ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валерій Хмельницький / Вірші / Шутко Маріанна

 Грибочок (літературна пародія)

І зацілую ніжно солодкий мій грибочок,
що під осіннім листям ріс, бубнявів, прів.

Маріанна Шутко

Солодкий мій грибочок – рости, кажу, рости!
Дістанешся до неба – і розведеш мости.
І від цілунків ніжних – бубня́віючи, прій.
Там, де росте грибочок, не виросте пирій.


28.12.2010

* Маріанна Шутко "Солодкий мій грибочок" (http://maysterni.com/publication.php?id=55829)


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : Маріанна Шутко Солодкий мій грибочок


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-12-29 13:29:14
Переглядів сторінки твору 13368
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.196 / 5  (5.063 / 5.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.995 / 5.44)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.693
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009»
Пародії та епіграми
Автор востаннє на сайті 2023.04.12 17:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 14:13:04 ]
По врішу: Я розумію, коли В.Х. говорить "мій грибочок". Але у вірші М.Ш. варто було би змінити "мій" на "твій". І відколи це гриби солодкі?
"Як виростеш до неба – розведеш всі мости" - і що роблять мости під небом?

По темі: І надалі притримуюсь думки, що вульгарному не місце на ПМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 14:59:06 ]
Юля!))) Хочеш, аби мене забанили???)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 15:01:16 ]
а до чого тут ТИ? я говорю про ТЕКСТИ, а не про АВТОРІВ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 15:01:40 ]
"Як виростеш до неба – розведеш всі мости" - що роблять мости під небом?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 15:04:06 ]
А хіба не зрозуміло, які саме мости мають розвестися?)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 18:09:26 ]
Вульгарно. Згідний. Ставимо низьку оцінку? Пояснюємо, що не варто навіть пробувати смакувати елементи, що в певному розумінні можуть натякати на бруд, злущування, збирання суто з поверхні тілесного саме отого, що так непоетично виглядає під мікроскопом духовного? Можливо...

Проте є і одне "але". Деякі означення і словоформи у любому серці Закарпатті використовуються і сприймаються зовсім не так, як за Карпатами.
В чудового народу Закарпаття подеколи знаходиш і такий гумор, що без глибшого осягання місцевих традицій і не сприймеш за можливе. У певному сенсі це відзвук прадавніх часів, які так дбайливо збирав Україною, наприклад, Хведір Вовк, так?
У цьому сенсі я можу зрозуміти Маріанну Шутко і її спроби показати деякі речі і ось так...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:19:34 ]
Редакція Майстерень, ну що тут вульгарного? Є ж така річ, як народна фривольність.))) Ви б побували на весіллях у Прикарпатті (чи Закарпатті), там ще не те співають у коломийках. Зрештою, тут же не дітки маленькі позбирались.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 14:13:11 ]
Валерію, боюся перед Маріанною коментувати, але є питання - то Новорічне заклинання? Чи установка на "добро"? Тенденції зрозумілі загалом, але з небесними мостами не все ясно. Хоча... враховуючи міцність матеріалу... Файно придумалося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 14:25:04 ]
Валеро, мабуть, ти "увійшов у смак", пишучи пародії на пародії )
Згодна з Юлею. Еротика і вульгарності - не одне й те саме.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 15:00:09 ]
А що, не можна трохи похуліганити під Новий рік?)))))))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 14:48:22 ]
У мене є одна подруга. Одного разу, коли вона прийшла до мене в гості, то попросила подивитися журнали "Наталі", "Космополітен" і т.д. Серед цих журналів були й - порнографічні. Я пішла на кухную готувати каву, а її залишила серед цього всього розмаїття. Заходжу в кімнату, а вона не "Наталі" чи інші пристойні журнали перечитує, а зацікавилася- порнографічними. І каже:"Фу! Як ти можеш дивитися на всі ці "..." Це ж така гидота! Що тут у них гарного такого може бути? Розумію: жіноче тіло! А чоловічий ...! Це такий несмак! І як такі журнали в квартирі можеш тримати !". Ось так в мене є подруга.

До чого я веду? Як кажуть москалі: "на вкус и цвет - товарищей нет!". Комусь - несмак. А комусь і смак! Кожна жінка називає "це" по-своєму. Мені подобається "солодкий мій грибочок". Чому мій? Бо мій. Мені належить, а не другій жінці!

