Логін   Пароль
 
  Зареєструватися?  
  Забули пароль?  
Тетяна Добко (1959)

Отримані вами коментарі| Залишені коментарі| Інші коментарі

Коментатор Ярослав Чорногуз, [ 2012-06-02 18:39:13 ],
на сторінці поезії     "В е с н а ч е к а н ь"   Добко Тетяна

Пані Тетяно, справді, з першого рядка закрадається загроза двочитання - Весни чекання і чеканки. Оте закінчення - ань - надає словам такого твердого й чеканного характеру, який не зовсім гармонує із ліричним і ніжним почуттям чекання і кохання, про які йдеться у вірші...
Якби Ви зробили ці два слова в однині, наприклад:
Весна чекання - печальність рання,
Весна чекання - тремтіння віт,
Весна чекання - політ кохання,
Весна чекання - ним марить світ...

І продовжили цей ряд - це звучало б більш музично і лірично - в руслі знайомих всім уявлень про це високе почуття - то оцей ліричний рефрен - загалом чудова Ваша знахідка, що надає віршу неповторності - сприйнявся б зовсім інакше і зазвучав би і полетів у небо кохання! Подумайте, досконалості меж немає, чому б трохи не попрацювати над словом, може б народився романс, який хтось поклав би на музику?!
Коментатор Татьяна Квашенко, [ 2012-10-04 19:09:56 ],
на сторінці поезії     "Життя триває"   Добко Тетяна

Коментатор Василь Кузан, [ 2012-10-04 21:05:00 ],
на сторінці твору     "***"   Добко Тетяна

Коментатор Марія Дем'янюк, [ 2012-10-05 09:11:49 ],
на сторінці твору     "***"   Добко Тетяна

Коментатор Уляна Дудок, [ 2012-10-05 09:15:48 ],
на сторінці твору     "***"   Добко Тетяна

Коментатор Уляна Дудок, [ 2012-10-05 09:16:34 ],
на сторінці поезії     "Життя триває"   Добко Тетяна

Коментатор Тетяна Добко, [ 2012-10-07 15:25:44 ],
на сторінці твору     "***"   Добко Тетяна

Коментатор Тетяна Добко, [ 2012-10-07 15:27:05 ],
на сторінці поезії     "Життя триває"   Добко Тетяна

Коментатор Тетяна Добко, [ 2013-07-07 22:26:42 ],
на сторінці поезії     "Купальська ніч"   Добко Тетяна

Коментатор Ярослав Чорногуз, [ 2013-07-15 12:31:04 ],
на сторінці поезії     "Купальська ніч"   Добко Тетяна

Вітаю, Таню, вітаю, Юрію, сусіде по кімнаті на 4-му Уманьфесті поезії.
Юрію, я поправив би дещо по-іншому. Я відстоюю ту думку, що завжди треба аналіз вірша починати з аналізу змісту, цікавих його Образів і знахідок, а потім уже звертати увагу на ритм, збіги приголосних і т.д. І аналізувати з тієї точки зору, а чи не постраждає образний ряд від скорочень, підгонки вірша під ритм? У даному випадку так і трапилось. Чудовий є образ у поетеси "повітря калинове" як відсвіт купальського вогню. Цей епітет надає виразності і зримості описувані картині і скорочувати його через ритм, недоцільно, збіднюється картина і образ вірша. Не варто правити "гріх ночі літньої" на банальний і заїждждений усталений вислів "солодкий гріх". Читач завжди шукає чогось нового і незвичного, неординарного, тому краще хай залишається як є. Але писати ритмічно потрібно, тому пропоную піти Тетяні іншим шляхом - не скорочувати кількість складів у двох останніх рядках, а навпаки - збільшити їх кількість у двох перших, підігнавши під ритм, наприклад так:

Купальська ніч, мов сяєвом, спалахує вогнями, (15)
В купальську ніч гориш, стрибаєш до небес. (12)
Повітря калинове заворожене піснями, (15)
Гріх ночі літньої у ніч купальську щез. (12)

І все стає на свої місця - зберігаються поетичні знахідки, блискітки вірша і ритм також стає на місце.
З повагою до обох
1   2   3   4