ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Юрій Гундарєв
2024.05.22 09:07
БАНАЛЬНА ДРАМА ДІЙОВІ ОСОБИ: ЛИЦЕДІЙ - актор і поет, моложавий, симпатичний, такий тип зазвичай подобається жінкам за 50. СЕНСЕЙ - поет, спортивної статури, вже не першої свіжості, володар чорного поясу, отриманого на районних міжнародних змаганнях

Віктор Кучерук
2024.05.22 06:37
Зручно влаштувавшись за столом на кухні,
Перед тим, як далі бесіду вести,
Наповняю пивом череп’яні кухлі,
Бо міцніш напою не бажаєш ти.
Я також не хочу вводити в оману
Ні тебе, мій друже, ні себе в цю мить, –
І від склянки пива теж буваю п’я

Микола Соболь
2024.05.22 05:33
Нічний гадючник: музика, вино,
у караоке хтось волає Лепса
і на пілоні крутиться – воно…
не зрозуміло принц то чи принцеса.

У нас 200-тим їде тракторист,
а комбайнеру відірвало руки.
В столиці не почути міни свист,

Артур Курдіновський
2024.05.22 02:03
Мені заснути не дають
Чиїсь обличчя у тумані.
Веде крізь сни в часи жадані
Незрозуміла біла путь,

Де весни сліз гірких не ллють
На дні солодкої омани.
Мені заснути не дають

Ілахім Поет
2024.05.22 00:07
Не дивуйся, що я дуже різний та непростий.
Наче троє живуть в мені. Схожі, немов брати.
Але досить відмінні характерами вони.
Перший – той не злякається чорта або труни.
Добивається, хоч бич чого та кого хотів.
Навіть танк не посунув би з обраних ни

Борис Костиря
2024.05.21 23:17
Жебрак на землі просить на хліб.
Падати далі нікуди.
Нижче тільки пекло.
Він сходив землю
уздовж і впоперек,
Знає її родимки, шрами,

Роксолана Вірлан
2024.05.21 21:39
Боги Богів...і тих Богів Боги,
і той, хто над Богами й над собою,
скажіть нам, людям, де ті береги,
де хвилі духу б'ються до прибою -
й радіють грою.

Де врозсип розлітаються зірки,
а згустки душ - насилених на нитку -

Володимир Каразуб
2024.05.21 20:32
А тепер забери у мови усю її кров,
Щоб кожен рядок став глухою стіною розпачу,
Щоб сонце здавалося болем старих розмов
А слово — веслом, що постійно гребе до острова.
До острова, подібних якому цілий архіпелаг
У морі самотнього вітру порожніх роздумі

Юрій Гундарєв
2024.05.21 11:51
СО-СУ-КУР

Вітаємо із створенням літературного блоку СО-СУ-КУР (Соболь-Сушко-Курдіновський)!


Блок СО-СУ-КУР -
свято культур,
група поетів,

Володимир Бойко
2024.05.21 11:25
Вертить римами поет,
Віршики ладнає.
То ронделик, то сонет -
Він війни не знає.

Знову зрада і любов,
Пристрасні сюжети...
Що там жертви, що там кров,

Леся Горова
2024.05.21 10:58
Мрії збуваються.

https://m.youtube.com/watch?v=WmxjyMRUCJE&si=9IyrcA6yGrlEhr8k

Світлана Пирогова
2024.05.21 08:12
Яка морська краса! Ось "Ланжерон",
Відомий дельфінарій "Немо".
Небесний усміхається капрон,
Яскрава сонця хризантема.

А Чорне море в синьому вбранні,
Хоч від плактону зеленіє,
І хвилями підморгує мені,

Віктор Кучерук
2024.05.21 07:03
Сколихнувши гілку,
Забриніла бджілка
І смоктати стала з квіточки нектар, –
Видно в пелюстинках
Лиш комахи спинку
Золотисто-сіру, як погаслий жар.
До нектару ласа,
Робить вихиляси

Артур Курдіновський
2024.05.21 04:06
Неначе блискавка у квітні,
Розколе тишу тріолет.
Нове замінить на новітнє,
Неначе блискавка у квітні.

Коли бажання заповітні
Прикрасить римами поет,
Неначе блискавка у квітні,

Ілахім Поет
2024.05.21 00:02
Ні, «любов» - заслабке те слівце, як на мене.
Я тобою живу, а не просто люблю.
Чоловік – то чисельник, а жінка – знаменник
Апріорі ніколи не рівний нулю.

Та обов’язок цей - хоч чогось бути вартим -
Із тобою приємність, але не тягар.
Жили рвуть,

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Меланія Дереза
2024.02.08

Ольга Чернетка
2023.12.19

Галюся Чудак
2023.11.15

Лінь Лінь
2023.10.26

Світлана Луценко
2023.07.27

Гельґа Простотакі
2023.07.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ірина Бондар Лівобережна (1962) / Проза

 До шановних авторів сайту Поетичні Майстерні.
Образ твору Доброго вечора, шановні автори!
Хочу заявити, що я не знайома з Іриною Кримською-Лузанчук, сьогодні уперше хотіла поспілкуватися зі Світланою Майя Залізняк, але ви, Світланко, чомусь заборонили мені коментити ваші твори.
А все - через брудний піар такої собі Лариси Пугачук. Я сперечалася з нею, коли вона вихваляла твори одного автора з матюками (для мене це в поезії - недопустимо). Просила її залишити в спокої Сокольника (бо вона уже "діставала" його на іншому сайті, звідки пішла після ряду суперечок). Я не знайома близько з цією особою, і не хочу ніколи мати з нею справу. І нікому не раджу (це двуликий Янус).

Я киянка, пишу вірші з 2012р, заміжня, маю дорослого сина, працюю. Зараз зміню фото, щоб можна було побачити, що я ніякий не клон (як вона мене називала в своїй публікації, яку їй потім, під тиском неспростовних фактів, довелося видалити).

Прошу адміністрацію сайта попередити авторку Ларису Пугачук про недопустимість тої поведінки, що вона собі дозволяє.

З повагою,
Ірина


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2016-05-31 23:02:39
Переглядів сторінки твору 11818
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (4.707 / 5.41)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.461 / 5.45)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.857
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2019.01.15 20:39
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-05-31 23:22:05 ]
Пані Ірино, я дійсно помилково назвала Вас у творі, котрий видалила. Пробачте, будь ласка.
Відносно приємного мені автора Серго Сокольника скажу, що на сайті "Проба пера" у нас з ним склались непогані дружні стосунки і я була однією з небагатьох, хто підтримував цього неординарного і цікавого автора, коли на нього нападали гуртом інші автори. Але минуле спливло і я на ньому не зациклююсь. Відносно спілкування з Серго на цьому сайті я дійсно була попереджена Вами і дослухалась до Ваших слів, бо серцем відчувала, що Ви дійсно бажаєте йому добра.
Єдине, на що не маю для Вас відповіді, це хто я насправді. Вирішуйте самі.
А знаєте, я все таки вірю в дивА і все таки сподіваюсь, що ми станемо, якщо не друзями, то принаймі не ворогами.
З повагою. Щирою. Ви це повинні відчувати)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:26:02 ]
п.Ларисо, мені дивно читати цей коментар, бо я включила вас у список авторів, які не можуть бачити мої твори.
Я виклала відношення до таких користувачів, як ви, у своєму прозовому творі СУЧАСНА П'ЄСА... (де звісно є один двуликий персонаж, дуже схожий на вас).
Я - людина консервативних поглядів, і тому вважаю: СКАЖИ МЕНІ, ХТО ТВІЙ ДРУГ, І Я СКАЖУ ТОБІ, ХТО ТИ. Якщо ви дружите ЗІ ВСІМА, отже, ні з ким. (Чи це технологія у вас така, я достеменно не знаю)
Тому прошу - залишити мене і моїх друзів у спокої. Щоб мені не довелося знову звертатися до Адміністрації сайту з проханням призвати вас до порядку. Прощавайте


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-31 23:46:57 ]
Дивно...
Лариса Пугачук тут пише, що "помилково" назвала у своїй вчорашній гнівній публікації Ірину Лівобережну.
Але ж саме її вона звинувачувала у якихось образах на сайті Проби пера.
І писала, що Ірина Кримська-Лузанчук та Ірина Лівобережна ---- це одна особа, що має клонів.
А мене туди приписала, як пункт 2 ------ бо мою книгу рецензувала Ірина Кримська-Лузанчук.
Просто додала мене до пари. І писала, що ми її на Пробах пера довгий час мучимо)...
Це шляхетно?
Мене не знає Ірина лівобережна, я не знаю її.
Ірини теж не знайомі.
Мене не було зроду на Пробах пера)
Я не знаю такого ресурсу. Я ж сформована авторка).