А пародія мені сподобалася, Валерію!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 14:57:12 ]
Маріанно, справа ж не в самому "грибочку", а в так би мовити "приправах"до нього )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 15:02:16 ]
Істинно глаголите, Мрійко!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 15:01:35 ]
Дякую, Маріанно!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 15:04:01 ]
"Бо мій. Мені належить" :))))) Належати можуть лише матеріальні речі на законних підставах. А торгівля органами в Україні заборонена.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 15:10:17 ]
Юліє, а про торгівлю органів не йдеться!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 15:10:26 ]
А хіба хтось чимось торгує?)))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 16:09:21 ]
Частина людини не може належати іншій людині.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:09:01 ]
О, тут ти входиш в суперечність з Біблією, Юля. Там написано: "тіло чоловіка належить жінці, а тіло жінки належить чоловіку" (ну, не зовсім буквальний переказ).)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 15:08:17 ]
Якщо справа тільки в так би мовити в "приправах" ( я так розумію: це - вульгарщина по-вашому), то не читайте!)

Мені, до прикладу, якщо не подобається вірш, то я коменти під ним не пишу. Пробачте, що так образила ваші смаки!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 15:11:05 ]
Чудово, Маріанно!!!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 15:19:37 ]
Та моїм смакам нічого не загрожує, вони і не таке витримували ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 16:13:35 ]
По-вашому, коментарі мають бути тільки позитивні? :) Тоді який сенс у цьому сайті?

"...автори мають бути готовими почути про свою творчість як схвальні, так і різко негативні відгуки. Бо це є нормальним явищем для літератури, як процесу. Бо суцільні компліменти неодмінно призведуть тільки до гальмування творчого поступу автора, а отже – до дефіциту літератури взагалі".

(с) Сергій Осока


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:51:17 ]
Юля, не знаю, чи варто аж так часто посилатись на Сергія Осоку.) Він. наприклад, так розкритикував мій переклад Пастернака на Гаку, що мені взагалі розхотілось там знаходитись. Критика повинна бути перш за все конструктивною, яка допомагає поету розвиватись, а не знищувати його як поета.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-30 09:13:41 ]
Валеро, у мене інші переконання. Нищення теж часто буває конструктивним. Э такі поети, яких краще знищити - тоді, можливо, з них виростуть хороші кулінари, художники чи продавці рекламних площ. (Зауваж - я не маю на увазі тебе!)

Щодо Осоки. Особисто я з ним ніколи ніде не пересікалася. але його "прощальний" лист тут на ПМ читала, і знайшла багато спільного зі своїми поглядами. Тому цитую. можу забрати слово "осока" і лапки - і подати це як свої слова))) справа не в осоці як у авторитеті, просто дотримуюсь авторських прав)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 13:12:30 ]
Частково ти права, Юлю. Я вже не знаю, чи розповідав про це тут, але мої юнацькі вірші, які я посилав на конкурс у журнал "Юність", отримали нищівні рецензії від рецензентів цього журналу. Я й забув на багато років про свій (ледь не сказав - талант :)))), ну, нехай "своє вміння віршувати". Згадав рік тому, коли випадково надибав мережеві поетичні сайти. І зараз, що цікаво, мої вірші подобаються читачам, хоча я сам доволі чітко бачу їхні недоліки (тоді - не бачив). І навіть і ті, на які я тоді отримував такі розгромні рецензії. Мало того - їх почали друкувати літературні журнали. А якби я тоді отримав схвальні рецензії і підтримку когось з метрів (як Ніку Турбіну підтримав у свій час Євген Євтушенко) - хто зна, яку б позицію займав зараз у літературі. Так що кожна палка має все-таки два кінці. І ставати лише на позицію розгромної критики не зовсім вдалих віршів все-таки, на мій погляд, не зовсім правильно. До речі, у того ж таки Сергія Осоки теж можна знайти що покритикувати, але він одразу ж стає у позицію: "Сам - дурень". Та й, як я вже казав, і у віршах тих же метрів можна знайти і ці ж самі дієслівні рими, і "очі-ночі" (сам бачив!), і збої ритму, і т.д. і т.п.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 15:41:58 ]
Валерію, чудова пародія! Почитала попередні коментарі і вставлю свої два ґрейцари: нічого вульгарного не бачу, навпаки – ви гарно і як на сучасну літературу дуже цнотливо ще пожартували.
(а хто сумнівається, прошу читати Андруховича "Дванадцять обручів" ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 15:48:26 ]
Олю, йшлося про якості оригіналу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 16:15:36 ]
нормальний оригінал ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:11:01 ]
Я теж так думаю.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-01-05 11:41:54 ]
Олю, в запалі літературних дискусій навіть забув подякувати. :) Тож - щиро дякую! І - з Новим роком!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 16:24:08 ]
Я не сприймаю взагалі висловлювання Юлії та Мрії, як критику! Я навіть не знаю, до чого ці "обурення" оригіналом віднести?..
Я сприймаю критику тільки однієї людини - справжнього літературознавця, критика з відповідною освітою, професора ( є така в мене людина і дуже відома людина в Україні). Прізвище її озвучувати не буду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 16:30:10 ]
Голубонько, ви абсолютно праві - критикувати тут просто нема чого, тому і критики справжньої немає. Це - просто післясмак від ваших рядків. Ось і все.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 16:42:24 ]
Мене звати Маріанна, а не Голубонька. Я не ховаюся під псевдонімами...
І, як кажуть: будь-яка реклама, піар (хороша(ий), погана(ий) - це реклама, піар! А ви мені в цьому допомагаєте. Я вам дуже вдячна за це. Ще одне: я не долар і мої вірші - теж не гроші, щоб нас любити. Кожному - своє! Ви не сприймаєте, але не всі такі, як ви.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 16:31:50 ]
Щодо вашого сприйняття критики, то навіщо ви тоді писали Редакції Майстерень, що нормально до неї ставитесь? Чи може, РМ і є та єдина і "дуже відома людина в Україні"? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 16:36:25 ]
Взагалі-то, особисті образи на ПМ заборонені.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 16:34:36 ]
Можливо, РМ і є та єдина і "дуже відома людина в Україні"!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 16:49:44 ]
Краще б ви писали нові поезії! І хай кожен гляне спершу на себе і на свої вірші.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 16:57:31 ]
Мрієчко, кожен судить по собі! От і все! Пишіть, що завгодно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-29 17:15:59 ]
Маріанно, не хочу брати на себе функції адміністрації сайту, але оскільки вона ще не зреагувала - ще раз зауважу, що Ви перейшли грань не лише у творчості (то вже справа (не)смаку), переходячи на особистості...

Не згодні з негативною критикою Вашого тексту - аргументуйте. Як нема аргументів - то просто не реагуйте. Вибір є завжди. Але спілкуватися потрібно конструктивно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:12:14 ]
Не сваріться, дівчата!))) Я вас всіх люблю.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 20:41:11 ]
Юліє, конструктивного спілкування в мене з вами не виходить. Спершу ви поясніть, чому мій оригінал для вас несмак. Так можна сказати про будь-який вірш чи прозовий твір, який не сподобається чи, може, автор публікацій не подобається. Було б бажання.
У мене, наприклад, язик би не повернувся таке написати, навіть якщо мені й багато що не подобається. І навіть якби дійсно було несмак і вульгарщина.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 17:28:18 ]
Мне не совсем понятно, какое отношение к этому тексту имеет литература, на которую ссылается автор, указав на нее в скобках. Цитирую:
"(літературна пародія)".
Я попробовал найти что-нибудь литературное, а обнаружил текст, насыщенный штампами. Например,
"виростеш до неба", "розведеш мости", "цілунків ніжних".
Это, наверное, таки пародия. Но с определенными, как мне кажется, отличиями от литературной.
Может быть, пошлая. Скорее всего, именно такая.
Желаю удач, но не таких.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:10:23 ]
Алексий, пародия должна содержать цитаты из оригинала. Поэтому она именно такая.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 17:44:48 ]
Просто "біда" - коли зустрічаються такі яскраво виражені темпераменти. :)

Безумовно, адміністрації доведеться зараз дещо попрацювати з коментами, які можуть містити взаємні образи.

Так, нехай Маріанна Шутко у коментарі темпераментно перейшла межу, за якою, як показав наш гіркий досвід, починаються поля кривавих воєн, але ж Маріанна порівняно недавно тут, і не знає, що таки існує ця, не надто публічна, домовленість не заходити далеко в ті краї...

