ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.04.30
14:02
Перенеслись у перше травня!!!
Ніяких більше зобов’язень...
Мотив й мелодія їх давня
Поміж всіляких зауважень.
Перенеслись… ну що ж, доцільно
Було б усе перечеркнути,
А те, що зветься "не стабільно" —
Згорнути з часом, щоб не чути…
Ніяких більше зобов’язень...
Мотив й мелодія їх давня
Поміж всіляких зауважень.
Перенеслись… ну що ж, доцільно
Було б усе перечеркнути,
А те, що зветься "не стабільно" —
Згорнути з часом, щоб не чути…
2024.04.30
13:53
М-оя душа проникливо сприймає
О-цей прекрасний Божий світ.
Є в нім ті закутки, немов із раю.
Н-атхнення - із емоцій квіт.
А глибина думок у ритмі моря
Т-анок плете зі слів та фраз.
Х-аризма Всесвіту, вечірні зорі...
О-цей прекрасний Божий світ.
Є в нім ті закутки, немов із раю.
Н-атхнення - із емоцій квіт.
А глибина думок у ритмі моря
Т-анок плете зі слів та фраз.
Х-аризма Всесвіту, вечірні зорі...
2024.04.30
11:05
Ходить бісова невіра
І шукає собі віру.
Як давали колись їсти,
Він пошився в атеїсти,
А тепер така дорога,
Що без віри жить незмога.
Навіть ленінці в законі
Припадають до ікони.
І шукає собі віру.
Як давали колись їсти,
Він пошився в атеїсти,
А тепер така дорога,
Що без віри жить незмога.
Навіть ленінці в законі
Припадають до ікони.
2024.04.30
09:40
У розтині часу нам істини вже не знайти,
плачуть старезні дерева шрапнеллю побиті,
у герці смертельнім схрестили мечі два світи –
діти козачі й нащадки орди – московити.
Глянь, кров’ю омиті до краю безкраї степи,
небо жаріє, як бабина піч оксамитом…
плачуть старезні дерева шрапнеллю побиті,
у герці смертельнім схрестили мечі два світи –
діти козачі й нащадки орди – московити.
Глянь, кров’ю омиті до краю безкраї степи,
небо жаріє, як бабина піч оксамитом…
2024.04.30
09:33
Ти з дитинства не любиш усі ті кайдани правил.
Ти відтоді ненавидиш плентатись у хвості.
Де усі повертають ліворуч, тобі – управо.
Незбагненні та недослідими твої путі.
Ти не любиш також у житті натискать на гальма,
Бо давно зрозуміла: найшвидше на
Ти відтоді ненавидиш плентатись у хвості.
Де усі повертають ліворуч, тобі – управо.
Незбагненні та недослідими твої путі.
Ти не любиш також у житті натискать на гальма,
Бо давно зрозуміла: найшвидше на
2024.04.30
09:00
Росою осідає на волосся
Невтішний ранок, мул ріка несе.
Вся повість помістилася в есе,
У сотню слів. В минуле переносить
Вода кушніру порване плісе,
В заплаву хвилі каламутні гонить.
І коливається на глибині
Стокротка, що проснулася на дні -
Невтішний ранок, мул ріка несе.
Вся повість помістилася в есе,
У сотню слів. В минуле переносить
Вода кушніру порване плісе,
В заплаву хвилі каламутні гонить.
І коливається на глибині
Стокротка, що проснулася на дні -
2024.04.30
06:01
Так вперіщило зненацька,
Що від зливи навіть хвацька
Заховатися не встигла дітвора, –
В хмаровинні чорно-білім
Блискотіло і гриміло,
І лилося звідтіля, мов із відра.
Потекли брудні струмочки,
Від подвір’я до садочка,
Що від зливи навіть хвацька
Заховатися не встигла дітвора, –
В хмаровинні чорно-білім
Блискотіло і гриміло,
І лилося звідтіля, мов із відра.
Потекли брудні струмочки,
Від подвір’я до садочка,
2024.04.29
23:07
Шепіт весни над містом
В шелесті яворів…
Люляй, Маля, -
Мати-Земля
Квітом укрила Львів.
Люляй-люлій, Леве, радій,
Сонце встає огненне.
В шелесті яворів…
Люляй, Маля, -
Мати-Земля
Квітом укрила Львів.
Люляй-люлій, Леве, радій,
Сонце встає огненне.
2024.04.29
13:58
Найважливіший перший крок…
І якби там вже не шкварчало,
Ти зголосись, полюбиш рок
І зрозумієш, що замало…
А вже тоді оглянь мотив
І всі навколишні акорди,
І налагодиться порив
Твоєї древньої породи…
І якби там вже не шкварчало,
Ти зголосись, полюбиш рок
І зрозумієш, що замало…
А вже тоді оглянь мотив
І всі навколишні акорди,
І налагодиться порив
Твоєї древньої породи…
2024.04.29
12:22
Хочеш вірити в бога - вір.
Хочеш їсти - сідай та їж.
За війною ховається мир,
За халявою гострий ніж.
За безпам'яттю - кров, біда,
А за зрадою темні дні.
Пахне болем свята вода,
Хочеш їсти - сідай та їж.
За війною ховається мир,
За халявою гострий ніж.
За безпам'яттю - кров, біда,
А за зрадою темні дні.
Пахне болем свята вода,
2024.04.29
11:37
ІІ
У кожного митця своя тусовка
в його непримиримій боротьбі,
якою виміряє по собі,
коли і де від нього більше толку.
А буде воля вишніх із небес,
то і німих почуємо, напевне,
у ніч ясну чи у годину темну,
У кожного митця своя тусовка
в його непримиримій боротьбі,
якою виміряє по собі,
коли і де від нього більше толку.
А буде воля вишніх із небес,
то і німих почуємо, напевне,
у ніч ясну чи у годину темну,
2024.04.29
07:54
Черевички мені дарував кришталеві. Як мрію.
Не бажала у тім, що тісні, і собі зізнаватись.
А розбились - зібрала осколки із них, і зоріє
Мені згадка під місяцем, що, як і ти, хвалькуватий.
Жменя іскорок блимають звечора. Терпко-холодні
Кришталеві
Не бажала у тім, що тісні, і собі зізнаватись.
А розбились - зібрала осколки із них, і зоріє
Мені згадка під місяцем, що, як і ти, хвалькуватий.
Жменя іскорок блимають звечора. Терпко-холодні
Кришталеві
2024.04.29
07:50
Ось чути здалеку могутню мову лісу.
Він кличе стоголоссям, шумом.
Співає звучно вічності щоденну пісню.
І радість в ній, і ноти суму.
Немає від людей ніякої завіси.
Прозоре небо - оберегом.
Важливі, звісно, пропонує компроміси,
Він кличе стоголоссям, шумом.
Співає звучно вічності щоденну пісню.
І радість в ній, і ноти суму.
Немає від людей ніякої завіси.
Прозоре небо - оберегом.
Важливі, звісно, пропонує компроміси,
2024.04.29
07:39
Ти взірець української дівчини.
Орхідея в розквітлій красі.
Ти перлина Івано-Франківщини.
Та чесноти далеко не всі
Видно зовні, бо кращими гранями
Ти виблискуєш не вочевидь,
Як буває із юними-ранніми,
Що привернуть увагу на мить –
Орхідея в розквітлій красі.
Ти перлина Івано-Франківщини.
Та чесноти далеко не всі
Видно зовні, бо кращими гранями
Ти виблискуєш не вочевидь,
Як буває із юними-ранніми,
Що привернуть увагу на мить –
2024.04.29
05:28
Розкричалися ворони,
Розспівалися півні, -
Ніччю спущена запона
Відхилилась вдалині.
Показався обрій дальній
І поблідло сяйво зір, -
Світ ясніє життєдайно
Темноті наперекір.
Розспівалися півні, -
Ніччю спущена запона
Відхилилась вдалині.
Показався обрій дальній
І поблідло сяйво зір, -
Світ ясніє життєдайно
Темноті наперекір.
2024.04.28
23:06
Наприкінці двадцятого сторіччя,
Без дозволу прийшов у цей я світ.
Від сонця не ховав своє обличчя,
Але не знав, як стати під софіт.
Тоді мені дитинство наказало
Повірити мелодії душі.
Я йшов крізь простір чарівного залу,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Без дозволу прийшов у цей я світ.
Від сонця не ховав своє обличчя,
Але не знав, як стати під софіт.
Тоді мені дитинство наказало
Повірити мелодії душі.
Я йшов крізь простір чарівного залу,
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
2024.04.01
2023.11.22
2023.02.21
2022.02.01
2021.07.17
2021.01.08
2020.03.12
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Олександр Гора (1964) /
Публіцистика
Мелхиседек * ( Продолжение Трипольская культура.)
После Кавказа Атирас отправился в Палестину, где он основал Иерусалим.
Мел(ь)хиседе́к (ивр. מַלְכִּי־צֶדֶק Малкице́дэк; король справедливости — от малки — «мой король», цадик — «справедливость»), в Библии — король Салимский, священник Всевышнего.
По возвращении Авраама с отбитыми у четырёх корлей людьми и имуществом, Мелхиседек вышел к нему навстречу с хлебом и вином, благословил его и принял от него десятую часть всей отнятой у врага добычи. В древнейшие времена он основал Иерусалим. Его священство признавалось не только Авраамом, но также и теми лицами, из имущества которых ему была дана десятина.
Согласно с Библией, Соломону помогал строить храм в Иерусалиме царь Тирский Адонирам (Хирам). Поскольку тиряне были рептилоидами, то это объясняет, почему в иудейских преданиях рассказывается, что Соломону помогал строить храм демон Асмодей. Демон Асмодей – это рептилоид царь Тира, поскольку рептилоиды – это и есть демоны. В мифах о Китоврасе рассказывается, что он помогал строить храм в Иерусалиме – здесь слились версии о двух известных строителях древности, которые имели отношение к Иерусалиму:
1) о присутствии Китовраса (Атираса) в Иерусалиме в древнейшие времена как Мелхиседека,
2) о царе Тира демоне Асмодее.
Согласно Новому Завету, Мелхиседек пользовался большой известностью (Евр.7:1). Со временем возникло мнение, что у него не было ни земного отца, ни матери, ни предков, у жизни его нет ни начала, ни конца; уподобляясь Сыну Божию, он остается священником навсегда (Евр.7:3). В православной иконографии используется образ «Великий Архиерей Иисус Христос», как один из вариантов изображения Христа Первосвященника, в основе которого лежит текст: «Клялся Господь и не раскается: Ты священник вовек по чину Мелхиседека» (Пс 109. 4)
По одному из древних преданий, Мелхиседек принадлежит к семейству Хама и Иафета. Мелхиседек – это Атирас / Сварог, сын Иафета. После смерти Атираса / Прометея на Кавказе Бог воскресил его из мертвых. Это был первый воскресший человек из мертвых. Египетский бог Осирис – это Атирас, и он воскрес из мертвых! Осирис соответствует Адонису, т.е. Атирасу; Адонис (Атирас) – тоже воскрес. У некоторых племен / народов имя Атирас звучало как Аттис и / или Таммуз, и в их мифах он также воскрес из мертвых. Арнольд Дж. Тойнби писал об Атирасе, его смерти и воскресении, как о том, который указывает на будущий приход в мир Иисуса Христа, которому надлежит умереть и восреснуть из мертвых: “…можно увидеть в страстях Таммуза и Аттиса, Адониса и Осириса прообразы будущих страстей Христовых” (т.2, с.91). На Кавказе Мелхиседек / Китоврас / Атирас основал храм Бога Всевышнего и город. После этого он основал город Салим (Иерусалим) и стал первым его королем.
Иисус Христос – это Адони / Адонис / Атирас / Сварог и первосвященник по чину Мелхиседека.
В Библии Иисус Христос назван Адонаем / Господом, т.е. Адонисом/Атирасом/Сварогом. Например в этом тексте:
Псалом Давида.
Сказал Господь Господу моему: седи одесную Меня, доколе положу врагов Твоих в подножие ног Твоих.
Жезл силы Твоей пошлет Господь с Сиона: господствуй среди врагов Твоих.
В день силы Твоей народ Твой готов во благолепии святыни; из чрева прежде денницы подобно росе рождение Твое.
Клялся Господь и не раскается: Ты священник вовек по чину Мелхиседека.
Господь одесную Тебя. Он в день гнева Своего поразит царей;
совершит суд над народами, наполнит землю трупами, сокрушит голову в земле обширной.
Из потока на пути будет пить, и потому вознесет главу.
(Пс 109:1-7)
В оригинальном тексте написано: “проговорил Бог к Адони”, т.е. Бог проговорил к Адинису/Атирасу/Сварогу. Иисус Христос указывал, что этот текст – о Нем, что Он – это Адони/Адонис/Атирас/Сварог.
Продолжая учить в храме, Иисус говорил: как говорят книжники, что Христос есть Сын Давидов?
Ибо сам Давид сказал Духом Святым: сказал Господь Господу моему: седи одесную Меня, доколе положу врагов Твоих в подножие ног Твоих.
Итак, сам Давид называет Его Господом: как же Он Сын ему? И множество народа слушало Его с услаждением.
(Мк 12:35-37)
Иисус Христос – это Второй Сварог, первосвященник по чину Мелхиседека.
В духовном смысле и Первый Сварог, и Второй Сварог, и Третий Сварог являются Сыновьями Великой Матери – Духа Святаго.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Мелхиседек * ( Продолжение Трипольская культура.)
После Кавказа Атирас отправился в Палестину, где он основал Иерусалим.
Мел(ь)хиседе́к (ивр. מַלְכִּי־צֶדֶק Малкице́дэк; король справедливости — от малки — «мой король», цадик — «справедливость»), в Библии — король Салимский, священник Всевышнего.
По возвращении Авраама с отбитыми у четырёх корлей людьми и имуществом, Мелхиседек вышел к нему навстречу с хлебом и вином, благословил его и принял от него десятую часть всей отнятой у врага добычи. В древнейшие времена он основал Иерусалим. Его священство признавалось не только Авраамом, но также и теми лицами, из имущества которых ему была дана десятина.
Согласно с Библией, Соломону помогал строить храм в Иерусалиме царь Тирский Адонирам (Хирам). Поскольку тиряне были рептилоидами, то это объясняет, почему в иудейских преданиях рассказывается, что Соломону помогал строить храм демон Асмодей. Демон Асмодей – это рептилоид царь Тира, поскольку рептилоиды – это и есть демоны. В мифах о Китоврасе рассказывается, что он помогал строить храм в Иерусалиме – здесь слились версии о двух известных строителях древности, которые имели отношение к Иерусалиму:
1) о присутствии Китовраса (Атираса) в Иерусалиме в древнейшие времена как Мелхиседека,
2) о царе Тира демоне Асмодее.
Согласно Новому Завету, Мелхиседек пользовался большой известностью (Евр.7:1). Со временем возникло мнение, что у него не было ни земного отца, ни матери, ни предков, у жизни его нет ни начала, ни конца; уподобляясь Сыну Божию, он остается священником навсегда (Евр.7:3). В православной иконографии используется образ «Великий Архиерей Иисус Христос», как один из вариантов изображения Христа Первосвященника, в основе которого лежит текст: «Клялся Господь и не раскается: Ты священник вовек по чину Мелхиседека» (Пс 109. 4)
По одному из древних преданий, Мелхиседек принадлежит к семейству Хама и Иафета. Мелхиседек – это Атирас / Сварог, сын Иафета. После смерти Атираса / Прометея на Кавказе Бог воскресил его из мертвых. Это был первый воскресший человек из мертвых. Египетский бог Осирис – это Атирас, и он воскрес из мертвых! Осирис соответствует Адонису, т.е. Атирасу; Адонис (Атирас) – тоже воскрес. У некоторых племен / народов имя Атирас звучало как Аттис и / или Таммуз, и в их мифах он также воскрес из мертвых. Арнольд Дж. Тойнби писал об Атирасе, его смерти и воскресении, как о том, который указывает на будущий приход в мир Иисуса Христа, которому надлежит умереть и восреснуть из мертвых: “…можно увидеть в страстях Таммуза и Аттиса, Адониса и Осириса прообразы будущих страстей Христовых” (т.2, с.91). На Кавказе Мелхиседек / Китоврас / Атирас основал храм Бога Всевышнего и город. После этого он основал город Салим (Иерусалим) и стал первым его королем.
Иисус Христос – это Адони / Адонис / Атирас / Сварог и первосвященник по чину Мелхиседека.
В Библии Иисус Христос назван Адонаем / Господом, т.е. Адонисом/Атирасом/Сварогом. Например в этом тексте:
Псалом Давида.
Сказал Господь Господу моему: седи одесную Меня, доколе положу врагов Твоих в подножие ног Твоих.
Жезл силы Твоей пошлет Господь с Сиона: господствуй среди врагов Твоих.
В день силы Твоей народ Твой готов во благолепии святыни; из чрева прежде денницы подобно росе рождение Твое.
Клялся Господь и не раскается: Ты священник вовек по чину Мелхиседека.
Господь одесную Тебя. Он в день гнева Своего поразит царей;
совершит суд над народами, наполнит землю трупами, сокрушит голову в земле обширной.
Из потока на пути будет пить, и потому вознесет главу.
(Пс 109:1-7)
В оригинальном тексте написано: “проговорил Бог к Адони”, т.е. Бог проговорил к Адинису/Атирасу/Сварогу. Иисус Христос указывал, что этот текст – о Нем, что Он – это Адони/Адонис/Атирас/Сварог.
Продолжая учить в храме, Иисус говорил: как говорят книжники, что Христос есть Сын Давидов?
Ибо сам Давид сказал Духом Святым: сказал Господь Господу моему: седи одесную Меня, доколе положу врагов Твоих в подножие ног Твоих.
Итак, сам Давид называет Его Господом: как же Он Сын ему? И множество народа слушало Его с услаждением.
(Мк 12:35-37)
Иисус Христос – это Второй Сварог, первосвященник по чину Мелхиседека.
В духовном смысле и Первый Сварог, и Второй Сварог, и Третий Сварог являются Сыновьями Великой Матери – Духа Святаго.
* Смотреть изображение Мелхиседека из Киевской Псалтири (1397),
и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%85%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BA
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію