ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що, не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак

Леся Горова
2024.04.22 08:32
Верба розплела свої коси за вітром
Під ними у брижах виблискує став,
Скотилися з берега запахи літа ...
Втікаючи геть очерет захитав

Сполоханий крижень. У сірої чаплі
Сьогодні в болоті скрипучий вокал,
А сонце розсипалось плесом по краплі,

Ілахім Поет
2024.04.22 07:03
З гори, з Сіону видно все і скрізь! Дивись, запам’ятовуй, Єшаягу! Як паросток башанський нині зріс, яку він приписав собі звитягу.

- Я бачу – в наступ знову йде Арам; і смертю Манасія та Єфрем нам загрожують. Їм кістка в горлі – Храм! Хизуються – баг

Козак Дума
2024.04.22 07:01
Словами не відтворюються ноти,
а ключ скрипковий – музи реверанс.
Приємно спілкуватися на дотик,
коли у тиші слово – дисонанс.


Віктор Кучерук
2024.04.22 05:47
Клекоче, булькає вода,
І піниться, мов юшка, –
Мигоче блякло, як слюда,
Повніюча калюжка.
Навколо неї, як вужі,
Снують струмки глибокі,
Бо для калюжі не чужі
Оці брудні потоки.

Артур Курдіновський
2024.04.21 22:16
МАГІСТРАЛ

Бездонна ніч своєю глибиною
Створила непохитний нотний стан.
А сивий сніг спостерігав за мною:
Чи впораюсь я з болем свіжих ран?

Мелодія, пригнічена журбою
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори на сторінці:

Ілахім Поет
2024.04.15

Лайоль Босота
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Степанчук Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




 
 
Результати голосування
Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009»
(Загальне голосування)
1. Велес Я
 
  0 % (0)
2. Пухонська Оксана
 
  0 % (0)
3. Калиниченко Ігор
 
  0 % (0)
4. Вороненко Любов
 
  0 % (0)
5. Цимбалюк Віктор
 
  0 % (0)
6. Бачія Патара
 
  0 % (0)
7. Жінка Чорнява
 
  0 % (0)
8. Кішка Блакитна
 
  0 % (0)
9. Лазірко Юрій
 
  0 % (0)
10. Долик Люба
 
  0 % (0)
11. Некрот Олександр
 
  0 % (0)
12. Зланіч Андрій
 
  0 % (0)
13. Рибар Тетяна
 
  0 % (0)
14. Білінська Іра
 
  0 % (0)
15. Бабенко Юлія
 
  0 % (0)
16. Лавренчук Світлана
 
  0 % (0)
17. Світлячок Анна
 
  0 % (0)
18. Чернишенко Володимир
 
  0 % (0)
19. Фульмес Юлія
 
  0 % (0)
20. Барбак Оксана
 
  0 % (0)
21. Багрянцева Олена
 
  0 % (0)
22. Тихонова Катя
 
  0 % (0)
23. Сушко Олександр
 
  0 % (0)
24. Левандівський Микола
 
  0 % (0)
25. Семенко Вячеслав
 
  0 % (0)
26. Мединский Андрей
 
  0 % (0)
27. Березіна Дарина
 
  0 % (0)
28. Ткачук Анатолій
 
  0 % (0)
29. Айстра Андеграунду
 
  0 % (0)
30. Овчар Олеся
 
  0 % (0)
31. Новікова Ніка
 
  0 % (0)
32. Невиліковна Мар'яна
 
  0 % (0)
33. Бик Олександр
 
  0 % (0)
34. Черкаський Кока
 
  0 % (0)
35. КО Євген
 
  0 % (0)
36. Явна Уляна
 
  0 % (0)
37. Осмоловська Ганна
 
  0 % (0)
38. Дем'янова Ірина
 
  0 % (0)
39. Бондар Олег
 
  0 % (0)
40. Адріана Фешак
 
  0 % (0)
41. Мудрий Нестор
 
  0 % (0)
42. Прохорчук Ольга
 
  0 % (0)
43. Аерін Сіндаріель
 
  0 % (0)
44. Лютий Григорій Іванович
 
  0 % (0)
45. Венчур Юльця
 
  0 % (0)
46. Ґерцогиня Вайлет
 
  0 % (0)
47. Матвійко Катруся
 
  0 % (0)
48. Рибалка Анна
 
  0 % (0)
49. Дем'янюк Марія
 
  0 % (0)
50. Горнятко Уляна
 
  0 % (0)
51. Матюшко Павло
 
  0 % (0)
52. Голуб'юк Іванна
 
  0 % (0)
53. Яблонська Оксана
 
  0 % (0)
54. Матевощук Юрій
 
  0 % (0)
55. Саакян Саміра
 
  0 % (0)
56. Весна Мрія
 
  0 % (0)
57. Їжачі Хроніки
 
  0 % (0)
58. Осінь Олена
 
  0 % (0)
59. Гонта Іван
 
  0 % (0)
60. Інші
 
  0 % (0)
Всього голосів: 0 | Проголосувати  | Голоси
Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009»
(Голоси редакторів і переможців конкурсів "ПМ")
Всього голосів: 0 | Проголосувати  | Голоси

Інші рейтингові голосування:

Всі актуальні голосування на "ПМ"

Коментарі
Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-01 16:24:53 ]
Нагадуємо нашим шановним редакторам і переможцям минулих головних конкурсів "Майстерень", що з 1 по 10 липня 2009 проходить заключне голосування - визначення переможців конкурсу
«Майстерні - І півріччя 2009»
Потрібно на сторінці http://maysterni.com/vote.php?id=28&mode=1 проголосувати 4-ох авторів зі списка учасників.

o Верхівка редакторського рейтингу учасників головного поетичного конкурсу "Майстерень" на 1.07.2009 року виглядала так:
Ім'я Рейтинг "Майстерень" Народний рейтинг Познач.творів
Аксарін Євген 5.6 5.71 9
Лозова Оксана 5.54 5.54 5
Семенко Вячеслав 5.54 5.48 15
Мединский Андрей 5.48 5.52 4
Новікова Ніка 5.48 5.59 1
Фульмес Юлія 5.47 5.49 4
Гуцуляк Олег 5.44 5.49 7
Буряк Михайло 5.44 5.46 3
Кириленко Катерина 5.44 5.42 4
Кримовська Софія 5.44 5.42 3
Дем'янова Ірина 5.43 5.48 1
Осмоловська Ганна 5.43 5.47 5
Христенко Олександр 5.43 5.54 11
Велес Я 5.43 5.52 22
Рибар Тетяна 5.42 5.43 29
Пашук Олена 5.42 5.47 3
Пухонська Оксана 5.42 5.4 25
Замшанский Владимир 5.42 5.48 5
Малігон Анна - - 4
Жінка Чорнява 5.41 5.48 1
Дишкант Юхим 5.4 5.41 3
Хвиля Орина 5.4 5.31 3
Лютий Григорій Іванович 5.4 5.48 7
П'янкова Тетяна 5.4 5.41 31
Невиліковна Мар'яна 5.39 5.45 4
Роман Василь 5.38 5.49 48


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-01 16:25:54 ]
Звичайно, можуть голосувати і всі охочі висловитися, які будуть допущені системою до голосування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-01 17:52:05 ]
Я свої голоси (2х4)
віддав за наступних авторів
Аксарін Євген,
Велес Я,
Жінка Чорнява,
Рибар Тетяна

Наразі не зовсім оптимально працює саме це конкурсне голосування - не видно хто за кого проголосував.
Сподіваюся, що наші програмісти найближчим часом це виправлять.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-01 18:10:49 ]
До результатів голосування, яке ми бачимо угорі потрібно додавати голоси "Читацьких симпатій"
1. Ніка Новікова, що потрапляє в число претендентів із 6 призовими голосами (за перше місце),
2. Чорнява Жінка (Люба Лібуркіна) - із двома призовими голосами (за четверте).

Переможці конкурсу "Читацьких симпатій - І півріччя 2009", якщо вони ще не перемагали в головному конкурсі "Майстерень" (не займали перше місце) автоматично висуваються кандидатами на перемогу "офіційного" конкурсу і одноразово отримують "вступні, бонусні" бали - 6 за перше місце, 4 - за друге, 3 - за третє, 2- за четверте.

Таких у нас нині (з тих, хто не перемагав у головному поетичному конкурсі "Майстерень") лише двоє, які автоматично потрапляють до числа претендентів на перемогу в основному поетичному конкурсі (якщо не буде самовідводу, що цілком можливо):
1. Ніка Новікова, що потрапляє в число претендентів із 6 переможними голосами,
2. Чорнява Жінка (Люба Лібуркіна) - із двома переможними голосами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-04 09:56:44 ]
Доброго здоров`я. Не зрозумів ситуацію з Новіковою. Вона у списку чи ні?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-06 16:55:57 ]
Вітаю,
Ніка Новікова автоматично потрапляє в список для голосування, як і Чорнява Жінка, отже за них можна голосувати.

Але, якщо Ніка Новікова проти - то вона може самостійно зняти себе із числа учасників.