Вибачення Лариси Пугачук чекає таки Ірина Кримська-Лузанчук з міста Малин Житомирської області.
І я щирого вибачення хочу).

А тут вже бачимо: Лариса ретирується і вибачається перед незнайомою мені Іриною Лівобережною.
Кумедно.
Саме її вчора звинувачувала... Публікація вчора ж видалена, хтось читав її.

Добро сьогодні не в моді, кожна людина його бажає собі, а чи здатна нести Добро в серці, ділитися світлом?
От висновок: якщо комусь хочеться тролити відому людину, то захистити своє ім"я таки варто.
Але нелегко. Шануймося!

(Коментування я закрила для всіх).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-31 23:49:39 ]
Шановна пані Ларисо! Прошу Вас дати офіційне спростування всієї інформації та претензій, що звучали вчора і продовжують звучати сьогодні. Чи Ви справжня, чи Ви троль - мені байдуже. Для прокуратури, СБУ чи вправного хакера буде робота поспілкуватися з Вами, ким би Ви не були. То будьте чемною і гарно, в рамках чинного законодавства, заберіть свої слова назад. Розійдемося поки з миром. Отож чекаю на повернення мені та пані Залізняк нашої репутації. А звинувачення й бруд надсилайте тим, хто на те заслуговує і хто дійсно є (якщо такий існує насправді, а не в уяві!) Вашим зобижальником.

Пише Ірина Кримська-Лузанчук

лінк: http://maysterni.com/publication.php?id=118350


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-31 23:54:23 ]
Офіційне вибачення Лариси Пугачук щойно прочитала на головній.
Хочеться вірити, що авторка прозріла.
Дякую вам, Ірино, за цю публікацію. Успіхів та миру)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Кримська (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 10:23:28 ]
...добре, що все "розрулилося")


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:29:03 ]
Рада познайомитися з вами, п.Ірино. Неодмінно завітаю на вашу сторінку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:28:13 ]
Світланко, я маю надію, що ми спілкуватимемося і надалі. І оминатимемо людей, що нагло порушують наш спокій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 00:32:09 ]
Кх-м... Не розумію взагалі, ЗА ЩО саме Ви маєте виправдовуватись, Ірен? Ви талановита поетеса, я з Вами написав свого часу декулька дуже гарних речей, серед яких поема БЕРЕГАМИ РЕКИ СМОРОДИНЫ, до якої складовою частиною увійшов мій (композитор Олег Рожак, втконувався у Львівській філармонії) класичний романс МОРОК.
Щодо Лариси Пугачук- так, ми спілкувалися з нею на ПРОБАПЕРА, як ЦИВІЛІЗОВАНІ ОПОНЕНТИ (бо дехто з "законодавців мод" сайту, я не називаю їх не тому, що боюсь їхнього тупого гніву, всі і так все знають, літ. світ надто тісний, просто ЖАЛІЮ ЧИТАЧІВ. Бо- Я ПИШУ ДЛЯ ЧИТАЧІВ, там не визнавав іншого діалогу, окрім підкилимного оббріхування, розпальцьовок і волань про видалення) Це правда, і треба віддати належне Ларисі, вона це підтверджує, ким би не була насправді. Я і надалі спілкувався б з нею в форматі діалогу, якби не підримка якогось явного матюкливого літ. троля.
Ото ж, підведу резюме (чи надам ВІРЧУ ГРАМОТУ)- так, честь маю репрезентувати шановану мною пані, гарну авторку Ірину Лівобережну. Ми навіть інколи зустрічались на творчих вечорах у форматі- Я, Ірина, Таня Лавінюкова і Світлана Моренець. Всі поети і зустрічі були творчі і цікаві.
У чому і підписуюсь.
Серго Сокольник, маю честь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:58:05 ]
Дякую, друже Сергію, що стали на мій захист. Я відмежувалася від цієї Пугачук, і думаю, що вона нас більше не турбуватиме. Бо інакше мені доведеться знову звернутися до адміністрації сайту, щоб призвали її до порядку.
Гарного вам дня, натхнення і гарних творів. Давайте забудемо про неприємності, і повернемося до ПОЕЗІЇ, задля якої ми власне і прийшли на цей чудовий сайт


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 01:37:30 ]
Може дамо завдання нашій контррозвідці пробити по базі Ларису Пугачук і перевірити, хто вона насправді? Якщо ворожа розвідка, то вона має звідси одразу зникнути, щоб перегрупуватись і замінити псевдо і легенду. А якщо це жива людина, яка має трохи манію підозріливості і може, як і ми усі, помилятися? Тоді вже Вам, шановна мною Ірино Лівобережна, доведеться вибачатись перед Ларисою. Ваш друг і шанований мною Серго Сокольник, сплутав Андрія Мироховича і Валерія Хмельницького у спілкуванні на моїх сторінках. І що? Нічого, я йому пробачив, бо сам маю трохи манію підозріливості, у мене її мали бабуся і дідусь по мамі. Про це колись добре написав Василь Симоненко у епітафії Підозріливому:
Він все отут лежить
І знай підозріває,
Що всі отут живі,
А мертвих тут - немає.

Вас, шановна Ірино, теж можна, як і Серго Сокольника, звинуватити у тому, що служите російській контррозвідці - Ви ж пишете російською мовою обоє - ага, а чи не служите Ви таким чином Путіну і його пропагандистській машині? А Лариса пише всі твори українською і чисто розмовляє українською літературною мовою. Спілкувався з нею телефонічно. Тільки трішки вкрапляються русизми, наприклад "гімно" замість суто літературного "гівна" у її письмі.
А Вам, Ларисо, навіщо підіймати отут, на нормальному сайті "Поетичні майстерні" оцю бурю в склянці води? Спершу говорите людям компліменти надмірні, а тоді надмірно лаєтеся з ними? Хочете попіаритися на скандалі? Так, чого доброго, можна про Вас справді подумати, що це провокативний прийом для завоювання собі скандальної слави, контррозвідницька розробка для набуття авторитету. І потім повчати тут усіх, стати гуру, спрямовувати літературний потік і потрібне русло? Слизький шлях, я Вам скажу. І справжнього авторитету таким чином не здобудеш, а тільки славу дурнуватої скандалістки і все, від якої всі відвернуться з часом. Чи не краще просто займатися творчістю, прислухатися до порад досвідчених майстрів, писати, удосконалюватися і набути з часом справжнього поважного імені письменника і авторитетного поціновувача? Моє це питання стосується до всіх учасників діалогу і мене самого в тому числі. Я для себе поки іншого шляху не бачу.
З повагою до всіх присутніх на цьому сайті


