ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск,
Як ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!

Світлана Пирогова
2024.04.23 09:40
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує поміж нас,
Хоч зазирають в душі ще зловісні дії,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Єднання сила здійснюює все ж мрію.
І попри труднощі в воєнний час,
Плекає сонце життєлюбне нам надію.
Весна квітує б

Володимир Каразуб
2024.04.23 09:17
І слова, наче, хвилі, хвилі,
Гойдаються, хвилі, мов коми,
І скільки, любові, за ними,
І скільки, іще, невідомих.
І скільки, безмовних, схлипів,
У цьому, голодному, морі,
І лякає, не те, що квилить,
А те, що не може, промовити.

Ілахім Поет
2024.04.23 07:19
Хтось скаже, що банально вию вовком.
Для мене це є блюзом самоти.
На перехресті не простоїш довго.
А на узбіччя тяжко відійти.
Я підкотив би Принцем, наче в казці.
Та побут твій спаплюжити боюсь.
Хтось скаже – меланхолія якась це.
А як на мене, рад

Віктор Кучерук
2024.04.23 04:48
Віддаляється вчорашнє
І послаблюється шум
Од учинків безшабашних,
І від плину мрійних дум.
Тільки згадки пам'ять мучать
Повсякчасно й без пуття
Про, на жаль, скороминуче
Богом дане раз життя.

Хельґі Йогансен
2024.04.22 21:05
Закривавлена, знищена, спалена
Вже не вперше й не вдруге весна.
Вона — звістка, якої чекаємо,
Але досі до нас не дійшла.

У молитвах, прокльонах "оспівана",
Хоч нема її в тому вини.
Почуттями брудними, незрілими

Іван Потьомкін
2024.04.22 10:25
Не блудним сином їхав в Україну
Із того краю, що не чужий тепер мені.
До друзів поспішав, щоб встигнути обняти,
До кладовищ, щоб до могил припасти...
...Вдивлявсь- не пізнавав знайомі видноколи,
Хоч начебто й не полишав я їх ніколи,
Та ось зненацьк

Олександр Сушко
2024.04.22 08:52
Ви чули як чмихають їжаки? Ні? Дивно. Спробуйте увечері натерти пусту собачу тарілку під порогом шматочком тушкованого м’яса. Як сяде сонце – вдягніть щось балахонисте з каптуром та сядьте в кущах на ослінчику. Гарантую: на густий запах тушонки їжак
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ірина Калашник (1986) / Вірші

 Буде добре нам усім...
Буде добре нам усім
Через років, едак, сім,
Коли наші демократи
Перестануть все хапати,
І наїдяться вже до пуза…
Хай буде тяжко їм від груза,
Хай постраждають вони трішки,
Дивись, і відпадуть в них ріжки.
Лише тоді, люба братія,
У нас настане демократія.
2.02.2009





      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-16 13:24:07
Переглядів сторінки твору 22106
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (3.884 / 4.84)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.158 / 5.33)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.773
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні оцінювати
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2016.12.30 13:22
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 13:40:54 ]
Автор дякує всім хто приймав учать у попередніх дискусіях. Я знову з вами. І перший вірш, який я віддам на суд широкому загалу буде лаконіком, думаю його можна так назвати в системі двовірша, він же розпочне презентацію віршів в цій системі римування. Хто знає, може вона в мене виходить краще... Мені важлива ваша думка...і чим різнобічнішою, сухішою по тексту, зваженішою і конструктивнішою буде, чим більше буде об'єктивнішою, тим більше цінуватиметься автором, адже критика - це в першу чергу аналатика, аналіз твору, що висвітлює його з усебіч. Оцінюйте. Нехай це буде трійка, двійка, але я знатиму, що це моя оцінка. Самокритика дасть поштовх до аналізу твору. Мені важливо самій зрозуміти чому мене оцінили так, а не інакше... То ж оцінюйте, критикуйте... З повагою автор.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:05:56 ]
Я перевірив програмою кількість складів (в дужках перед кожним рядком) у Вашому вірші. Ось що вийшло:

(07) Буде добре нам усім
(07) Через років, едак, сім,
(08) Коли наші демократи
(08) Перестануть все хапати,
(09) І наїдяться вже до пуза…
(09) Хай буде тяжко їм від груза,
(09) Хай постраждають вони трішки,
(09) Дивись, і відпадуть в них ріжки.
(09) Лише тоді, люба братія,
(10) У нас настане демократія.

Бачите, де починається збій ритму? Потім - ще раз.

А вірш в ідеалі має бути написаний весь в одному ритмі.