Особисто мені видається, що не варто було б вам, Нікусю, себе вилучати із числа претендентів.
За вас проголосували читачі і ви представляєте їхній вибір.
І багато хто із редакторів теж за вас охоче проголосує.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2009-07-04 22:45:40 ]
Вибачте, не дуже зрозуміла: голосувала в одній послідовності, а в результатах висвітилось зовсім інше. То як, виходить, цього разу "номер" чи "місце" неважливі?
На всяк випадок, зазначу ту саму послідовність мого вибору:
1. Оксана Лозова
2. Тетяна Рибар
3. Артур Томський
4. Юлія Фульмес

Усім вдалого літа!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-06 17:01:28 ]
Наразі послідовність (наші місця) не має значення, і переможцями стають ті автори, за яких подано найбільше голосів.

Наразі подано стільки голосів (із врахуванням "Читацьких симпатій" і повернення Ніки Новікової до списку учасників)
Новікова Ніка 7 12%
Жінка Чорнява 7 12%
Фульмес Юлія 6 11%
Пашук Олена 4 8%
Рибар Тетяна 4 8%
Томський Артур 3 6%
Лозова Оксана 3 6%
Велес Я 3 6%
Семенко Вячеслав 3 6%
Горнятко Уляна 2 4%
Місяць Сонце 2 4%
Аксарін Євген 2 4%
Мордатенко Костянтин 2 4%
Кішка Блакитна 2 4%
Їжачі Хроніки 1 2%
Роман Василь 1 2%
Замшанский Владимир 1 2%
Пухонська Оксана 1 2%
Білінська Іра 1 2%




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2009-07-06 12:18:45 ]
Всім привіт! Мої симпатії розподілились так:
1.Я. Велес
2.Жінка Чорнява
3.Рибар Тетяна
4.Пащук Олена


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-06 18:56:10 ]
Чисто технічне питання: яким чином на ПМ голосують давно померлі?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-06 19:25:07 ]
Воскресли і голосують, Амоґо :))))
Та яка тобі ружніца - це все і так забавка.
Юльця Фульмес - Чемпійон! О! Хіх:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-06 19:25:39 ]
Ooops - Amigo :) Pardona me.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 21:00:40 ]
Аміго, за шо "pardona me"? :)
Як на мене, - "хуч горщиком назви, тіко в пічку не став" :о)))
Юльця, кажеш? Та я і не проти, хоча, як на мене: "Металіст - чемпійон! ту-ту-ту-ту! Та!Та!" :оР
(ти мо і не знаєш, це такий у нас хутбольний клюб чи Soccer-ний по-вашому) ;о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 22:48:37 ]
Друже, Металіст рулз. (Хеві Метал - бере гітару і лупить 1000 ватним бемом по новойоркським сраперам.)
Мені сподобалось, як ця команда трималася у боротьбі за єврокубок. Молодці.
Хоча тут сокер - більше кобіти копають, а хопи дивлються бесбол і американський футбол літом, а зимою
хокей і баскетбола. Я найбільше хокей полюбляю - Девилз - чув таку команду?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 23:25:59 ]
Ну таке спитав... То яке з Нью Джерсі? Чував, чував :))) Хоча сказати по правді я НХЛ не дуже уважно дивлюсі, але інколи у новинах прослуховую.
Гамериканські кобіти кажеш? Йоу! А я саме зара у "Металіст лізі" трохи тут бавлюсь. Граємо, правда, слабенько, але по ногах отримуємо по-дорослому :о/
Тю... І до чого це я все..? (чухається потилицею об стіну)
А! Вболівальниць у нас , поки, не дуже багато, так хай вже хоч гамериканські панянки підтягуються, хоча наші все ж краще... ;о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 23:57:02 ]
Спорт - це сила - я більше тенісом бавлюся і троха, як тут місцеві баняки кажуть, видбиванки (волейбола).
По ногах діставати якось не хочеться. Кобітська Гамериканська збірна - наймоцніша в світі.
У нас віднедавна почали професіну сокерську лігу, але я на матчі не ходжу - не той рівень (так мені видається).
Чомусь дуже важко популяризується тут сокер. Ну янкі - що з них візьмеш :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-07-06 23:33:41 ]
Михайло Ситник (1920 — 1959), поет родом з Київщини.
Кравців, Богдан. (*1904, Галичина — †1975, Нью-Йорк, США)... ну-ну.
А чому б мені від імені Свідзинського тоді не проголосувати?
Га, Юрцю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 00:03:08 ]
Звичайно, Любцю, буде весело.
Ліпи всіх! :))))
Чи переживаєш, що корона з голови впаде?
Я думаю, що редакторська колонка важливіша, ні?
Га. Лю`? ;)
А то поки мене не було всі друзі пернатого товариства корони собі понадівали.
А для пріколу ради бідного Сергійка бронзою залили :))))))
Ой схміх - та й годі. Ну-ну - бавтися на здоровлячко. Кхм.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 00:06:09 ]
Юльця, Юльця, Фульмес, Фульмес :)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-07-07 00:11:22 ]
"Чи переживаєш, що корона з голови впаде?" - ти, здається, мене не перший рік знаєш, а таку х-ню несеш.
"доки мене не було" - а тепер що,всім лежати і боятися? Здається, в тебе проблеми? Сміх в тебе занадто нервовий :)
ПС. А хто такий "бідний Сергійко"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 03:13:21 ]
Йой, Любонько, шо з тобов?
Якісь х-нюки від тебе летять на мою невинну голівку. :)
Я же жартома, а ти, ніби тебе то зачіпило.
І чого це би я мав нервуватися? Коронуйтеся - мені яка до цього справа.
Недобра ти, кусюча нині - фе.
Каралєву на трон!
Схиляє голову і виходить з живого ефіру просто у космічну пробірку позначену "х-нюки".
Вибачаюсь, що зіпсував свято на вашій вулиці.
Сергійко - єдиний Сергійко, котрий заслуговує корони на селі під назвою ПМ. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-07-07 10:35:49 ]
"Дурак ты, боцман, и шутки у тебя дурацкие" (с) :) Не знаю, що там сталося у відкритому космосі з твоєю невинною голівкою, але, мабуть таки,якусь інфекцію підчепив. Ну, нічо, не переживай так - ми хоч і селюки, але твоїй звойздній величності допоможемо, чим зможемо.
ПС. Це я теж, звісно, жартома.
ПСС. Щось я не пам"ятаю твоїх жартів торік, коли твоїх подружок "коронували".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 17:18:04 ]
Любонько,
Я тебе ж люблю, тому знаю же ті нафіг та корона здалась.
Я і село люблю наше, хочеш я ті з нєзабудок назбираю на вінок замість бляхи жалізової на голову?
Вотаке.
"Толька ат жізні сабачей сабака биваєт кусачей (с) " :)

P.S.
Іду на поле...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-07-09 15:00:32 ]
О,Юрчику, незабудки - це діло! Назбирай мені на цілий віночок, тільки дивись там на полі обережно під ноги, щоб не вступити у коров"ячі кизяки та інше кошаче лайно :))
ПС. Якщо не знайдеш незабудок, тащи волошки!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-06 23:36:36 ]
У даному випадку, колеги-редактори усі ще живі.
Я розумію, що так як результати голосування визначаються за правою колонкою, то в лівій вирішили трохи пожартувати :)
Даремно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 00:08:08 ]
То тіпа по-новій той самий Конкурс, що був перед тим, Майстерні, але вже моєю участю. Хіх :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Фульмес (Л.П./М.К.) [ 2009-07-07 11:04:50 ]
Не хуліганьте! :))
Недоречно враховувати голос тих, кого нема.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-07 21:08:33 ]
Хоча, кажуть, зараз значення нема, та все ж суб`єктивне розподілення за місцями:
1 Новікова
2 Мединський, Невиліковна, Замшанський

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-09 10:58:17 ]
Дякую, шановні редактори і переможці минулих відзначень, за ваші голоси, сподіваюся, що до завтрашнього дня ваших голосів додасться.

А імена переможців оголошуємо завтра.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-09 11:03:38 ]
Напевно потрібно було би повторно написати листи-прохання тим, які ще не проголосували.
Та, на жаль, маю обмаль часу для цього.
Хоча запрошення до голосування було надіслано усім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-07-09 13:37:10 ]
Здається, проблеми на цьому сайті виникають у всіх,хто, хоча б слово мовить непідходяще. проти Л.Лібуркіної.:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-09 14:36:18 ]
Шановна Блакитна Кішко, ну до чого ця ваша фраза?
Взагалі на особистості переходити не варто, хоча й важко інколи стриматись. :)

Предметом "Майстерень" є проблематика творів, вони об'єкт - тому прошу вас бути об'єктивними!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-09 16:22:49 ]
Шановна Редакціє,
Прошу задовільнити моє прохання - вивести мене з кола редакторів Поетичних Майстерень.
Мені було дуже приємно на протязі перебування тут виконувати цю цікаву місію.
Велика вам подяка, що надали мені можливість почути себе у колі друзів і колег.
Бажаю дружньому колективу редакторів плідної праці і достойного примноження своїх лав.
З великою пошаною і вдячністю,
Л.Ю.

