ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.04.29
07:54
Черевички мені дарував кришталеві. Як мрію.
Не бажала у тім, що тісні, і собі зізнаватись.
А розбились - зібрала осколки із них, і зоріє
Мені згадка під місяцем, що, як і ти, хвалькуватий.
Жменя іскорок блимають звечора. Терпко-холодні
Кришталеві
Не бажала у тім, що тісні, і собі зізнаватись.
А розбились - зібрала осколки із них, і зоріє
Мені згадка під місяцем, що, як і ти, хвалькуватий.
Жменя іскорок блимають звечора. Терпко-холодні
Кришталеві
2024.04.29
07:50
Ось чути здалеку могутню мову лісу.
Він кличе стоголоссям, шумом.
Співає звучно вічності щоденну пісню.
І радість в ній, і ноти суму.
Немає від людей ніякої завіси.
Прозоре небо - оберегом.
Важливі, звісно, пропонує компроміси,
Він кличе стоголоссям, шумом.
Співає звучно вічності щоденну пісню.
І радість в ній, і ноти суму.
Немає від людей ніякої завіси.
Прозоре небо - оберегом.
Важливі, звісно, пропонує компроміси,
2024.04.29
07:39
Ти взірець української дівчини.
Орхідея в розквітлій красі.
Ти перлина Івано-Франківщини.
Та чесноти далеко не всі
Видно зовні, бо кращими гранями
Ти виблискуєш не вочевидь,
Як буває із юними-ранніми,
Що привернуть увагу на мить –
Орхідея в розквітлій красі.
Ти перлина Івано-Франківщини.
Та чесноти далеко не всі
Видно зовні, бо кращими гранями
Ти виблискуєш не вочевидь,
Як буває із юними-ранніми,
Що привернуть увагу на мить –
2024.04.29
05:28
Розкричалися ворони,
Розспівалися півні, -
Ніччю спущена запона
Відхилилась вдалині.
Показався обрій дальній
І поблідло сяйво зір, -
Світ ясніє життєдайно
Темноті наперекір.
Розспівалися півні, -
Ніччю спущена запона
Відхилилась вдалині.
Показався обрій дальній
І поблідло сяйво зір, -
Світ ясніє життєдайно
Темноті наперекір.
2024.04.28
23:06
Наприкінці двадцятого сторіччя,
Без дозволу прийшов у цей я світ.
Від сонця не ховав своє обличчя,
Але не знав, як стати під софіт.
Тоді мені дитинство наказало
Повірити мелодії душі.
Я йшов крізь простір чарівного залу,
Без дозволу прийшов у цей я світ.
Від сонця не ховав своє обличчя,
Але не знав, як стати під софіт.
Тоді мені дитинство наказало
Повірити мелодії душі.
Я йшов крізь простір чарівного залу,
2024.04.28
18:08
То не смоги встелились горами,
то не лава вплила у яри, -
то вчування, слідами кволими,
обходило поля і бори,
облітало міста притишені
в наслуханні тривог напасних...
он стерв'ятники гнізда полишили,
то не лава вплила у яри, -
то вчування, слідами кволими,
обходило поля і бори,
облітало міста притишені
в наслуханні тривог напасних...
он стерв'ятники гнізда полишили,
2024.04.28
18:06
Станули сніги
Зима закінчилася
Дні усе довші
Весна настала
Пташиний спів лунає
Сонечко гріє
Зима закінчилася
Дні усе довші
Весна настала
Пташиний спів лунає
Сонечко гріє
2024.04.28
16:44
Почуй холодну, люба, вічність –
секунди краплями кап-кап…
Все ближче люта потойбічність,
матерії новий етап…
Катарсис при знятті напруги
трансформувався у катар,
а сублімація наруги –
секунди краплями кап-кап…
Все ближче люта потойбічність,
матерії новий етап…
Катарсис при знятті напруги
трансформувався у катар,
а сублімація наруги –
2024.04.28
16:25
Ще поки не в Цареграді на риночку тому,
А своїм конем степами гаса без утоми
Славний Байда-Вишневецький. Козацького роду,
Хоч говорять, що походить з князів благородних.