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:42:59 ]
Дякую, п.Ярославе за змістовну розмову. Так, я пишу і російською мовою, бо живу в Києві, де усі так спілкуються (принаймні, більшість). Але це не заважає російськомовним українцям захищати нас від нападників, чи не так? І на Майдані стояти беззбройними під кулями - не заважало.
Щодо п.Лариси - я настійно просила її не чіпати моїх друзів (бо знаю, як вона з однодумцями "обробляли" одного поета). Нехай піариться на комусь іншому. Я просто не хочу мати з нею справу, бо не вважаю її щирою. Якщо я її образила- нехай вибачає. Але нехай більше не намагається зі мною спілкуватися. Я не хочу допускати її в свою "зону комфорту". Я вчора весь вечір заспокоювала Світлану Майю Залізняк, яка була в шоці від слів і дій Пугачук. Я не хочу переймати на себе цей гіркий досвід.
А вас, п.Ярослав, буду бачити у себе на сторінках - з радістю. Щиро дякую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Кучеренко (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 09:33:17 ]
О, шановні ПОЕТИ! Вибачте, що своєю непрофесійною балаканиною втручаюсь у ВАШ творчий діалог, але ж допис публічний.
Я, звісно ж не ПОЕТ, а так, любитель, пишу, те що «приходить», без претензій на майстерність. Стала публікуватись на цих сторінках, за запрошенням когось з авторів ПМ і після прочитання багатьох авторів цього сайту. Я слідкую за публікаціями на сайті і, часто, по-людські заздрю майстрам, які вміють зачепити словом до мурашок. Але, здебільшого, вдячна всім, за можливість через їхнє відчуття світу отримати власні нові погляди і загострити для себе якість життєві моменти, навчитись оперувати словом, щоб відповідати вимогам часу.
Але, вже декілька днів, читаючи цю «поему гідності» , я трохи в «шорохе». Я розумію, що захистити власну гідність дуже важливо і, що недостойна поведінка когось має висвітлюватись задля запобігання іншим неприємним речам по відношенню до ВАС і до інших авторів.
Проте, мене бентежить те, що люди, які в своїх творах демонструють таку високу духовність і чистоту, пропагують такі високі ідеали, раптом можуть займатись брудними речами, в тому числі, і брудними з’ясуваннями. Звісно, ми всі зліплені з одної «глини» і всім нам властиві всі людські недоліки в більшій чи меншій мірі. Та якщо вже ВИ претендуєте називатись співцями духовності, то ваша гідність не може бути нижчою, ніж те, що ви оспівуєте в своїх творах.
Можливо, ви і не звернете уваги на допис невідомого дописувача, але закликаю ВАС, нехай ваш розум буде вищим, ніж ваша образа, щоб захист вашої гідності не руйнував сприйняття ВАС як творців, які впливають на душі читачів, і щоб не зневілювати враження від ваших творів .
Ще раз вибачте за втручання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Кримська (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 10:20:58 ]
Всі поети у житті - громадяни, які в першу чергу (через тонку організацію душі і завжди налаштоване на діалог сумління) відчувають нездорові тенденції. Мені дико, що між поетів є люди, які поводяться як політики-невдахи)))) Але я ніколи не дозволю (якщо бачитиму), щоб мені приписували щось, чого я не робила. Це і про негатив, і про досягнення - чужого мені не треба)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Кримська (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 10:22:48 ]
Привіт, Ірино Лівобережна! Ви гарний клон))) Я вже заплуталася, хто чий клон. Але рада знайомству. Зайду почитати до Вас на сторінку....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:47:13 ]
Ні, Іринко, я просто жінка, що пише вірші. Рада знайомству! Хоч привід для знайомства був не дуже приємний, але може це Доля звела нас навмисне, хтозна? Будьте обережні щодо "двуликих" особ, і все у вас буде гарно! Сонця, тепла, натхнення, гарного дня!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 10:39:52 ]
Абсурдність цієї ситуації полягає в наступному: я без жодної вини оголошена винною у образах якоїсь Лариси Пугачук.
можливо, варто провести розслідування: чи реальна ця жінка?
Вона вихваляла на ПМ мої поезії. Писала коментарі захопливі.
Написала на пошту, замовила дві книги.
Кілька місяців домовлялася, як їх отримати, бо живе в Росії... а їхатиме на Хмельниччину. Просила (саме просила) стрітися на вокзалі Полтава-Київська, потяг стоятиме там 2 хвилини, а Лариса хоче мої книги подарувати у школу Хмельницької області, вона звідти родом, їй зручно буде отримати мої книги саме так.
Бо живе в Росії!
Я написала їй відповідь: якщо вже так важливі мої книги, то син, можливо, принесе їх до потяга.
Я щиро вірила у порядність Лариси Пугачук.
Моя вина лише у тому, що мої книги їй подобаються, от вона пише захопливий відгук, і хоче ще книгу для себе придбати...
Отримала книги і хоче ще одну для себе. Про це пише коментарем на ПМ, Ви всі його можете побачити.

Позавчора Ірина Кримська-Лузанчук, журналіст, написала 5-ту і 6-ту статті про мою "Птахокардію".
Саме після публікації цих двох статей "Сповідь Поета в капличці духу" та "Опуклі фразеологізми"...на ПМ сайті з"являється абсурдне брудне звинувачення Лариси Пугачук.
Суть його така:
Десь на сайті Проби пера її довгий час ображає Ірина Лівобережна... А Лариса чомусь вважає, що Ірина Кримська-Лузанчук із Малина - це і є Ірина Лівобережна!

А я на пару оголошуюся винною у нападках на Ларису на сайті "Проби пера".
Мене зроду не було на тому сайті. Я ніколи не заходила на той сайт
Я не знаю про його існування!
Це можна перевірити).
Є ж модератори.
Увага: я ніколи не спілкувалася із Ларисою Пугачук, не знаю подробиць її життя приватного. Вона лише сказала, що мешкає в Бєлгороді.
Вона ж пише, що показувала фото родини...
кому??????
Точно не мені, може...Ірині Лівобережній чи ще комусь.
Мене втягують у непотрібні абсурдні ігри...без моєї участі. Сайт Поетичні майстерні для мене цікавий. Я мало коментую. Ставлю свої поезії. Приватного спілкування з Ларисою не було.
Хто така Лариса Пугачук?
Стиль її коментування не вельми жіночий...
Мій син о 21-05 (увечері) віддав їй дві книги, вона віддала гроші за книги. Жінка ця мені телефонувала і хвалила оформлення книги... прямо з потяга.
І це все!
Жінка прохала книги, вона їх ПРОЇЗДОМ із Бєлгорода отримала і подарувала . Пише - одну в школу Хмельницької обл, одну поетесі знайомій, яка в захваті від моєї мови.
І що я бачу?
Ні поваги, ні захисту... як автора.
Неадекватна, як виявилося, шанувальниця моєї творчості Лариса П угачук (так вона себе називає) обливає нас із Іриною Кримською-Лузанчук брудом...
Я її в житті не бачила. Книги мої ідуть у світ...
І тут знаходяться автори, що...пишуть...що "люди, які в своїх творах демонструють таку високу духовність і чистоту, пропагують такі високі ідеали, раптом можуть займатись брудними речами, в тому числі, і брудними з’ясуваннями".
Хто саме з"ясовує: я чи Лариса Пугачук?
А як можна не з"ясовувати?
Хто стоїть за Ларисою Пугачук?
Хто вона насправді?
Це клон чи підіслана жінка? Ким? навіщо?
Навіщо вона у прилюдному вибаченні вчора на ПМ пише, що рецензії на мою книгу сприйняла я...задумайтеся: пародію на її власні твори.
Абсурд несусвітенний.
Тролінг.
Вигнати її із сайту ПМ можна, але..де вона ще з"явиться, і які у неї цілі?
Якщо це реальна жінка, пише про ...читайте її вірші....то як може обливати лайном, потім вибачатися...

А я лишаюся із заплямованим ім"ям.
Моя вина лише в тому, що шанувальниця...неадекватна.
Називає мої вірші "Над виром" і "Ні брату, ні свату, ні куму"...як написані про її життя.
А у вірші - про старого поета... що прагнув прилаштувати свою музу, помираючи...
Отже, лариса пугачук - чи реальна. чи ні...правадить тролінг.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Кримська (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 10:50:42 ]
Було б добре, щоб адміністрація сайту ретельніше модерувала контент, відвідувачів і їх поведінку. Це ж таки сайт ПОЕЗІЇ, майстрів і любителів ВИСОКОГО СЛОВА! І так вистачає негативних вражень від колотнечі в літературних колах, яку винесли на публіку, змусивши всю Україну бути присутньою у "бійці титанів" в НСПУ((( Завжди почувалася затишно на ПМ, цікаво спілкувалася. Виявляється, що і тут є публіка унікальна. Бог суддя тим, хто тішиться з цієї метушні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 10:52:32 ]
Я зробила висновок: живий письменник не має захисту, можна без вини оголосити будь-ким...знайти свідків, звинуватити і ...знищити. Фізично чи морально.
Фізично навіть більш привабливо. товпа волатиме: "...розіпнути!".



