ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2024.05.29 00:44
Прагматики романтика ховали.
У тьмяній тиші мовчазного залу
Стояла грубо зроблена труна.
В труні лежало тіло чоловіка,
В якого не було, принаймні, віку...
Зима і літо, осінь і весна -

Однакового сірого відтінку.

Ілахім Поет
2024.05.29 00:01
Коли про нас напишуть книжку,
Нехай це буде пан Ремарк.
Та чи покаже він, як нишком
Встромляли в спини жаннам д'Арк
Ножі весільні генерали
Чи поховальні тамади?
Як землю бомбами орали,
Щоб жати урожай біди

Володимир Каразуб
2024.05.28 18:32
Це для тебе усе зрозуміло і тхне банальністю,

Та для неї — світ заходиться радістю...

Ти збиваєш рядки мов у термометрі ртутні градуси
Спускаючи до тридцяти п’яти...

Це тобі набридли поети та романтизм...

Шон Маклех
2024.05.28 17:18
Якийсь старий у подертій свиті
З бородою, що обшарпана колючками
На березі ріки каламутної мілкої,
Яку навіть чорні козенята
(Насіння рогатого)
Долають необачно вбрід,
Питав, чи споглядаємо ми очерет,
Що гойдає нестримний вітер.

Олександр Сушко
2024.05.28 14:53
Вагітні музи плодяться щодня,
Плету вервечки слів, неначе віник.
Бісексуал-Пегасик не куня,
У стайні нудно - лізе у корівник.

У нього незвичайні масть і стать,
Давно пора на ковбасу чи в Лету.
Але із ним літати - благодать!

Тетяна Левицька
2024.05.28 12:13
Віч-н-віч з минулим у батьківській хаті
лишатися лячно посеред жалів.
Заклякнули стрілками на циферблаті
секунди й години минулих часів.

Щем кігтями шкрябає згоєні рани,
мов привид туманний повзе по стіні.
На ніжні зап'ястки залізні кайдани

Юрій Гундарєв
2024.05.28 11:47
червня відбудеться 190-й показ легендарної вистави «Швейк»
за участю зірок Національного театру ім. Івана Франка Богдана Бенюка та Анатолія Хостікоєва.
Двадцять років аншлагів!


Театр Франка. Ми - на балконі.
На сцені - Бенюк і Хостікоєв.
У залі

Іван Потьомкін
2024.05.28 10:28
І за околиці люблю Єрусалим.
Найпаче за Ейн-Керем .
Ось ще до третіх півнів, як усі набожні юдеї,
Неспішно він простує в синагогу.
Таліт його такий просторий, що покрива
Довколишні церкви і мало не сяга вершечка гір.
Таліт цей зіткано із сонця та д

Микола Соболь
2024.05.28 10:02
Коли стогне Дніпро за Шевченковим словом, зневіра
заповзає вужем у найглибші куточки душі
і тоді я мечем убиваю підступного звіра
та спиняю коня, що весь змилений мчить до межі.
Горизонти хиткі вони ближчають з видихом кожним
і яснішим стає журавлине

Світлана Пирогова
2024.05.28 08:47
Ірисів полум'я вже загорілось,
Ніби Ірида спустилась з небес.
Райдужні в неї божественні крила,
А для землі - подарунок чудес.

Грація, магія, тайна травнева -
Все в оксамитових рисах квіток.
Гама відтінків, мов хвіст павичевий,

Віктор Кучерук
2024.05.28 05:15
Краса приваблює помалу,
Хоча такою вічно є, –
За світлі сни світліша далеч
Сріблом і злотом виграє.
Прозріння сповнює до краю,
Від сну пробуджуючи, зір
І по новому відкриває
Все те, що бачив до цих пір.