П.С.
Я позабирав всі голоси - і мертві і живі.
Залишаюсь просто читачем і автором, коли на це ваша ласка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-09 21:53:57 ]
Прикро, Юрію, як на мене, відмовлятьися від своїх обов'язків соромно для справжнього чоловіка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-09 22:16:56 ]
Я нікуди не пропадаю, Володю.
Я з вами! Просто відмовляюсь від почесного статусу.
Просто стаю "аполітичним". Мені не було легко прийняти таке рішення,
але так мені підказує моє серце. У вас згуртувався хороший колектив -
кістяк, так би мовити, можливо ще прибуде...
Я спостерігатиму і тішитимусь за вас усіх, як за людей ближніх.
Вибачте, коли що не так,
Щиро, з теплом,
Л.Ю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 01:02:33 ]
Звичайно, Юрію, я проти цього вашого кроку.
Навіть технічно виникне багато проблем - бо ваші оцінки змінять свою вагу, і багато хто звинуватить адміністрацію у зміні рейтингів.
Та вольному воля.
І знаєте, мені прийшло до голови, що ваші оці дії "з Нью-Йорку", вельми нагадали дії нещасного Й.Бродського з того ж "Нью-Йорку".
Може місцевість там якась гнила??? Повертались би ви додому...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-10 04:00:54 ]
Так це ж чудово,
Тепер багатьом цей рейтінг піде вгору.
Та не гнила ця земля - а чужа - але тут вільніше дихається (ну принаймі мені), хоча теж не без проблем.
Я схиляю голову перед Вами, Володимире, бо Ви справжій чоловік і меценат.
Дай Вам Бог здоровлячка і Вашій родині. Я насправді мав добрий час (як у нас кажуть).
Коли це так важливо, то я можу змінити ім`я та фамілію профайлу, а відчиню новий, щоби не ворушити старе? Так буде окей? Навіть назву я підібрав Лю Ретро.
Буде у вас перший зомбі Редактор, хоча я давно не один такий :)
Низький уклін і запрошую на барбік`ю при нагоді,
Л.Ю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 08:22:57 ]
Я так і зробив.
Нехай минуле живе собі.
Нехай оцінки залишаються. Я з цього профайлу не оцінюватиму...
Хіба робитиму перестановки деякі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 08:25:23 ]
Статус Любителя від редакції мене цілоковито влаштовує, прошу його не міняти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 08:53:41 ]
Можливо це і найбільш оптимально за таких обставин, Юрію. :(
І я тоді перекину вам ваші вірші на вашу нову сторінку?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 18:39:06 ]
Спасибі Володимире,
от є манікени і справжні люди - ви Спарвжня Людина!
Не треба більше переносити - я подам лінк.
Тих пару, що перенесли - вистарчить - я просто продовжу!
Тепер Л.Ю. з вовка, переживши ніч, відвовчився і став "Просто ЛЮ"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2009-07-09 22:25:24 ]
Юрію, вибачаюсь, але щось мені здається, що редактори мають бути різні...... відповідно, із різними уподобаннями і т.п.

Таким чином підкреслювати Вашу вагомість у редакторському колективі? зайве, як на мене.... Немає фарсу у тому, що сьогодні у парламенті переважна більшість - ліберали, а завтра - демократи. Так і тут. Вага кожної окремої думки від того не коливається ані в менший, ані в більший бік. IMHO, звичайно:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-09 23:06:39 ]
Привіт, Юліє.
Зараз ПМ має близько 30 редакторів, я думаю, це самодостатня цифра.
Вважаю, що пора іти на скорочення - нехай я буду першим.
Тим паче, що "конструктивні" якісь ідеї я подаватиму з-за паркана попри всі статуси,
ну хіба - витурять. Не маю навіть краплі бажання обговорювати ситуацію,
передаю своє "знамено" у музей Редакторів Котрі Відійшли Без Бою :)
Одноманітність - це добре, швидше рішення прийматимуться, міцнішим кістяк буде,
ріднішим та затишінішим ставатиме коло.
Маю тут декілька авторів, котрі мене цікавлять - ось і досить мені.
З найкрашими побажаннями,
Л.Ю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2009-07-09 20:55:55 ]
Шановна редакціє, писати листи - зайве. Спостерігаю за подіями. Не скажу, що із цікавістю. Не думаю, що тільки я.
Ті самі гості в ту саму хату. Навіть не в хату, а на приватну кухню Любові Лібуркіної. Нескінченні голосування, нескінченні висування, переможці одні й ті самі, давно визначені. Самим не нудно? Так загралися у цій пісочниці, що не помічаєте? А збоку видно.
"Хай згине той, хто сміє думати інакше!" - стандартна схема, попри декларації плюралізму опіній.
Володимире, саме про це я Вам писала ще рівно рік тому.
Брати участь у цьоу фарсі вважаю зайвим.
Хвй щастить переможцям! Vae victis! Dixi.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-09 21:48:58 ]
На жаль, шановні колеги, чую від вас те, що чулося від української інтелігенції всі її роки - моя хата з краю - нічого не знаю... :(

Якщо для вас можливість голосування - фарс, то що для вас не фарс, псувати ближнім своїм життя отакими речами?
Навіщо перетворювати нормальне русло подій, направлених на вироблення традиції громадського кваліфікованого волевиявлення, на черговий пошук відьом. Не соромно вам задзьобувати НОРМАЛЬНІ ІНІЦІАТИВИ?

ЩО ВИ ПРОПОНУЄТЕ НАВЗАЄМ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-07-09 21:52:40 ]
це не фарс, це добрий піар. кожну таку темку переглядають тисячі разів. от наприклад - я

в даний момент себе чесно пропіарив.
куди там фарсам..

:-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2009-07-09 22:09:41 ]
Мої голоси за Ніку Новікову та Юлю Фульмес.
І прошу внести у протокол, що це не особисті уподобання, а далекоглядні стратегічні плани:)

ПС: Шановні колеги, чого б це з місця, де приємно проводити дозвілля, робити арену бойвих дій?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 00:44:59 ]
Повністю згідний ось із Юлею Броварною.
Ніяких надважливих актуальних завдань Дня Нинішнього ми не вирішуємо. Напрацьовуються традиції відкритих голосувань.

І те, що якась частина наших редакторів не голосує, значить те, що завжди значило у нашій країні, та переважно - "винні всі, окрім мене".

Утім, адміністрація буде робити те, що повинна робити, і дасть Бог ще років двадцять, а там - побачимо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Фульмес (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 11:09:08 ]
Оце справжня нагорода, коли ще в реалі не знайомі тобі люди бачать тебе у своїх стратегічних планах. С


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-07-10 01:10:33 ]
Ну от, все скінчилося.
Нікі, я дуже-дуже за тебе рада! Я давно цього хотіла, і це сталося :)
Дякую також усім, хто проголосував, розумію тих, хто не проголосував.
Тим же, хто занадто перенервувався під час цього конкурсу, аж до гучних заяв, скажу: мені вас щиро жаль: життя занадто коротке, щоб витрачати його на випромінювання саморуйнівних енергій, як це робите ви. За якими б масками і лаштунками все це не ховалося - ви отруюєте ВЛАСНЕ повітря і ВЛАСНИЙ світ.
Наприкінці - відривок з"Молитви Франсуа Війона" Булата Окуджави.
...
Я знаю - ты все умеешь,
Я верую в мудрость твою,
Как верит солдат убитый,
Что он проживает в раю.
Как верит каждое ухо
Тихим речам твоим,
Как веруем и мы сами,
Не ведая, что творим.

Господи, мой боже,
Зеленоглазый мой!
Пока земля ещё вертится
И это ей странно самой,
Пока ещё хватает
Времени и огня,
Дай же ты всем понемногу
И не забудь про меня.

ПС. Лазірко, а де обіцяні незабудки? Га? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-10 08:06:39 ]
Прошу переглянути свою пошту - вони там.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-07-10 10:44:21 ]
Ваааау, вони чудові :)) Дякую, Юрчику!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-14 12:53:21 ]
А мені більше інша пісня Окуджави близька, де
"Один солдат на свете жил,
Красивый и отважны,
Но он игрушкой детской был -
Ведь был солдат бумажный..."

і так далі за текстом


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 01:13:51 ]
Народ, я теж хочу привітати всіх достойних переможців (і не було в нас ніколи інших! За всіх радісно!), але трохи рано, дочекаємось хоча би 10-00! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-07-10 01:17:16 ]
нащо 10-00 чекати? вже 10 число :)

сорі, я також вітаю Юлю і Тетяну. Як казали розумні люди, "все преходяще, а музыка вечна". У даному випадку - поезія :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Фульмес (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 16:39:19 ]
Навзаєм, Чорнявко. Знаєш, як то по виборах кажуть-а я за тебе голосував :)))
Гратулюю Ніці, Любі, Тані.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-07-10 11:55:02 ]
Вітаю, шановні колеги - автори і читачі "Майстерень"!

Ось і закінчився черговий наш головний поетичний конкурс «Поетичні Майстерні - І півріччя 2009».

Переможцями стали:
1. Ніка Новікова - (подання від "Читацьких Симпатій");
2. Чорнява Жінка - (подання від "Читацьких Симпатій");
3. Юлія Фульмес;
4. Тетяна Рибар.