А щодо поглядів на критику від Сергія Осоки ("...автори мають бути готовими почути про свою творчість як схвальні, так і різко негативні відгуки..."), то вони мене ніколи не переконували. І ось зараз теж не переконують.

Маріанно, насправді, як я розумію, ми всі легко "тиснемо" на вас, аби ви ще більш витончено торкалися тих тем, до яких ви небайдужі. Думаю, в цьому немає особливого гріха. І практика ПМ показує, що всі, перед ким тут поставали ажурні межі конструктивної критики, з часом не менш ажурно навчалися її переростати.
В чому, зрештою, всі і вся тут глибоко зацікавлені.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:14:55 ]
Дякую за відгук, Редакція Майстерень! Мені здається, я ніколи нікого не ображаю, і завжди стараюсь не переходити межу. Мої пародії теж ( сподіваюсь).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2010-12-29 18:40:26 ]
"Маріанно, насправді, як я розумію, ми всі легко "тиснемо" на вас, аби ви ще більш витончено торкалися тих тем, до яких ви небайдужі"
)) дуже дипломатично. більш витонченіше, навряд чи. далі межа, де людство ще не бувало)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 18:44:45 ]
:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:47:46 ]
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 11:37:07 ]
Ви - дуже загадкова і містична особистість! Тримаєте інтригу???)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2010-12-30 13:10:35 ]
та я простий фігляр Шико)
"13 грудня, на день Андрія, о третій годині ранку я прилетіла на планету Земля. З якої такої планети чи, може, з сузір"я, а чи зовсім із іншої галактики?!"
це ключ до Ваших текстів, Маріанно)
критики просто рідко бувають на Вашій сторінці


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 18:43:20 ]
Валерію, ще раз зауважу про певні відмінності в розумінні і побудові сенсів на рівні народного гумору. В Закарпатті багато що звучить і розуміється інакше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:47:10 ]
Напевно, Редакція Майстерень. На жаль, я ніколи не був у Закарпатті, хоча вже давно живу у Прикарпатті.) А родом взагалі з Поділля.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 18:55:17 ]
О, Господи!!! Знав би, що мій вірш викличе такі бурхливі емоції, взагалі би не публікував його! Прошу вас, сприймайте все легше, трохи як жарт - тоді так легше жити.)))))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 11:44:14 ]
це просто ревність і заздрість. і не більше. осьо!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-30 12:20:01 ]
я бачу, Ви знову починаєте обговорювати не текст, а особистості. пощастило Вам, що ПМ має таку лояльну редакцію.

Але якщо Ви вже таке беретеся стверждувати, то аргументуйте.

Ревнувати я можу лише кохану людину, і то роблю це дуже рідко. Заздрість - так, тут Ви праві, я дуже заздрю Вашим геніальним текстам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-12-29 19:40:37 ]
Ще раз перепрошую у всіх, хто залишив на цій сторінці свої коментарі, - адміністрація трохи пом'якшила тон деяких із них. І робитиме це й далі.
Така наша звична коментожерна практика... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-29 19:55:57 ]
:))) Та нічого аж такого страшного (для мене, у всякому випадку) я у коментарях до вірша не побачив. Але у будь-якому разі дякую, Редакція Майстерень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 10:44:31 ]
Валерію, а ви знаєте, що мені найбільше подобається у вашій пародії на мій епатажний вірш?

"Солодкий мій грибочок - рости, рости, рости..."!!!!)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 12:59:37 ]
Епатажна пародія на епатажний вірш.))) Дякую, Маріанно!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 12:23:57 ]
Юліє, спасибі за комплімент і визнання!))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-30 12:34:41 ]
Ну, що Ви, визнанням займається Нобелівський комітет, а не я ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 12:43:34 ]
Я обожнюю Вашу іронію!))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 14:27:39 ]
"Э такі поети, яких краще знищити - тоді, можливо, з них виростуть хороші кулінари, художники чи продавці рекламних площ..." - цитата Юлії!

Юліє, не Вам вирішувати це. А Богу!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-30 14:42:37 ]
якому саме - Крішні, будді чи Єгові? чи котромусь із язичницьких?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2010-12-30 14:44:39 ]
Тільки одному - Господу Богу!) але не вам!