ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Критика | Аналітика

 Психологічні проблеми авторів

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Дмитро Топольський 5.5 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Олександр Вернигора 5 Любитель поезії / Любитель поезії

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2008-01-20 18:24:19
Переглядів сторінки твору 43737
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.526 / 5.17  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.760
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
ПРО ПОЕЗІЮ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 21:03:26 ]
Як на мене, прикольне нововведення!
Можна тепера орієнтуватись у віці ЗАРЕЄСТРОВАНИХ користувачів :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2008-10-22 21:07:45 ]
Дохтор правий на всі сто!
Тепер прекрасні дами, прямо не вказуючи на свій вік, можуть витончено хизуватися досвідом. :)
І кожному Адамові (після Ліліт) це вельми смакуватиме!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-11-02 19:57:21 ]
Шукала сторінку "Пчсихологічні проблеми адміністрації", але, на жаль, не знайшла :)Тому скажу тут.
Шановний Володимире! Зовсім випадково побачила, як у авторів дивним чином зникають рейтинги від Майстерень, які вже були. Тобто "обнуляються". Це саме так проявляється "принциповість адміністрації ресурсу" щодо авторів з "прикольними", на її думку, ніками? Гарний евфемізм для дискримінації :(
Може, поясните, чим викликано, наприклад, оце?
http://maysterni.com/user.php?id=2327&contest_id=0


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-03 12:10:32 ]
"Психологічні проблеми" є у всіх. І тому, аби не було конфліктів, адміністрація і пропонує певні правила, яких на сторінках Майстерень варто дотримуватись.
Так само було запропоновано користувачеві із початковим ніком "Гарячий Тунець", а потім і "Тут Гарячий" виправити свій нік на більш відповідний "Майстерням".
І це жорстка позиція адміністрації - все, що конфліктує із іменами достойних, а часом і видатних людей, - а це не тільки твори наших авторів, але і їх "ніки" - повинно виправлятися, або видалятися. І тут у нас жодного панібратства бути не може. Є межі, за які ми ситуацію не випускаємо.
Кожень день на сайті реєструються дивовижні "ніки", які адміністратор видаляє як чужі нашій ідеології.
Тобто, адміністратору сказано, - дивись на ці речі очима авторів рівня R i R1. Якщо, скажімо, ніки "Золота Жінка", "Чорнява Жінка", "Блакитна Кішка" можуть викликати певну поблажливість, і сусідство творів під авторством, скажімо, Симоненка і "Золотої Жінки" (за високої якості творів останньої) у більшій мірі допустиме, аніж "не". То уявити собі ім'я Юрія Липи поруч із "Тут Гарячий" ми не можемо.
Саме тому, після достатнього терміну даного "Туту", його редакторські рейтинги були зняті, аби обмежити фігурування цього ніку на головних сторінках видання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-11-03 20:21:37 ]
Залишається сподіватися, що сусідство Симоненка або Юрія Липи із Зеньою Збитком, скажімо, не викличе ні у кого образи і снобістського обурення.
А головне - поезія всіх тих, хто "ощасливлений" редакторським рейтингом, не викличе схожих почуттів...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-11-03 20:44:05 ]
До речі, Володю, якби на ПМ було можливе застосування латинських літер у ніках, то, здається, англомовні варіанти допомогли б зняти подібні моменти для багатьох авторів. Може, варто розглянути це як компромісний варіант?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-03 22:12:38 ]
На жаль - латина у ніках теж заборонена.
Так би мовити пріоритет за українською різновидністю смокінгу. Тобто, тут потрібно брати за основу щось нормальне, слов'янське.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 15:00:48 ]
Скажімо, якби Симоненко з його римами "очі - ночі та мук - рук" пробувався в якості молодого початківця на ПМі, одного достойного імені би не дорахувалися в літературі :(
Але нажальна оця війнушка із виправлянням ніків та стиранням рейтингів, ой... нефайна якась така, Шановні. Тай годі. Як виявилося, можна публікуватися спокійно і на інших сайтах, будучи хоч Тунцем Гарячим, хоч би Чортом Рогатим, то на тому з публікуванням на ПМ завершено. Може хіба десь кому комента якогось напишу, хм :)
Щасливо залишатися, пані та панове.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-04 15:28:36 ]
Щасливого і вам творчого життя. Ви безумовно праві - на інших сайтах дозволено значно більше. А на цьому сайті є свої правила, які переписувати менш доцільно, аніж нік окремого користувача.
Успіхів вам!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 15:42:57 ]
Так, і дякую і навзаєм. Але в світлі цієї розмовки, - стаття до якої дописуються наші з Вами коментарі, мала би бути редагованою в місцях на кшталт "кожен автор неповторний, і потрібно тільки цю неповторність найкращим чином творчо увиразнити" - бо інакше якось воно не грає, - чи не правда? :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-04 16:21:50 ]
Абсолютно точно.
Коли авторові говорять про те, що його ім'я має архіважливе значення, то це саме та боротьба - за увиразнення і авторської творчості, а часто і долі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 17:05:40 ]
Дякую, я все зрозумів. Для вирішування авторської творчості / долі потрібно попередньо пройти фейс-контроль саме на такому сайті, де тобі вріжуть творче ім'я на власний розсуд із аргументацією "не проходить" - ну хоч вбийся авторе, а -
тута не проходить :)
Там десь - будь ласка, а от у нас - ніколи.
То саме ті, хто ріже - вони праві завше мають бути правда? І ті хто забороняє, вони насправді добрі, бо то всьо завжди на користь егеж.
Тоталітарно воно якось так до сумного. Тому і виходить саме так, як виходить... Не ображайтеся, я ж намагаюся зрозуміти Ваш винятковий плин думки, а це потребує розпитувань. Тай так.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-04 17:29:10 ]
І справді, у нас тут нема демократії, у нас є цензура. І різноманітні її форми. І адміністрація відповідає за все, що тут робиться.
Ось ви, наприклад, прийдіть на вибір у серйозне літературне видання і скажіть, що я, "такий то", хочу у вас за ваші ж кошти, користуючись вашими ж можливостями, зробити той чи той проект, і додайте купу своїх умов. Величезна ймовірність, що вам відмовлять. І ви це спокійно сприймете.
То чому особливо хвилюватись у нашому випадку?
Потрібно шукати консенсус, правда?
Ми теж вважаємо себе серйозним виданням і теж маємо право відмовляти у здійсненні певних проектів.
Тоталітарно? Не думаю, що так.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 20:38:04 ]
Пане Володимире, нема в мене ніяких умов тим більше купи :)
І якщо я прийду в будь-яке видавництво, яке буде зацікавлене в публікуванні авторів - от як Ви наприклад теоретично зацікавлені щоби до Вас автори приходили публікуватися -
так якщо я прийду в таке видавництво, як от до Вас, якщо Ви вже так рівняєтеся до того квалітету -
із іменем чи псевдо чи ніком, які складатимуться з цілком цензурних слів, ніхто його (ім'я, псевдо) - рухати не стане
Бо все це виключно є Ваша блаж, вподобати-не вподобати і цензурувати по 10 разів цілком цензурні слова - на правах царя :)
Бо ніяких я умов не висував і не збирався, і не збираюся а тепер-то і взагалі смішно.
Мене лише почала потихеньку виводити з терпіння манера Ваших відповідей - весь час про щось інше.
А так - ніхто і ніяк не хвилюється ані з якого приводу - Ви робите що хочете в будь-якому випадку, цензуруєте, видаляєте, ігноруєте все що не до смаку, або на разі чогось не до смаку, відповідаєте, що Вам завгодно відповісти, хоч би і не в тему, та при цім все є абсолютно правильним, чесним, святим і надзвичайно делікатним.
Отакі консенсуси :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-04 22:08:59 ]
Та ні, особливого бажання аби на сайті було дуже багато авторів - не має. Я би сказав, що цензура і певні вимоги нині різко зменшують аудиторію ПМ і слава Богу, бо натовп геніальних особистостей із ніками замість імен - це явне перебільшення.
А щодо царя, то ви перегнули, а ось щодо Поезії - не догнули. Думаю, якби для вас Поезія була на першому місці, то ситуація складалася б інакше.
А так незрозуміло що, не зрозуміло навіщо...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 17:13:50 ]
Егеее) З таким же самим успіхом можна говорити і про Шевченка з його "світає-палає"...гм)