Я вважаю абсолютно справедливим і адекватним ситуації оте, що услід Наталії Терещенко (минуле визначення) нині Ніка Новікова перемогла і в конкурсі "Читацьких Симпатій" і в головному поетичному конкурсі "Майстерень"!
Утім, всі інші наші прекрасні нинішні переможниці можуть і далі перебувати в рамках головного конкурсу, а ось Ніка - вже ні. І це трохи печально. Але перший є перший - він, у нашому випадку - Вона, вже наша славна історія! :)

Більш ніж упевнений, що Нікуся буде і далі вдосконалювати свої творчі світи, і вражати нас їх яскравою незвичністю. Вміє Ніка бути сама собою і це надважливо, вміє триматися, вміє Бути.

Радий і за Чорняву Жінку, як на мене, вона безперестанку додає у своїй поетичній майстерності, те саме і Юлія Фульмес, і Тетяна Рибар.
Їх перевага над іншими, можливо більш досвідченими і іменитими авторами, у цьому конкурсі - у більшому обсягу очевидної праці на шпальтах "Майстерень".

Думаю, що про наших переможців більш обсяжно напишу на інших відповідних сторінках, але зараз коротко зауважу, що у нашому горнилі напевно важко не вдосконалюватись, цей процес помітний у всіх активних наших авторів.

Звичайно, серед інших конкурсних авторів нині є когорта дуже сильних і талановитих поетів, які безперечно стануть нашими переможцями, і найближчим часом.
І взагалі, все буде добре - головне, аби наша відданість поезії домінувала над іншими нашими "сильностями" і слабкостями!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Рибар (М.К./М.К.) [ 2009-07-19 10:26:29 ]
Так давно не заходила, а тут така приємна новина. Насамперед вітаю Ніку, Любу і Юлю. Творчої наснаги і нових вершин! Вдячна всім, хто віддав свої голоси. Ваша підтримка є рушійною силою до подальшого самовдосконалення. Подяка кожному редактору за особистий внесок у цікавий, потрібний, достойний уваги проект.
Підтримую, всіх люблю і поважаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-14 12:49:04 ]
Вітаю переможців конкурсу, а що сам завинив своїм "безголоссям", то бачу, що його - мого голосу,- і не дуже треба було. Всі як має бути! Єдине, що печалить - чоловіки гальмують десь з талантами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-03 19:02:17 ]
Розпочато головний поетичний конкурс "Поетичні Майстерні ІІ півріччя 2009"
Цей конкурс проводиться тільки серед тих авторів, які подали на нього свої твори (o _ Всі учасники актуального конкурсу), із долученням авторів, які у відповідний часовий проміжок конкурсного волевиявлення перемогли в головному конкурсі Читацьких симпатій ( _ див. архів "Читацьких симпатій").
Домовленості:
0) Голосування відкрите - Хто і як проголосував >>>
1) Учасники конкурсу "Майстерень", які час від часу самі не оцінювали інших наших авторів, і зовсім не писали коментарів - не можуть бути визнані переможцями головного поетичного конкурсу "Поетичних Майстерень";
2) Оцінених творів на авторській сторінці не повинно бути менше 10;
3) Основний масив творів автора-претендента повинен бути розміщений і заявлений до участі в конкурсі, щонайменше за 2 місяці до чергового проміжного підведення результатів (до 01 січня, або до 1 липня);
4) Кожний редактор, а також колишні переможці (лауреати) конкурсу "Майстерень" мають право проголосувати за своїх кандидатів - у кількості дозволеній для голосування;
5) Переможцями вважаються ті автори, які набрали найбільшу кількість голосів у правій колонці "Рейтингу Майстерень";
6) Переможці головного поетичного конкурсу "Майстерень", які здобули суто перші місця і тільки після 2004 року, не можуть бути оголошені нашими переможцями повторно.
7) Переможці конкурсу "Читацьких симпатій" (1,2,3 і 4 місця) автоматично потрапляють до списку кандидатів на перемогу в головному конкурсі "Поетичних Майстерень", якщо вони раніше не перемагали у цьому конкурсі (суто перше місце).
8) Переможці конкурсу "Читацьких симпатій" одноразово отримують "вступні" бонусні голоси - 4 за перше місце, 3 - за друге, 2 - за третє, 1- за четверте.
Таким чином враховуються народні симпатії в цьому суто ексклюзивному голосуванні "Майстерень".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-03 19:18:23 ]
Володимире, можливо, я чогось не розумію, але навіщо Редакції Майстерень самій порушувати правила? Конкретно, порушено п.3, бо серед Ваших обранців є автор, який почав виставляти вірші аж ніяк до 1 липня. Також порушено п.6.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-03 20:28:49 ]
Це щодо авторки Світлани-Майї Залізняк? Точно, не зауважив. І справді, шановна Майя зареєструвалась 2009-11-23 16:23:43, тобто правило двох місяців і справді не враховано.
Але ж проголосувати я можу, раз автор у списку присутній? :)
Але оголосити Світлану-Майу переможцем ми і справді не зможемо за ІІ півріччя 2009.

Любо, а пункт 6 на кому з моїх обранців клином зійшовся, я щось після свят не вловлю?

До речі, на сторінці для голосування - авторів сотні http://maysterni.com/vote.php?id=28&mode=1


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-03 20:44:35 ]
З п.6 після Ваших роз"яснень все в порядку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-04 12:56:28 ]
Шановна Редакціє,
Віддаючи свої голоси авторові, який по критеріям не може брати участь у конкурсі, Ви тим самим відмовляєте у своїх балах іншим авторам - легітимним для участі. Хіба це справедливо?

Якщо цей автор потрапить у четвірку, то переможцем його не буде оголошено. То оголосять трьох переможців - чи чотирьох, враховуючи легітимного кандидата з наступною найбільшою кількістю балів? Якщо трьох, то в когось 4-го просто буде відібрано перемогу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-04 13:43:30 ]
Вандо, напевно ви праві, хоча будь-хто, присутній у списку в голосуванні, вже бере в ньому участь. Але перемогти можуть не всі, навіть з огляду на правила. Така логічна дилема.
Тобто, кожен може бути присутнім у списку, кожен, хто голосує, може проголосувати за тих, хто присутній у списку, але не кожен проголосований може перемогти. У такій логіці, я сподіваюся не має помилки?
Це важливо, бо надалі ми не раз із такими явищами зустрічатимемося.

Можливий вихід із ситуації - у нашому конкретному випадку - адміністрація додає ще один голос і відтепер кожен із нас може проголосувати не за 15, а скажімо, за 16 своїх кандидатів.
Але можна дати і 20.

Голосуючи таким чином, як проголосував, я спробував додати в наше опитування додатковий елемент - не тільки визначення дійсних переможців, але й оцінки творчої ситуації на шпальтах "Майстерень" на цю мить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-04 14:14:21 ]
Для "оцінки творчої ситуації на шпальтах "Майстерень" на цю мить" є інші сторінки, ніж Головний конкурс Майстерень. Навіщо створювати плутанину, а потім намагатися знайти з неї вихід? Якщо правила існують, вони мають стосуватися всіх без виключення. Якщо вони "як дишло"... то який сенс брати в цьому участь взагалі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-04 14:28:29 ]
Тоді така пропозиція: ми маємо право проголосувати за тих, кого немає в списку взагалі, але, вони, на нашу думку, гідні того, щоб стати переможцями конкурсу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-04 14:38:37 ]
Наскільки я розумію, Любо, ви говорите про якийсь додатковий пункт, якого не має наразі у правилах, так? То як ви його хочете сформулювати?

Бо зараз маємо тільки те, що маємо. А саме кожен, хто подав свій твір на конкурс "Майстерень", автоматично вже є присутнім у списку конкурсних авторів. І кожен, хто голосує, може проголосувати за тих, хто присутній у списку, правда? До цього моменту ніхто нікого не обмежує в правах.
Але таки не кожен проголосований може перемогти. Тут вступають в дію правила. Ось і все.
У такій логіці, я сподіваюся не має помилки?


Та якщо хтось вважає, що брати участь у таких голосуваннях не цікаво, то я вам скажу перший, що я втомився від усіх цих речей значно більше, і не організовуючи ніяких визначень - жив би значно спокійніше, так як живуть всі наші осяйні автори - у собі, і для себе. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-04 14:43:12 ]
А, відповідаючи на вашу, Любо, пропозицію, скажу, що ті, хто напряму не записав себе в учасники конкурсу, не можуть у ньому брати участь, за винятком тих авторів, які ніби "мимоволі" потрапляють на головний конкурс - через, скажімо, альтернативний конкурс "Читацьких симпатій", можна іще ж якесь визначення зробити, пройшовши через яке, ті чи ті автори додадуться до загального списку, до Головного конкурсу "мимоволі".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-04 14:48:00 ]
Я поясню. Мені, наприклад, дуже імпонує творчість Світлани Луцкової. Але в списку її немає. Це може означати, що жоден її твір не позначений на Конкурс. Та хіба це означає, що вона не гідна брати участь у конкурсі? Може, людина просто забула поставити позначку чи не розібралася, до чого це веде?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-04 15:12:24 ]
Мені теж подобається творчість Світлани Луцкової, а ще і, наприклад, Тамари Ганенко, Лариси Коваль...
Може простіше якось вмовити шановних авторів брати участь в конкурсі, або ж іще якесь додаткове визначення проводити, скажімо, суто між авторами R2, але яке? Щось цікаве - не "читацькі симпатії", а щось суто жіноче, наприклад?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-04 15:19:59 ]
"щось суто жіноче" - це ви, Володю, закликаєте до феміністичних перегонів? :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-04 15:30:39 ]
Навпаки! Вибиратимуть чоловіки!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-04 15:53:47 ]
І що зміниться по суті?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-04 20:21:37 ]
Шановна Редакціє, а як усе-таки щодо цьго мого питання:

"Якщо цей автор потрапить у четвірку, то переможцем його не буде оголошено. То оголосять трьох переможців - чи чотирьох, враховуючи легітимного кандидата з наступною найбільшою кількістю балів? Якщо трьох, то в когось 4-го просто буде відібрано перемогу."

Не розумію, як цю проблему вирішать додаткові голоси...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-05 13:02:52 ]
Дорога Вандо, у нас ніколи не було четверте місце лауреатським. Адміністрація інколи називала - суто інформативно - що такий то автор зайняв четверте місце, але не більше того.
Четверо авторів могли поділити призові місця.
Див http://maysterni.com/wincontest.php?id=1

Тобто йдеться лише ось про що, - ті чи ті автори просто виступають, наразі, ніби поза конкурсом.
А переможцями оголосимо тільки тих, хто вписується в конкурсне півріччя згідно правил. Якщо, скажімо, перші три місця займуть позаконкурсники, то наступні (4, 5, 6 місця) назвуться переможцями. Ніби так все, без надмірних неясностей.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-05 17:12:07 ]
Спасибі Редакції! Тепер усе ясно і логічно:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-03 19:05:49 ]
Підсумки головного поетичного конкурсу будуть підведені 15.01.2010.

Кожен із редакторів і переможців минулих визначень може проголосувати максимально за 16 персон зі списку авторів, які беруть участь в конкурсі.

Переможцями вважаються ті автори, які набрали найбільшу кількість голосів у правій колонці Рейтингу "Майстерень"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2010-01-04 01:11:09 ]
Важка це справа — голосування, бо як би я не перечитувала всіх поетів, та завжди лишається почуття, що когось, талановитого, таки оминула: важко детально опрацювати такий перелік.
Тому відзначила тих, хто подобається з прочитаних. Якщо хтось з них з якихось причин не відповідає умовам конкурсу, думаю, адміністрація мене випрвить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-04 12:37:41 ]
Дякую, вам, Ларисо.
Важливий саме ваш погляд, як і погляд кожного з досвідчених і висококваліфікованих майстерністю і серцем наших авторів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-07 12:52:20 ]
Перепрошую за "ортодоксальну" звичку голосувати за 3-4 авторів.
До проголосованих мною Мединського, Лазірка, Невиліковної прошу Редакцію додати Бориса Терена, ім"я якого відсутнє у загальному списку.
Всіх без вийнятку авторів ПМ вітаю зі Святами! Подальшого Вам натхнення, гармонії із собою і навколишнім світом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-07 13:38:51 ]
Дякую, Серже!

На жаль, дуже симпатичного і як для мене автора Бориса Терена додати не можу. Бо це, на дану мить часу, його власна воля - не брати участі в головному поетичному конкурсі "Майстерень". Існує альтернативний спосіб внесення, так би мовити, від громади читачів - через лауреатство в Читацьких симпатіях. Саме тому зараз у списку кандидатів і Ігор Павлюк, і Юрій Лазірко, які теж не заявляли свої твори до участі в конкурсі. Але через своє лауреатсво у Читацьких симпатіях, "змушені" підкоритися волі читачів.
І це правильно, ми інколи повинні підкорятися певним (розумним) правилам громадського життя. :)

Адміністрація натомість пропонує ще ряд альтернативних конкурсів: на кшталт - чоловіки вибирають раз на півроку найсимпатичніші жіночі ТВОРИ, а жінки Чоловічі. Переможці таких конкурсів теж можуть із якимись бонусами долучатися до Головного конкурсу Майстерень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-07 23:08:15 ]
У вас гарний смак, пане Богдане.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдан Сливчук (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-09 17:52:37 ]
Дякую, пане Володимире.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Дігай (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 17:46:55 ]
Моє голосування: Ю. Лазірко, О. Яблонська, І. Павлюк, Жінка Чорнява, О. Лозова, Ол. Бик, О. Багрянцева, Лазука Любов, Лазука Наталія, Ю. Починок, Кока Черкаський, Я. Яковенко, К. Мордатенко. З повагою Т. Д.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 22:40:18 ]
Дякую! Шановна Тетяно, але ви ще раз проголосуйте на сторінці http://maysterni.com/vote.php?id=28&mode=1, бо ваше голосування чомусь не відбулося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2010-01-11 23:55:53 ]
Усім привіт! Свою підтримку віддаю Оксані Романів,Юрієві Матевощуку, Катрусі Матвійко, Тані П'янковій і Ганні Осмоловській.
За визнаних і відомих метрів типу Гуцуляка, Павлюка і т.д. не голосую принципово....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2010-01-12 00:00:28 ]
Не люблю порівнювати непорівнюване. Бажаю натхнення!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2010-01-14 19:39:09 ]
На жаль, я не зовсім розібрався в правилах, здається. Та й не встиг ще ознайомитися із творчістю тутешніх авторів, як слід. Бачу, багато талановитих поетів є. Тож у мене все ще попереду :)) Читатиму!!!
А тепер я б підтримав Верховинку.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2010-01-17 07:31:10 ]
Дякую, Михайлику!
але це конкурс, а підтримка згодилася б і в реалі :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 02:55:31 ]
хоча офіційне оголошення ще не відбулось,
хочу заочно привітати із перемогою Чорняву Жінку, Ігоря Павлюка, а Юрка Лазірка і Ганю Осмоловську - з лауреатством.

щиро за вас радію!
творчої наснаги і тепла у серце :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 08:47:47 ]
Всім привіт!
Ось , продовжуючи Ніку, беруся за обрахунки.
Спершу перегляну і опублікую тут - хто із шановних виборців і за кого проголосував. А вирішальними в цьому голосуванні є, на противагу конкурсу "Читацьких симпатій", результати отримані в правій графі - де "Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009» (16)
(Голоси редакторів і переможців конкурсів "ПМ").

А також нагадаю, що в цих результатах ще не враховано виборця "Читацькі Симпатії" - бо переможці конкурсу "Читацьких симпатій" одноразово отримують "вступні" бонусні голоси - 4 за перше місце, 3 - за друге, 2 - за третє, і за четверте, заохочувально, 1.

Раніше розміри бонусів були вищими, але криза змусила в цьому році суттєво зменшити їх величину. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 09:10:39 ]
Перше - щиро вдячний усім, хто проголосував:

Друге: Хто і як проголосував:

Читацькі Симпатії Ігор Павлюк - 4 голоси, Юрій Лазірко - 3 голоси.

Бро Юля: Романів Оксана,Фульмес Юлія,Пасічник Наталія,Жінка Чорнява

Вировець Лариса: Гонта Іван,Аерін Сіндаріель,Багрянцева Олена,Бабенко Юлія,Березіна Дарина,Бик Олександр,Черняхівський Анатолій,Велес Я,Венчур Юльця,Бондар Олег,Голуб'юк Іванна,Гуцуляк Олег,Ель Зоряна,Чорногуз Ярослав,Залізняк Світлана-Майя

Вірлена Ната: Пасічник Наталія,Саакян Саміра,Барбак Оксана,Жінка Чорнява,Мединский Андрей,П'янкова Тетяна,Рибалка Анна,Прохорчук Ольга,Осмоловська Ганна

Дігай Тетяна: Назаров Назарій,Бик Олександр,Багрянцева Олена,Дишкант Юхим,Дроздовський Дмитро,Лазірко Юрій,Лазука Любов,Лазука Наталія,Лозова Оксана,Мордатенко Костянтин,Павлюк Ігор,Починок Юлія,Черкаський Кока,Яблонська Оксана,Жінка Чорнява

Жінка Чорнява: Місяць Сонце,Матюшко Павло
Ко СеРж: Невиліковна Мар'яна,Мединский Андрей,Лазірко Юрій

Король Олег: Мединский Андрей,Фульмес Юлія,Осмоловська Ганна,Зотова Юлія,Жінка Чорнява

Лазірко Юрій: Редчиць Іван,Явна Уляна,Дроздовський Дмитро,Яблонська Оксана,Фульмес Юлія,Семенко Вячеслав,Калиновська Людмила,Зотова Юлія,Залізняк Світлана-Майя,Павлюк Ігор

Нечуйвітер Ярослав: Білінська Іра,Редчиць Іван,Вороненко Любов,Черкаський Кока,Долик Люба,Ткачук Анатолій,Тихонова Катя,Рибар Тетяна,Павлюк Ігор,Маковійчук Ігор Міф,Лавренчук Світлана,Ель Зоряна

Нова Ванда: Ткачук Віталій,Осмоловська Ганна,Місяць Сонце,Мединский Андрей,Майборода Ольга,Жінка Чорнява,Долик Люба,Бик Олександр,Форманюк Еліна

Новікова Ніка: Ель Зоряна,Долик Люба,Лютий Григорій Іванович,Чернишенко Володимир,Бик Олександр,Роман Василь,Велес Я,Невиліковна Мар'яна,Жінка Чорнява,Зланіч Андрій,Пашук Олена,Півторак Володя,Пасічник Наталія,Осмоловська Ганна,Семенко Вячеслав,Місяць Сонце

Овчаренко Юлія: Осмоловська Ганна,Жінка Чорнява

Осадко Ганна: Долик Люба,Мединский Андрей,Ель Зоряна,Жінка Чорнява,Мордатенко Костянтин,Пасічник Наталія,Дроздовський Дмитро,Осмоловська Ганна,Роман Василь

Осташ Вікторія: Матвійко Катруся,Білінська Іра

Пиріг Ірина Бик Олександр,Березіна Дарина,Долик Люба,Жінка Чорнява,Осмоловська Ганна,Місяць Сонце,Мединский Андрей,Лущевська Оксана

Редакція Майстерень: Матюшко Павло,Редчиць Іван,Павлюк Ігор,П'янкова Тетяна,Осінь Олена,Мединский Андрей,Лютий Григорій Іванович,Рибар Тетяна,Чорногуз Ярослав,Залізняк Світлана-Майя,Калиниченко Ігор,Ганенко Тамара,Лазірко Юрій,Лозова Оксана,Велес Я,Семенко Вячеслав

Романчук Леся: Дем'янова Ірина,Лозова Оксана,Чорногуз Ярослав,Павлюк Ігор,Лазірко Юрій

Черезова Варвара: Багрянцева Олена,Бик Олександр,Велес Я,Фульмес Юлія,Осмоловська Ганна,Невиліковна Мар'яна,Мединский Андрей,Лазірко Юрій,Ганенко Тамара,Венчур Юльця,Гонта Іван,Жінка Чорнява

Шацька Богдана: Матвійко Катруся,П'янкова Тетяна,Матевощук Юрій,Осмоловська Ганна,Романів Оксана

Терещенко Наталя: Мордатенко Костянтин,Павлюк Ігор,Лазірко Юрій,Дем'янова Ірина,Ганенко Тамара

Дикий Жорж Лозова Оксана,Замшанский Владимир,Жінка Чорнява,КО Євген,Лазірко Юрій,Айстра Андеграунду,Мудрий Нестор,Дем'янова Ірина,Багрянцева Олена,Павлюк Ігор,Бик Олександр


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 09:13:42 ]
Ось імена наших виборців, які мали право вибирати, як редактори, чи лауреати "Поетичних Майстерень" (з другої половини 2004 року)

Вони мають право проголосувати своїх претендентів на перемогу.
• Олексій Бик;
• Наталія Білецька;
• Олександр Бобошко;
• Юлія Бро;
• Лариса Вировець;
• Ната Вірлена;
• Володимир Гнєушев;
• Жорж Дикий(Б.Гордасевич);
• Тетяна Дігай;
• Чорнява Жінка;
• Наталія Клименко;
• Серж Ко;
• Лариса Коваль;
• Олег Король;
• Тарас Кремінь;
• Віталій Круглов;
• Юрій Лазірко;
• Володимир Ляшкевич;
("Редакція Майстерень");
• Ярослав Нечуйвітер;
• Ніка Новікова;
• Ванда Нова;
• Юлія Овчаренко;.
• Ганна Осадко;
• Вікторія Осташ;
• Ігор Павлюк;
• Ірина Пиріг;
• Юрій Перехожий;
• Леся Романчук;
• Юрій Сегеда;
• Сергій Татчин;
• Наталія Терещенко;
• Юлія Фульмес
• Черезова Варвара;
• Богдана Шацька;
• Ірина Шувалова;
• Читацькі Симпатії

http://maysterni.com/publication.php?id=42264


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 09:18:34 ]
Офіційно голосування буде завершено в 10-00 ранку, і якщо нічого не зміниться - не проголосує ще хтось, то результати будуть ті самі, які маємо зараз, і які ви самі можете підрахувати.

А офіційно це буде зроблено після 10-00



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Терещенко (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 09:43:54 ]
Моэ голосування: Дем'янова Ірина,Чорногуз Ярослав,Павлюк Ігор,Лазірко Юрій, Мордатенко Костянтин, Ганенко Тамара


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 09:53:39 ]
Вітаю, Наталю,
Ото ви додали інтриги!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 10:30:07 ]
Якщо я не загубив чиєгось голоса, то картина в адміністрації вийшла така:
(На жаль, програмісти через відсутність гол.редактора в Україні не встигли цей процес повністю автоматизувати).

1. Жінка Чорнява 6 % - 10
2. Осмоловська Ганна 5 % - 9
3. Мединский Андрей 5 % - 8
4. Лазірко Юрій 4 % - 6+3= 9
5. Бик Олександр 4 % - 6
6. Павлюк Ігор 4 % - 6+4= 10
7. Долик Люба 3 % - 5
.............................


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 10:39:48 ]
Наскільки я бачу - ситуація із переможцями така:

1. Жінка Чорнява - 10
1. Павлюк Ігор - 10
2. Осмоловська Ганна - 9
2. Лазірко Юрій - 9
3. Мединский Андрей - 8
.............................

Якщо є суттєві зауваженя, які можуть вплинути на хід визначення переможців конкурсу, прошу їх висловити.

Якщо зауважень не буде, скажімо до 12-00, оголошуємо переможців.
Нарешті. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 11:27:22 ]
Можливо, я не вірно лічила, але в мене виходить ось так:
Жінка Чорнява – 12
Павлюк Ігор – 12
Осмоловська Ганна – 10
Лазірко Юрій – 10
Мединский Андрей – 8


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 11:31:53 ]
Перепрошую, навіть не так

Жінка Чорнява – 12
Павлюк Ігор – 11
Осмоловська Ганна – 10
Лазірко Юрій – 10
Мединский Андрей – 8


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 11:38:52 ]
Ви забули порахувати голоси Дикого Жоржа


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 11:45:19 ]
О, дякую, дякую Любо! І справді лідер Андеграунду випав чомусь з мого зору!

Дикий Жорж Лозова Оксана,Замшанский Владимир,Жінка Чорнява,КО Євген,Лазірко Юрій,Айстра Андеграунду,Мудрий Нестор,Дем'янова Ірина,Багрянцева Олена,Павлюк Ігор,Бик Олександр


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 11:50:50 ]
Значить уточнена ситуація така:

1. Жінка Чорнява - 11
1. Павлюк Ігор - 11
2. Лазірко Юрій - 10
3. Осмоловська Ганна - 9
........................................
4. Мединский Андрей - 8

Отже, якщо є ще якісь зауваженя, які можуть вплинути на хід визначення переможців конкурсу, прошу їх висловити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 11:53:23 ]
Отака
Жінка Чорнява – 12
Павлюк Ігор – 11
Осмоловська Ганна – 10
Лазірко Юрій – 10
Мединский Андрей – 8


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 11:56:39 ]
Любо, я з-за кордону ніяк не можу знайти у Чорнявої Жінки 12 - бачу лише 11, а в Ганнусі Осмоловської бачу лише - 9.

Добре, в мене вже час перебування в ефірі закінчується, тому підіб'ємо результати завтра!

Тобто - голосування закінчене, але підрахунок ще ні. :(

ДО ЗАВТРА! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 16:03:41 ]
Черунь,
Піди на сторінку де є всі проголосовані і зроби пошук на те ім`я яке тебе цікавить і лічи.
Майстерні полічили вірно. Хоча змінили старе своє правило де їхня думка оцінювалася в два голоси.
****
Всім:
Декілька думок.
1) Так як я попередньо висловлювався - це вже не конкурс творчості, а особистостей.
Це клановий конкурс. Тому як для мене - жодної вартості цей конкурс немає -
так собі - забавка для дорослих.

2) Єдине за що тішуся, що Ігорко зайняв перше місце - бо це ІМХО -єдино-той хто цього вартує.

3) Незрозумілим було чому деякі редактори голосували за російськомовного поета - це ж
не конкурс іншомовної літератури. (нічого не маю проти будь-якої мови - але конкурс україномовний)
Але можливо я не ознайомлений з пана Андрія Мединского українськомовною творчістю.

4) Неважко було докумекатись, що деякі редактори-привиди прийшли сюди за чиїмсь проханням
аби подати свій голос за "потрібного кандидата". І ця "жіноча солідарність" зіграла свою роль.
Що знову ж таки підкреслює не вшанування творчості, а прояв позакулісної гри.

5) Деякі "кандидати" голосували самі за себе. Я вважаю що це потрібно технічно унеможливити.

6) Певний того, що і наступні "вибори" пройдуть в дусі поділу на особистості і навіть передбачаю
кого "жіноча солідарність" захоче "коронувати". НЕ голосуймо за хамство.

7) Коли ви "дочитались" до цього пункту - значить вам мої думки цікаві.

Всім особистостям, котрі отримали "перемогу" мої привітання (собі звичайно теж). Хіх :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 18:09:15 ]
Привіт, Аміго! :о)
Відносно твого п.3.
Так, я особисто проголосував за Андрія, і скажу - проголосував би ще (як і за "російськомовну" Ондо Лінде). Для мене визначним є поетичний талант автора (або, вірніше, моє сприйняття цього таланту), а зовсім не їхня мова написання. До речі, для мене твоя непересічність як автора полягає у твоїй поетичній багатомовності в тому числі... ;оР
Андрій - "наш!" талановитий поет і відносно цього ніяких сумнівів я не маю.

Ну а саме головне, - переглянь уважно правила визначення переможців "головного конкурсу ПМ". Нічого про "україномовну ексклюзивність" там нема. Все - зрозуміло ;о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 18:17:09 ]
Юрчику, дослухалася твоєї поради і перелічила все ще раз. Ось підсумки:

Жінка Чорнява – Бро Юля, Вірлена Ната, Дикий Жорж, Дігай Тетяна, Король Олег, Нова Ванда, Новікова Ніка, Овчаренко Юлія, Осадко Ганна, Пасічник Наталія, Пиріг Ірина, Черезова Варвара = 12

Павлюк Ігор – Дикий Жорж, Дігай Тетяна, Лазірко Юрій, Нечуйвітер Ярослав, Редакція Майстерень, Романчук Леся, Терещенко Наталя = 7 + 1(РМ) + 4(ЧС) = 12

Осмоловська Ганна – Вірлена Ната, Король Олег, Нова Ванда, Новікова Ніка, Овчаренко Юлія, Осадко Ганна, Пасічник Наталія, Пиріг Ірина, Черезова Варвара, Шацька Богдана = 10

Лазірко Юрій – Дикий Жорж, Дігай Тетяна, Ко СеРж, Редакція Майстерень, Романчук Леся, Черезова Варвара = 6 + 1(РМ) + 3(ЧС) = 10

Мединский Андрей – Вірлена Ната, Ко СеРж, Король Олег, Осадко Ганна, Пиріг Ірина, Редакція Майстерень, Черезова Варвара = 7 + 1(РМ) = 8

Щодо твоєї полум"яної речі.
1) навіщо тоді ти брав у ньому участь і голосував взагалі?
2) мені б на місці Ігоря взагалі було соромно брати участь в таких конкурсах-забавках, беручи до уваги всі відзнаки, що він має;
3) нагадаю тобі, якщо ти раптом забув, що на ПМ не має заборони російськомовної поезії, тим апче ніде не сказано, що конкурс україномовний, тому твої претензії "не зарах";
4) це ти маєш на увазі Наталю Терещенко, яка за 15 хвилин до закінчення голосування з"явилась (за покликом серця, звісно!) проголосувати за І. Павлюка і Ю. Лазірко? Повністю з тобою згодна - це було смішно :) Але не зрозуміло інше: чому тебе дивує, що інші редактори проголосували? Адже кожний з них отримав лист від РМ з проханням саме про це.
5) згодна;
6) то може, одразу привітаєш і наступного переможця? тільки "не промахнісь, Асунта!" :)

Наразі приєднуюсь до привітань, а головне - не дуже перейматися всім цим :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 18:27:14 ]
оОо, вибач-вибач! Наталя Терещенко принесла тобі ж голос, а я його забула :) тоді в тебе 11 голосів.

Це, якщо РМ враховуватиме ще свый додатковий. А як ны, цихферкы змыняться )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 18:50:56 ]
Черунь, хочу тебе дещо розчарувати -
Пасічник не є у списках "редакторських голосів" - тому її голос не враховується.
Ну принаймі я так це розумію. :)
(див. тут http://maysterni.com/publication.php?id=42264)

Тепер по твоїм пунктам:)
1) Участі я не брав - участь сама мене викинула на листу з попереднього голосування.
2) Це його особиста справа.
3) Повторюсь - я не маю нічого проти російської і її авторів, просто на мою думку конкурс повинен бути
суто українським. І так багато є російсько-мовних ресурсів, де можна брати участь і "перемагати" там.
Андрій - автор - цікавий - тут я погоджуюсь.
4) Я маю на увазі - Пиріг і Овчаренко.
5) !
6) Треба ще дожити...

Це правда - забавка є забавкою - нічого перейматись.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 19:01:00 ]
Наталія Пасічник є пеерможцем минулих конкурсів Майстерень,а їх голоси теж враховуються. Чи в нас правила змінюються "на переправі"?
1) Якби ти не хотів брати участі, ти б не робив відповідну позначку :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 19:09:00 ]
Про Пасічник - питання не до мене (її у списку немає).
З часу існування ПМ як ПМ - на www.maysterni.com
вона у "переможцях" не числилась...
Жодних позначок я не робив - це автоматично - переможці "Читацьких симпатій..." додаються
до списку "кандидатів"...
;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 19:23:37 ]
Давай тоді повернемося до ЧС і відкинемо голоси тих, хто проголосував за себе. Думаю, картинка дещо зміниться :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 19:40:48 ]
Давай.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-16 18:17:56 ]
Володимире! Слова "конкурс-забавка" не мої, а Юрія Лазірка. Я їх тільки зацитувала. Так, моя вина в тому, що я не взяла їх в лапки. І своєю фразою хотіла тільки підкреслити: якщо це "конкурс-забавка", то який смисл такому визнаному поету, як Ігор Павлюк, брати в ньому участь. Тому не перекладайте з хворої голови на здорову. Втім, я прошу вибачення у Ігоря, якщо це його якимось чином зачепило.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-16 18:19:34 ]
Юпій Лазірко:
"1) Так як я попередньо висловлювався - це вже не конкурс творчості, а особистостей.
Це клановий конкурс. Тому як для мене - жодної вартості цей конкурс немає -
так собі - забавка для дорослих."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-16 17:09:13 ]
На початку - вітаю вас, Юрію, як одного із переможців! :)

Але далі - Юрію, совість у вас є? Навіщо ображати конкурс "Майстерень"???

Чи винуватий головний редактор, адміністрація, що українці традиційно не беруть участь в суспільному житті, що "наша хата скраю"?

Частина наших виборців не взяла участі у
голосуванні - і нехай, це їхнє рішення. Такими ми є...

3) Ресурс був, є, і залишиться - україномовним, але це ресурс і Поезії України, тому закривати очі на достойних російськомовних авторів не справедливо, український ресурс в українській державі не може бути вузькоспрямованим.
Але, зрозуміло, що вміти писати вірші українською такий, в цілому російськомовний автор, просто зобов'язаний!

4) Кожен, хто має право голосувати, може раз на півроку прийти і проголосувати, а весь інший час бути лише читачем. Це, як на мене, нормально. Не нормально, коли не голосує. Ось запитаймо тих, хто час від часу тут з'являється, чому вони не голосували.

5) Голосувати за себе, коли ти в числі кандидатів, можна, це принципове для адміністрації питання. Назвати себе серед 16 інших претендентів, що у цьому дурного? ЦЕ ПРОСТА САМОПОВАГА, якщо така людина і справді на рівні інших авторів.

6) Наступних виборів може і не бути, особисто мені страшенно набридли свари і чвари.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-16 18:34:41 ]
Любо, а це що таке? ... мені б на місці Ігоря взагалі було соромно брати участь в таких конкурсах-забавках, беручи до уваги всі відзнаки, що він має;

Любо, ви розумієте, що ці слова ви кидаєте в обличчя організаторам конкурсу? Та й негарно щодо Ігоря Павлюка... :(
І ваша діяльність, наскільки я розумію, зовсім не нагадує забавку. Тож якщо ви думаєте, що стали лауреатом конкурсу-забавки, то може вам краще відмовитись від лауреатства?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-17 16:08:07 ]
Не Ігора, а Ігоря!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 19:06:31 ]
"...на мою думку конкурс повинен бути
суто українським..."
Юрко, ну тоді вже казати і про заборону друкування тут російськомовної і англомовної поезії... І хто від цього виграє? Наприклад, може зникнути "половина" Лазірка-поета, а я перший буду проти цього, хоча із сумом констатую, що не розумію англомовної поезії через незнання належним чином власне англійської :о(( Але ж є автори, які її добре розуміють і цей ресурс через таку універсальність тільки виграє. Нізззззя так!
Суєта-суєт, яка нічогісінько не має спільного з власне розвитком поезії і поетів.
Щось подібне не так давно я вже казав...
Тут вже , як у тому анігдоті "... о домє нужна думать, о домє...." ;о)))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 19:18:58 ]
Аміґо, Сержуля,
А я хіба проти іншомовної літератури - скоро вона буде напевно переважати у мене.
Я лише говорю за конкурс, як такий.
Ось я наприклад не розумію чому коли я "вішаю" новий вірш на англійській він не може появитися
на головній стрічці ПМу. Чим англомовна поезія є гіршою за нашу чи російськомовну?
Що Майстерні бояться що я і мені подібні "затоплю" їх "чужизною"? :)
Я розумію, що є окрема сторінка для цього, але ж "публіка" в основному читає з головної стрічки.
Я думаю, що я маю право на те що моя поезія появлялась на головній незалежно від мови написання...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 19:22:32 ]
Все дуже просто. Російська мова не визнана на Майстернях іншомовною.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 19:35:20 ]
Ну нехай так - але чому я, як автор не можу "з`являтися" на головній стрічці?
Мені здається, що коли хто-небудь по рейтингу підходить до того аби бути "побаченим" - має право бути
"побаченим" - поезія є поезія - незалежно якою мовою писана. Хіба ні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 19:38:41 ]
Так, тут я зтобою згодна. Але це треба вирішувати разом з РМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 19:43:51 ]
Право англомовної поезії з"являтися на головній сторінці? Хмммм... Я також - ЗА! (україномовна від цього точно не програє). "Пробивай", підтримаю :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-15 19:50:05 ]
Дякую, Друже!
Думаю що не втратить. Ану ж мо` комусь і буде цікаво.
Та і можливо й інші автори, котрі пишуть на інших мовах світу були би
не проти "з`являтися" на головній. Аби це об`єднувало українство.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-15 19:56:48 ]
Нема за що дякувати :о)) Просто, імхо,саме тут я вже вбачаю КОНСТРУКТИВ в тому числі і для таких, трохи ледачих у вивченні агліцької мови як я. Можливо хоч так пришвидшу навчальний процес... :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-16 17:42:37 ]
Отже, схоже, на цю мить особливих сумнівів у тому, що ми таки знаємо імена переможців немає? :)
Ось вони:

