ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика

 Про «людину» і «добро», «світло» і «пітьму», «холод» і «зло»

Визнаємо ми оте, чи не визнаємо, але ідея людини
таки єдиний шлях нашої самореалізації. )
Тому ставлячись до неї із найвищою повагою,
ми, вочевидь, ніяк не нашкодимо собі. )

...
перейти до тексту твору

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-12-26 00:26:44
Переглядів сторінки твору 51383
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.779
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Соціум
Автор востаннє на сайті 2024.04.26 19:28
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2010-12-26 13:23:51 ]
Роде гадючий, як можете добро говорити, будучи злими?, - це слова Ісуса Христа до людей. Чи можна запідозрити Спасителя у людиноненависництві?
Або у Євангелії від св, Іоана 8 розділ, Учитель каже до людей, що вони діти диявола.Любов Божа спонукує людей задуматися над собою, степенутися і сказати собі і Господу: а хто я, якого роду, і чиє я дитя?
Люба Адміністраціє, я при написанні "До лиця" послугувався суто тими мотивами, які були у нашого Господа. А Він Людинолюбець!
З повагою Володимир.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 13:49:42 ]
Це не точне трактування, дорогий пане Володимире. І нам не вартує ставити себе на рівень Господа, бо те, що бачимо й осягаємо ми - далеко не повноцінно. Щодо ваших зауважень, то зверніть увагу на контекст і на - з одного боку штампи у нинішньому, на жаль поширеному, розумінні "людини", попри, хоча би, "антропос", яким користуються в грецькому оригіналі.
Нам, вочевидь, потрібно пригадати, де і кому говорив Христос:
"34 Роде гадючий, як можете добро говорити, будучи злими? Бо з повноти серця уста говорять..."

А говорив він, судячи за текстом, у синагозі одного суботнього дня, відповідаючи фарисеям, і звертаючись із гнівом саме до них, а не до "антропос" в цілому.

І в Євангелії від св, Іоана, 8 розділ, Господь каже не до людей в цілому, а в Храмі відповідає конкретно книжникам і фарисеям, прочитайте уважніше.

І ви праві, ми повинні задавати собі гострі питання, і намагатися, принаймні, інструментом правдивості поезії, працювати над собою. Ми, безумовно, всі мотивовані!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2010-12-26 14:34:23 ]
Дякую.Хай мир Божий буде поміж нас!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Зелененька (М.К./М.К.) [ 2010-12-26 14:40:44 ]
Проникливі аргументи. Підтримую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 15:59:08 ]
гадаю, що до повноти розуміння теми треба дати лінк на те, з чого почалася ця дискусія:
http://maysterni.com/publication.php?id=55681


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 16:32:41 ]
Вона, дискусія, вже давненько розпочалася :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 16:23:23 ]
Чудове доповнення про дискусію студента й викладача. Але, на мій погляд, вона не повністю передає суть дискусії.
"Це ("зло")- усього лише слово, використовуване, щоб описати відсутність Бога." – погоджуюся. І в читача безсумнівно виникає бажання стати на бік Того, хто Є.
Але давайте подумаємо, для чого існує Свобода. В універсумі все можливе, і ця можливість всього дарована нам Творцем. Я не кажу про право відвернутися від Бога, а про наслідки цього відвертання: війни, смерті, втрати, біль, самотність. Як бачимо, з відсутності теж дещо народжується. І що ми будемо робити з його існуванням?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 16:31:29 ]
Свобода, Олю, для кожного з нас напевно таки - "доцільність", можливість вільного руху в онтогенезі "вгору", а не "вниз", чи "вбік"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 16:50:08 ]
так, для нас – доцільність. але ж багато хто вибрав "вниз" і "вбік" (та й зрештою ми самі так іноді вибираємо, сподіваюся, що лиш вчасно помічаємо цю помилку)).

