ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Вадим Василенко
2024.05.18 20:22
Заступаєш у тінь, як у сірий, понурий куток,
Не прикритий від ока, що зрить віковою злобою.
Підійшовши до прірви, торкаєшся краю ногою,
Прислухаючись. Серце й годинник відлічують крок.
Чий це вирок? Урок? І ти зводиш свій зір, як курок.
Але це пантом

Тетяна Левицька
2024.05.18 18:30
Я виходжу зі гри, бо кохання не гра,
а святе почуття незбагненне.
Це блаженство душі, світло вічного Ра,
на солоних губах рідне ймення.

Не гравець запасний, що на лаві вузькій
жде на зоряний час з нетерпінням.
Заздрість чорна і біла — пристрітом

Микола Соболь
2024.05.18 11:26
Шановна редакція майстерень! Чому видалено мій допис-відповідь гундарєву і при цьому його юрко-гав залишився не тронутим? Це така вибірковість? Я маю свою думку щодо гундарєва і дорофієвської і висвітив це без порушень правил сайту. гундарєва дуже зачипт

Віктор Кучерук
2024.05.18 06:42
Уже навкіл не міражі,
А дійсність повсякденна, –
Як сирота в сім’ї чужій,
Вчуваю скверни терні.
Стає все важче далі жить
Мені в хисткій хатині, –
Тривоги множаться щомить
В новім життєвім плині.

Микола Соболь
2024.05.18 05:41
– Крок у небо.
– А далі що?
– Тиша.
Більше такої не буде ніде.
І тільки вітер купол колише,
навіть двигун літака не гуде –
тиша.
Тут горизонти зовсім інакші,

Артур Курдіновський
2024.05.18 01:39
Я - твій промінчик, вірний оберіг.
Тебе, кохана квіточко, зігрію!
Врятую я твою крихку надію
В байдужості засніжених доріг.

Я згаснув. Так багато ще не встиг!
Але своїм теплом я втілив мрію
В життя твоє. Я добре розумію:

Ілахім Поет
2024.05.18 00:04
Зроби це, поки я ще не встиг на око зважити pro і contra.
В моєму світі нема святих. То страть його поцілунком шльондри.
А хочеш – ніжно-грайливим «ні» розбий його на слова та звуки.
Будь найзначнішим митцем брехні та диригентом моєї туги.
Замкни в ду

Іван Потьомкін
2024.05.17 20:47
«Це добре, – розум говорив, –
Що стрілися вони, сказати б,
Вже на фінішній прямій.
Але навіщо?»
«Навіщо? – озвалось серце. –
А стільки часу переконувать себе,
Що то лиш спогад отроцтва?»
«Стривай, чи ще когось

Володимир Каразуб
2024.05.17 19:20
Починаючи з міста в якому усе слова,
Починаючи з вулиць де трава обростає камінь,
Кроки стирають підошви запилюжених сандаль,
І пейзаж витісняє пам'ять
Про все, що залишилось вчора, як сонце близьким
Здається далеким, — насправді, як на листівці,

Козак Дума
2024.05.17 15:23
А ви б хотіли чути танго ночі,
а чи ранково-світанковий вальс,
або закрити з насолоди очі
і серце в такт забилося у вас?

А як щодо отримати утіху
або відчути раювання смак
і помирати жартома зі сміху?.

Світлана Пирогова
2024.05.17 09:49
Дощ весняний цілує обличчя спросоння,
Доторкається лагідно вій,
Долітає краплин ніжний рій,
І вологі стібки пролягають на скроні.

Дощ весняний вже сипле старанно в долоні
Водограєм ранковим - любов,
Розмиваючи слід від оков,

Козак Дума
2024.05.17 09:24
Ти людина-пригода,
та надовго тебе не стає…
Увертюра і кода –
неодмінне обличчя твоє.
Лише ступиш на сцену,
тільки соло своє заведеш –
і лице Авіценни
обертається махом на треш!.*

Юрій Гундарєв
2024.05.17 09:03
Укотре Микола Соболь починає першим. Незважаючи на свої постійні виправдовування: «Не я першим починаю!»… Так, на мій вірш «Моя вишиванка», який 16 травня був опублікований на всіх провідних літературних порталах, зокрема урядовому, Соболь надіслав прово

Віктор Кучерук
2024.05.17 05:31
Припадаю до шиби
І дивлюсь, як у вись
Доокола садиби
В млі тумани звелись.
Не ясніє світання
За зволоженим склом, -
Виникає бажання
Знов забутися сном.

Артур Курдіновський
2024.05.17 04:22
Чому зима триває більше року?
Чому вже вдруге втрачена весна?
Ми поспіхом вивчаємо уроки,
Тому що в нас іде страшна війна.

Чому слова палкі та агресивні?
Чому тепер на скронях сивина?
Повірили у гасла примітивні -

Ілахім Поет
2024.05.17 00:04
Мої сни - це апокриф, безцінне руно чорнокнижжя
На пергаменті із ненароджених досі ягнят.
Вище, ніж зіккурат, та від оргій Тіберія нижче.
Це мереживо з тіней, що зникли у розпалі дня.
В них скорбота, яка витікає вночі з Пенелопи,
Коли знов розпускают
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Галина Украйна
2024.05.18

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Богдан-Ігор Антонич (1909 - 1937) / Вірші / "Три перстені. Поеми й лірика" (1934)

 Різдво. Коляда

Контекст : Пісенне виконання. Василь Жданкін


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-01-08 08:39:12
Переглядів сторінки твору 139033
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R
* Народний рейтинг 4.874 / 6  (4.494 / 5.48)
* Рейтинг "Майстерень" 4.617 / 6  (4.272 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.705
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Колядки та щедрівки
Автор востаннє на сайті 2010.02.23 17:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:08:52 ]
Проблеми з текстом. Третя строфа має звучати так:

Ніч у сніговій завії
крутиться довкола стріх.
У долоні у Марії
місяць - золотий горіх.

Так, принаймні, є у Антонича...
:о)
Я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:09:38 ]
Вибачте "НА долоні у Марії..." Обдруківка сталася... :о)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:17:13 ]
Дуже дякую, Ярино, зараз усе виправимо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 10:42:26 ]
Може, я, звичайно, чогось і не розумію, шановна Редакціє Майстерень, однак дещо мені тут видається дивним.

Передусім! - У Богдана-Ігора Антонича рейтинг нижчий, аніж у пересічного тутешнього "майстеркласного" автора. Між тим, Антонич (і не тільки на мою думку) один з Найбільших українських поетів. Може б якось узагалі позбавити його рейтингів? Він же все одно нічого не зробить уже на свій захист. Що стосується особисто мене, то я впевнений, що його рейтинг має бути точно вищий за мій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 10:53:16 ]
Я би, звичайно, принаймні сам поставив найвищу оцінку, але рука чогось не піднімається...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 10:54:23 ]
Шановний Сергію, так у нас Антонич має статус R1 і може вестися розмова про надання йому статусу R - тобто найвищого нашого.
Для цього важливо перенести на наші сторінки максимальну кількість творів поета.

Щодо його нинішнього рейтингу, то ледь не сорок наших кращих авторів складають рейтинг "Майстерень", в т.ч. і гол.редактор, тобто правомірне ваше питання, Сергію, до всіх нас.

Особисто я думаю, що основна причина в тому, що було мало творів (5 чи 6), і тільки зараз додалося мною ще 60.

Між тим, навряд чи цього достатньо для точного позиціювання автора. Тому буду заносити інші збірки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:03:15 ]
Я думаю,ні, я впевнений, що Богдан-Ігор Антонич заслужив право бути поза і над нашими шкалами оцінювання. І статус Р йому не потрібен уже, як і жодні інші статуси. А тим більше ніхто з нас не має права оцінювати його за тією ж шкалою, що нею оцінюються живі, і часто - дуже посередні автори. Та й узагалі я дуже сумніваюся, що бодай одна людина в світі має таке право.

Якщо на цьому ресурсі враховують прохання авторів, то я уклінно прошу Вас, шановна Редакціє Майстерень, принаймні позбавити авторів ресурсу можливості оцінювати класиків, чия творчість - поза будь-якими сумнівами і оцінками.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:22:30 ]
Сергію, у цьому питанні не легко виокремити істину. Найвидатніше в основах "Майстерень" явище - це сама Поезія, і наші автори - її майстрові, чи там учні. І в нас ніби одна спільнота відданих Поезії авторів, де живі вчаться у вічноживих, один в одного. І сама присутність вічноживих поряд надихає і підтягує нас угору, принаймні, такого би хотілося.

Безумовно, присутність між нами тих авторів, які вже не можуть себе захистити, чи якось нам відповісти, зобов'язує до найвищої об'єктивності і коректності наших вчинків, але саме для цього і засновані "Майстерні", аби можна було і цьому вчитися, переймаючи у великих їхнє вміння, розуміння, трансцендентальність...

Тому, попри всю повагу до вас, Сергію, не можу наразі змінити основи-основ "Майстерень". І зняти з наших плечей цю частину відповідальності.
Але питання актуальне.
І воно давно вже дотичне нашої "діяльності"...
Тому може статися і те, про що ви зауважуєте.

До речі, якщо забрати оцінювання авторів із рейтингом R (найвищим) то як формувати їх список - за алфавітом, чи якось інакше?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:29:30 ]
Я не створював цього ресурсу, і в його навігації розбираюся мало. А тому про формування списків не зможу відповісти.

Одна річ - учитися у великих, і зовсім інша річ - мати можливість (та ні, мати нахабство) ставити їм оцінки.

І для того, щоб "переймати у великих їхнє вміння і трансцендентальність" абсолютно не обов*язково оцінювати їх.

Мені здається, що я кажу цілком логічні речі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:42:21 ]
Певне нахабство, я думаю, Сергію, обов'язковий атрибут творця, бо нові імена так чи так змінять ситуацію на нашому поетичному Олімпі. Думаю, що краще, аби це відбувалося більш розсудливо і опиралося на якусь логіку і критерії...
Та й уміння оцінювати - фундаментальне в нашому мистецькому розвитку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:52:33 ]
Передусім, я б не називав це Олімпом, але то вже справа смаку й самооцінок, сюди не втручатимусь, хоч і троном називайте.

Щодо нахабства, то його краще розповсюджувати все ж на живих, а не на мертвих.

Щодо критеріїв, то Ви, Редакціє Майстерень, насправді вважаєте, що у Вас таки є моральне право пристосовувати їх до Антонича?

Щодо уміння оцінювати, то є мудрий вислів: Про мертвих говорять або добре, або ніяк.

І насамкінець, я гадаю, що та ж Ярина Брилинська, яка виставила оцінку 5.5, а не 6 стовідсотково зможе обгрунтувати свою позицію з точки зору формавльної або діалектичної логіки, чи навіть математики. І Ви, Редакціє Майстерень, її оцінки так і не прибрали досі.

Антонич може подобатись і не подобатись як поет. Це нормально і логічно. Але коли він має нижчі оцінки за посередніх поетів, це ображає (в мені, принаймні) його пам*ять.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:59:33 ]
Я вам скажу, Сергію, навіть більше - творчість шановного Богдана-Ігора Антонича навіть в гривнях оцінена - декілька десятків за книжку. :(
Не кажучи вже про вуличні книжні ринки.

Як би там не було, ваше зауваження не перше, і, таки, суттєве.
Потрібно було би спробувати, поговорю з нашими програмістами, коли вони з'являться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:39:27 ]
Підтримую Сергія. Теж вважаю, що ті, що знаходяться в R, заслужили право не бути оцінюваними за допомогою цифр. А коментувати і виказувати думки можна скільки завгодно. І розміщення їх просто за алфавітом цілком нормально.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:53:12 ]
Такий собі список за алфавітом навпаки?

Шевченко
Цвєтаєва Марина
Хайям Омар
Франко Іван
Українка Леся
Творчість Народна
Тен Борис
Тарковський Арсеній
Тичина Павло
Стус Василь
Сенека
Пушкин Александр


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:56:49 ]
Ні, просто за алфавітом. З літери А. Чи є проблеми якісь з цим? Думаю, Хайям не протестуватиме, що стоїть у списку позаду Ахматової :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 12:00:31 ]
Ось вже й пішли суперечки. :)
Ні, Тарас Шевченко повинен бути першим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:07:59 ]
Кому або перед ким він повинен? Володю, це просто алфавітний список авторів, чия творчість "вивидиться" з-під оцінювання. Ви ж не станете протестувати проти того, щоб, скажімо, в антології всі прізвища стояли за алфавітом? Т.Г. від цього не постраждає аж ніяк. І авторитету у нього не поменшиться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:41:35 ]
А я вважаю, що не має бути ніяких Р, узагалі ніяких статусів не повинно бути.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:01:46 ]
У гривнях оцінені не вірші Антонича, а папір і робота над книжкою. Гадаю, що Вам, шановна Редакціє Майстерень, це таки відомо.

А за спробу прибрати оцінки буду Вам несказанно вдячний.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:02:51 ]
Щодо розміщення, то вважаю, що воно має бути за алфавітом. Бо ні в кого ж немає тих терезів, які надточно зважать художню цінність творчих доробків класиків.

1   2   3   4   5   6   Переглянути все