Чи це - хвороблива заздрість, чи поклоніння...ідолові поезії.
Оце лякає.
Клони...тролі... чоловіки називаються жінками і навпаки.
Мені не цікаво: хто є хто на сайті.
Про порядність, мабуть, вже не варто й згадувати... Ц

Я справжня - в житті і в поезії.
Дякую Редакції майстерень - щиро - за хороший сайт.
Сподіваюся, розумному - досить.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:51:45 ]
Дякую, Світланко, за СПРАВЖНІСТЬ. Не хвилюйтеся. Все буде добре. Просто обмежте коло своїх "надто прихильниць" )))
Всього вам найкращого!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 11:22:32 ]
http://maysterni.com/publication.php?id=118377

за цим посиланням

Офіційне вибачення "Лариси Пугачук"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 11:22:55 ]
http://maysterni.com/publication.php?id=118377

за цим посиланням

Офіційне вибачення "Лариси Пугачук"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2016-06-01 12:48:11 ]
Не люблю подібних дискусій. Вірніше того, що їх спровоковує. У будь-яких сферах життя дуже важливими є повага і чесність. Література - не вийняток.
Долучаюся своїм коментарем тільки на прохання п. Ірини Лівобережної. Сю чудову поетесу знаю особисто. Познайомилися минулого року в м. Івано-Франківську, коли вона приїздила на зустріч Об*єднаних словом.
Зичу всім учасникам конфлікту світла і порозуміння.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-02 12:11:18 ]
Щиро вдячна, п.Леся! Гарного літечка, тепла, натхнення!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2016-06-01 13:00:51 ]
Не люблю подібних дискусій. Вірніше того, що їх спровоковує. У будь-яких сферах життя дуже важливими є повага і чесність. Література - не вийняток.
Долучаюся своїм коментарем тільки на прохання п. Ірини Лівобережної. Сю чудову поетесу знаю особисто. Познайомилися минулого року в м. Івано-Франківську, коли вона приїздила на зустріч Об*єднаних словом.
Зичу всім учасникам конфлікту світла і порозуміння.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2016-06-01 14:18:06 ]
Навіть Бог усім пробачає, але не ПОЕТИ. Нижче наведені лише декілька із численних коментарів-камінців у бік Лариси Пугачук, які і довели її до того допису і до тих підозр... Виною усьому стало уподобання Ларисою творів Мироховича, а Мирохович написав чи не написав колись щось не теє Сокольнику і став його ворогом, а значить і ворогом усіх його друзів мав би стати...Та у Лариси на це була своя думка.. А її "не положено" мати. ТРЕБА БУТИ ТАКОЮ ЯК УСІ, РОБИТИ ТЕ ЩО УСІ, КАЗАТИ ТЕ ЩО УСІ.... Та не тут це було... Я не знаю Лариси, не знаю хто вона, ми не спілкувалися ніколи раніше, буваю тут на сайті іноді, відповідно чмтаю-бачу твори, коментарі, складається якесь враження - от і усе... Про Ларису - бачу її емоційною, такою яка намагається увібрати в себе, за її ж словами Всесвіт, і це чудово! Іноді її реакція-коментування чиїхось творів надто бурхлива, на це є рада - можна заблокувати, якщо не подобається, що могли зробити від самого початку і Ірина Лівобережна і Серго Сокольник, який, здається і не проти був спілкуватися з Ларисою, якби не..
Коментатор Серго Сокольник, [ 2016-06-01 00:32:09 ],
на сторінці твору "До шановних авторів сайту Поетичні Майстерні. " Лівобережна Ірина Бондар
".... якби не підримка якогось явного матюкливого літ. троля...
У чому і підписуюсь.
Серго Сокольник, маю честь....


Коментатор Ірина Бондар Лівобережна, [ 2016-04-09 21:02:00 ],
на сторінці поезії "Калинове кохання" Лівобережна Ірина Бондар

Егей, Мирохович (не можу назвати вас "паном"), вам не набридло товктися на моїх віршах? Вирушайте до Лариси Пугачук, вона вам заспіває діфірамби за кожний наступний матюк на користь співучої української мови! Чи ще куди подалі, де смердить сіркою. Вона - безпринципна, їй байдуже що читати, аби нестандартне. Або до вашого доброго друга Валерія (ви ж з однієї шайки-лійкі?), який радо критикує жінок, а до вас - цілком лояльний (зрозуміло, з якого дива).
Вже досить вам піаритися на тому, на що ви лукаво намагаєтеся приклеїти ярлик "банальне".

Коментатор Ірина Бондар Лівобережна, [ 2016-04-09 21:12:04 ],
на сторінці поезії "Ням-ням мандрівника. Дитяча гумореска" Сокольник Серго

Сергію, не знаю що і казати. Отой Мирохович не полишає робити дешевий піар на моїх сторінках (бо його, з матюччями, видно, не дуже й читають). Хіба що п.Лариса (яка, видно, полюбляє усе "нестандартно сдєланное лівою ногою"), Ніяк не можу зрозуміти їх мети (а якщо я таки зрозуміла, тим гірше для них). Ваша думка?

Коментатор Ірина Бондар Лівобережна, [ 2016-05-29 02:00:22 ],
на сторінці поезії "Просветление" Сокольник Серго

Сергію, оця дамочка, що вам пише, вона дійсно "два в одному". Така лагідна до добре вам знайомої "режиссерки", прямо пелюстки тій тулить на рани! А мене викинула на ФБ з друзів (раптом велика Мумба нагримає!!!)
Та нічого, я напишу таку "пародію", де кожен персонаж цього фарсу себе неодмінно впізнає! Усім дістанеться "на горіхи"!


Коментатор Ірина Бондар Лівобережна, [ 2016-05-30 21:54:08 ],
на сторінці поезії "Просветление" Сокольник Серго

Ну що ж, Сергію. П'єса ПРО ВІЛЬНЕ СЛОВО - готова. Я думаю, що дехто впізнає в ній себе. І зрозуміє, що ми нічого не забуваємо і нікому не пробачаємо.


Вгору
Коментатор Ірина Бондар Лівобережна, [ 2016-06-01 11:26:02 ],
на сторінці твору "До шановних авторів сайту Поетичні Майстерні. " Лівобережна Ірина Бондар

п.Ларисо, мені дивно читати цей коментар, бо я включила вас у список авторів, які не можуть бачити мої твори.
Я виклала відношення до таких користувачів, як ви, у своєму прозовому творі СУЧАСНА П'ЄСА... (де звісно є один двуликий персонаж, дуже схожий на вас).
Я - людина консервативних поглядів, і тому вважаю: СКАЖИ МЕНІ, ХТО ТВІЙ ДРУГ, І Я СКАЖУ ТОБІ, ХТО ТИ. Якщо ви дружите ЗІ ВСІМА, отже, ні з ким. (Чи це технологія у вас така, я достеменно не знаю)
Тому прошу - залишити мене і моїх друзів у спокої. Щоб мені не довелося знову звертатися до Адміністрації сайту з проханням призвати вас до порядку. Прощавайте


