ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Пирогова
2024.05.21 08:12
Яка морська краса! Ось "Ланжерон",
Відомий дельфінарій "Немо".
Небесний усміхається капрон,
Яскрава сонця хризантема.

А Чорне море в синьому вбранні,
Хоч від плактону зеленіє,
І хвилями підморгує мені,

Віктор Кучерук
2024.05.21 07:03
Сколихнувши гілку,
Забриніла бджілка
І смоктати стала з квіточки нектар, –
Видно в пелюстинках
Лиш комахи спинку
Золотисто-сіру, як погаслий жар.
До нектару ласа,
Робить вихиляси

Артур Курдіновський
2024.05.21 04:06
Неначе блискавка у квітні,
Розколе тишу тріолет.
Нове замінить на новітнє,
Неначе блискавка у квітні.

Коли бажання заповітні
Прикрасить римами поет,
Неначе блискавка у квітні,

Ілахім Поет
2024.05.21 00:02
Ні, «любов» - заслабке те слівце, як на мене.
Я тобою живу, а не просто люблю.
Чоловік – то чисельник, а жінка – знаменник
Апріорі ніколи не рівний нулю.

Та обов’язок цей - хоч чогось бути вартим -
Із тобою приємність, але не тягар.
Жили рвуть,

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д

Іван Потьомкін
2024.05.20 19:15
Підбитий у відльоті птах.
Як птах тужавіє в надії.
Розгін...Стрибок...
Ще... Ще... І ще...
...Дивак в літах, хіба ж не ти отак
І пінишся, і рвешся у чуттєвій вирві?
Розгін... Стрибок...
Ще... Ще... І ще...

Микола Соболь
2024.05.20 13:30
Вплетись у пам'ять чорною стрічкою.
Чи на землі нам щастя ще буде?
Січень ув очі жбурляє січкою,
але не милішим був і грудень.
Ми повизбируєм снігу перлини,
платтячко буде доні на свято,
час відрахує останні години,
їх лишається геть небагато.

Олександр Сушко
2024.05.20 12:53
В моєму лобі кублиться печаль,
Обарвлена у перегар поезій.
Сатира в гузно заганя меча,
Аж крапле кров із геть тупого леза.

А я ж чекав не вави, а "Ура!",
Щоб оплески мого вмивали писка!
Але Сушко - упир-сисун, мара,

Олена Балера
2024.05.20 12:46
Святині зруйновані житимуть в наших серцях,
Неторкано-чистими лишаться розум і віра.
Лиш праведний гнів не засліплює око борця,
Лиш ненависть щира несхибно приборкує звіра.

Настала хвилина, коли не вбачається гріх
У тім, щоб у Бога просити для воро

Галина Кучеренко
2024.05.20 11:46
Над соколом небо безкрає,
Під крилами - море Чорне,
Міць люту і непокорну
У погляді й ніч не сховає:

- Мій волею сповнений простір -
Безмежністю створений храм.
Свободою споєний вдосталь,

Юрій Гундарєв
2024.05.20 10:29
Лицедій

Всі свої шістнадцять збІрок
написав російською наче,
а після того зробив свій вирок:
мова ця - свинособача.

Автор: Юрко Дар

Козак Дума
2024.05.20 09:48
Запроданець – то не пусті слова,
приємно часом підлість учинити!
Так обертом колує голова,
що лише б не злетіти із орбіти…

Перевертень… Які страшні слова!
Яка тонка метафора і образ…
Чи зрада – невід’ємна складова,

Віктор Кучерук
2024.05.20 05:12
Віком ослаблена пам'ять
Зраджує нині мені, -
Плутаю дати з місцями,
Змішую ночі та дні.
Вже пригадати несила
Часу подій і розмов, -
Стан - мов позбавивсь вудила
В товщі води риболов.

Володимир Бойко
2024.05.20 01:53
Московська зараза гидка і брутальна,
Страшна і живуча, мов курва вокзальна,
Затьмарює мізки, засмічує душі
І смородом трупним, як зашморгом душить.

Немає рятунку, не буде пощади,
Допоки болотні біснуються гади,
Допоки не вибиті свинособаки,

Артур Курдіновський
2024.05.20 00:49
Сидить смердючий малорос
І вкрився клятим триколором.
Своїм римованим набором
Виконує словесний крос.