Мені зараз важко обгрунтувати необхідність того, щоб навіть неправильний напрямок отримував можливість назвати себе. Бо якщо цього немає, то наша свобода, наш вибір стають ніби осліпленими, фанатичними. Розуміння будь-якого явища наступає після певного ступеня диференціаціЇ, дроблення ситуації – розбирання її на складові частини, аналізу кожного – так влаштоване наше мислення і наше розуміння. А після того наступає час висновків і вибору напрямку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 17:24:32 ]
Є й інші, аніж крізь Логос, способи пізнання істини.
Через сприйняття краси, з її символізму тече містерійне сприйняття Божественності. Ось, наприклад, так передають інформацію ікони, обряди, інші речі і явища.
Є ще й Дух Святий в кожному з нас, і Він теж надихає, веде.
Та, безумовно, потрібно у собі відкривати добротність, а це вимагає певної духовної практики...
Як то кажуть, церква повинна бути добре намоленою...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 18:04:15 ]
я дуже поважаю прагнення Поетичних Майстерень тримати високий рівень творчості і людського спілкування, бо в мережі й так багато антилюдських ресурсів.
І дуже вдячна вам за можливість відкрито висловлювати свої думки на цю тему. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2010-12-26 18:12:09 ]
Це наш спільний пошук...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-12-26 19:17:57 ]
Стосовно "Зло є лише відсутність Бога" - згадалась думка одного письменника: "...главное доказательство бытия Бога – это зло, "ибо в мире без Бога зло было бы не злом, а корпоративным этикетом". Образно сказано про те ж саме.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-30 12:35:25 ]
"Зло є лише відсутність Бога" - певно що Альберт Ейнштейн таки мав на увазі, Мріє, не повну відсутність Бога? Принаймні у нашому світі, Бог присутній у всьому, але деякі речі і явища людству доручені для доведення до пуття, так? Як наприклад, у яслях, розкидані кубики потрібно зібрати в малюнок, чи фігуру? :)
Є думка, що йдеться про відсутність нині жорсткого керівництва зі сторони Бога над людством, і, певно, що для цього є підстави.
А щодо корпоративного етикету, то здається, ті ж американці кажуть, що якщо гроші це все що вам потрібно, то це і все, що ви матимете...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 12:05:29 ]
Усе в цьому світі відносне: що добре для для мене, то погане для інших. І - навпаки! Але бувають і компроміси.

У мене на цю тему є вірші...

А ще маю дуже гарну подругу, звати її Мар’яна Нейметі. Вона - поетеса. Колись теж тусувалася на ПМ. Так ось: у неї є дуже гарний вірш:


мамо мамочко
як готувати полуничне варення
щоб у ньому плавала одна полуниця
як читати о”генрі щоб останній
листок не злетів від мого дихання

ця гусінь у білому павуки у чорному
полонені у виразках
окупанти в бронежилетах
стебла кропу в ранковій росі

а ненависті просто нема
її кожен носить з собою -----зверніть увагу на останні два рядки!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-30 12:44:05 ]
Так, Маріанно, існує ця дивна відносність. Але не щодо "добра". Бо Бог чітко встановив критерії, назвавши і створивши основи, і давши їм оцінку - "добро", або "добре". На цьому стоїть все мистецтвознавство - і той не мистецтвознавець, який говоритиме про можливі різні смаки. Якщо вам таке хтось говорить, то він вас намагається обманути, можливо і самостійно обманюючись.

Мар’яні Нейметі вітання, вона цікава і перспективна авторка, та, схоже, зупинила своє перебування на ПМ тоді, коли справа дійшла до необхідності вдосконалення техніки написання віршів. Напевно тоді для цього ще не прийшов потрібний момент...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 12:51:10 ]
А можна поцікавитися, коли чи як давно М.Нейметі тут перебувала? Бо вона мені обмовилася про Ваш сайт, але більше інформації я з неї не витягла. До речі, нещодавно в неї вийшла збірочка поезій.

Я зрозуміла, що Ви читаєте Біблію чи не так? Я її теж читаю. Колись давно пробувала кілька разів читати, але не те, що терпіння не вистачило мені, а справа в іншому: я з багатьма речами там не погоджуюся. Особливо це стосується Старого Заповіту. Тепер уже читаю і, коли щось не розумію чи не сприймаю, то намагюся абстрагуватися. Я не можу ніяк збагнути таку річ: чому це Бог так випробовував Мойсея в пустелі і його народ (свій народ). Навіщо? Щоб переконатися, що народ цей Його любить і вірить Йому?

Мені інколи здається, що ми всі - іграшки в руках Господа!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-30 13:05:56 ]
На жаль, Мар'яна видалила свої твори. Публічне перебування сприймається не всіма за можливе. Та й чи не всі нормальні автори час від часу зникають, коли роблять щось важливе?

Я читаю не лише Біблію, але й те, що було написане до Неї, проте читаю не оригінали, а переклади. А переклади у нас, здається, не висвячені? Тож, читаючи все, написане руками Людськими, я розумію, що певна різниця між тим, що безпосередньо здійснив Бог і те, що робилося навіть Богонадизнутими але руками Людськими, - є.

Не думаю, що лише з Мойсеєм є така проблема, Маріанно, ми теж ходимо колами, і минає достатньо часу, доки приходиш туди, де ти маєш бути...
Та й різні завдання у, наприклад, молодого і зрілого? Одному - збільшувати кількісно людство, а іншому - робити його людянішим і величнішим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 13:13:21 ]
Мені бракує у житті такого співрозмовника, як ви...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 12:55:18 ]
І мені завжди здається, що господь більше любить чоловіка, ніж жінку! осьо!(((


1   2   3   4   5   ...   9   Переглянути все