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-02 12:17:38 ]
п. Ксеніє, і ви вважаєте, що оці коментарі дали підстави вашій "протеже" п.Ларисі називати мене КЛОНОМ, змішувати мій профайл з профайлом іншої Ірини, Кримської? А п. Світлана Майя Залізняк взагалі була шокована "наїздами" на неї!!! І за що? За те, що подарувала своїй шанувальниці книжки?
Ви ж бачите тільки ВЕРШИНУ асбергу. Тому - не пірнайте глибоко. Дружіть собі з ким хочете. Бажаю вам, щоб п.Лариса не зрадила - вашої відданої дружби.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2016-06-02 13:54:49 ]
Ще раз переконалася, Ірино, що Ви не усвідомлюєте, що пишете і, взагалі, для мене є дивним Ваше уявлення, про поетичний сайт... Я сюди не дружити приходжу. Я приходжу сюди за покликом душі - щось читаю, щось коментую, коли є настрій і бажання, іноді сама щось пишу.
Яким чином до поетичного сайту дотичні слова - "протеже", "віддана дружба", ніяк не второпаю... Ви забуваєтеся, де знаходитеся. Тут, на цьому сайті, адекватні автори обговорюють твори, а не приватне життя автора і його смаки.
Щодо Світлани Майї Залізняк - то хто вже тут тільки не "наїжджав" на неї, дня не вистачить щоб перерахувати усіх, з ким у неї були конфлікти, бо якщо жити за принципом "Хто Ви, а хто Я"...та нічого, вона переживе, і не таке переживала... А хіба вона дарує книжки? Щось не чула про таке.. У мене багато книг, справді подарованих іншими авторами, друзями чи не друзями, та це не той випадок. А ще - зі своєю шанувальницею можна було вияснити відносини трохи по іншому, навіть якщо вона погарячкувала.
Так, у мене є друзі-пеемівці, але я не вказую їм з ким дружити, а з ким не дружити, яких авторів читати чи не читати, що коментувати чи ні, це якась первісна дикість. "Або з нами - або проти нас", таке уже було на ПМ...
..Мене С.М.Залізняк теж назвала клоном, хоча так само, як і я, має псевдонім і точно знає, що я реальна особа, ну і що? Ну, не в її сепаратистському колі.. От кого треба було викинути з ПМ за антимайданівські настрої...
...і наостанок - я завжди дружу з тими, з ким хочу, читаю, те, що хочу, пишу там, де хочу і ніяка "віддана дружба" не заставить мене бути там, де я не хочу!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-02 21:47:59 ]
******
Ксеніє, ви навіть не уявляєте, що робите п.Ларисі Пугачук ведмежу послугу. Та добре, як Ви вже взялися звинувачувати в чомусь мене (не второпаю, в чому?), то мені доведеться дещо вам пояснити.
Хіба я обговорювала ПРИВАТНЕ ЖИТТЯ вашої подруги? Де саме? Та я про її приватне життя геть нічого не знаю! І про ваше (на всякий випадок) – також.
Тепер поясню, чому я вважаю цю авторку дволиким Янусом. Мені пощастило. Я не читала її ЗВЕРНЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ ТА ІНШИХ. (Саме в той день я не заходила на сайт). Цікаво, а Ви читали? Вона його потім видалила. Ксеніє, якби ви написали правду, ви б її потім видаляли? Я думаю, що ні. Ви б відстоювали її до кінця. Та я проявила впертість, і пошукала той матеріал (в інеті ніщо не зникає безслідно). Тексту немає. Зате збереглися коментарі. Викладаю їх повністю, як там було.
***************************************
Звернення до людей та до інших
Не маю сили і бажання оформлювати бруд в поетичні рядки. Тому прозою. Конспективно. 1. До Ірини Кримської-Лузанчук, місто Малин (яка Лівобережна, і право і ще багато яка). Не знаю, чого Вам від мене треба. Просто не розумію. Відчуваю, що і на сайті……

Коментарі

Лариса Пугачук (Л.П./Л.П.) [ 2016-05-30 22:35:03 ]

ПРОШУ ДОПОМОГИ У ДРУЗІВ. Відгукніться, нормальні люди. Бо сама можу не витримати. Болить нестерпно.

Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-30 22:49:46 ]

Я не знаю, про що ви пишете отут, Ларисо.
Ніколи я не бачила фото Ваших дітей, рідні.
На інших сайтах ні в яких грищах участі не брала, там мене немає... Проби пера - не для мене.
Я...тим паче, не "гризла" нікого)))))))
Для мене написане оце є неприємним дивом.
Мої вірші писалися давно, жодних історій конкретних у них нема.
Час від часу хтось наче бачить себе у моїх поезіях, наголошую: я не пишу про конкретних людей, якщо є збіг, то це ВИПАДКОВО.

Книги Ви мої купили, просили їх, писали мені. Наполягали, просили.. щоб їх Вам доставили.
Так?
Ніколи Ви мені не писали про інтимне, про своє.
Вірші мої це витвори...
Про Вас не йдеться.
Як я можу знати подробиці Вашого життя?
Я живу в іншому місті.
Ірина Кримська-Лузанчук писала про мою книгу 6 статей на протязі півроку.
Я майже не коментувала Ваших віршів, а якщо раз чи два писала, то позитивне.

Невже вона чи я мусимо отаке тут читати?
Я не знаю, про що Ви...
І моє ім"я не має бути у вашому дописі.

Схаменіться.
Я не веду переписки з Вами.

Лариса Пугачук (Л.П./Л.П.) [ 2016-05-30 22:55:14 ]

Ви дійсно не вели зі мною переписку і ніде мене не гризли. Можливо, Вас все таки використали. Можливо втемну. Але це вже не моя справа.

Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-30 22:54:40 ]

"Я ще могла б подумати, що Ви не знали, в чім річ і просто надали трибуну іншому автору для рецензії. Але Ваші твори «Над виром» і «Ні брату, ні свату, ні куму» чітко говорять про те, що Ви свідомо прийняли участь у підлій нелюдській вівісекторній грі".

Яким чином я брала участь у якійсь грі?
Ви мені написали кілька разів. Просили придбати книги і вихваляли їх.

Ви при здоровому глузді?
Прошу Редакцію майстерень запитати Ларису: про що вона пише отут?
Я не знайома з нею. Які претензії вона висловлює...до чого...до кого?
Складається враження, людина...намислила щось неймовірне.

Моя нова книга, де будуть тексти Над виром і Ні брату... вже вичитана коректором, наголошую: вірші я писала торік чи навесні...

ЯК Я могла писати про ВАС?
Нісенітниця!

Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-30 22:58:17 ]

...хто мене обманув?
У вас усе гаразд? Про що Ви пишете...
Є книга, є рецензії. Це мій труд.
Яким боком Ви до моєї книги і рецензій?!
Живіть собі, де бажаєте.
Я Вас не знаю.
Книги мої купують... Ви одна із читачів - і лише.
Напишіть мені на пошту: навіщо Ви тут згадуєте про мене? Яка причина?
Я не розумію, про що йдеться.
Хто вас заставляв купувати книги, які Ви тут називали прекрасними?)))
Навіть іще хотіли придбати...
Яка вас муха вкусила?

Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-30 23:05:21 ]

Вимагаю ВИБАЧЕННЯ.
Ларисо, у житті всяке буває...але...щоб поета отак ні за що обливати ...помиями...це АБСУРД.
Про мою книгу пишуть, може, кому заздрісно.
але...не можна ж так опускати себе.

Все, що Ви написали, мене НЕ стосується.
якщо у Вас є претензії до когось, я нічого не знаю про них.
Вибачення має тут бути написаним.
чекаю

Лариса Пугачук (Л.П./Л.П.) [ 2016-05-30 23:08:17 ]

Після втручання адміністрації сайту, на яке я сподіваюсь, ми продовжимо розмову. І, якщо я це придумала, то вибачусь.

Лариса Пугачук (Л.П./Л.П.) [ 2016-05-30 23:10:57 ]

Лівобережна Ірина Бондар сказав(ла) про поезію Просветление , автор Сокольник Серго (2016.05.30 21:54)
Ну що ж, Сергію. П'єса ПРО ВІЛЬНЕ СЛОВО - готова. Я думаю, що дехто впізнає в ній себе. І зрозуміє, що ми нічого не забуваємо і нікому не пробачаємо.

Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-30 23:19:59 ]

Ви мені телефонували, хвалили книгу.
Ви писали ось на моїй сторінці, як вона Вам сподобалася... Цитую:

"Пані Майє, вдячна Вам за "Птахокардію"! Хоча потримала книгу в руках лиш кілька днів... Один примірник подарувала шкільній бібліотеці, а один - поетесі чудовій, котра вражена була мовою Вашою, словами добірними - насамперед, насамперед. Наприкінці червня (сподіваюсь) знайду Вас знову і таки візьму ще цю чудову книгу, яка приємно лягає у руки (оформлення прекрасне) і в душу.
"Є мова - птах приручений..." - щось в цьому образі не те, щоб викликає протест, але... волі хочеться для птаха... підсвідомо...)"