Грає кров, пригод шукає Байда в чистім полі,
Сподівається на розум та козацьку д
А своїм конем степами гаса без утоми
Славний Байда-Вишневецький. Козацького роду,
Хоч говорять, що походить з князів благородних.
Грає кров, пригод шукає Байда в чистім полі,
Сподівається на розум та козацьку д
2024.04.28
16:23
Після травня наступає червень,
змиються водою москалі
і прийде пора змивати зелень
геть із української землі.
***
Поки є надія на Гаагу
і на лобне місце сяде хан,
змиються водою москалі
і прийде пора змивати зелень
геть із української землі.
***
Поки є надія на Гаагу
і на лобне місце сяде хан,
2024.04.28
14:16
У священному гаю на хвильку зупинились,
На святій землі поміж дерев.
І нема рабів душею чорноницих,
І не чути крику і тривоги рев.
І жахіття вже не ріжуть лезом по живому,
Розчинились сіль війни, зловісний час.
В пеклі запалали темні всі потвори,
На святій землі поміж дерев.
І нема рабів душею чорноницих,
І не чути крику і тривоги рев.
І жахіття вже не ріжуть лезом по живому,
Розчинились сіль війни, зловісний час.
В пеклі запалали темні всі потвори,
2024.04.28
08:30
Моцарта у самозабутті
Перайя в Єрусалимі грає.
Повіки зачиняю. Завмираю...
Ну, як словами пасажі передати,
Що то злітають в незбагненну вись,
То жайвором спадають вниз
І змушують радіть чи сумувати?
І раптом в мороці немовби бачу:
Перайя в Єрусалимі грає.
Повіки зачиняю. Завмираю...
Ну, як словами пасажі передати,
Що то злітають в незбагненну вись,
То жайвором спадають вниз
І змушують радіть чи сумувати?
І раптом в мороці немовби бачу:
2024.04.28
08:15
Я – таке… чи comme ci, чи comme a. Ну а ти – charmant!
Я – вугілля, а ти - найкоштовніший діамант.
Але ти нині поруч – і квітне, мов кущ троянд,
Моя душа вся.
Тож тебе не втрачати – це все, що є на меті.
Твої пестощі – космос, хай примхи тоді ще ті.
Я – вугілля, а ти - найкоштовніший діамант.
Але ти нині поруч – і квітне, мов кущ троянд,
Моя душа вся.
Тож тебе не втрачати – це все, що є на меті.
Твої пестощі – космос, хай примхи тоді ще ті.
2024.04.28
07:35
Подивися у очі мої, та невже ти
Там нічого не бачиш? Устами легенько до вій
Доторкнися. Застигла сльоза в них, і стерти
Її може, я знаю, лиш подих стамований твій.
Я у ніжних долонях вербою відтану,
Що підставила сонцю лозу і бажає цвісти.
А весн
Там нічого не бачиш? Устами легенько до вій
Доторкнися. Застигла сльоза в них, і стерти
Її може, я знаю, лиш подих стамований твій.
Я у ніжних долонях вербою відтану,
Що підставила сонцю лозу і бажає цвісти.
А весн
2024.04.28
05:40
Спіймав під вечір окунів
І взяв на себе звичний клопіт, –
Клекоче юшка в казані
І пахне рибою та кропом.
Звелися тіні з-за кущів
І над рікою місяць повен, –
Солодко-гостра суміш слів
Смішками повнить перемови.
І взяв на себе звичний клопіт, –
Клекоче юшка в казані
І пахне рибою та кропом.
Звелися тіні з-за кущів
І над рікою місяць повен, –
Солодко-гостра суміш слів
Смішками повнить перемови.
2024.04.27
10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
2024.04.01
2023.11.22
2023.02.21
2022.02.01
2021.07.17
2021.01.08
2020.03.12
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Наталя Чепурко (1964) /
Публіцистика
И БЫЛ ВЕЧЕР... И БЫЛО УТРО...
