ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Пирогова
2024.04.19 08:13
А я стояла на глухім розпутті.
Гойдались зорі у ставочку.
Шляхи ожина застеляла пруттям,
Немов вдягала оторочку.

І та любов, як квітка на лататті,
Закрилась у вечірню сутінь.
На диво, щезло із душі сум'яття.

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча

Володимир Каразуб
2024.04.18 19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.

Козак Дума
2024.04.18 10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –

Микола Дудар
2024.04.18 09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…

Світлана Пирогова
2024.04.18 08:39
Якщо серця співають, то вона, мов пісня.
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г

Микола Соболь
2024.04.18 08:26
Циклопу треба жертва, voila,
і він знайшов її в центрі Европи,
нема потвори гірше москаля,
не люди, а трикляті азіопи.
У світі всі стурбовано мовчать.
Не можна, кажуть, монстра турбувати.
Коли вода затопить Арарат,
то хай потопить й полчища сохатих

Леся Горова
2024.04.18 08:16
Не ласкає нас море життєве лазурними хвилями.
Не втішають його буруни, у вітрах неприкаяні.
Ми - дві чайки утомлені, низько літаємо й квилимо.
І чи крила піднімуть у завтра, напевно не знаємо.

Ми з тобою - дві чайки. І берег в такій невідомості.
З-

Віктор Кучерук
2024.04.18 05:58
Ширяє ластівка над мною
І так щебече угорі,
Що довго мовчки я не встояв
У співом збудженім дворі.
Почав підспівувати пташці –
І звеселіли небеса, –
І у конвалієвій чашці
Заграла перлами роса.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12

Тарас Ніхто
2020.01.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Публіцистика / Історія

 Віктор Ющенко: від надії нації до політичного фантома
Образ твору Серед сумних, а часом і просто кошмарних політичних подій останнього часу (боюся, ми ще не до кінця усвідомлюємо міри їхньої кошмарності) дві вістки неабияк потішили мене - і не коли-небудь, а сакраментального 27 квітня.

Перша вістка - що Віктор Ющенко не буде об'єднуватися як опозиціонер із Юлією Тимошенко, друга - що братів Ющенків, коли вони йшли з Верховної Ради у супроводі охоронців, маніфестанти супроводили дружним: "Ганьба!" і гучним свистом. Про останнє мені розповіли, незалежно один від одного, декілька учасників мітингу, які теж свистіли і гукали, до речі, вони зовсім не із числа прихильників Тимошенко, радше з числа її послідовних критиків.

Чому ці вістки позитивні? Тому що вони означають кінець Віктора Ющенка як політика. Й об'єктивно, і в очах опозиційно налаштованих співгромадян.

Хоча, цілком імовірно, його фантомне тіло ще тривалий час з'являтиметься на телеекранах та фігуруватиме у виборчих списках. І якесь число його прихильників залишиться. Але це буде вже щось на кшталт "Руху-3" Богдана Бойка чи "постійно прогресуючих соціалістів" Наталії Вітренко.

А повний кінець Віктора Ющенка як політика - це саме те, що сьогодні конче потрібно українській опозиції та всім притомний громадянам.

І не тому, що Ющенко - це якийсь монстр, агент американського, чи, як цілком серйозно пише дехто, російського імперіалізму, пожирач невинних дітей чи зарізяка-націоналіст - варіант: антиукраїнський ліберал. Ні.

Справа в іншому: принаймні, два останні роки свого президентства Віктор Ющенко був одним із головних носіїв деструктивного начала, або ж первня, якщо комусь більш подобається це слово, в українському житті.

Практично весь гуманітарний позитив правління Ющенка, яким так люблять хвалитися його апологети, припадає на перші три роки. А останні роки Ющенко займався головним чином тим, що робив успішне щеплення від українства мільйонам українських громадян, як гірко зауважив один мій колега.