1. Жінка Чорнява - 11 і Павлюк Ігор - 11
2. Лазірко Юрій - 10
3. Осмоловська Ганна - 9

Напевно, найбільшою несподіванкою стало входження до числа нинішніх лауреатів Ганни Осмоловської! Молодець - ввійшла і стала!

Безумовно, що за перше і друге місце точилася неймовірно гостра боротьба, яка на відміну від тих конкурсів, які декому здаються більш значимими, була таки відкритою і прозорою. Не зрозуміло, чому зняв свої голоси Ігор Павлюк. Думаю, що від недосвідченості у саме такій системі голосування. А так би на першому місці могло бути і троє, так? А на другому теж декілька авторів...
Тому результат мені здається вельми закономірним.
На першому місці вимоглива до себе й до інших, стрімко зростаюча і як україномовна поетеса Люба Лібуркіна (Чорнява Жінка) і Ігор Павлюк, який явно здобуває на нашому ресурсі друге і третє поетичне дихання! А за ними, а мав би бути і з ними, Лазірко Юрій, у якого в творчому житті вже точно - все найцікавіше попереду, і мучитимуть його раниму чуттєвість наші відзначення ще не раз. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-16 18:04:08 ]
розумію, що творчий доробок мій є поки що занадто скромним, щоби можна було робити про мене висновок як про самодостатнього автора. тому дякую всім редакторам (і не лише), які за мене проголосували, передовсім за віру в моє хороше майбутнє яко людини, яка намагається писати вірші.

і надіюся, що моє лауреатство в Головному конкурсі ПМ усе-таки колись себе виправдає більш-менш вартісними творами. подібні відзначення - це ж бо не лише радість, а й додаткова відповідальність, покладена на автора. тому надіюся, що віднині чутиму від читачів не лише похвали та надтолерантні зауваги щодо деяких технічних моментів, а й сувору критику. власне, я на неї надіюся з першого ж дня своєї появи на ПМ, і сьогодні з*явився привід про це нагадати :)

Чорняву Жінку, Ігоря Павлюка та Юрія Лазірка щиро вітаю з заслуженою перемогою.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-16 18:13:43 ]
Нєрвно подьоргіваясь від слова "поетеса" (оскільки взагалі тримаюся осторонь пафосних слів) і не вважаючи себе нею, бо є чудове слово "автор", хочу сердечно подякувати всім, хто голосував. Особливо мене порадувала перемога Гані Осомоловської.Думаю, невдовзі ми побачимо її на 1 місці.
Вітаю і всіх інших переможців і лауреатів. Нарешті це все скінчилося! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-01-16 18:38:02 ]
Я не проконкурс. Кожне болото має своїх визнаних жаб. Це - образно, аби не кинулися перегризати глотку . У мене питання, що потрібно зробити, щоб до тебе ставидися справедливо? Вказати своє справжнє ім"я?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-16 18:56:22 ]
Дорогий Володимире! Ви неуважно читали: "Так, моя вина в тому, що я не взяла їх в лапки." Якщо цього не достатньо, приношу вибачення лапкам, бо вони насправді такі маленькі, але іноді спрацьовують як кома у славетній фразі "Казніть нєльзя поміловать".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Павлюк (М.К./М.К.) [ 2010-01-16 21:00:26 ]
Дорогі Ви мої, хорроші! - кажу за класиком...
Вітаю поважно любимих Любу і Ганну з перемогою!

Хоча за великим рахунком не люблю спорту у літературі і літератури у спорті.
Але сайт наш - ПМ - люблю. )
Такий-от парадокс - друг генія. :)

Десь глибоко-глибоко мене тішить, що моя лірика теж комусь потрібна. Тому щиро дякую тим, кому власне вона допомагає жити у цьому дивному світі, хто за мене був.
Хоча я сам був здивований своєю присутністю на цьому конкурсі... :)
Дай Вам Всевишній стільки здоров*я, щоби пережити те щастя, що нас усіх чекає. )

Більше мене на всілякі конкурси прошу не провокувати.

Зостаюся з Вами, побратими поети.

Ваш Ігор Павлюк.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Павлюк (М.К./М.К.) [ 2010-01-16 22:48:46 ]
PS. А ще вітаю побратима заморського нашого - Юрця Лазірка. Жеби була в Тебе, Юрцю, велика... мірка. :)

Щиро.
ІП.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-16 23:52:20 ]
Ігорю, це добре, що не ображаєтесь. А головне - дякую, що носа не задираєте, бо в із задраним носом недовго і впасти. А так - лежиш собі на сіні та й дивишся в зоряне серпневе небо :) А навколо сіна - поетки.... :)))
Привіт Вашому П від нашого Л :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-16 23:48:37 ]
P.S. сонячних усім усмішок, настрою гарного! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-17 20:05:48 ]
Дивно, судячи з концептуальних ідей ресурсу - древні завжди поза конкурсом. А чому це не стосується древніх лауреатів ПМ??? Мені то байдуже, але ж до 2004 року лауреаткою була й Людмила Таран - майже класик.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-18 04:18:18 ]
Шановні Майстерні.
Невже ВИ думаєте, що я просто так сформовував свої погляди про Конкурс?
Я вислав Вам імейл з моїми поясненнями, чому саме я так вважаю.
Не хочу про це розголошувати публічно, аби не наражувати деяких тут авторів...
Мені було просто дуже прикро дізнатися як ці голоси "ліпилися", а це так не повинно бути. Плюньте Ви мені в лице коли я не маю рації щодо цієї "ліпки".
Лише з поваги до ВАС і до всіх тих хто проголосував за мене кажу - "Вибачте!"
З цієї ж поваги - дякую всім тим же колегам, як і тим хто з якихось власних міркувань
не голосував за мене, але приймав це рішення "без підказок".
Аби уникнути напруження під час виборів, необхідно:
1) Зробити вибори закритими - тобто аби ніхто не знав хто і як голосує і за кого аж до
закінчення. Не вартує показувати кількості голосів за кадидата аж до оголошення результатів.
Що це дасть:
а) Редактори/інші не будуть орієнтуватися на те як голосують колеги.
б) Редактори/інші не будуть чекати останньої хвилини, аби проголосувати за "правильного кандидата".
в) Це триматиме рівень цікавості на висоті.
2) Редактори/інші отримуватимуть імейлове повідомлення з листою проголосованих ним
кандидатів, як підтвердження того, що їх голос зараховано.
3) Прохання до тих, хто займався "ліпкою" голосів (ну тіпа - "жіноча солідарність"-цьом-цьом-проголосуй за ...)
Що воно породжує - та ніщо не породжує - просто це робить Конкурс - ЗАБАВКОЮ, а не
виявленням чогось іншого.
Коли в моїх словах немає ані краплі істини і ВАМ дійсно цього хочеться - я покину цю Сторінку,
як би мені прикро не було.
Шануймося - нас і так з кожним роком менше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-01-18 04:22:43 ]
О, це вже не до виборів:
Коли можна - то прошу перевірити чому мої твори англійською не з`являються зліва на
головній стрічці?
Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-18 19:04:10 ]
Вітаю, Юрію, на все хороше і справді потрібен час, і розумні зусилля, - отже дайте і адміністрації час на вдосконалення.
Можливо ви праві, голосування потрібно робити закритим, але з приміткою - хто саме проголосував, а взагалі, було би добре додати до нашої колегії виборців ще більше досвідчених авторів, а то виходить, що не всі рівні творчості нашим головним конкурсом повноцінно охоплюються.
Можливо слід зважати і на вік конкурсантів, і виокремлювати їх за віком, а то часто творчі світи просто не співмірні, так? Бо як порівнювати молодість зі зрілістю - там і там свої цінності.

Отже, зауваження прийняті і будуть втілені в життя.

І про іншомовні тексти я вже написав програмістам, сподіваюсь у них руки дійдуть!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 14:20:23 ]
оце перечитала цю вакханалію, згадала, скільки нервів вона в мене свого часу попсувала - і посміялася сама з себе. суєта...