Ілахім Поет
2024.05.28 00:28
Так буває, що серце бодай у сміливця
Може раптом дізнатися, що таке жах.
Не фатально, можливо, але помилився.
І все вийшло не так, як хотіла душа…

Вислизає із рук майже втілена мрія.
Взагалі-то стосунки – неначе зірки,
Що привабливо світять, та з

Артур Курдіновський
2024.05.28 00:14
Мене немає в списках сьогодення.
Мої слова - розпливчасте відлуння
Минулих днів. Занедбані бажання
Перетікли у скривджений талан.
Пишу нікому не потрібну книгу,
Де кожне слово - відголосок туги.
Від'ємне все: натхнення і наснага.
Майбутнє - наче п

Ісая Мирянин
2024.05.27 23:44
   Коли п. Гундарєв запропонував мені написати таке есе, то перше, що мені спало на думку, це те, що тема трюїстична, збита, сама собою зрозуміла. Але я швидко згадав сьогоденну соціально-політичну ситуацію й змінив своє ставлення. Отже мені, як українцю

Хельґі Йогансен
2024.05.27 19:03
На згарищі покинутих надій,
В руїнах марнославства та обману
Сховали честь і совість під завали,
А далі всіх навчаємо: "Не вір!"

Невже забули, хто ми є такі?
На диво швидко вигоїли рани
На згарищі покинутих надій.

Ярослав Чорногуз
2024.05.27 18:31
Ніколи я не знав такого щастя,
З роками усе більш тебе люблю!
Які би не спіткали нас напасті --
Переживу усі, переболю.

Перепливу ці океани горя,
Перелечу лелекою у рай.
Лиш будь зі мною, будь зі мною поряд,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Критика | Аналітика

 Психологічні проблеми авторів

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Дмитро Топольський 5.5 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Олександр Вернигора 5 Любитель поезії / Любитель поезії

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2008-01-20 18:24:19
Переглядів сторінки твору 43992
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.526 / 5.17  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.760
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
ПРО ПОЕЗІЮ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-29 21:35:11 ]
Ніко, а як ви гадаєте, справжній композитор, то професія? А справжній художник?

Згідний із вами, що, напевно, немає необхідності всім ставати справжніми поетами, не у всіх справжність обов'язково поетична.

Утім, як на мене, тим, що в нас найкраще виходить, тільки і варто займатися, доводячи свою майстерність до найвищого професіоналізму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-01-29 22:05:46 ]
Це вже схоже на Платона:)

Звісно професія, звісно. Професія, яка потребує майстерності, і має в своїй основі яскраву Божу іскру.
Але ж мова йде про СПРАВЖНІХ художників і композиторів, витвори яких мають бути бездоганними, натхненними...
Проте наші ВУЗи поки ще не відкрили ні факультетів МИТЦІВ, ні ж бо ГЕНІЇВ:(

Та як гадаєте, знайдуть собі місце на полицях Шедеврів Мистецтва сто сорок однаково бездоганних керамічних чаш, виконаних Великим Майстром своєї справи?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-29 22:15:10 ]
Річ у тім, що Великий (та й будь-який) майстер ніколи не копіює своїх творів і навіть у авторських повторах вносить зміни. Хіба що коли він тиражує свій твір якимсь способом - наприклад, естамп. Такі твори, навіть тиражовані, мають мистецьку цінність, коли виконані автором.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-30 10:05:30 ]
Погоджуюся із паном Валентином. На мою думку, скажімо, все китайське і японське мистецтво традиційно близьке принципові "сто сорок однаково бездоганних керамічних чаш, виконаних Великим Майстром своєї справи".
Але тут, для нас, авторів, стоїть цікаве питання. Формальне. Повторів.
Маю на увазі те, що однаковий розмір вірша, однаковість його форми, зрештою приводять до повторів суті, а це, так чи інакше, робить автора не цікавим. Особливо, я думаю, ця однаковість впливає на молодих авторів. На їх творче самопочуття.
Тому, поки ви не Майстер, остерігайтесь формальної схожості?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Гордійчук (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-30 10:35:24 ]
Періодично перечитую цю сторінку, дуже багато цікавого, особливо для таких неуків, як я. Маю дві ремарки:
1 - щодо хаосу на сторінках та відсутності рубрик. Мені особисто здається, що боротьба впорядкованості з хаосом - річ вічна, оскільки у хаосу як такого набагато більше досвіду виживання, ніж у впорядкованості і він краще організований. Пан Валентин правий, достатньо глянути на власний робочий стіл:)
2) - щодо одинаковості розмірів, форми віршів одного автора та повторів суті... Хтось може мені на пальцях пояснити, що таке авторський стиль?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-30 12:31:32 ]
Привіт Юліє!
Щодо хаосу, то, як на мене, розмова про нього потребує завчасно вибрати ту чи іншу систему координат. Особисто я притримуюсь традиційної, - що Господь упорядковував хаос, і ми повинні його наслідувати...
Щодо стилів (по суті, ця грецька назва палочки, якою ще 6-7 тисяч років до Р.Х. користувались у Межиріччі - на глині знаки виводили), то у малярстві, наприклад, це від особливостей мазка, техніки малювання, компонування, до ідеологічних і релігійних координат уподобаного місцезнаходження автора.
Не думаю, що ці поняття інакше виглядають у поезії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Гордійчук (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-30 12:48:54 ]
Щиро дякую за відповдь!
Щодо першої частини, - наслідувати, напевно, Ви праві, варто ... але творчо (?). Кажуть, "Господь любить різноманіття".
Щодо другої - ще раз дякую! Але, тоді, можливо, остерігатись формальної схожості варто власне Майстрові? Бо новачки повинні були б спочатку "набивати руку" і певний час вірші дійсно будутьсхожими один на одного


