ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.05.21
04:06
Неначе блискавка у квітні,
Розколе тишу тріолет.
Нове замінить на новітнє,
Неначе блискавка у квітні.
Коли бажання заповітні
Прикрасить римами поет,
Неначе блискавка у квітні,
Розколе тишу тріолет.
Нове замінить на новітнє,
Неначе блискавка у квітні.
Коли бажання заповітні
Прикрасить римами поет,
Неначе блискавка у квітні,
2024.05.21
00:02
Ні, «любов» - заслабке те слівце, як на мене.
Я тобою живу, а не просто люблю.
Чоловік – то чисельник, а жінка – знаменник
Апріорі ніколи не рівний нулю.
Та обов’язок цей - хоч чогось бути вартим -
Із тобою приємність, але не тягар.
Жили рвуть,
Я тобою живу, а не просто люблю.
Чоловік – то чисельник, а жінка – знаменник
Апріорі ніколи не рівний нулю.
Та обов’язок цей - хоч чогось бути вартим -
Із тобою приємність, але не тягар.
Жили рвуть,
2024.05.20
20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д
2024.05.20
20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д
2024.05.20
19:15
Підбитий у відльоті птах.
Як птах тужавіє в надії.
Розгін...Стрибок...
Ще... Ще... І ще...
...Дивак в літах, хіба ж не ти отак
І пінишся, і рвешся у чуттєвій вирві?
Розгін... Стрибок...
Ще... Ще... І ще...
Як птах тужавіє в надії.
Розгін...Стрибок...
Ще... Ще... І ще...
...Дивак в літах, хіба ж не ти отак
І пінишся, і рвешся у чуттєвій вирві?
Розгін... Стрибок...
Ще... Ще... І ще...
2024.05.20
13:30
Вплетись у пам'ять чорною стрічкою.
Чи на землі нам щастя ще буде?
Січень ув очі жбурляє січкою,
але не милішим був і грудень.
Ми повизбируєм снігу перлини,
платтячко буде доні на свято,
час відрахує останні години,
їх лишається геть небагато.
Чи на землі нам щастя ще буде?
Січень ув очі жбурляє січкою,
але не милішим був і грудень.
Ми повизбируєм снігу перлини,
платтячко буде доні на свято,
час відрахує останні години,
їх лишається геть небагато.
2024.05.20
12:53
В моєму лобі кублиться печаль,
Обарвлена у перегар поезій.
Сатира в гузно заганя меча,
Аж крапле кров із геть тупого леза.
А я ж чекав не вави, а "Ура!",
Щоб оплески мого вмивали писка!
Але Сушко - упир-сисун, мара,
Обарвлена у перегар поезій.
Сатира в гузно заганя меча,
Аж крапле кров із геть тупого леза.
А я ж чекав не вави, а "Ура!",
Щоб оплески мого вмивали писка!
Але Сушко - упир-сисун, мара,
2024.05.20
12:46
Святині зруйновані житимуть в наших серцях,
Неторкано-чистими лишаться розум і віра.
Лиш праведний гнів не засліплює око борця,
Лиш ненависть щира несхибно приборкує звіра.
Настала хвилина, коли не вбачається гріх
У тім, щоб у Бога просити для воро
Неторкано-чистими лишаться розум і віра.
Лиш праведний гнів не засліплює око борця,
Лиш ненависть щира несхибно приборкує звіра.
Настала хвилина, коли не вбачається гріх
У тім, щоб у Бога просити для воро
2024.05.20
11:46
Над соколом небо безкрає,
Під крилами - море Чорне,
Міць люту і непокорну
У погляді й ніч не сховає:
- Мій волею сповнений простір -
Безмежністю створений храм.
Свободою споєний вдосталь,
Під крилами - море Чорне,
Міць люту і непокорну
У погляді й ніч не сховає:
- Мій волею сповнений простір -
Безмежністю створений храм.
Свободою споєний вдосталь,
2024.05.20
10:29
Лицедій
Всі свої шістнадцять збІрок
написав російською наче,
а після того зробив свій вирок:
мова ця - свинособача.
Автор: Юрко Дар
Всі свої шістнадцять збІрок
написав російською наче,
а після того зробив свій вирок:
мова ця - свинособача.
Автор: Юрко Дар
2024.05.20
09:48
Запроданець – то не пусті слова,
приємно часом підлість учинити!
Так обертом колує голова,
що лише б не злетіти із орбіти…
Перевертень… Які страшні слова!
Яка тонка метафора і образ…
Чи зрада – невід’ємна складова,
приємно часом підлість учинити!
Так обертом колує голова,
що лише б не злетіти із орбіти…
Перевертень… Які страшні слова!
Яка тонка метафора і образ…
Чи зрада – невід’ємна складова,
2024.05.20
05:12
Віком ослаблена пам'ять
Зраджує нині мені, -
Плутаю дати з місцями,
Змішую ночі та дні.
Вже пригадати несила
Часу подій і розмов, -
Стан - мов позбавивсь вудила
В товщі води риболов.
Зраджує нині мені, -
Плутаю дати з місцями,
Змішую ночі та дні.
Вже пригадати несила
Часу подій і розмов, -
Стан - мов позбавивсь вудила
В товщі води риболов.
2024.05.20
01:53
Московська зараза гидка і брутальна,
Страшна і живуча, мов курва вокзальна,
Затьмарює мізки, засмічує душі
І смородом трупним, як зашморгом душить.
Немає рятунку, не буде пощади,
Допоки болотні біснуються гади,
Допоки не вибиті свинособаки,
Страшна і живуча, мов курва вокзальна,
Затьмарює мізки, засмічує душі
І смородом трупним, як зашморгом душить.
Немає рятунку, не буде пощади,
Допоки болотні біснуються гади,
Допоки не вибиті свинособаки,
2024.05.20
00:49
Сидить смердючий малорос
І вкрився клятим триколором.
Своїм римованим набором
Виконує словесний крос.
Рядочки пише кровосос
Та радість називає горем.
Сидить смердючий малорос
І вкрився клятим триколором.
Своїм римованим набором
Виконує словесний крос.
Рядочки пише кровосос
Та радість називає горем.
Сидить смердючий малорос
2024.05.20
00:04
биті жаки й калачики терті
впалі ангели ой не святі
ти мені не сестра милосердя
і тобі я не брат у Христі
для такого занадто вже палко
дуже гаряче все це - ще б пак
далебі, ти не скромна фіалка
впалі ангели ой не святі
ти мені не сестра милосердя
і тобі я не брат у Христі
для такого занадто вже палко
дуже гаряче все це - ще б пак
далебі, ти не скромна фіалка
2024.05.19
21:12
Місто зустрічей, місто небажаних втрат.
Місто гарних жінок і славетних мелодій...
Діамант - 800 чи років, чи карат.
І шукати подібної цінності годі.
Філіжаночка щастя - чого треба ще
В місті дивних легенд і веселих кав'ярень?
Місто, де всі надії
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Місто гарних жінок і славетних мелодій...
Діамант - 800 чи років, чи карат.
І шукати подібної цінності годі.
Філіжаночка щастя - чого треба ще
В місті дивних легенд і веселих кав'ярень?
Місто, де всі надії
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
2023.11.15
2023.10.26
2023.07.27
2023.07.15
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Тамара Швець (1953) /
Проза
"Любов і голуби"
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
"Любов і голуби"
Чому Володимир Меньшов зняв "Любов і голуби"
Після феноменального успіху фільму "Москва сльозам не вірить" Володимир Меньшов став шукати матеріал для наступного фільму. Він розумів, що не може собі дозволити прохідну роботу, щоб не дати приводу його злостивцям говорити, ніби "Оскар" за "Москву ..." в його творчості - випадковість. А злостивців було багато. Кіноспівтовариство не прийняло фільм "Москва сльозам не вірить".
" Колеги сприймали картину так, як зараз багато хто реагує на телепрограму" Аншлаг ". А реакція більшості радянських режисерів і акторів на наш" Оскар "була:" Ну ні фіга собі! За що ?! "Мало хто з побратимів по кіноцеху за мене радів. Швидше, чекали, коли я помилюся. Глядачі ж валом валили на фільм".
Задум нової картини остаточно оформився у Володимира Валентиновича після перегляду прем'єрного спектаклю за п'єсою актора Омського театру драми Володимира Гуркіна "Любов і голуби" в "Сучаснику".
"Те, що в той момент я опинився в театрі" Сучасник "на прем'єрі комедії" Любов і голуби ", - одночасно і випадковість, і закономірність. Це був абсолютно не в дусі" Сучасника "спектакль, на якому мене і осінило: я методологічно неправильно підходжу до вибору матеріалу. що ось як раз та тема, яка змушує сміятися і плакати. і не хочеться після закінчення бігти відразу із залу - є потреба посидіти і подумати. Я був зворушений до глибини душі, що в той момент здалося мені єдиною гідною мотивацією для створення фільма. Одним словом, тоді на сходах театру я вирішив, що буду знімати "Любов і голуби"
Вже на наступний день Меньшов зв'язався із завідуючою літературною частиною "Сучасника" Галею Боголюбовою, і вона знайшла йому координати Володимира Гуркіна, актора Омського драмтеатру, де і була вперше поставлена ця комедія
"Сказати, що він був приголомшений моїм приїздом до Омська, - не сказати нічого, - згадує Меньшов. - Я був для Володі приїжджою московською знаменитістю, яка недавно отримала престижну американську кінонагороду. Він реагував на мене, як Алі-Баба на" Сезам, відкрийся ! ". Так що умовити його не склало труднощів. Труднощі були в іншому - у Гуркіна не було досвіду в написанні сценаріїв"
А коли за це взявся Меньшов, то дуже скоро зрозумів, що від театральності матеріалу йому ні при якому розкладі не позбутися. Це була інша манера подачі, важко перекладати на кіномову. Меньшов ж спочатку хотів знімати картину а-ля Шукшин. Довелося передумати і перетворювати недоліки, пов'язані з театральністю матеріалу, в гідності
Наприклад, ще в Сибірі режисер побачив дворики, вимощені від бруду дошками. У фільмі у Васі і Наді Кузякіних якраз такий двір, дуже схожий на театральні підмостки, на яких і розгортаються основні події. Інший використовуваний їм театральний хід - запрошення на ролі старих тоді ще відносно молодих Сергія Юрського і Наталії Тенякової.
Коли Меньшов зрозумів, що треба працювати в дусі подальшої театралізації фільму, народилися і танцмайданчик, і всі ці знахідки з падінням з хати в море, знятими одним кадром без монтажних склеєних, і зоряні написи в небі. І все раптом стало виходити ... На фото фрагмент з фільму"Любов і голуби
Переклала на українську мову 16.03.19 9.35
Почему Владимир Меньшов снял "Любовь и голуби"
После феноменального успеха фильма "Москва слезам не верит" Владимир Меньшов стал искать материал для следующего фильма. Он понимал, что не может себе позволить проходную работу, чтобы не дать повода его злопыхателям говорить, будто "Оскар" за "Москву…" в его творчестве — случайность. А злопыхателей было много. Киносообщество не приняло фильм "Москва слезам не верит".
"Коллеги воспринимали картину так, как сейчас многие реагируют на телепрограмму "Аншлаг". А реакция большинства советских режиссеров и актеров на наш “Оскар” была: "Ну ни фига себе! За что?!" Мало кто из собратьев по киноцеху за меня радовался. Скорее, ждали, когда я ошибусь. Зрители же валом валили на фильм".
Замысел новой картины окончательно оформился у Владимира Валентиновича после просмотра премьерного спектакля по пьесе актера Омского театра драмы Владимира Гуркина "Любовь и голуби" в "Современнике".
"То, что в тот момент я оказался в театре “Современник” на премьере комедии "Любовь и голуби", — одновременно и случайность, и закономерность. Это был абсолютно не в духе "Современника" спектакль, на котором меня и осенило: я методологически неправильно подхожу к выбору материала. Что вот как раз та тема, которая заставляет смеяться и плакать. И не хочется после окончания бежать сразу из зала — есть потребность посидеть и подумать. Я был тронут до глубины души, что в тот момент показалось мне единственной достойной мотивацией для создания фильма. Одним словом, тогда на ступенях театра я решил, что буду снимать "Любовь и голуби"
Уже на следующий день Меньшов связался с заведующей литературной частью "Современника" Галей Боголюбовой, и она нашла ему координаты Владимира Гуркина, актера Омского драмтеатра, где и была впервые поставлена эта комедия
"Сказать, что он был ошеломлен моим приездом в Омск, — не сказать ничего, — вспоминает Меньшов. — Я был для Володи приезжей московской знаменитостью, недавно получившей престижную американскую кинонаграду. Он реагировал на меня, как Али-Баба на "Сезам, откройся!". Так что уговорить его не составило труда. Трудность была в другом — у Гуркина не было опыта в написании сценариев"
А когда за это взялся Меньшов, то очень скоро понял, что от театральности материала ему ни при каком раскладе не избавиться. Это была другая манера подачи, труднопереводимая на киноязык. Меньшов же поначалу хотел снимать картину а-ля Шукшин. Пришлось передумать и превращать недостатки, связанные с театральностью материала, в достоинства
Например, еще в Сибири режиссёр увидел дворики, вымощенные от грязи досками. В фильме у Васи и Нади Кузякиных как раз такой двор, очень похожий на театральные подмостки, на которых и разворачиваются основные события. Другой используемый им театральный ход — приглашение на роли стариков тогда еще относительно молодых Сергея Юрского и Натальи Теняковой.
Когда Меньшов понял, что надо работать в духе дальнейшей театрализации фильма, родились и танцплощадка, и все эти находки с падением из избы в море, снятыми одним кадром без монтажных склеек, и звездные надписи в небе. И все вдруг стало получаться...
Після феноменального успіху фільму "Москва сльозам не вірить" Володимир Меньшов став шукати матеріал для наступного фільму. Він розумів, що не може собі дозволити прохідну роботу, щоб не дати приводу його злостивцям говорити, ніби "Оскар" за "Москву ..." в його творчості - випадковість. А злостивців було багато. Кіноспівтовариство не прийняло фільм "Москва сльозам не вірить".
" Колеги сприймали картину так, як зараз багато хто реагує на телепрограму" Аншлаг ". А реакція більшості радянських режисерів і акторів на наш" Оскар "була:" Ну ні фіга собі! За що ?! "Мало хто з побратимів по кіноцеху за мене радів. Швидше, чекали, коли я помилюся. Глядачі ж валом валили на фільм".
Задум нової картини остаточно оформився у Володимира Валентиновича після перегляду прем'єрного спектаклю за п'єсою актора Омського театру драми Володимира Гуркіна "Любов і голуби" в "Сучаснику".
"Те, що в той момент я опинився в театрі" Сучасник "на прем'єрі комедії" Любов і голуби ", - одночасно і випадковість, і закономірність. Це був абсолютно не в дусі" Сучасника "спектакль, на якому мене і осінило: я методологічно неправильно підходжу до вибору матеріалу. що ось як раз та тема, яка змушує сміятися і плакати. і не хочеться після закінчення бігти відразу із залу - є потреба посидіти і подумати. Я був зворушений до глибини душі, що в той момент здалося мені єдиною гідною мотивацією для створення фільма. Одним словом, тоді на сходах театру я вирішив, що буду знімати "Любов і голуби"
Вже на наступний день Меньшов зв'язався із завідуючою літературною частиною "Сучасника" Галею Боголюбовою, і вона знайшла йому координати Володимира Гуркіна, актора Омського драмтеатру, де і була вперше поставлена ця комедія
"Сказати, що він був приголомшений моїм приїздом до Омська, - не сказати нічого, - згадує Меньшов. - Я був для Володі приїжджою московською знаменитістю, яка недавно отримала престижну американську кінонагороду. Він реагував на мене, як Алі-Баба на" Сезам, відкрийся ! ". Так що умовити його не склало труднощів. Труднощі були в іншому - у Гуркіна не було досвіду в написанні сценаріїв"
А коли за це взявся Меньшов, то дуже скоро зрозумів, що від театральності матеріалу йому ні при якому розкладі не позбутися. Це була інша манера подачі, важко перекладати на кіномову. Меньшов ж спочатку хотів знімати картину а-ля Шукшин. Довелося передумати і перетворювати недоліки, пов'язані з театральністю матеріалу, в гідності
Наприклад, ще в Сибірі режисер побачив дворики, вимощені від бруду дошками. У фільмі у Васі і Наді Кузякіних якраз такий двір, дуже схожий на театральні підмостки, на яких і розгортаються основні події. Інший використовуваний їм театральний хід - запрошення на ролі старих тоді ще відносно молодих Сергія Юрського і Наталії Тенякової.
Коли Меньшов зрозумів, що треба працювати в дусі подальшої театралізації фільму, народилися і танцмайданчик, і всі ці знахідки з падінням з хати в море, знятими одним кадром без монтажних склеєних, і зоряні написи в небі. І все раптом стало виходити ... На фото фрагмент з фільму"Любов і голуби
Переклала на українську мову 16.03.19 9.35
Почему Владимир Меньшов снял "Любовь и голуби"
После феноменального успеха фильма "Москва слезам не верит" Владимир Меньшов стал искать материал для следующего фильма. Он понимал, что не может себе позволить проходную работу, чтобы не дать повода его злопыхателям говорить, будто "Оскар" за "Москву…" в его творчестве — случайность. А злопыхателей было много. Киносообщество не приняло фильм "Москва слезам не верит".
"Коллеги воспринимали картину так, как сейчас многие реагируют на телепрограмму "Аншлаг". А реакция большинства советских режиссеров и актеров на наш “Оскар” была: "Ну ни фига себе! За что?!" Мало кто из собратьев по киноцеху за меня радовался. Скорее, ждали, когда я ошибусь. Зрители же валом валили на фильм".
Замысел новой картины окончательно оформился у Владимира Валентиновича после просмотра премьерного спектакля по пьесе актера Омского театра драмы Владимира Гуркина "Любовь и голуби" в "Современнике".
"То, что в тот момент я оказался в театре “Современник” на премьере комедии "Любовь и голуби", — одновременно и случайность, и закономерность. Это был абсолютно не в духе "Современника" спектакль, на котором меня и осенило: я методологически неправильно подхожу к выбору материала. Что вот как раз та тема, которая заставляет смеяться и плакать. И не хочется после окончания бежать сразу из зала — есть потребность посидеть и подумать. Я был тронут до глубины души, что в тот момент показалось мне единственной достойной мотивацией для создания фильма. Одним словом, тогда на ступенях театра я решил, что буду снимать "Любовь и голуби"
Уже на следующий день Меньшов связался с заведующей литературной частью "Современника" Галей Боголюбовой, и она нашла ему координаты Владимира Гуркина, актера Омского драмтеатра, где и была впервые поставлена эта комедия
"Сказать, что он был ошеломлен моим приездом в Омск, — не сказать ничего, — вспоминает Меньшов. — Я был для Володи приезжей московской знаменитостью, недавно получившей престижную американскую кинонаграду. Он реагировал на меня, как Али-Баба на "Сезам, откройся!". Так что уговорить его не составило труда. Трудность была в другом — у Гуркина не было опыта в написании сценариев"
А когда за это взялся Меньшов, то очень скоро понял, что от театральности материала ему ни при каком раскладе не избавиться. Это была другая манера подачи, труднопереводимая на киноязык. Меньшов же поначалу хотел снимать картину а-ля Шукшин. Пришлось передумать и превращать недостатки, связанные с театральностью материала, в достоинства
Например, еще в Сибири режиссёр увидел дворики, вымощенные от грязи досками. В фильме у Васи и Нади Кузякиных как раз такой двор, очень похожий на театральные подмостки, на которых и разворачиваются основные события. Другой используемый им театральный ход — приглашение на роли стариков тогда еще относительно молодых Сергея Юрского и Натальи Теняковой.
Когда Меньшов понял, что надо работать в духе дальнейшей театрализации фильма, родились и танцплощадка, и все эти находки с падением из избы в море, снятыми одним кадром без монтажных склеек, и звездные надписи в небе. И все вдруг стало получаться...
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
"Цікаві факти про поцілунки"
• Перейти на сторінку •
"Геній музичного мистецтва епохи бароко Йоганн Себаст'ян Бах "
• Перейти на сторінку •
"Геній музичного мистецтва епохи бароко Йоганн Себаст'ян Бах "
Про публікацію