ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Мирослав Артимович (1949) / Критика | Аналітика

 Поетичні танці без… правил

Вже, здається, четвертий день спільнота ПМ майже мовчазно (дехто в коментарях зауважив «новаторство» Редакції) спостерігає за тональним відображенням оцінювання творів – за новою і колишньою системою оцінювання. Щоправда «колишня» система, хоча й не бездоганна, проте, все ж зрозуміла, бо кожен охочий може з нею ознайомитися. Виникає ( принаймні, у мене) запитання:
чи можна «майструвати» поезію на якомусь сайті, знаючи, що існують певні вимоги (обмеження), але не маючи поняття, що ж то за вимоги чи правила?
Щонайменше, дивує позиція Редакції: не хочеться вірити, що вона керується правилом «хто платить, той замовляє музику», бо при такому підході можна й танцюристів позбутися (маю на увазі не себе). Скажу відверто: мені байдуже, який принцип оцінювання вибирається, і чи взагалі він визначений, адже це стосується в однаковій мірі не тільки мене, а й усіх. Але невже не можна хоча б словом обмовитися про майбутні (тепер вже – запроваджені) «новшества», або хоча би пояснити причину і доцільність їх запроваджень?
Можливо, я не догледів повідомлення Редакції щодо порушеного питання. Якщо так – попрошу вибачення.
Маю надію, що я не єдиний у своєму прагненні дістатися істини.
Сподіваюся на реагування.
З повагою до всього товариства –
М.А.




  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2013-03-26 22:52:53
Переглядів сторінки твору 5016
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.207 / 5.63)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.176 / 5.7)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.810
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Автор востаннє на сайті 2019.03.27 06:50
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2013-03-26 22:59:38 ]
наче б то під зірочками пояснення, але ті пояснення не зрозумілі, сумно, я місяць сюди не писала, звичайно,я не зірка з неба, не цінний персонаж для сайту, але не розумію таки цих процесів, чому не написати розгорнутих пояснень..............


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-26 23:05:52 ]
Та чого ж, можна завше на цю тему поговорити. )
Адміністрація намагається перевести рейтингування від Майстерень - від оцінок суто редакторів і переможців минулих конкурсів - до ширших кіл кваліфікованих авторів.
Для цього розроблено аж 5 рейтингів, пояснення дані на відповідній сторінці ще десь півроку тому, якщо не більше.
http://maysterni.com/rating_1.php?show=k3

Нині рухаємося далі...
Практично нічого не змінилося, просто виходимо на технічне уточнення "діапазону" існування автора на ПМ. Дві крайні оцінки - потенціалу (рейтинг №1), який був початковим рейтингом, і остаточним (рейтинг №5).

Наразі на сторінці публікацій ще не все працює, як повинно. А на сторінці автора - вже все добре.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-03-26 23:36:56 ]
Доброго вечора, Мирославе, Тетянко, пане Володимире!
Ще пару місяців тому я ознайомилася з усіма видами рейтингу. Від 1 до 5... І періодично їх переглядаю у рубриці "Рейтинги". І наскільки я правильно зрозуміла, то на сьогодні нічого не змінилося: просто показники рейтингу 5 винесено тепер і на сторінку автора як остаточні з урахуванням 3 і 4, які я і так завжди могла подивитися у вищезгаданій рубриці. От і можемо постійно, не заходячи до рубрики, бачити два показники: 1 і 5. Єдине, що нове, ми можемо спостерігати формування рейтингу 5 залежно від кожного опублікованого твору, у чому значну роль відіграє коефіцієнт прозорості... Може, я в чомусь помиляюсь, але я це побачила з аналізу батькових віршів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-27 00:00:06 ]
Дякую, Лесю, за такі спостереження. )

З радістю дам всі відповіді на запитання. Хоча повторю ще раз, світ авторів на сайті досить динамічний, і хочеться, аби сайт сам автоматично надавав повноваження найбільш умілим і уважним своїми оцінками формувати рейтинг "Майстерень", ось і все. Зараз адміністрація працює над цим - перепрошую, якщо ще не все остаточно ясно. Просто ще не все працює як слід.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослав Артимович (Л.П./М.К.) [ 2013-03-27 00:09:46 ]
Дякую, розібрався. Єдине, що незрозуміло, де можна побачити кількість виставлених оцінок за вірша і авторів оцінок (окрім двох різних оцінок, які подаються на сторінці вірша).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 00:23:15 ]
Пане Редакторе, я приєднуюсь до пана Мирослава, ще такий момент, люди,що жодного разу не коментували твою сторінку чи даний вірш, раптом ставлять тобі низький бал, після того як тобівиставили 5,5, висвітлюється інколи, йеш на його сторінку, а там або вірш один, або зовсім нічого, як останній раз мені Ростік(забула прізвище), давайте десь висвітлювати на постійній основі


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-03-27 00:30:54 ]
Точно, Таню! На моїй сторінці так само )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 11:40:04 ]
І я за те, щоб на сторінці публікації висвітлювались усі виставлені за конкретний твір оцінки та імена оцінювачів (і в народному рейтингу, і в рейтингу редакторів Майстерень). Тоді не буде підпільних зловживань. Як прозорість - то прозорість! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Редчиць (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 12:42:53 ]
Добридень, шановне товариство! Я підтримую п. Мирослава з радістю, бо якось думав-гадав, якої він думки про це дивацтво… Подібне вже творилося на моїй сторінці восени 2009 року… Мій рейтинг ріс, як гриби в лісі після теплого дощу… «Ну й оцінки!» – радів я, немов старанний і наполегливий учень у школі… І раптом їх чиясь корова злизала язиком, а кількість моїх читачів зменшувалась по 3-4 рази на день ( на 40-50 чоловік щоразу)… Прочитає мого вірша сотня людей, а загальна цифра збільшується на 10-12 чоловік… «Фантастика!» - думав я…А заходив я тоді в ПМ дуже часто… Була в душі якась недовіра, а я вперто казав собі: «Ти що, Іване? Та це ж львів’яни!» А потім я догадався, що моя сторінка стоїть на якомусь індивідуальному режимі… Нині згадую про це без образи, бо добре знаю, що радить у таких випадках Боже Слово… Бажаю всім божественного натхнення і великих успіхів! А команді ПМ на чолі з головним модератором – ще й здорового глузду… P.S. Цікаво, де поділися ті численні 5.5 під моїми мініатюрами, що були виставлені останнім часом?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Редчиць (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 13:00:34 ]
Додаткове інфо… На днях я видрукував добірку рубаїв, глянув – 5.87-5.86, але побачив уперше ці цифри з якимись нулями зліва і подумав, що, мабуть, щось із моїм компом… А через кілька днів я знову клацнув ті рубаї… І що? Ледве-ледь дотягнув до 4.45… Плекаймо цю скалу!)))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-03-27 17:46:14 ]
Шановна Редакціє! Хочу скористатися можливістю саме із цієї сторіночки звернутися до Вас із проханням розглянути можливість присвоєння Тетяні Мілевській, Світлані Костюк, Віктору Чубенку, Семену Саннікову і Галині Михайлик статусу R2.
Усі вони виявили чітке дотримання умов і правил перебування і зростання на ПМ, вимогливість до себе й об"єктивне, неупереджене ставлення до колег. Особисто я вбачаю у їх творчості значний потенціал. Майже з кожною новою публікацією очевидне прагнення технічного вдосконалення та духовного зростання, про що свідчать не тільки поетичні твори цих авторів, а й якість їх коментарів і бажання за можливості надати допомогу
іншим.
Це моя власна думка.
Я прошу вибачення перед вищезгаданими авторами, що
не порадилася з ними з цього питання, оскільки не кожен погодиться на цей статус, бо він тягне певні наслідки, насамперед підвищені вимоги до творів і коментарів. Але всі ці автори і як любителі поезії доволі вимогливо ставляться до своєї діяльності на цьому сайті, а отже, підвищеними вимогами їх не злякати.
Я сьогодні звертаюсь стосовно перелічених мною авторів, а взагалі, я впевнена, багато хто ще заслуговує на увагу з боку Редакції до їх кропіткої праці над собою.
Вибачте всі, що виявила таку ініціативу, але і Ксенія Озерна вже піднімала подібне питання щодо, наприклад, Тетяни Роси...
Заздалегідь вдячна за розуміння.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-27 22:14:24 ]
Відповім виключно за себе: дуже вдячна Вам, Лесю, за таку уважність до мого опублікованого на ПМ доробку, та до моєї скромної особи, як автора та коментатора.
Доброзичлива вимогливість, чи вимоглива доброзичливість, нмсд, має бути основним критерієм спілкування не тільки на ПМ, а взагалі в усіх колективах, де б ми не перебували (вдома, на роботі, з друзями, ітд), бо тоді справді є стимул до зростання. У своєму ставленні до інших я так і намагаюся поступати.
Незалежно від того, що саме і коли саме вирішить наша шановна Редакція, хочу сказати, що я для себе особисто дуже багато чого навчилася на ПМ і сподіваюся, що ще навчуся. Дякую за таку можливість.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-28 10:46:23 ]
...У своєму ставленні до інших І ДО СЕБЕ, я так і намагаюся поступати....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2013-03-28 01:01:24 ]
Дякую за увагу, пані Лесю, справді, Майстерні змінювали мене, моє сприйняття світу поезії, людей; формували уміння спілкуватись, реагувати-нереагувати, аналізувати себе і інших, залишаючись толерантним до оточуючих,хоч це слово нині не в пошані.Тож, як вирішить Редакція, так томуі бути)))
З повагою до всіх)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-03-28 10:32:35 ]
Лесю, Семен Санніков - це клон, автор, який його використовує, має відповідний статус.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-30 14:07:06 ]
Дякую вам, Лесю, за пропозиції щодо уточнення статусів названих вами авторів - звичайно, адміністрація з найбільшою увагою поставиться до цього питання і найближчими днями спробуємо позитивно вирішити. Головне, аби й не зашкодити авторам підвищенням вимог...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Редчиць (М.К./М.К.) [ 2013-03-28 07:57:53 ]
Так, ПМ зробили багато і цього ніхто не заперечить... І якби там не було, а ПМ надзвичайно корисні і вельми потрібні... О, якби вони були колись! Скільки мені довелося перелопатити руди...
У нас тут відверта розмова... Вчимося ж... Тож піднімаймо, вітрила!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослав Артимович (Л.П./М.К.) [ 2013-03-29 14:43:36 ]
Шановні колеги і Редакціє! Дякую усім, хто долучився до обговорення. На мою думку, воно було корисним.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-29 14:54:59 ]
Море цікавих зауважень. Так просто не відповісти.

Щодо рейтингів - повторю, зараз висвітлюється декілька рейтингів на сторінці твору і на головній авторській - а які числа і що саме значать можна довідатися, коли курсором навести на надпис із зірочкою, скажімо на "* Народний рейтинг".
Це потрібно для покращення роботи сайту в автоматичному режимі.
Описання - яким чином створюється кожен рейтинг - на сторінці "Рейтинги".
Формули обрахунків рейтингів ще будуть уточнюватись - але вони, ці формули, однакові для всіх.

Щодо конкретних оцінок за конкретний твір, то будь-яка несправедлива, на думку автора твору, оцінка, в т.ч. і середня арифметична, вагомий привід аби отримати відповідь адміністрації. На кожній сторінці твору є "Зв'язатися з адміністрацією" - адміністрація підтвердить або видалить неточну оцінку.
Зрештою, кожен автор на ПМ має право попросити видалити будь-яку оцінку, але при цьому не повинно складатися враження, що рейтинг автора зростає при цьому не відповідно до авторських "заслуг" перед поезією...

Прошу, шановних колег також звернути увагу на те, що в таких веб-виданнях як ПМ, є досить багато нового і експериментального, звідси і можливі огріхи, як то - деякі автори йдуть разом із своїми оцінками, тощо...
Але адміністрація цілком свідомо не відкриває весь список тих, що поставили свої оцінки за авторський твір, хоча адміністрації бачить усі оцінки. Вважалося і досі вважається, що така, напівзакрита система оприлюднення поставлених оцінок дає можливість контролювати найвищі і найнижчі оцінки, але зберігати інкогніто для інших поціновувачів. Бо оцінки не повинні ставитися суто з дружніх мотивів, а мали би бути результатом доброзичливого, але справедливого ставлення до твору.
На жаль, дуже часто, поціновувачі не зважають, що, прикладом, "5,5" для "Любителя Поезії" - це один рівень художнього слова, а "5,5" і вище для рейтингованих (R) авторів - рівень зовсім інший...
Це як, прикладом, "5,5" за малюнок сина-доньки на аркуші паперу, і "5,5" за роботу дорослого автора на полотні...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-03-29 15:25:57 ]
"На кожній сторінці твору є "Зв'язатися з адміністрацією" - адміністрація підтвердить або видалить неточну оцінку." - я не знайшов цієї функції, тому прошу "підтвердити або видалити неточну оцінку", якою вважаю оцінку "4", виставлену невідомим боягузом - я кажу так, оскільки, побачивши її, запитав у коментарі під віршем, хто цю оцінку поставив, але відповіді не отримав (хоча, можливо, то був не боягуз, а просто неуважний читач, який, зробивши свою справу, більше туди не заходив. :) )

http://maysterni.com/publication.php?id=84485


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-03-29 17:55:56 ]
На сторінках, на яких немає заборони на оцінювання є така функція - • Зв'язок із адміністрацією - жаль, що не знайшли. )
Зараз гляну вашу публікацію. Утім, вважаю, що вам краще не всі свої твори відкривати для оцінювання, раз деякі напрямки для вас важливі, нмсд, в основному, ідеологічно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-04-01 09:04:17 ]
Дякую, шановна Редакціє Майстерень, за неупередженість та об'єктивність.
Щоправда, не зовсім зрозумів про ідеологічні напрямки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-04-01 10:46:51 ]
Ще раз переглянув - справді не бачу на жодній сторінці своїх творів цієї функції • Зв'язок із адміністрацією. Можливо, це тому, що колись я закривав свої твори від оцінювання, зауваживши диверсантів, що ходять по тилах і навмисно занижують рейтинг. Найдивніше, коли низькі оцінки виставляють тим віршам, які обрані редакціями всеукраїнських журналів для друку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-03-30 22:27:21 ]
Шановна Редакціє Майстерень! Шановний пане Володимире! Дуже вдячна Вам за співпрацю й об"єктивність.
Укотре переконуюсь у Вашій небайдужості до питань, які ставлять користувачі ПМ. Ще раз вдячна Вам за таку увагу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-04-06 13:39:53 ]
Дякую вам, у нас тут у всіх, думаю, таки спільні в цілому цілі - хоча у Редакції Майстерень і п. Володимира - різні, бо РМ - це більш відповідально )