Далі... ми з Вами не спілкувалися.
я сама Вам ніколи не телефонувала, ніде Вас не згадувала.
І ось грім серед ясного неба...
Що ви тут написали, це психіатр (даруйте) може пояснити, я не беруся.
це маячня.
де ви живете, з ким, мене не хвилює.
Ось мої тексти, які Ви згадали.
Яким чином вони стосуються вас чи рідні?????

Є свобода творчості, я пишу про людей, про світ... але не про вас.

Ні брату, ні свату, ні куму

1

Висіла об`явка на дошці зеленій:
"Приходьте, шукаю наступника для..."...
А псюги хлебтали водицю студену.
В капусті плодилися грошики, тля...

Текла крізь пісочний годинник марнота.
Вивчали романтики партогенез.
Під "Отто Дікс" рюмсали, мліючи, готи.
Строчили дятлята лункі смс.

Гордилися баштами Кам`янець, Піза.
Виводили чаплі дітей на крило...
Поет прилаштовував панну без візи.
Всі ж бачили біса, таріль-НЛО...

А панна дивочна, плитка і незрима.
Не треба їй кави, не крає сальця.
Одне лиш уміє: відшукувать рими,
Чіпляти пір`їну – до коми, слівця...

Поет помирав, залишаючи спадок.
Пристроїти музу халепа – авжеж.
Тріщали невтишні червневі цикади.
Гефест вимальовував графік пожеж.

Ріс попит на цукор, тверді "каракуми".
Малечу катали машинки "на час"...
А муза – ні брату, ні свату, ні куму!
...Зірвало об`явку брудне циганча.

2

Читало чи ні, те для нас таємниця.
На аркуші в цятку – німий телефон.
Дзвони...
Відкупорюй варення з чорниці.
Агов, циганчатко!
Майнули – мов сон:
той аркушик...
віяла...
віхоли...
цяці...
Кибитка спинялася біля ларька.
І музи, і роми – одвічні скитальці.
Шкоринка медова, хлібина гірка.

3

Схилилася муза над одром зеленим.
Болотні вогні.
Дві русалки.
Лото.
Прогнала з кута пасербиня Олена,
Три тижні міняла на скраб і манто.

2016
Вірш написаний місяців зо два тому... Може, раніше.
Повторно поставила.

Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2016-05-30 23:21:15 ]

Адміністрація ПМ теж ніяк не второпає, про що йдеться.
Невже на сторінках ПМ когось ображають чи якось пригнічують. Цікаво було би дізнатися - але суто в контексті ПМ, бо що робиться деінде, то нам недосяжне.

Лариса Пугачук (Л.П./Л.П.) [ 2016-05-30 23:34:35 ]

Суть слідуюча. Один із авторів вів приватну переписку зі мною. Дійсно довгу. І дійсно відверту. Все, що там писалося, знущально використовувалось у творах кількох авторів на ПМ (це могли бути і псевдоніми однієї людини, не знаю). Довго приглядалась. Співпадення бувають в житті. Але не такі і не настільки. Останньою крапкою стали сьогоднішні рецензії у Залізняк, де автор рецензії дійсно талановито і вміло використала твори Залізняк і сформувала з них пародію на мене (про що попереджала зарання під "Просветлением Сокольника"). Гріха перед адміністрацією сайту ці люди дійсно не мають. Підлість і ницість, мабуть, не є перешкодою для публікацій на сайті. Але я маю право на захист самої себе. І якщо адміністрація не має до мене претензій, то продовжу тут публікуватись. А заодно і вчитись. Віри в людину ніхто в мені не вб'є.

Уляна Чернієнко (Л.П./Л.П.) [ 2016-05-30 23:24:28 ]

Пані Ларисо, знаю Вас, як чудову людину, яка мене підтримувала і підтримує! Ви мені, як мама, бо завжди тепла багато у Вас для мене... Ви надто близько взяли до серця, хоч, може, я й не знаю всього... ніщо і ніхто не вартий Ваших нервів!!!

Лариса Пугачук (Л.П./Л.П.) [ 2016-05-30 23:36:17 ]

Дякую, дитино. Легшає від твоєї чистоти.

Серго Сокольник (М.К./Л.П.) [ 2016-05-30 23:27:44 ]

Хм... Дива дивні, та й годі...

Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-30 23:33:16 ]

Тепер вірш Над виром.
Визнання Ви мені неабияке тут висловлюєте))))
Піар.
Аж так я написала про своє... що Ви у вірші бачите загальнолюдське?
Отже, пильно читаємо, шукаємо збіги з Вашим життям, яке для мене - терра інкогніта...)))
де вони?
Бо я полтавка вже 20 років.
Вас ні бачила, ні дружила з вами.
Слава Богу, не стрічалися.
Не спілкувалися. І будьте послідовною: Ваше рішення подарувати мої книги школі було лише Вашим. Ви їх тримали кілька днів, ще одну книгу хотіли, писали про це прилюдно тут. Адже так?)

Над виром
1

Луска розмов, протекції...
Актори на кону.
Субстанції, нью-секції.
Вщасливлю хоч одну.

Між пустодзвонів, суржика,
Що сіється-тече,
Звучить охвітна музика
Для геніїв... нікчем.

...а хай вам риба й озеро...
Ще й крайчик рогози...
Ось вільний шлях, сім козирів.
Десь виляски грози.

Квітучо... скаламучено...
Аж багнеться висот.
Є мова - птах приручений -
Над виром нечеснот.

2

"Ках-ках..." - пливуть качаточка.
Над ряскою салют.
Лелію - мегацяточка...
Шукаю Абсолют.

3

Знов пахощі липневі
Вдихає Карабас.
Трон мостять королеві.
Людва - довкола кас.

Патетика, насіння...
І бублики-нулі.
Стихає шарудіння
За видих до петлі.

Ця зона турбулентна.
Досмоктую дюшес...
Дивлюсь: Говерла... Етна...
І... острів поетес.

2016

Хто може тут побачити Ларису?
Напишіть мені, будь ласка... де тут хоч натяк на жінку?
Повторюю: вибачайтеся і видаляйте цю свою писанину.
А книгу свою Вам я вже не довірю: ні нову, ні видану.
Щодо рецензій Ірини Кримської.
Писала вона їх довгенько, писала про мій труд.

Ви пишете про надання трибуни для рецензій.
На ПМ є розділ рецензії.
Кожен їх може публікувати.


Чекаю вибачення і видалення маячні.

Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-30 23:40:42 ]

Редакціє майстерень, прочитайте звернення Лариси і мої пояснення.
Для мене її публікація - абсурд.
Я місяць не писала віршів, готувала нову книгу.
Написала вірші Над виром і Ні брату, ні куму...
Давненько.
Лариси я не знаю в реальному житті.
Якщо авторка пише щось про свої "тужіння", то я ніде їх не втискала в тексти, я не знаю подробиць її життя. Я не можу знати про неї НІЧОГО. Я не цікавилася її життям)
Я не пишу про авторів сайту. Я пишу інтуїтивно.
Ми не спілкувалися.
Замовила книги, просила, дзвонила сама.
Похвалила їх!
Хотіла ще одну для себе.
Для мене написане нею звернення ------ це маячня.
Іншого слова не підберу.
Видаліть її текст.
Хай пояснить дохідливо: що вона хоче від автора рецензії на мою книгу, і що хоче від мене?
Не второпаю.

Чи може перебувати на сайті авторка, що пише ОТАКЕ?
Звинувачення у якійсь грі... безпідставні. У мене нема часу на гру. І на оці пояснення - теж.

