ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2024.05.21 04:06
Неначе блискавка у квітні,
Розколе тишу тріолет.
Нове замінить на новітнє,
Неначе блискавка у квітні.

Коли бажання заповітні
Прикрасить римами поет,
Неначе блискавка у квітні,

Ілахім Поет
2024.05.21 00:02
Ні, «любов» - заслабке те слівце, як на мене.
Я тобою живу, а не просто люблю.
Чоловік – то чисельник, а жінка – знаменник
Апріорі ніколи не рівний нулю.

Та обов’язок цей - хоч чогось бути вартим -
Із тобою приємність, але не тягар.
Жили рвуть,

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д

Іван Потьомкін
2024.05.20 19:15
Підбитий у відльоті птах.
Як птах тужавіє в надії.
Розгін...Стрибок...
Ще... Ще... І ще...
...Дивак в літах, хіба ж не ти отак
І пінишся, і рвешся у чуттєвій вирві?
Розгін... Стрибок...
Ще... Ще... І ще...

Микола Соболь
2024.05.20 13:30
Вплетись у пам'ять чорною стрічкою.
Чи на землі нам щастя ще буде?
Січень ув очі жбурляє січкою,
але не милішим був і грудень.
Ми повизбируєм снігу перлини,
платтячко буде доні на свято,
час відрахує останні години,
їх лишається геть небагато.

Олександр Сушко
2024.05.20 12:53
В моєму лобі кублиться печаль,
Обарвлена у перегар поезій.
Сатира в гузно заганя меча,
Аж крапле кров із геть тупого леза.

А я ж чекав не вави, а "Ура!",
Щоб оплески мого вмивали писка!
Але Сушко - упир-сисун, мара,

Олена Балера
2024.05.20 12:46
Святині зруйновані житимуть в наших серцях,
Неторкано-чистими лишаться розум і віра.
Лиш праведний гнів не засліплює око борця,
Лиш ненависть щира несхибно приборкує звіра.

Настала хвилина, коли не вбачається гріх
У тім, щоб у Бога просити для воро

Галина Кучеренко
2024.05.20 11:46
Над соколом небо безкрає,
Під крилами - море Чорне,
Міць люту і непокорну
У погляді й ніч не сховає:

- Мій волею сповнений простір -
Безмежністю створений храм.
Свободою споєний вдосталь,

Юрій Гундарєв
2024.05.20 10:29
Лицедій

Всі свої шістнадцять збІрок
написав російською наче,
а після того зробив свій вирок:
мова ця - свинособача.

Автор: Юрко Дар

Козак Дума
2024.05.20 09:48
Запроданець – то не пусті слова,
приємно часом підлість учинити!
Так обертом колує голова,
що лише б не злетіти із орбіти…

Перевертень… Які страшні слова!
Яка тонка метафора і образ…
Чи зрада – невід’ємна складова,

Віктор Кучерук
2024.05.20 05:12
Віком ослаблена пам'ять
Зраджує нині мені, -
Плутаю дати з місцями,
Змішую ночі та дні.
Вже пригадати несила
Часу подій і розмов, -
Стан - мов позбавивсь вудила
В товщі води риболов.

Володимир Бойко
2024.05.20 01:53
Московська зараза гидка і брутальна,
Страшна і живуча, мов курва вокзальна,
Затьмарює мізки, засмічує душі
І смородом трупним, як зашморгом душить.

Немає рятунку, не буде пощади,
Допоки болотні біснуються гади,
Допоки не вибиті свинособаки,

Артур Курдіновський
2024.05.20 00:49
Сидить смердючий малорос
І вкрився клятим триколором.
Своїм римованим набором
Виконує словесний крос.

Рядочки пише кровосос
Та радість називає горем.
Сидить смердючий малорос

Ілахім Поет
2024.05.20 00:04
биті жаки й калачики терті
впалі ангели ой не святі
ти мені не сестра милосердя
і тобі я не брат у Христі

для такого занадто вже палко
дуже гаряче все це - ще б пак
далебі, ти не скромна фіалка

Ілахім Поет
2024.05.19 21:12
Місто зустрічей, місто небажаних втрат.
Місто гарних жінок і славетних мелодій...
Діамант - 800 чи років, чи карат.
І шукати подібної цінності годі.

Філіжаночка щастя - чого треба ще
В місті дивних легенд і веселих кав'ярень?
Місто, де всі надії
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Галина Украйна
2024.05.18

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юлія Гладир (1985) / Вірші

 * * *




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-01-01 20:59:06
Переглядів сторінки твору 11619
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.661 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.326 / 5.43)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.746
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2018.01.18 16:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Гладир (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 21:04:19 ]
Над віршем, мабуть, ще треба попрацювати. Особливо хвилює кінцівка. Але дехто з поетів вважає, що написане виправляти не треба. То був особливий настрій, а виправлення - це просто вичавлювання, самонавіювання того настрою, що вже, може, й не повернеться. Я з цим не згодна. Треба постійно вдосконалюватися. Отож буду щиро вдячна за поради, якщо когось зацікавить цей твір.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 22:36:08 ]
Мене зачепило. Доволі органічно виплівся вірш.
Можна допрацювати хіба останній рядок...Щось на кшталт:
".....Обірвався рядок на прийменнику."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-01 22:38:24 ]
"Дехто з поетів вважає, що написане виправляти не треба..." Маю сумнів, що то правдиві митці, які бачать недосконалість і не виправляють її. Справа, певно, в тому, коли саме бачать...
Буває так, що певні речі зауважуєш надто пізно, коли вже і загальне авторське розуміння змінилося, так? І тоді виправлення часто не виправдано деформують оригінали...
Щодо композиції, то вона цікава, є деякі стандартні вікові відхилення від "найідеальнішого" стану справ, та це неминуче...
Можливо, "обірве" краще?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 22:46:50 ]
Редакціє, З Новим роком:)
Може, краще сказати зрозуміліше, аніж "стандартні вікові відхилення" - скажімо так, збіги приголосних у певних місцях? :) І чому одразу "вікові" - на немилозвучність страждають і старші автори.

Варіант із "обірве" цікавий - тоді буде доволі органічне продовження передостаннього рядка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-01 23:05:26 ]
Дякую, Вандо, і вас зі світлом доброзичливості нехай сприймають і проводжають погляди у цьому році! :)

Щодо "вікових відхилень" - то просто у кожному віці є свої ідеали, які, зрештою, зумовлюють до певних поетичних рішень - коли є досконала техніка, то вплив "вікової ідеології" не такий помітний, але досконала техніка, якщо і з'являється, то далеко не відразу...

Звукопис надважливий, і порушення його оптимальностей - це завжди суперечка авторської ідеології і можливостей мови, - здебільшого, саме мова (як колективний труд сотень мільйонів) має рацію.
Коли автор це починає розуміти, тоді і визріває...
Але кожен має право на дитинство і юність!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 23:24:23 ]
По-перше, усіх з Новим Роком! :)
Так, звукопис - важлива річ. Але сумніваюсь, щоб "надважлива". З гарним звукописом можна написати повну маячню. Мені здається, що в процесі "народження" текстів неможливо виокремити щось "над". Все одно лишиться щось невловиме, що і створить або не створить вірш. А дуже в рідких випадках - поезію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-01 23:39:51 ]
Вітання навзаєм!

Я згідний, справжня поезія - напевно не все, що і найталановитіші написали. А щодо маячні, тут різне буває. Для молоді, дуже часто маячнею є тексти зрілих авторів, бо у молоді своє бачення, а в зрілих до молоді ще менше уваги, бо що та молодь їм, супер-пупер-маститим? :(

Має значення і енергетика мови, але це питання ще тільки намагаюсь зрозуміти глибше...

Зрештою, хороша поезія напевно з'являється тільки "на передовій" актуальних епосі творчих процесів?
Звідси і те "щось невловиме" - таке жадане?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-02 00:13:48 ]
Думаю, що справжня поезія стоїть над "актуальним". Інакше би і поезія Давньої Греції, і "срібний вік" уже навіть ніхто б і не згадував. Між тим, і те, і те ще надовго залишаться взірцями, не дивлячись на те, що творчі процеси давно вже змінились. Незмінним лишилось єдине - присутність отого жаданого "невловимого" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-01 23:12:11 ]
А в старших (досвідчених) авторів, як на мене, інший характер проблем із звукописом, аніж у завше революційної молоді.
А коли не йдеться про наявність досвіду, - якщо, наприклад, малювати тільки вчаться 20-річний і 30-річний, і навіть 40-річний, то початкові проблеми у них схожі, не думаю, що поезія в цьому сильно відрізняється від малярства...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 23:27:22 ]
Як на мене, досвідченість і майстерність далеко не завжди залежать од віку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-01 23:40:37 ]
Винятки дуже не часті, і вееельми містичні. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 23:46:50 ]
А як на мене - досвідчені (на їхню власну думку) автори часто занехаюють роботу над собою, бо вважають, що уже всього досягли. Тому молодь їх часто випереджує у майстерності - вона гнучкіша й енергійніша. Отак:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 23:48:43 ]
...досвідчені, тут - старшого віку.
З усією до них повагою:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 23:55:14 ]
... на що я тут вже давно звернула увагу, але не було нагоди порозмовляти про це: кілька разів були такі вислови у різних колег, мовляв, нехай редактори виловлюють жуків, це їхня робота; або: редактор Л.К. розгромила мій рукопис, але відредагувала класно, дошки на дошці не лишила.
Тобто, редактори тепер є співавтори чи так завжди було?
Чи автор тільки чернетки може подати у видавництво, а там доведуть до ладу, а його ім*я все одно лишиться як автора?
Тільки не смійтеся, мене це й справді цікавить.
Може, я неправильно зрозуміла.
Хто може реально відповісти, чесно.
Будь ласка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-01 23:58:45 ]
Частіше у старших і досвідчених інша проблематика, часто не цікава молоді, звідси і відчуття в молодих, що "вапняки" ні до чого.

І я таки маю переконання, що сучасна молодь, і це нормально, далека від майстерності.
Майстер - різноманітний, всі стилі і форми йому досяжні, він може все, що захоче, здійснити. А хоче він багато, і пише багато. :)

Вважати, наприклад, що вміння смачно смажити яєшню це ознака вищої кулінарної майстерності - безпідставно без найширшого спектру інших кулінарних досягнень. Те саме і в поезії.
А наявність великих (і за розміром теж) творів, просто обов'язковий атрибут майстерності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-02 00:20:50 ]
Василинко, ти про яких редакторів? Про ПМіывських чи про тих, що у видавництвах? Це - "дві великі різниці" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2010-01-02 00:40:55 ]
...звісно, Любо, тих, що у видавництвах...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-02 20:05:05 ]
А я маю переконання, що Ви, і це нормально, маєте упередження до молодих авторів:)

Аж ніяк не збагну, який зв"язок між розміром твору і рівнем майстерності. Можна написати багато-багато сторінок прісної маячні - а можна три катрени справжнього.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Гладир (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 23:34:16 ]
Вандо, дякую вам за поради. Сама розумію, вірш не зовсім довершений. А щодо звукопису (вже не кажучи про ритміку і т. д.), то й не просто навіть у старшого покоління, а й у вельми шанованих класиків можна знайти купу проколів. У когось - більше, у когось - менше. Звичайно, треба пильно й прискіпливо ставиьтся до своєї творчості. Але класики стали класиками не через кожен написаний твір. Достатньо одного, але великого. Я думаю, кожна творча особистість прагне за життя бодай щось подібне здійснити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-01 23:43:53 ]
Погоджуюся, Юліє, щодо звукопису - особисто я не вважаю, що для справжньої поезії він є найважливішим. Є щось інше - як писала Чорнява Жінка вище - невловиме. Навіть так - сукупність різних складових.
Стосовно одного великого твору - можливо, достатньо одного, але чи хоче автор бути "зіркою" одного хіта?:)
Скажу тільки, що у Вас цікаве поетичне бачення і хороший творчий потенціал. І розуміння потреби роботи над собою - що дуже важливо.