Проте, такі рими аж ніяк не завадили йому (як і Симоненкові) бути Генієм, тобто повністю і правдиво відобразити свою епоху.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-04 17:30:46 ]
Ганно, бачите, як ми вашу відповідь відтіснили. :(
Уже і важко вловити, на яку зауваження ви відповідали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 17:34:40 ]
Просто в мене на комп"ютері чомусь не вдається відповісти на конкретний коментар.

А писала я щодо цього: "Скажімо, якби Симоненко з його римами "очі - ночі та мук - рук" пробувався в якості молодого початківця на ПМі, одного достойного імені би не дорахувалися в літературі :(" (автор- Ніде Холодний).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-04 17:46:56 ]
Аню, це не ваша вина, просто навіть "відповідаючи", стаєш у чергу уже зроблених відповідей. Наразі програмісти не надто обтяжують роботу сайту, аби ціна-якість-кількість працювало оптимально. :(

Щодо "очі-ночі", то в кожного нормального автора це незмінні трофеї, і нічого страшного, стандартний етап онтогенезу? Важливо навчитись враховувати ситуацію із філогенезом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 18:15:19 ]
Не знаю, я, мабуть, ненормальний автор) ніколи не мала такої щасливої нагоди...

Так, Ви маєте рацію щодо розвитку митця) Але ось якщо почитати дещо з Кіяновської, то враження таке, ніби вона ті "крові-любові" СПЕЦІАЛЬНО римує. Мабуть, щоб показати, що по суті нічого нового вже ніхто не скаже. Хіба що про старе в новому ракурсі...аж філософія якась виходить...

1   2   3   4   5   6   7   Переглянути все