***************************************************
Бачите, Ксеніє???????? Там звинувачення не до мене, а до Ірини Кримської-Лузанчук, яка написала РЕЦЕНЗІЮ на збірку Світлани Майя Залізняк. (бо я ніяких рецензій не писала!!!)
Але коли з’явився Адміністратор сайту, і спитав: «А В ЧОМУ, ВЛАСНЕ, ВАШІ ПРЕТЕНЗІЇ, ЛАРИСО?», вона натякнула на вірш Сокольника ПРОСВЕТЛЕНИЕ. І все. І далі – не пішла. А там же чітко сказано:

Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-05-30 21:54:08 ]

Ну що ж, Сергію. П'єса ПРО ВІЛЬНЕ СЛОВО - готова. Я думаю, що дехто впізнає в ній себе. І зрозуміє, що ми нічого не забуваємо і нікому не пробачаємо.

http://maysterni.com/publication.php?id=118335

Ось ЩО я мала на увазі. Моя п’єса, що заснована на реальних подіях (і реальних персонажах). Тільки імена – змінені. І п.Лариса – знає усих тих людей. Мало того – дружить з ними на ФБ. Ось ЧОМУ вона не стала привертати уваги до мого твору. А зачепила безневинну п.Світлану.
Вона зрозуміла, що якщо вона мене допече, я розкрию карти. А так – усе шито-крито. Вона закричить ПРОБІ!!! РЯТУЙТЕ!!! Такі як Ви – прийдуть їй на допомогу, і Адмін, щоб уникнути скандалу, видалить мене. Ось на чому був її розрахунок. Вона ЧЕКАЛА на Адміна (самі почитайте).
А коли п.Світлана почала СПРОСТОВУВАТИ усі її звинувачення, вона «здулася», видалила усі свої вигадки, і попросила вибачення. Зверніть увагу – НЕ У МЕНЕ, а у шановних п.Світлани та її рецензента. А про отой випадок НА ІНШОМУ САЙТІ – ні пари з вуст (бо вона ж недаремно пішла з того сайта!!!). Більше я про той випадок не хочу нічого казати. Сокольник, як справжній чоловік, благородно промовчав, і я не буду нічого роздувати.
Отакі справи, п.Ксеніє… А ви кажете... Ех!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2016-06-03 01:36:49 ]
Не розумію, чому Ви уперто називаєте мене і Ларису подругами, говорите про віддану дружбу, зраду і т.п.???????? Ніхто ні з ким не дружить. Ми тут лише автори, які спілкуються чи не спілкуються. Ви мене ні у чому не переконали. Не бачу тут ніякого логічного пояснення, усе це я читала. Так само читала коментар Лариси, де вона каже про те, що ви могли б дружити... Ви були категорично проти. Бачила спілкування Серго з Ларисою, доки не з'явилися Ви і не почали чіплятися до Лариси за Мироховича. Та кому яке діло хто чиї твори вподобує і чи з матюками чи без. Особливої довіри до Серго Сокольника у мене немає, бо не раз бачила, як він нервово сіпається після кожного коментаря із зауваженням, а потім пише усілякі дурниці про тролів на його сторінці. Так, тут час від часу з'являються якісь дивні особи, які пишуть різні гадості і потім зникають. Це звичайне явище. Зареєструватися може будь-хто і написати будь-що, хіба мало неадекватних навколо.
..Ну побачила Лариса щось своє, приватне у творах Залізняк, ну помилилася, погарячкувала, перепросила. Тут якраз усе цілком зрозуміло. Емоції зашкалили..
А от з Вами, Ірино, нічого не зрозуміло.. Може, Серго не поділили, може ще щось.. Та що мені до того.
От я у творах Лариси Пугачук упізнала себе і свою доньку, лише в трішки іншій ситуації. Так що - тепер ми з нею ще й клони? Тільки я ніколи не їхала поїздом з Росії і "Птахикардію" в очі не бачила..
Ми усі дуже різні, Ірино, хтось лише привідкриває свою душу, хтось відчиняє навстіж. Хтось усе мовчки, а інший кричить, волає. Може варто з іншої точки зору глянути на волання про допомогу і не розуміти усе так буквально. Я не знаю, хто така Лариса, та й чи мені не все одно - є автор, і є його твори, і я їх коментую бо щось там є таке для мене варте або просто виникло таке бажання, не лише за "вірну дружбу". Щось таке.. Усе це - лише непорозуміння суто на емоційному впливі, як на мою думку. Можна порозумітися, можна розійтися в різні сторони. І так, і так непогано. А поки що брудно і з цієї сторони, і з іншої, і ще й я тут наслідила... Прикро..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-03 10:33:00 ]
Брудно, Ксеніє, там, де намагаються приписати людині те, чого вона не робила, ще й при цьому закликають у свідки адміністрацію. Там, де Світлані говорять одне, Адміністратору - інше. Де безпідставно звинувачують, а потім улесливо перепрошують.
Де вимушені видаляти свої дикі фантазії. Я ж просто хочу від того відгородитися. Маю право, чи не так?
Невже ви думаєте, що я кам'яна, і мене не зачіпають безпідставні, бездоказові образи?
Добре, що ви признали, що "брудно і з цієї сторони, і з іншої". Отже, ви все це усвідомлюєте.
Я бажаю вам спокою, миру, натхнення, ну і звісно нових хороших творів. Теплого, лагідного літа. Любові близьких. На все добре.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-02 14:36:00 ]
Незнайома мені, шановна Ірино Бережна)... Тепер ми віртуально стрілися отут, в коментарях.
до цього я Вас не знала. На Пробах пера сайті мене ніколи не було, повторюю.
Що там було з Ларисою Пугачук, мені невідомо.
Я і справді не розумію лояльності декого до пані Пугачук, авторки сайту.
Жінка асолютно безпідставно звинуватила мене і Ірину Кримську-Лузанчук, описала претензії по пунктах і...просила допомоги на цьому сайті). Волала: людоньки...
Я була в шоці.
Вона не звірялася мені, не показувала жодних фото родини. А писала, що на протязі довгого часу виливала душу... а потім ми писали про її життя.
Ірина Кримська-Лузанчук писала про мою книгу 6 статей. Її праця - про мій доробок.
Ви можете прочитати рецензії на мої книги, дві статті.
Саме їх Лариса Пугачук вважає ........... пародіями на її, Ларисину вірші). Так пояснює у офіційному вибаченні.
Умене голова обертом від її звинувачень.

Мені пишуть: треба, Світлано, тримати удар.
Удари ці - незаслужені...
Ні на йоту вини Ірини Кримської-Лузанчук, моєї теж нема.

Яким ЩИТОМ затулитися від отакої шанувальниці?
Хто вона? яка у неї мета? Навіщо вона піарить себе чи мене таким чином?
Оббрехала, лишилася на сайті ПМ, коментує далі.
А я в шоці. Її ніхто за таке не присоромлює, окрім учасників дискусії.
Мене втягувати у подібне - ЗАСБЬ.

Уточнення: книги свої я не дарувала, моя шанувальниця придбала їх.
Написала на пошту, замовила, просила "притримати дві книги", вона їхатиме з Росії у Хмельницьку область і їх хоче отримати прямо на вокзалі "Полтава-Київська".
Звичайно ж, це було проблематичним. Я хотіла переслати поштою... Але жінка з Росії...
Мій син відніс дві книги, Лариса віддала за них гроші.
А потім телефонувала. Хвалила і хотіла ще одну для себе, бо ті вона подарувала комусь. в школу і знайомій.
Я сказала: та подарую Вам ще одну, якщо ви так мрієте...
Книг я не роздаровую, вони красиві, 150 гр це поміркована ціна.
Читачі замовляють, все гаразд.
Перипетій не було - до цього.
Сподіваюся, надалі я уникатиму отаких жінок. Зичу всім натхнення і миру.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-02 14:38:38 ]
(Мене втягувати у подібне - ЗАСЬ... Ларисині вірші). Виправляю огріхи набору.

Далі я не коментую. Тема вичерпана.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-02 14:42:28 ]
"..Мене С.М.Залізняк теж назвала клоном, хоча так само, як і я, має псевдонім і точно знає, що я реальна особа, ну і що? Ну, не в її сепаратистському колі.. От кого треба було викинути з ПМ за антимайданівські настрої..."