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-30 13:32:53 ]
Юліє, цікаво поставлене питання, але, я думаю, що справжніх Майстрів дуже мало і їм це зовсім не загрожує.
Багато кандидатів у Майстри, ось їм - так :) І думаю, що тут грає велику роль саме психологічний фактор, так? - кажуть, в кого що болить, той про те віршем твердить... :)
А для болю у нас у всіх дуже схожі причини?

Я думаю, що спражні Майстри повинні бути над власним (саме власним) болем. Чи ні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Гордійчук (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-30 13:52:10 ]
"Над" - так, згідна.
Але це "над" виправдане, на мою скромну думку, лише тоді, коли людина вже пережила, внутрішньо "перетравила" певну життєву ситуацію і це знання, почуття, пережиті емоції дали життя новому твору. Власне тоді дається написати дійсно щось вагоме, коли вірш відображає не потік свідомості, а підсумок, результат цього потоку...:) Тоді, напевно, і стаєш Майстром, бо маєш сили, сміливість, вміння і бажання "сказати слово". І слово маєш, доречі. А ситуації, які тебе не зачіпають (не тільки твої ососбисті життєві трабли), не знайдуть відгуку і в серцях тих, хто читатиме твої твори.
Отака романтична концепція.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-31 09:06:08 ]
Зрозуміло. Тобто, знову ж таки, маємо два варіанти для розвитку особистої майстерності? Перший варіант - "романтичний", коли, я так розумію, автор більш-менш самостійно проходить певний життєвий шлях, який і описує, виходячи з отриманого досвіду.
Другий варіант - повна довіра рідній мові, чия краса, так чи інакше "автоматично" приводить до якісних результатів.
Але є в мене підозра, що повноцінно другим варіантом можна користатись тільки на основі добре завченого першого, про що Й.Бродський (декілька коментів тому) ніби не говорив?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-02-03 20:27:59 ]
Так... Отже, коли я вірно розумію, перший варіант вміщує певну глибинну ідею, ситуацію, переживання, почуття, автенчичність автора, а другий - то здебільшого проста (чи складна - то вже кому на що дано Творцем) гра слів, чи то радше - вправляння?
Тоді, як мені чомусь здається, другий варіант - то лише основа, певна практика і запорука майстерності втілення першого. Та і не варіант як такий, а радше проміжна ланка...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-27 12:49:49 ]
Проблеми існують. Але проблеми і вирішуються.
Проблеми деяких авторів вельми стандартні - наприклад хвороблива адаптація сформованої в інших умовах особистості у нинішнє життя-буття. Звична "моя хата скраю" опинилася у центрі життя. І з неї таке виходить...
Автор відкриває для себе інтернет і себе Інтернету, і переносить сюди звичний образ мислення, вчинків, свої манери, свої уподобання. І те, що було прихованим раніше в голові автора, у вузькому колі сімейних стосунків, нараз являється назовні, і у більшості випадків не у привабливому вигляді. Бо хвороби були малопомітними, довго не лікувались. Часто-густо по 50-60 років. Тому досить суттєво вплинули на прихований до пори - до часу цілісний авторський образ.
Чим розпочинають такі автори своє існування в Інтернеті? Топчуться слонами "вулицями і площами" ресурсів, мов щойно зірвалися зі своїх ланцюгів. Топчуться словом, і яким! :) Бо й тут спочатку є слово, і це слово часто направлене на роздмухування легкого скандалу, аби всі на такого автора звернули увагу.
Ніби нічого такого? Скандал за мистецтвом завше тягнеться? Але проблема в тому, що первинним є Мистецтво, а не скандал. Але хіба на таку дрібницю слони звертають увагу?
І скандал робиться штучно, і цинічними, а не поетичними методами. Скандал, як самоціль. Скандал, як потаємне, чи цілком свідоме бажання зруйнувати вищі форми, звести їх до низщих рівнів, на одному з яких така персона руйнівника і знаходиться. Можливо такі автори і хотіли б діяти поетичними методами (що безумовно ведуть вгору), але поки не виходить. Виходить - інше, цинічне спотворювання. :(
Поезія це гармонія, а цинізм - це брутальне порушення фундаментальних співвідношень. І це дуже погано - для "творців" цинізму і руйнувань. Бо саме їм із тим усім далі доводиться жити, із цим тягарем виходити із хворобливого виру. Відомо ж бо - страшне не те, що входить, а що виходить.
І найрозумніше - скинути цей вантаж із себе, і не будучи поетом, намагатися стати хоча б людиною.
БО НЕ МОЖЛИВО СТАТИ ПОЕТОМ - НЕ БУДУЧИ ЛЮДИНОЮ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2008-02-29 09:04:01 ]
За дорученням гол.редактора ще раз нагадую, що на сторінці кожного твору є потрібна "кніпка", "• Зв'язатися із адміністрацією" - і поставити питання про видалення непоясненої згідно правил оцінки чи коментаря (який не можете видалити самостійно) чи іншої проблемної публікації.
Я, Ростислав Балаж, за змогою реагуватиму на ці листи.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-29 09:08:03 ]
Пане Ростиславе, добрий день. Яка у вас посада і які повноваження, хто вас ними наділив? З повагою Валентин Бендюг.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2008-02-29 09:14:03 ]
Системний адміністратор у одній із львівських фірм, працюю за сумісництвом на прохання своїх друзів із адміністрації сайту.
Мене просили не вступати в особливі диспути, при наявності незрозумілих мені питань, пересилаю їх гол.редактору. Перепрошую, але маю багато справ.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-29 18:23:57 ]
Дивлюсь я на все це і пригадую крилате: «Чим далі в ліс, тим товще партизани» :))
Поставлю лише одне риторичне питання:

Чому писати смішне, недолуге, маразматичне – можна, а реагувати на це іронічно або саркастично – ні?

Одних не чипай, бо це заповідник священних корів, і вим’я у них теж cвяшєнне, і плям на цих Сонцях не буває апріорі; інших не можна, тому що вони тільки вчаться і можна зґвалтувати їх незайману поетичну душу (а те, що вони занадто амбіційні і агресивні, то нічого); треті ніби то вже навчилися, але просто на дух не виносять критики...
І починається: рятуйте! Зло прийшло на ПМ! Мафія! Маніакальна пристрасть! Вовки пазорні!!! Ну, а далі – в силу своєї інтелігентності, як любить казати РМ :) - від "шкільних задр..ек з оцінками до пасквілей і відвертих провокацій..
Я розумію, що чипати панів Григорія і Василя – все одно, що кривдити дитину ) Але інші – здорові і адекватні? Чи ні?
Любі друзі! Сатира – не першоджерело. Першоджерело – це ваші(наші) рядки. Тому ображатися на сатиру – все одно, що плювати в дзеркало )

ПОСМІХАЙТЕСЬ, БО ВИ ТОГО ВАРТІ!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-29 18:43:59 ]
"Посмотрите люди в зеркало
На кого я похож"

Петр Налич!

:)))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-29 18:50:41 ]
"Измотало тебя, перекалечило" :)))))

Он же :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-29 18:50:56 ]
Хтось хоче бути дзеркалом, але не має відповідної поверхні,хорошого підгрунтя і покриття, а тому не лише змінює право на ліво, але й спотворює образи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-29 19:17:31 ]
От, РМ, за шо я вас поважаю,- за вміння красиво виплутатись з власних же мережев :)))))))


1   2   3   4   5   6   7   Переглянути все