ШЕСТЬ ДНЕЙ ТВОРЕНИЯ.
Обратимся к библейским текстам. Первая Книга Бытия повествует, что на первый день Бог создал свет и отделил его от тьмы. На второй день создал твердь и воду. На третий- сушу и растения. На четвертый- небесные светила. На пятый- птиц, рыб и пресмыкающихся. Наконец, на шестой- животных и человека. Повествование завершается тремя первыми стихами второй главы Книги Бытия, где сказано, что Творец "почил в день седьмый от всех дел Своих, которые делал". И "благословил Бог седьмый день, и освятил его, ибо оный почил от всех дел Своих, которые Бог творил и созидал".(см.Быт.1:1-2:3).
ОН, ОНА И ПОЗНАНИЕ.
Во второй главе Книги Бытия с четвертого стиха сказано о создании райского сада и двух деревьев в нем- древа жизни и древа познания добра и зла, о первой даннной человеку заповеди: не вкушай плодов от древа познания добра и зла. А также содержится рассказ о сотаорении Евы из ребра Адама (см.Быт.2:4-2:5). Вкусив плодов от древа познания добра и зла и понеся наказание, люди не остановились и не испугались. Желание понять суть вещей отличает человека разумного.
БЕСКОНЕЧНАЯ И ВЕЧНАЯ МАТЕРИЯ.
Длительное время в научных кругах царила теория бесконечной в пространстве и времени однородной и статичной Вселенной. Предположения о ее пространственной безграничности делал еще Исаак Ньютон(1642-1726), а философ Эммануил Кант (1724-1804) развил его теорию, допустив, что Вселенная не имеет начала и во времени. Все процессы в космическом пространстве, согласно Канту, можно объяснить законами механики. Итак, опроверглось существование НИЧТО, из которого Творец создал НЕЧТО, а следовательно, и существование самого Творца ставилось под сомнение. Что вполне отвечало материалистическому взгляду на природу мира: материя бесконечна и была вечно. Открытия астрономов представляли факты, которые трактовались. как подтверждение космологической модели Вселенной Канта. Правда в стройной теории имелось одно"но": она не объясняла существование темного звездного неба, ведь сумма света звезд должна составлять бесконечную яркость.
А ЕСЛИ ОН ВСЕ-ТАКИ СУЩЕСТВУЕТ?
В 1915-1916 годах Альберт Энштейн опубликовал уравнения общей теории относительности. Последующие исследования физиков с опорой на эту теорию позволили заключить, что Вселенная не является статичной, а расширяется с одновременным торможением. Единственное физическое явление, которое ведет себя подобным образом- это ВЗРЫВ. В 1937 году ученый Поль Дирак предложил термин БОЛЬШОЙ ВЗРЫВ.
Однако, если видимая Вселенная являетсяследствием разворачивания материи из одной точки, то у этого события было начало, момент НОЛЬ, и исходная точка, а значит, НЕЧТО должно было дать толчок, стать первопричиной Большого взрыва. Придя к такому выводу, Энштейн и сам поначалу его отвергал и выдвинул гипотезу о существовании силы отталкивания, сохраняющей Вселенную в статическом состоянии.
В 1929 году американский астроном Эдвин Хаббл сделал открытие: звезды разбегаются! Галактики отделяются друг от друга! Эти и другие факты вынудили Энштейна отказаться от теории силы отталкивания. И в 1931 году он признал существование начала всего сущего и первопричины его возникновения, которая, по словам, обладает разумом и творческой силой, но не является личностью. Кто ОН или что ОН? ТВОРЕЦ, СОЗДАТЕЛЬ или ВЫСШИЙ РАЗУМ?
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
И БЫЛ ВЕЧЕР... И БЫЛО УТРО...
"Да будет свет!"-сказал Господь.
И стал свет.
И увидел Бог, что свет хорош,
и отделил Он свет от тьмы.
И назвал свет днем, а тьму-
ночью..."
Как возникла Земля? Что такое Вселенная? Есть ли у нее начало и конец, и откуда пришли мы в этот мир?- спрашивает себя человек вот уже многие сотни лет. Религии дают ему на этот вопрос однозначный ответ: Творец всего сущего создал свет и тьму, твердь и воду...
ШЕСТЬ ДНЕЙ ТВОРЕНИЯ.
Обратимся к библейским текстам. Первая Книга Бытия повествует, что на первый день Бог создал свет и отделил его от тьмы. На второй день создал твердь и воду. На третий- сушу и растения. На четвертый- небесные светила. На пятый- птиц, рыб и пресмыкающихся. Наконец, на шестой- животных и человека. Повествование завершается тремя первыми стихами второй главы Книги Бытия, где сказано, что Творец "почил в день седьмый от всех дел Своих, которые делал". И "благословил Бог седьмый день, и освятил его, ибо оный почил от всех дел Своих, которые Бог творил и созидал".(см.Быт.1:1-2:3).
ОН, ОНА И ПОЗНАНИЕ.
Во второй главе Книги Бытия с четвертого стиха сказано о создании райского сада и двух деревьев в нем- древа жизни и древа познания добра и зла, о первой даннной человеку заповеди: не вкушай плодов от древа познания добра и зла. А также содержится рассказ о сотаорении Евы из ребра Адама (см.Быт.2:4-2:5). Вкусив плодов от древа познания добра и зла и понеся наказание, люди не остановились и не испугались. Желание понять суть вещей отличает человека разумного.
БЕСКОНЕЧНАЯ И ВЕЧНАЯ МАТЕРИЯ.
Длительное время в научных кругах царила теория бесконечной в пространстве и времени однородной и статичной Вселенной. Предположения о ее пространственной безграничности делал еще Исаак Ньютон(1642-1726), а философ Эммануил Кант (1724-1804) развил его теорию, допустив, что Вселенная не имеет начала и во времени. Все процессы в космическом пространстве, согласно Канту, можно объяснить законами механики. Итак, опроверглось существование НИЧТО, из которого Творец создал НЕЧТО, а следовательно, и существование самого Творца ставилось под сомнение. Что вполне отвечало материалистическому взгляду на природу мира: материя бесконечна и была вечно. Открытия астрономов представляли факты, которые трактовались. как подтверждение космологической модели Вселенной Канта. Правда в стройной теории имелось одно"но": она не объясняла существование темного звездного неба, ведь сумма света звезд должна составлять бесконечную яркость.
А ЕСЛИ ОН ВСЕ-ТАКИ СУЩЕСТВУЕТ?
В 1915-1916 годах Альберт Энштейн опубликовал уравнения общей теории относительности. Последующие исследования физиков с опорой на эту теорию позволили заключить, что Вселенная не является статичной, а расширяется с одновременным торможением. Единственное физическое явление, которое ведет себя подобным образом- это ВЗРЫВ. В 1937 году ученый Поль Дирак предложил термин БОЛЬШОЙ ВЗРЫВ.
Однако, если видимая Вселенная являетсяследствием разворачивания материи из одной точки, то у этого события было начало, момент НОЛЬ, и исходная точка, а значит, НЕЧТО должно было дать толчок, стать первопричиной Большого взрыва. Придя к такому выводу, Энштейн и сам поначалу его отвергал и выдвинул гипотезу о существовании силы отталкивания, сохраняющей Вселенную в статическом состоянии.
В 1929 году американский астроном Эдвин Хаббл сделал открытие: звезды разбегаются! Галактики отделяются друг от друга! Эти и другие факты вынудили Энштейна отказаться от теории силы отталкивания. И в 1931 году он признал существование начала всего сущего и первопричины его возникновения, которая, по словам, обладает разумом и творческой силой, но не является личностью. Кто ОН или что ОН? ТВОРЕЦ, СОЗДАТЕЛЬ или ВЫСШИЙ РАЗУМ?
• Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Дивитись першу версію.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію