ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Борис Костиря
2024.06.06 13:15
Посуха виснажує землю,
Посуха випалює думки.
Колись на цій землі
росли пишні пальми,
а тепер лютує самум.
Колись тут росли думки
про величність буття,
які лягли в пожовклі

Борис Костиря
2024.06.06 13:15
Посуха виснажує землю,
Посуха випалює думки.
Колись на цій землі
росли пишні пальми,
а тепер лютує самум.
Колись тут росли думки
про величність буття,
які лягли в пожовклі

Ольга Олеандра
2024.06.06 13:10
Останній вірш душа напише на своїй
невидимій для ока оболонці.
Вона не виграла цей вирішальний бій.
Вона його програла? Сонце
пропало в непроглядній чорноті,
нічого й цятки світлого не видно.
Трапляються затьмарення в бутті,
для чогось, очевидно, н

Іван Потьомкін
2024.06.06 11:38
Є ще такі куточки на Подолі,
Куди заходиш, начебто в дитинство.
Вузенькі вулички дрімають сном старечим
І все довкола тишею сповито.
Сюди, між трьох славетних гір,
Збігають балакучі дерев’яні сходи.
Тут кропива чатує ревно двір.
Тут з дерези долине

Микола Соболь
2024.06.06 09:37
із розділу Дніпровий склеп)

«Чого стоїш? Збирай свої пожитки,
уже вода заходить у село!» –
так комуняки знищили Ошитки.
Все потонуло, ніби й не було.
А ще недавно тут бузьковий клекіт
злітав у небо і будив малят

Віктор Кучерук
2024.06.06 04:39
Від весняного тепла
Просинається бджола
І шукає медоносні квіти, –
Гостро-чуйним хоботком
Ссе з цвітінь нектар кругом,
Та ніяк не може розповніти.
Бо від ранку дотемна
Не спиняє збір вона,

Артур Курдіновський
2024.06.06 01:57
За ним - його родина, рідна хата
І спогади - великі та малі.
Він буде у загарбника стріляти
Зі степу, з лісу, навіть з-під землі.

Окупували кляті московити
Дитинство, хати рідної поріг.
Залізо у повітрі. В'януть квіти.

Ілахім Поет
2024.06.06 00:32
Ніч - перший план для пари суперстар.
Татамі для кохання відьми й мага.
Моя любов - як місячний удар.
Твоя - неначе місячна засмага.
Неочевидний привід божевіль -
Затемнення всіх мізків поступове.
Я – безнадійний хорор-водевіль.
Ти фентезі-нуар, м

Ілахім Поет
2024.06.05 19:51
Фантазерка така… Безперервно вигадуєш Бога,
Щоб пробачив гріхи, що надумала їх ти сама.
Так, характер складний. Це тому, що натура глибока.
Напівсвітло м'яке – то й інтимна твоя напівтьма.

В океанах твоєї душі заблукає да Гама.
Навіть Амундсен міг

Юлія Щербатюк
2024.06.05 19:51
Лукавості дволика суть.
Попри усі її принади,
Себе проявить... Не збагнуть,
Як може вабити, що зрадить.

Облудність - ницості сльота,
Натури, що іржа сточила.
І вже не перестане та

Володимир Каразуб
2024.06.05 18:16
Позбудься струн, уяви, усього
Що у тобі тремтливе й тонкостанне,
Хай небо світлочоле темним стане,
І стоколірні сни до одного.
Хай хмари в'ються зморені кругом,
І місяць бляклий більше чверті тане,
Твоя епоха тонкошкірих ранить,
І обпікає вибухлий

Козак Дума
2024.06.05 08:28
До моря, на побачення, іду,
занурюся у бірюзові хвилі,
немов по Гетсиманському саду,
у гребені полину посивілі…

Загайливо униз отак, згори
спускаюся із берега крутого.
У променях іскряться кольори,

Микола Соболь
2024.06.05 07:56
Пливли ікони Старосільських хат,
тонули обереги родоводу,
ховав Дніпро древнє село під воду,
рукоплескав ЦеКа електорат.
На димарі їм слав прокльони крук,
допоки води не покрили хату:
«Чекайте, смерди, прийде ще розплата!» –
і танув над водою його

Віктор Кучерук
2024.06.05 06:17
Сонце гріє й світить
Дужче, ніж завжди,
І засмагле літо
Кличе до води.
Бо прогріта річка
Так в спекотний час,
Що кипить водичка
Для зраділих нас.

Артур Курдіновський
2024.06.05 00:46
Шосте вересня. Костянтинівка.
Долі. Мрії. Бажання. Думки.
Чорний вибух. Дим. Будьте прокляті!
На віки!

Костянтинівка... Костянтинівка...
Мирний риночок у вихідний.
Буде ворогу віддзеркаленням

Борис Костиря
2024.06.04 23:06
Проростає трава на могилах.
Проростає крізь біль і красу.
Проростає на долах і схилах
Та печаль, що прийшла завчасу.

Проростає скорбота на скронях,
Проростає спокута в руках.
Проростають надія, мов сонях,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Белла Донна (1972) / Вірші

 Не сделаешь
Ты не палач,
Скорей - самоубийца,
Спокойствия убийца своего.
А что же серце?
Серце будет биться,
Ему не месяц биться и не год
Еще осталось -
Ровно, сколько скажет,
Скрипя, полуистертая скрижаль.
Записан каждый вдох и выдох каждый.
Но почему тебе совсем не жаль
Себя...
Одну себя
В сорочке тонкой
Что укрывает, как обман, до пят,
На старте этой сумашедшей гонки.
Ведь это старт - не финиш,
как твердят.
Начало новой эры -
полной страха.
Воспоминаний призрачный эскорт.

А может, лучше роза вместо праха?
а может, ты не сделаешь...




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-06-17 13:43:39
Переглядів сторінки твору 15684
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.512 / 5.5  (4.414 / 5.38)
* Рейтинг "Майстерень" 4.494 / 5.5  (4.361 / 5.34)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.706
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2010.11.06 17:01
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2009-06-17 14:42:38 ]
Гарно! Сильно! А таки зачепило, хоч і не сподобалось - і це прекрасно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-06-17 14:48:15 ]
значить недаремно написано)) дякую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-17 14:59:31 ]
Тут зразу не скажеш. І незразу не скажеш тож. Навряд чи придумано, скоріше пряма мова. Але тонко і делікатно. А відповідь буде?
І "В кількох словах.)))" де поділось? Наче на ПМ цензорів не помітно, слава богу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-06-17 17:42:42 ]
А может, лучше роза вместо праха? - якось мені не той-во...
А кінцівка просто супер. Так як має бути.
З теплом, Варця)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-06-17 18:10:03 ]
Олександр - не знаю, куда делось - потеряли его )) спасибо
Варвара, здраствуй душа-девица)) пасиб
легла туда роза, что поделаешь
а что нетой-во - прах или роза? иль оба?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-06-18 11:15:38 ]
Скажу по секрету не люблю роз... Косплексы какието))))
А если совсем серйозно, то оно както слишком пафосно выходит, надрывно. И потому выпадает. А стих прям и просится заучиться на память;)
С теплом, Варця :-*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ондо Линдэ (Л.П./М.К.) [ 2009-06-17 21:20:24 ]
Чуть ли не лучшая вещь на эту тему на ПМ, имхо; в последнее время про эту операцию здесь зачастили писать.
интересно, почему.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-06-17 22:46:40 ]
видимо, актуально в проекции


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-06-17 22:47:47 ]
стихотворение ничего не потеряло бы даже и без последней строчки

вот это и есть оно. мастер-класс

спасиб

С*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Лозова (М.К./М.К.) [ 2009-06-18 00:19:33 ]
Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Лозова (М.К./М.К.) [ 2009-06-18 00:40:44 ]
Не буває нічого випадкового...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-06-18 10:03:45 ]
всем спасибо - Ондо, Солнце, Оксана))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 00:43:03 ]
сторінка Блакитної Кішки мене тепер не пускає

пишу тут - Редакції Майстерень
не буває такого - краще чи гірше писати, тому не може бути ніякої заздрості

тут конструктивно і ясно сказано автору про головну її проблему - на мою думку

"Коментатор Белла Донна, [ 2009-12-04 00:32:06 ],
на сторінці поезії "Гей, Мачо!" Кішка Блакитна

це добре що пояснюєте, дякую
але образи у ваших текстах дуже сумбурні, неможливо їх зрозуміти, провести якісь звязок
полотно тексту нерівне, зміст неясний
без ваших розяснень він не сприймається

подумайте про це якщо є бажання"

а кому довіряти хай рішає сам автор


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 00:50:58 ]
Значить автор скористалася системою блокування.
Ну коли їй не є потрібні когось поради, то тут нічого не вдієш.
Нехай залишається без порад...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 00:49:29 ]
Схоже, Белло, що Головний Редактор тепер сам за авторів вирішує, кого пускати на сторінку, а кого ні. Бо автора - Блакитної Кішки немає. А вхід Вам заборонено.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 00:56:54 ]
ну что ж - увы...........


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 15:32:39 ]
бачу що Блакитна Кішка стерла цей мій коментар

Коментатор Белла Донна, [ 2009-12-04 09:16:48 ],
на сторінці поезії "Егей, мачо..." Кішка Блакитна

*при чому тут одна гребінка?
сумбур не частина авторського стилю, це просто сумбур
його треба позбуватися а не гордитися цим
на роки не треба надіятись, живемо ми сьогодні
-філософськи
белла*

ну і хай, це все найменше потрібно мені

куди вже більш конкретніше поради - може переписати за неї кожний вірш??? це роблять літредактори але ніхто з них не візьметься за такі сумбурні тексти................

цитую Юрія Лазірка - нехай залишається без порад

здається комусь вигідно щоб цей дуже цікавий автор залишався там де він є - і не тільки цей.
так тому і бути

Каждому городу нрав и права (Г.Сковорода).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 13:32:04 ]
Спокій, дорога Белла Донно, ніхто насильно милим не буває.
І адміністрацію "ПМ" менше всього хвилює наскільки "милими" ми виглядаємо і виглядатимемо.
Важливо аби автори не відчували відсутності справедливості.

Особисто для мене всі автори рівні у своїх правах, які і повинна захищати адміністрація.
Безумовно, на нашому сайті існує пріоритет Поезії, і у більшості випадків причиною конфліктів є саме захист Поезії авторами ж - один від одного.
Ось ви, Белла Донна, по своєму праві, а Блакитна Кішка - по своєму.
Ви тягнетеся до ясності і зрозумілості образів - мені теж близькі ці погляди, Блакитна Кішка інституційно суцільна містерія, інший інформаційний полюс, противага нашій "толковості".
Якщо хочете, то авторам, які максимально наближені до містерійного полюсу - набагато важче створювати вербальну гармонію, бо більшість образів у їхній уяві часто взагалі неозначені. І вони насправді, можливо, більше музиканти, аніж літератори.

Тому єдине, що зараз я би пропонував таким авторам, це акцент на техніці, досягати максимальної прозорості своїх композицій (кажу про співвідношення голосних до приголосних звуків).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 13:54:51 ]
дорога Белла донна завжди спокійна

чому ви говорите адміністрація - всі знають що в ній один головний редактор
справедливості не може бути там де все субьективно визначає одна людина
вона визначає що поезія а що ні
кому давати високі статуси а кому не давати

чому ви думаєте що я нічого не розумію в містерійності?
всі мої коментарі касалися як раз пошуку гармонії
прозора композиція спокійно може бути какафонією...
в мене між іншим музична освіта

а милою комусь бути мені непотрібно
дякую Редакції за увагу


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 14:45:59 ]
Звичайно, що розумієтесь, хто ж як не ви, - всі жінки містерійні, але деякі з них можуть проживати прямо на однойменному полюсі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 15:17:22 ]
Перепрошую, що втручаюся у вашу-з-дорогою-Беллою-Донною розмову. Те, що Ви називаєте "проживанням прямо на містерійному полюсі" у даному - конкретному випадку - я б назвала трішки інакше. Але не в цьому суть. Чи не здається Вам, що такий погляд стане лише "ведмежою послугою" автору, відіб"є бажання працювати над віршами? А навіщо? Насипати жменю еклектичних образів, припурхати емоційним викладенням і - вперед! До речі, еклектика разом із сумбурністю - одна з найбільш вад даного автора (нмд). А містерійність - навіть най-найбуревійніша і найзагадковіша - завжди гармонійна і цілісна. Інакше вона пертворюється в хаос. І тут ніякі чергування голосних-приголосних вже не допоможуть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 15:42:35 ]
Любо, частково я з вами погоджуюсь, частково ні. Часто різним авторам потрібен і різний час на становлення. Мають право казати - чого причепилися, йдемо суто своєю дорогою...

Тому і надалі адміністрація дороблятиме систему рейтингів для точнішого позиціювання авторів, бо постійна робота, і вдосконалення своїх творчих світів, виглядає вельми важливим фактором.

А щодо взагалі жіночого мистецтва, я думаю, що ми наразі знаємо дуже мало, цивілізація вибудована так, що для успіху тут жінкам доводилося ставати "чоловіками".
Тому остаточно не знаю, що таке справжнє жіноче мистецтво - навіть у поезії, через це потрібна делікатність із кожною вашою спробою.

І коли якась авторка проектує своє бачення не зовсім звикло - не сюди, на землю, а кудись в ефір, особисто я не можу назвати це не правильним, бо може так і треба?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 16:04:31 ]
Та мають право, звісно. Але тоді вже варто ставити собі позначку про критику "без особливої потреби". До речі, концептуальна критика, нмд, важливіша, ніж конкретна - виправ тут і постав кому-крапку тут, а ці голосні-приголосні поміняй місцями. Бо така - концептуальна - критика дає орієнтири.
І, до речі, коментатор (він же читач - у першу чергу) зовсім не зобов"язаний знати, як саме треба виправити те чи інше місце. Достатньо і того, що він позначить "вузьке" з його точки зору місце. Але читач має бути кваліфікованим, безумовно.

Щодо містерійності і спрямованості жіночої поезії - вам, чоловікам, звісно відніше :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 14:07:30 ]
Ваші знання не цілісні. В адміністрації ще є програмісти, технічна частина. Казати, що технічна частина ресурсу не впливає на "не технічну" я би не насмілився. :)

До адміністрації, окремим обличчям із "не технічної" частини, я би ще відніс і правила ресурсу. Саме вони найбільше впливають на "справедливість".
Отже, рекомендую цей напрямок, як доцільний підвищенню рівня справедливості.
Себто правила потрібно вдосконалювати.
Вуаля. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 14:20:52 ]
"...нет правды на земле.
Но правды нет и выше" (с)
Будь-які правила "нетехнічна частина" адміністрації завжди може витлумачити по-своєму, суб"єктивно. Тому не треба дарувати ілюзії, пане головний редакторе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 14:49:20 ]
Ілюзії, це стан нашого постійного перебування. :)

У нас є і сторінка для шліфування "правил" і сторінка для формування "традицій", себто етично-естетичної сторони буття.
На все свій час, звичайно, але я певен, що це все колись набуде змісту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 14:13:05 ]
ніхто не знає все)))
програмісти, техчастина думаю від поетичних справ далекі, тому в питаннях поезії участі не приймають, про це можна здогадатися

а хто пише правила як не головний редактор?
може пора перейти до справжньої демократії - от скільки у вас редакторів...........їх обрав народ.
вони і поможуть вдосконалювати правила

але це тільки мої думки
вуаля))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 14:55:42 ]
Знаєте, Белло, математика в житті нашого сайту займає дуже серйозне місце, можливо програмісти живуть і дещо відстороненим від поезії життям, але програмна частина напряму виконує чи не виконує наші забаганки...

Справжньої демократії (як і ніде у світі) в нас не буде, але ось аристократії певно досягнути можемо.
Отже в ресурс уже вмонтовані деякі базові принципи, але гнучкість системи дозволяє налаштуватися на поетично-аристократичне життя - без цезарів, але і не без цензури.

Я би пропонував найперше ввести суд старійшин (найстарших із реально присутніх, але обов'язково висококваліфікованих, поетів).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 15:16:46 ]
аристократія і суд старійшин ну дууууже різні речі
знаєте сама не дівчинка - але молодь часто має цікавіші ідеї і ясніші думки
то може хоч збалансуєте число молодих і старших у вашому суді?
чи для вас не всі редактори цього достойні?........самі ж їх назначали

а то з вашим судом тут все лишиться, як зараз -в кращому випадку
але я розумію, що це все мною тут сказане *напрасные слова*))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 15:29:12 ]
Це ж лише наша розмова, Белло, на тему, правда? Розмова двох нічого не змінить. Активне дослідження теми на відповідних сторінках, із виробленням певних пунктів, які поставляться на загальне голосування - реальніший план дій.

Щодо молоді, якої в нас найбільше. То, особисто я молоді не довірив би управління ресурсом у жодному разі.
Ідеї, без доказу їх життєздатності позитивним власним авторським досвідом, не можна використовувати.

Ось на вашій фірмі, Белло, є чітка структура, яку не молоді придумали, молодь креативно вирішує задачі, які ставить перед ними структура, і зростає, або не зростає.
Приходить час - і раніше непомітна особистість стає керівником помітної структури - хіба це не найпоширеніша модель структур нині?

А ще погляньте на літературні інституції - ось де пітьма єгипетська. :)
Ми хоча би намагаємось важливі речі вирішувати тотальним голосуванням.
До речі, система відкритого чи закритого голосування дає змогу вирішувати дууууже багато питань.
Були би пропозиції. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 15:40:42 ]
я вже довгий час сама собі фірма і керівник))
але бачу молоді бізнесмени з своїм бізнесом зараз дуже успішні
вони теж самі собі керівники

наскільки знаю в літературних інституціях як раз діють оці ваші суди старійшин....

а що цей суд судив би тут - між іншим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 16:01:58 ]
Молоді успішні керівники користуються дуже старою формою структур.

А що кращого людство придумало крім суду старійшин?
Напевно тільки відкритий суд старійшин? :)

Та й потрібне, корисне знання завше переходить від учителя до учня...

А митців-старійшин, якраз у наших інституціях я і не помічаю. :(

Що кажете міг би вирішувати - тільки щось найважливіше, звичайно.

Все інше краще ставити на загальне голосування - оцього в інших інституціях не має.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-23 16:26:01 ]
От перший рядок збив, зразу і не догнав. Це звернення до жінки? Ви хотіли сказати "а может, ты не сделаешь... аборт"? Вірш в контексті вірша Софії Кримовської?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 17:47:04 ]
цікавий трикутник вималювався у мене. спершу прочитала коментар Звірика Індрика, тоді його вірш, тоді ваш - який ніби пов'язаний із його твором (давністю написання і серцевими переживаннями), а тоді остання фраза зруйнувала правильний трикутник логічного мислення.
Ви ще пишете, Донно?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2010-10-20 11:31:07 ]
часом буває