Оксано Озерна, мене викидати із сайту нема потреби. Я його залишу сама чи ні... Це вже моя приватна справа.
Так само, як і мої настрої. Я пацифістка, і не соромлюся цього.

Псевдо у мене немає, Залізняк - прізвище моєї матері.
І я гордо його нестиму.

Ви ж безконфліктна, хороша, розкошуйте отут.

Це справді останній коментар.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-02 15:01:15 ]

Ірино Бондар-Лівобережна.
Звертання так мало бути).
Ця абсурдна, непотрібна дискусія стомила і переконала у правильності моїх рядків:


...а хай вам риба й озеро...
Ще й крайчик рогози...
Ось вільний шлях, сім козирів.
Десь виляски грози.

Квітучо... скаламучено...
Аж багнеться висот.
Є мова - птах приручений -
Над виром нечеснот....................

От мові я слугую вірно).




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-02 16:22:06 ]
Подумала, та й вирішила таки ТРИМАТИ удар. Ірина всі ці коментарі потім зможе видалити, якщо забажає.
Отже, Оксана Озерна чомусь не кпинить дії Лариси Пугачук ( а ніхто не знає, реальна це жіночка чи клон...)
пише:
"Мене С.М.Залізняк теж назвала клоном, хоча так само, як і я, має псевдонім і точно знає, що я реальна особа, ну і що? Ну, не в її сепаратистському колі.. От кого треба було викинути з ПМ за антимайданівські настрої...".
Як я можу знати...чи реальна Оксана Озерна? Ми не стрічалися.
Навіщо мені клони та ніки сайтів? Гаяти час на з"ясування хто є хто?
Де, коли всевидюща Оксана Озерна бачила мене в "сепаратистських колах"?
На фейсбуці у списку друзів різні люди, здебільшого співвітчизники, на сторінці моїй лише вірші. Я - за мир.
Чому підтримує таку собі Ларису Пугачук, яка не забажала книги на пошту, може, щоб не знали її справжнього прізвища? Книги отримала. І тішилася. І все б чудово...
Хто ця Лариса Пугачук? Я її не бачила в житті.
Чому авторка, що вихваляла мою поезію на сайті ПМ, згодом ні сіло, ні впало...нагло оббрехала Ірину Кримську та мене...спокійно перебуває на сайті, а я від Оксани Озерної отаке отримую?
Я відома авторка. Але не цураюся співвітчизників. Потрібна моя допомога, будь ласка. Я доброзичлива.

Чому я маю дарувати книги? Вони мій труд.
Є особистості, котрим я подарувала "Птахокардію". Це моя власна справа, кому презентувати.
Книга презентувалася у Львові. Тепер її можна бачити, читати. Готую нову книгу.
І Вам, Оксано, варто перейматися ростом авторів, а не роздмухувати непотрібні дискусії.
Я відразу написала - у відповідь на абсурдне звернення Лариси: ви могли на пошту написати і запитати мене про Ірину ту чи іншу, я б пояснила, що знаю лише Кримську, а Лвобережну - ні.

Мир у країні настане не скоро.
Автори, що живуть тут чи деінде, палко признаються у любові до моєї стражденної землі... І нерідко безглуздо-яро нападають на сучасників. Лише Богові насправді відомо, що рухало пером Лариси, коли вона писала несусвітенну дурницю: буцімто рецензії на мою книгу їй здаються...пародіями на її вірші.
Про які чесноти може йти мову у поезіях... якщо автор не може уговкати звіра у собі?
Питання риторичне. Я на сайті ПМ досить давно. Сама ніколи не роздмухувала війни.
Але подеколи оборонятися доводилося.
І це моє святе право.

Шануймося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-02 21:57:56 ]
п. Світлано, ви були безневинною жертвою. ))) За що я хочу попросити у вас вибачення. Оті усі вигадані фантазії призначалися, як я здогадуюся, мені. А оскільки мене в той день на сайті не було, то все дісталося вам. Вибачте. ))) Ви - справжній боєць! Я б пішла з вами у розвідку! Я, що могла, пояснила там у коментах до Ксенії Озерної. Маю надію, що мої пояснення трохи остудять її запальні звинувачення (я так і не розумію В ЧОМУ). ))) А взагалі - не переймайтеся. Пишіть вірші. Вони у вас - чудові.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-03 10:07:19 ]
Дякую, Ірино Лівобережна, за ці слова. Я пишу, готую норву книгу "Люмінографія".
Сподіваюся, шторм локальний у декому вгамується))))

Ось таке ще написалося:
До авторки цих рядків, коментаторки, що активно спілкувалася тут, а в реліях ми не стрічалися

"..Ну побачила Лариса щось своє, приватне у творах Залізняк, ну помилилася, погарячкувала, перепросила. Тут якраз усе цілком зрозуміло. Емоції зашкалили..
А от з Вами, Ірино, нічого не зрозуміло.. Може, Серго не поділили, може ще щось.. Та що мені до того.
От я у творах Лариси Пугачук упізнала себе і свою доньку, лише в трішки іншій ситуації. Так що - тепер ми з нею ще й клони? Тільки я ніколи не їхала поїздом з Росії і "Птахикардію" в очі не бачила.."

Ніхто, можливо, не вчитувався у звернення Лариси Пугачук того вечора.... А мені воно видалося божевіллям.
до пізньої ночі ту петицію могли читати автори ПМ - і мене вважати образницею такої емоційної Лариси Пугачук ( ще - Прокопенко...писала вона)

Йшлося про таке ( уявіть лише): дві нові статті автора Ірини Кримської-Лузанчук про мою книгу - "Сповідь Поета в капличці духу" та "Опуклі фразеологізми" ------ це (хто таке може уявити?) пародії на Лариси Пугачук вірші.
І наче я..........написала своє "Ні брату, ні свату, ні куму" та "Над виром" про приватне життя Лариси. Це нормально?
Та прочитайте ж ці вірші!
Там ні слова про жінку бодай якусь! Про старого поета, що помирав.
Є люди, які уявляють себе Наполеоном тощо...
Але ------ щоб уявити рецензію на чужу книгу як пародію на свої вірші ------ і писати петицію... цього я уявити не могла.
Я отетеретіла, як кажуть. моя палка шанувальниця просила допомоги... А кого мені просити уговкати таку собі...фантазерку...
а вже коли Лариса Пугачук мляво вибачилася після моїх коментарів із вимогою видалити МАЯЧНЮ, бо її читають автори, і це чорний піар, знаходяться її "ніби захисники".
Кого ви підтримуєте, шановна Оксано?
Чи й ви не станете об"єктом її кривд... Якщо їй здасться щось...вона ж не вчитується.......
От пише Ірина Лівобережна, що це "двуликий Янус", мабуть, знає її по сайту Проби пера, де я ніколи не була, до речі.......а я сьогодні читаю її, Лариси саморецензію, як вона прагне добра і світла.
Чи вірю?
Якби мені було чотири рочки, і я була дівчиськом із села Супоївка Яготинського району, можливо. Я біла кушпелою до людей... І кізячки лежали на стежці, і оминути їх можна було.
А в дорослому житті лайном жбурляють клони...тролі...привиди, що шанують мої поезії і, подеколи, ......заздро потирають руці.
Підступність шокуюча. Чого чекати від шанувальників?
За все мусимо платити. У моїй руці - промінчик.
І я таки сподіваюся добігти до вічного Супою, де човни, доброзичливі рибалки... Я з чотирьох років самостійна. Наче не потребую захисників.
Та як прикро: образницю Ларису намагаються зрозуміти...бо "емоції зашкалили".
Не прочитати рецензій та названих нею віршів моїх нових, їх же нема у "Птахокардії" - і звинувачувати нас із Кримською -------...абсурдно.
Розраховувала Пугачук, що я мовчатиму? Чорний піар мене не тішить, як і байдужість декого...
Коли я із сайту зникала, завжди хтось писав: вас читають тисячі, поверніться, ви потрібні.
І я була на ПМ.
Ми усі потребуємо світла. Несімо ж його, а не все те, що вітер навіяв. Шануймо і шануймося)