Раджу почитати теорію віршування. Частково є тут: http://stihi.ru/uchebnik/

Едак - русизм. Груза - теж.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 14:12:12 ]
Валерчику, дай посилання на цю штуковину, пліз


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:12:46 ]
Іринко, привіт! Погоджуюся з Валерієм. Просто мені цікаво, чи Ви і його звинуватите в тому, в чому і мене звинуватили?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:15:49 ]
у своїй "Пояснювальній записці. Я, до речі, дуже уважно читаю Ваші твори.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:16:47 ]
Перевірку складів, Юлю? Ось:

http://www.poetryclub.com.ua/

Там при публікації творів є функція "Перевірка розміру". Якщо буде незрозуміло щось, запитуй. А твір можна і не публікувати.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:20:09 ]
Юлю, до речі, у моєму посиланні на стихиру є і про чоловічі та жіночі рими, дактиличні та гіпердактиличні, а також про анапест і т.п.) Але це все-таки досить неповна інформація.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 15:26:15 ]
знання примножує скорботу!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Данчак Надія Мартинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 14:30:11 ]
Прийдуть до влади нові демократи,
Їм треба теж собі хватати,
Мошну, кармани набивати,бо то
"Добро народне", до рук так липне -
Не будеш "ти" його "задаром" віддавати...

І через 7 років буде така ж історія,треба "Закон" вводити -вкрав -сів надовго...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 15:41:03 ]
Бачите Ірино, Ваш вірш написаний якось дивно. Ви додаєте ніби іронію, але вона не відчутна, бо треба було б використовувати болючіші "підколи", а так воно звучить якось дуже вже по дитячому.
перші чотири рядки написано чотиристопним хореєм, а далі губиться вже цей хорей, пішли зайві склади. для прикладу.

І наїдяться вже до пуза. (перша буква явно зайва)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 16:17:30 ]
Якщо ще раз побачу неподобство в критиці - напишу критичну статтю, обіцяю, і там вже так припечу...не ображайтеся потім. Цей вірш напівсерйозний.Я хотіла його написчати в розмовному стилі, поскільки якою б не була складна поезія вона має бути доступною, як і проза. Крізь текст, будь-який, має відчуватись людина - ліричний герой. Немає оповідача - немає й думки... На сайт я ще зайду, та коли поряд стільки знавців поетичного рядка, знайдеться хоч хтось, хто доступно пояснить принципи ритму? Ви ж робите зауваження в ролі раві, так йдіть докінця. Поясніть, не лише, що не так, а й як треба, які особливості цього "як треба"... Я не маю філогічної освіти, тому маєте чудовий шанс.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-18 08:39:44 ]
Бачте, пані Ірино, тут зібрались майстри слова, і вони теж так можуть припекти - аби не ображались потім... :))) А взагалі-то я не дуже розумію, навіщо Вам мучити себе та інших своїми віршами, якщо Ви навіть не розумієте, чим вірш відрізняється від прози. Залиште написання віршів тим, хто відчуває ритм та рими, зрештою, тим, хто має до них талант. Така моя думка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 17:00:28 ]
Якщо ще раз побачу неподобство в критиці - напишу критичну статтю, обіцяю, і там вже так припечу...не ображайтеся потім.(С) - це Ви про кого?

коли поряд стільки знавців поетичного рядка, знайдеться хоч хтось, хто доступно пояснить принципи ритму? (С) - Ви вже пройшли по посиланнях, які я Вам дав?

Я не маю філогічної освіти (С) - я теж.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 17:09:05 ]
Я, для прикладу: "інженер-механік пакувальних та поліграфічних машин".))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 17:13:18 ]
По посиланнях пройшла. Ще в роздумах чи реєструватись... Мені потрібне не машинне пояснення, а людське, бажано... За всіх рада... Текст був загальним без конкретного адресата.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 17:17:03 ]
Аби прочитати підручник на стихире, реєструватись не потрібно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 18:42:49 ]
Підручник я бачила. Раві, а можна своїми словами? Як можна вказати на недолік і послатись на підручник? То нехай вже підручник і на недоліки вказує, нехай система визначає ритм... Навіщо ми тоді тут такі розумні зібралися?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-18 08:27:12 ]
А хто це - раві? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2011-02-16 17:44:34 ]
Іринко, я теж не філолог, але спробую Вам доступно пояснити про ритм віршування так, як це сама розумію і, як свого часу пояснили мені.
"Буде добре нам усім" - у цій фразі 7 складів: БУ-де дО-бре нАм у-сІм
Наголос падає на перший склад "бУде", "дОбре" і т.д.
Будемо наголос відмічати так "/", а ненаголошений склад так "-". Тепер побудуємо першу фразу за схемою.
/-/-/-/, - БУ-де дО-бре нАм у-сІм
Наступну фразу я детально розбирати не буду. Вона буде виглядати так само, як і перша.
Саме у такому ритмі бажано, щоб був побудований весь вірш.
Але у Вас далі схема змінюється на таку -//-/-/-
"Коли наші демократи" – колИ нАші дЕмокрАти. Ще тут є зайвий склад.
Ірино, мені б хотілося, щоб Ви самі спробували розкласти вірш по схемі, бо скільки б Вам не пояснювали, без самостійної роботи не розберешся.
Іринко, мало хто з авторів може відразу відчути ритм, згодом у Вас все наладиться і Ви будете віршувати без схеми на слух. На мою думку, окрім ритму ще потрібно звертати увагу на рими та образність. Ви пишете, що треба писати доступно, але ж відмовитись від оригінальності, нестандартності мислення теж невірно.
Працюйте, удосконалюйтесь, прислухайтесь до більш досвідчених авторів. Головне - Ваше бажання.
З теплом,
Таня


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 17:49:32 ]
Тетяно, а я думаю, що якщо немає таланту - то ніякі знання теорії не допоможуть. Ритм потрібно відчувати, а не вираховувати по схемі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2011-02-16 18:00:29 ]
Юлю, я погоджуюсь, що у деяких людей є це відчуття від народження, так само, як і слух. А деяким потрібно вивчити схему, так само, як і нотний стан, аби згодом відтворити музично. Мої перші вірші були неритмічними, Юрій Лазірно допоміг мені розібратися зі схемами, а зараз я вже відчуваю ритм на слух.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 18:03:02 ]
Ні, Юлю, так теж не можна казати. Багато хто "виписуэться". Ы навчитися можна выдчувати ритм. Просто треба хотыти цього ы докладати pecbkm? а не кидатися на усых, хто слово не так сказав.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 18:50:23 ]
до сказаного Тетяною про схеми можна додати, що необов"язково зовсім, щоби всі рядки мали однакову кількість складів. Але якщо перша строфа побудована, скажімо, 7-8-7-8 (складів), то і друга, і третя бажано щоб були такими ж.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 18:53:46 ]
Дякую вам. Погано себе уявляю поряд зі схемою, якщо знаєте ще якісь прийоми по ритму і просто так, поділіться будь-ласка. Завжди вдячна. Ірина.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 17:59:30 ]
"Якщо ще раз побачу неподобство в критиці" - шановна Ірино, ви часом нічого не переплутали? Чи, може, ви сувора вчителька, яка обіцяє покарати неслухняних учнів?
Вам намагаються допомогти, наївно повірив вашому першому коменту, а ви скаржитесь, що вам не тільки у рота не поклали, але й не прожували. Та ще й погрожуєте чимось. Звідки стільки агресії?

Коментатори вказували на КОНКРЕТНІ місця, на які варто звернути увагу, дали посилання, де можна про це почитати. Що вам ще? Переписати вірш за вас? Чому ви вперто не хочете щось зробити самій, наприклад, почитати теорію? У вашому випадку - це перше, що треба зробити.

Якщо коротко: Ритм - це впорядкована звукова будова віршованої речі. Вона залежить від обраного розміру (див. посилання), що, у свою чергу, впливає на впорядковану кількість наголошених і ненаголошених складів.
Більше можна прочитати де завгодно. Інший шлях - читати більше поезії. Можна навіть не знати назви цих розмірів, просто відчувати.

Щодо тексту. Поки що це не вірш (за розкриттям теми), а балачки у чергах в магазині або на лавочках під "сємачку". Щодо технічних вад вам уже сказали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 19:13:23 ]
Я також вас дуже люблю. Дякую за пояснення по ритму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-17 07:57:42 ]
Підручник я бачила.(С) - підручник треба не бачити, а вивчати.)

Раві (С) - я не раві.

То нехай вже підручник і на недоліки вказує,(С) - чиї недоліки, Ваших віршів?)))

нехай система визначає ритм.(С) - так я ж і вказав Вам на таку систему. І сказав, де вона знаходиться.

Навіщо ми тоді тут такі розумні зібралися? (С) - "Как хорошо, что все мы здесь сегодня собрались" (С)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 11:57:22 ]
мені чомусь здається, що пані Ірина просто знущається над нами: Ви собі пишіть усі, радьте, а я собі своє й так знаю


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-17 12:10:01 ]
я пропоную ігнорувати пані Ірину, зважаючи на її підкреслено зневажливу позицію по відношенню до нас усіх.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 12:39:36 ]
тоді не зможемо прочитати другий лист прощання


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-17 12:41:33 ]
що ж, це чудова мотивація. до речі, проза у Ірини виходить краще. можливо їй варто звернути увагу на розвиток в собі саме таланту прозаїка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 13:17:55 ]
так, вона з тих, хто любить, коли їм на щось звертають увагу)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 13:40:38 ]
абсолютно безнадійний автор, як на мене.
не розумію, навіщо ви всі витрачаєте на неї час. розмовляти з тарілкою супу і то змістовніше.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 13:47:24 ]
авторка просто хоче поламати усі відомі правила поезії, вважаючи їх недоречними, другорядними, головне ж то зміст, а не художнє оформлення


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 13:49:26 ]
ну звичайно. а ще можна зробити велосипед із квадратними колесами. головне ж - зміст, а не оформлення.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 13:50:33 ]
до речі, квадратне колесо є, хоча тоді воно вже буде не колесом назватися))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-17 14:38:29 ]
так і я кажу, що це явний троллізм. тут єдиний вихід - це реагувати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 14:47:06 ]
ініціатива зазвичай погано поводиться з ініціатором))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-17 15:26:07 ]
соррі, ОДРУКІВКА ))) НЕ реагувати ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 15:32:14 ]
а.., тепер зрозуміло)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-02-17 14:50:54 ]
зміст вірша надто глибокий, аби його розуміли всі підряд, от що прагне донести до вас, жорстокі люди, авторка! вчитайтесь, вдивіться, помітьте нарешті щось окрім власної зарозумілості! адже авторці потрібна не критика - це очевидно, а ніжна, лагідна, тепла, дружня, добра підтримка, як жабеняткові, що тільки вчиться плавати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-17 14:54:39 ]
жабенята, до речі, вміють плавати з народження ) це не дуже вдале порівняння, спробуйте інше )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 00:41:33 ]
от гацтво, спалилась. а так же ж старалась, перебирала образи і порівняння...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 00:44:34 ]
а між тим, люба Мрієчко, в нашому болоті, як показує практика, мутація робить дива :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 14:58:28 ]
пані Ніно, в чомусь Ви праві, але тільки в чомусь. Вже були зроблені різного роду спроби, починаючи від порад. Але що, коли людині пропонують прочитати статтю, а вона на томість відмовляється навіть спробувати. Тим паче, що всю критика була змістовно обгрунтована і розкладена по полицях, що і до чого. А зміст.., вірш знаходиться у рубриці "сатира, чорний гумор..," а там немає і ні того, ні іншого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 15:03:31 ]
її звуть Ніка :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-17 15:05:34 ]
ой, не уважний я, виправлюсь, пані Ніка


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-02-18 00:50:18 ]
пане Тарасе, тема критики на цьому ресурсі піднімалась уже такий бездонний і безколісний віз разів, що випадок пані Калашник вже навіть не посміхає, що, мушу завважити, даремно. адже гумор у таких клінічних випадках - чи не єдине дієве і вартісне.

не беріть близько до серця, пане Тарасе. я так собі думаю: єдине, що можна зробити з чужим неуцтвом - дати йому спокій, й взятися за своє власне :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-17 15:33:59 ]
Еге ж, зустрічала я вже у ПМ думки, що той чи інший автор не вартий уваги, а потім його оцінювання зростало, і твори займали місце у «колонці пошани». А що у коментарях – то хто з нас у них досконалий? Ярлики легко навішувати. Хочете, щоб Іра не наїжачувалась – покажіть зразок адекватного, толерантного спілкування.А то вона не те сказала, а всі гуртом - ше гірше... Дайте людині час призвичаїтись, а там видно буде.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-17 15:58:09 ]
Все так, Таню. Тільки "спілкування" має на увазі рух назустріч, обопільне намагання. А цього наразі не видно.
Між тим, я теж проти навішування ярликів. Тому щиро бажаю Ірини побачити корисне (а його багато) у тих зауваженнях, які вона отримала.
Поки що автор під "адекватним і толерантним спілкуванням" розуміє тільки такі коменти, які або ні про що, або схвальні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-17 16:12:43 ]
Тетяно, перш за все, автор має адекватно оцінювати самого себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-17 20:37:14 ]
Юлечко, покажи мені того, хто визнає, що оцінює себе не адекватно, хоча, коли мова заходить про когось іншого, то – ого, скільки неадекватності, невідповідності та комплексів віднайдеться. Коротше, як завжди, по накатаному шляху: «У чужому оці порошинку видко, а у своєму й колода не помічається». У Іри не виходить конструктивний діалог, але вона намагається… Ми всі маємо певний досвід спілкування, і інколи він не допомагає, а навпаки, заважає, то чи варто у спілкуванні віддзеркалювати неправильну поведінку співрозмовника? Ну ладно, тортиками кидатись ще якось нічого, але на тухлі яйця переходити не варто, правда ж?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-18 16:21:30 ]
І це ще я маленька?
та авторка просто хоче привернути до себе увагу, от і придумовує собу якісь нездорові амбіції.

Вірш поділений на подвійне римуваання(хоча такого нема), але , Ірино, чому коли Вам на це вказують, ви знову граєте в міс Досконалість?
Вам подобається вести тупі розмови, і виводити народ із себе?