Рядочки пише кровосос
Та радість називає горем.
Сидить смердючий малорос
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Оксана Забужко (1960) / Публіцистика

 Зневажена честь Києва

Контекст : УП


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-05-27 20:06:36
Переглядів сторінки твору 9636
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 5.243 / 6  (4.756 / 5.59)
* Рейтинг "Майстерень" 5.166 / 6  (4.568 / 5.45)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.752
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Культурологічна тематика
Автор востаннє на сайті 2011.01.15 13:28
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-05-27 20:08:37 ]
Матеріали опубліковані адміністрацією сайту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-05-28 10:53:15 ]
Оксана Забужко як літератор Оксана Забужко. Думка цікава на рахунок Джуліані. Тоді на престол України Біла Клінтона. Гадаю результат з Джуліані для Києва був би такий як з Черновецьким чи будь ким іншим з списку. Але стаття не пропала дарма. Невже закінчується епоха пустого і дешевого популізму?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-05-28 11:20:31 ]
Ага, Санчику, закінчуеться. І починається епоха дорогого популізму :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-05-28 11:59:31 ]
Ні, Чорнявко, певно популізм вже не проїде. Хотілося б. Влада, яка вона не є не на танках приїхала і не з Місяця попадала. Які люди така і влада. Та може і у владі є прагматичні тверезомислячі люди, а не прагматичні бариги чи крикуни-вожаки.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2008-05-28 13:18:19 ]
Я вважаю, що говорячи про популізм не варто змішувати до купи - турботу про малозабезпечених і порожні обіцянки деяких політиків.
В усьому відомому мені цивілізованому світі малозабезпечених підтримують матеріально, круто підтримують, бо здебільшого малозабезпечені верстви виконують у суспільстві усю низькооплачувану роботу, та і для чого іншого тоді держава потрібна?
Щодо наших політиків - то нехай вони роблять те, що на виборах обіцяють. Ющенко робить навпаки, Янукович - теж, а даремно - потрібно робити саме те, що ти обіцяв.

Стосовно статті Оксани Забужко, то я згідна, - поважати Київ потрібно. Зрештою, можна працювати на користь України і без особливого галасу і політиканства.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-05-28 14:13:08 ]
Абсолютно правильно. Популізм - це коли говорять чи обіцяють те чого не може бути взагалі чи не може бути виконано. Але той хто це говорить добре про це знає. Як наприклад будівництво 100 станцій метро в Києві за два роки, знесення всіх старих будинків і побудова нових за півроку, кожному пенсіонеру повернення двадцятирічного віку чи т.п. Дещо можна було б і зробити, але для цього треба не пів-України, а вважай половину колишнього СРСР загнати за Урал. На щастя цього вже не буде ніколи (???). Та й турбота про малозабезпечених річ відносна. Одна справа батон з молоком інша, коли малозабезпечений після цього вже хоче ікри і водки. І щоб ще й не робити ніколи й нічого, бо в Америці за таку працю він начебто були б мільйонером.
Ці проблеми не вирішити пустопорожніми обіцянками. Для цього треба створювати, а не розприділяти.
Нинішній владі, якого б кольору вона не була на все .... Головне дорватися, урвати, а після них хоч потоп. З урваним приймуть і в Америці і в Росії і в Африці.
Так в усьому світі напевно. Одні народи до свого процвітання йшли довго і дійшли, інші дійдуть чи ні. Та й поняття цивілізованого світу річ спірна. (Винятково власна думка).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-05-28 14:14:57 ]
ЕПН, ви вважаєте, що держава потрібна тільки для підтримки малозабезпечених верств?
Щодо наших політиків - вони не можуть робити те, що обіцяли, бо саме це і було популізмом, який не грунтувався ні на чому, крім бажання влади.
Стосовно статті, наскільки я зрозуміла, йшлося про повагу до особистості мера. А поважати треба не тільки Київ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2008-05-28 16:57:17 ]
Не знаю, навряд чи, пані Оксана говорить про повагу до мера, напевно про повагу в цілому до Києва. А взагалі, я вважаю, що знані літератори мали би звертатися до своїх читачів з приводу усього того, що робиться в Україні.
Справжня еліта, якщо така є, повинна визначити свої пріоритети, вести за собою???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-05-30 11:08:14 ]
Цікава тут, у нас, розмова.

Я теж переконаний, що наша українська еліта повинна була б себе нині якось більш виразно проявляти.

Але, раз потужно не проявляє вона себе, значить її іще обмаль. Значить ще тільки росте. Вбити легко - поновити важко. Поновлює бог, вбиває - хомо сапієнс.
Щодо вашого запитання, пане Олександре, то я його хотів би інакше сформулювати - чи "еліта" є подальшим продовженням до поняття "людина", чи до поняття "суспільство"?
На мою думку - "еліта" стосується "людини". Людини, яка має творчий вплив на інших людей? І це в умовах, коли людиною, на жаль, стає далеко не кожен хомо. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-05-30 11:29:59 ]
Шановна РМ. Я дозволю собі не погодитися з Вами. На мою думку поняття еліта - це вчорашній день. Майбутнє це громадянське суспільство. Не можу сказати чи підходить це для нашої України. І коли такий устрій якось більш-менш хоч обрисується. Можливо це мрія. Але сьогодні хай буде хоч мрія.