вичисляти винного поіменно. Я собі знаю, а ви людей не зобижайте. (Я ваш останній комент на Марину вже бачила.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-05-02 02:28:08 ]
За Першотравень окреме спасибі. Я поважаю це свято.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Вакуленко (Л.П./Л.П.) [ 2006-05-02 20:32:55 ]
Хотів би Вас запитати: коли Ви спите, відпочиваєте? В коменті за Марину я розумію, що дещо там не теє, але якби вона захистила перші вірші, інша б справа. Захищати слабенький, тим паче вона не його захищала, а своє самолюбство. На інших бо мовчала. В неї є сильні вірші, найпрекрасніші. Вона може писати прекрасно. Моєму хлопцеві дуже сподобались. Якби було там порожнє - мовчки пішов би та все. Ви розумієте, коли мене критикують з ВО, це не страшить, а такі як я... Шукаю одразу рівень. Тому можливо та дівчина мого складу, я не хтів її образити, навпаки. Ще одне. Її вірші були для мене ніби снодійне, а оте навіть розлютило. Це моя думка. КЖ - колишня жінка. Плеханово мені принесли на замовлення, поки що на ВЧ. Там ще є така група Найка Борзова Х... забей! Попсові речі вже постирав, є декілька і рокових. Доречі, матюччя стоять по темі, цікаві речі якщо по текстам. Мене цікавить інше. Ніяк не заведу Web-mone/ Є у вас група "Фліт", неможу дістати другий альбом "Заховай". Сайт вже знайшов, інфо взнав.
А де Ваш прикольний віршик подівся?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-05-03 18:53:57 ]
1. Я сиджу в Інеті переважно вночі, бо на сайті, окрім хобі, ще й працюю з оцінюванням - запросили як фахового філолога з поетичним досвідом. Сидіти вдень ресурси не завше дозволяють, а вночі Інет дешевший у клубах (власного модема бог дасть ще колись). Проте можете бути впевнені: я все ж сплю. Інколи:)
2. Про Марину ви правильно. Гарні, досить грамотні підліткові вірші. У читанках таких бракує - або метафорикою перевантажують, або відверту халтуру гонять. Захищалася Марина теж нічого (я про всі коменти-аргументи, крім першого). Про КЖ не всім варто знати, правда ж? хоча розумію ваш праведний гнів. Не забувайте, що коменти читають усі відвідувачі сайту, принаймні кому не ліньки.
3. За музичне уточнення спасибі. Обидва названі гурти мені не відомі, бо за музикою не стежу регулярно, що почую і зацікавить, те й пробиваю з рук чи з Інету. Про "Фліт" можу спитати у друзів (у когось стопудово має бути), а от як передати? Хіба на мейл переслати, на отой заборонений до користування:) насправді я як мінімум дві ваші Інет-адреси знаю, просто без вашого на те дозволу писати не думала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-05-03 18:55:19 ]
4. Зняла, бо соромно стало, що таку туфту вивішую. Це ми втрьох складали з отим дітваком вічним і ще одним знайомим, не меншим дітваком.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Вакуленко (Л.П./Л.П.) [ 2006-05-03 21:50:11 ]
Я навіть не знаю що відповісти за е-маІе. Одна адреса не діє - змінив, спамами задавили(якщо за аокі). Зараз на новій стоїть очищувач...
Фліт - це Івано-Франківська гр. Фолк-рок, наскільки все мелодійно. А пісенька про їжачка найулюбленіша мого сина. В мене немає того, що б я не міг дістати, якщо цього хочу.
Доречі, навіть вже тим людям яких добре знаю відповідаю не вчасно. Все ж таки не хочу випадково когось образити. Мало чи, що нашвидку напишеш.
За Марину Ви не праві - мені в першу чергу не подобаються її 6. Згадується часто Василь Симоненко: ... Мало великим себе вважати -
Треба великим буть!"
***Нічого собі Ви темку підкинули...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-05-03 23:07:14 ]
"Перший пішов". Сьогодні проводила приватне дослідження щодо "Фліта". Виявився в одної панкоподібної знайомої дівчинки. Якщо перетнемося в Києві (хоча вона зі Львова), то матиму. "Їжачок" мене саму пре.

А що таке "6" у Марини? Те саме стосовно темки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Вакуленко (Л.П./Л.П.) [ 2006-05-04 21:47:12 ]
Дякую за спокій, сьогодні найкраще!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2006-05-27 01:31:12 ]
vrazhae...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олеся Гавришко (Л.П./Л.П.) [ 2006-06-01 18:00:25 ]
Насправді оцінка не така важлива, головне увага.
Бо скільки людей,стільки й думок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-06-06 03:44:31 ]
Ото правду сказали. Приємно, коли хтось звертає увагу. І оціночку незаслужену вліпить. Головне - увага... Не знаю, що думав би з цього приводу "ощасливлений" вами Юрій Липа, який явно не вартує трійки, але мені і ТАКА оцінка, й ТАКА увага якось, як кажуть галичани, "байбардзо".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Лущевська (Л.П./Л.П.) [ 2006-06-08 03:37:48 ]
Ірино, прочитала всі коментарі...Що до мене, мені дуже сподобався вірш. Стиль - прекрасний, тема - сучасна, тема "сьогодні", хочеться сказати...
А про оцінки: не буду називати літ. сайт, але я деякий час писала російською, і розміщала все те написане там. І помітила: погані оцінки гарним віршам дозволяють собі ставити люди, ті, що власне, нічого не пишуть. Або ті, чий рейтинг упав. Ображаються :) Тоді вони ставлять одиниці і двійки всім у кого оцінка більше чим 6 балів. І все...Їм добре.
Але ж не оцінка говорить про твір, а сам твір. І тому я думаю, що ті твори, які хтось оцінив погано (хтось, а не більшість) мають залишатися на сторінках. Нехай інші читають і дивуються: "що за нехороша людина напакостила".
З повагою,
Оксана.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2006-07-26 13:55:25 ]
Спасибі, Оксано. Трохи пізно побачила. Як там у вас справи? Нові тут є вірші?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Лущевська (Л.П./Л.П.) [ 2006-07-27 00:48:06 ]
Та справи нічого...Дякую. Вірші помаленьку пишуться. Хочеться більшого, але це, мабуть, з часом. Бо вважаю, що вірші мають самі писатися, а не видавлюватись.
Успіхів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2006-08-04 17:59:07 ]
Буду вітати на академіях. Тут схарилась перемінювати профайли. Листа напишу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олеся Гавришко (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-26 21:45:42 ]
Ірино, ви цілком заслужили на таку оцінку, адже є ще "1".
Ви настільки мені показали своє "фе", але я оцінюю не вас, а ваш вірш. Будьте толерантніші
( якщо ви знаєте таке слово).
Мені не сподобався ваш вірш, на мою думку він є незавершеним, і зверніть увагу ЖОДНОГО розділового знаку


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Дніпрова (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-26 22:18:58 ]
йой!!! не варто вживати таких зворотів ЯКЩО ЗНАЄТЕ ТАКЕ СЛОВО.. воно ображає.
про розділові знаки.. певно Ви, Олесю, не багато читаєте модернової літератури. нічого страшного в тому нема. і це не є помилкою чи ще там чимось..
не беріть близько до серця і не нервуйте! все буде файно! ;))