Я жодною мірою не заперечую щирі бажання Віктора Ющенка здійснити цілу купу див для українського народу. Так само, як і його патріотизму.

Але ж, як писала Леся Українка, "кажуть, весь поміст у пеклі з добрих намірів зложився". Бо ж за п'ять з гаком років перебування на чолі держави Віктор Андрійович, схоже, так і не зрозумів, що мало зачакловувати дійсність, мало проголошувати регулярно гучні промови і розповідати всім про свої добрі наміри - треба ще й тяжко працювати самому та вміти організувати для такої праці свою команду.

А це вже виходить поза межі магічного мислення В.А. і його ближчого оточення. Магічного мислення, яке розходиться зі справами.

Ні, звичайно, словесна магія має вагу навіть у сучасному світі, часом вона робить справжні дива, але нею не може вичерпуватися діяльність політика.

Слів виявилося достатньо, щоб вельми грубі кошти з'явилися на рахунку "Дитячої лікарні майбутнього", але ж котлован ті слова не вирили, стіни не збудували, обладнання не завезли...

Слова про подання заявки на членство у Євросоюзі прозвучали одразу після Помаранчевої революції, викликали захват у суспільстві - а чи сів хоч якийсь клерк писати ту заявку?

Була урочисто проголошена теза про відокремлення бізнесу від політики, - і багато хто повірив, але по тому бізнесмени з оточення Ющенка створили НУНС, а трохи згодом на газову трубу сіло сумнозвісне "РосУкрЕнерго".

Була обіцяна "дорожня карта" із розвитку Військово-морських сил України - ще у серпні 2005 року, патріотичні адмірали та офіцери зраділи, але все обмежилося перенесенням на інше число свята військових моряків.

Ну, а славнозвісна фраза - "Багаті поділяться з бідними", - перекочувала у нову виборчу програму Ющенка у ледь зміненому вигляді - "Багаті мають платити в бюджет більше за бідних"; а коефіцієнт Джині, який характеризує соціальні дисгармонії, в Україні сьогодні став ще вищим, ніж 2004 року.

І при всьому тому Віктор Ющенко завжди, схоже, говорив щиро, - от тільки з утіленням слова у діло постійно виникали проблеми.

Типовий приклад - це Національна конституційна рада: створив її президент, один раз зібрав і... геть забув про існування цієї хоча б частково представницької інституції, доручивши писати проект нового Основного Закону наближеним особам.

Ба, навіть суб'єктивно найголовніші свої політико-просвітницькі проекти - створення Мистецького Арсеналу, відбудову столиць Гетьманщини та поширення правди про Голодомор 1932-33 років - Ющенко реалізовував спорадично, безсистемно, без належного експертного супроводу; якщо знані інтелектуали й підключалися до цього, то самочинно й автономно.

А, з іншого боку, де було брати час на ті капосні практичні справи, якщо його ледь вистачало на словесне чаклування?

"Я та людина, у якої є 200 задумок, 300 задумок, і я паралельно їх всі роблю. Я живу цікавим життям, бо немає такої справи в житті, за яку б я не брався, бо я хочу себе випробувати", - щиросердо-наївно сказав Віктор Ющенко в інтерв'ю телеканалу "Інтер" 21 лютого.

Такі собі Гай Юлій Цезар і Наполеон Бонапарт вміли робити одночасно по три справи, і дуже тим пишалися, а тут аж 300...

Водночас Ющенко не збирається визнавати жодних своїх провин.

Скажімо, перед першим туром голосування він вирік як істину: "Я як президент ніколи не похилю голову і не скажу, що я за ці п'ять років щось програв. Я приніс нації те, що вона потребує. Уміє вона це читати - це її спасіння, не вміє - значить, нам треба походити з Януковичами та Тимошенками під кремлівським проектом, як ходили під Кучмою, ще 15-20 років". http://www.radiosvoboda.org/content/news/1924346.html

Ну, а після того були тільки слова докору на адресу нерозумної нації, - і вельми гучні слова.

А що ж зробив сам Ющенко, щоб перекрити шлях "московським проектам"?

Поставив першим заступником голови СБУ Хорошковського, а секретарем РНБО - Богатирьову?

Спрямував вістря діяльності Служби безпеки на відновлення історичної правди про УПА та Голодомор, а не на боротьбу із цілком реальною "п'ятою колоною" у парламенті та виконавчій владі?

Витягнув у вересні 2005 року з політичного небуття Януковича, підписавши із тим меморандум про порозуміння?

Ясна річ, це все зроблено було із найщиріших патріотичних міркувань, в тому числі для того, щоб зробити із Януковича справжнього українця (намір, зафіксований наближеними тоді "до тіла" глави держави особами), а результати ми всі спостерігаємо.

А ще згадаймо: президент за посадою - це і Верховний Головнокомандувач. З чого почав президентство Ющенко?

З того, що не скасував незаконне розпорядження уряду Януковича від листопаду 2004 року про списання 30 бойових та допоміжних кораблів, серед яких були фрегат "Севастополь", корвет "Ізяслав" і ракетний катер "Умань". На ремонт цих кораблів треба було б загалом не більше грошей, ніж на побудову нових резиденцій глави держави - і вони б ще років 20-25 ходили морем. Але...

Ну, припустимо, тоді Ющенко тільки розпочинав свою каденцію, тільки учився.

Але ж візьмімо інший факт: 30 листопада 2009 року надійшла інформація, що міністерство оборони України та держдепартамент США підписали протокол про ліквідацію українських ракетних комплексів 9К72. Ці комплекси більш відомі за натовською класифікацією як "Scud-В", себто той самий "Скад", який стояв на озброєнні у Саддама Хусейна і який нині мають Північна Корея й Іран.

А за кілька років до цього, у січні 2006-го, на авіабазі "Полтава" був урочисто (!!!) розрізаний на шматки останній український бомбардувальник Ту-22М3, відомий у НАТО як "Бекфайр-Сі" ("Backfire-C").

Що цікаво: ці оперативно-тактичні ударні ракети та бомбардувальники не підпадали під жодну угоду про скорочення озброєнь, тобто саме за президентства Ющенка Україна добровільно позбавилася останньої ударної зброї, яка нездатна була загрожувати Вашингтону, але могла бути потужним засобом стримування щодо Москви чи Бухареста.

Звичайно, треба було витрачати досить значні гроші на утримання та модернізацію цієї зброї, але без неї наші Збройні Сили годяться хіба що для парадів.

Тож у Віктора Януковича є гідний попередник у здачі національних інтересів України - тільки й різниці, що між мотивами цієї здачі, бо ж В.А. не цікавиться дрібницями, як-от ракети "Скад" чи недобудований крейсер "Україна", він "приніс нації те, що вона потребує"...

Отож це велике щастя Юлії Тимошенко, що Ющенко не хоче з нею об'єднуватися, - таке необ'єднання надає їй реальний шанс відновити свої бійцівські якості початку 2000-х та створити масовий опозиційний рух.

Разом із сьогоднішнім Ющенком цих шансів вона не має навіть теоретично. Власне, будь-хто з політиків, спробувавши з'єднати зусилля з В.А., зазнає фіаско, бо з нездатними на аналіз власних помилок людьми справи не можна мати ні в чому.

А додайте до цього ще й магічне мислення, коли слово заміщає діло, - і передчуття катастрофи дихне на вас своїм крижаним подихом.

Утім, закономірно можуть запитати: а як же Вікторові Ющенку за таких розкладів удалося здобути симпатії громадян у 2004-2005 роках і зробити-таки дещо позитивне у перші роки президентства?

По-перше, тоді у діло йшли колективні напрацювання цілої команди за кілька років. І поки ці напрацювання не вичерпалися, справа рухалася, навіть поза Ющенком, але від його імені.

По-друге, "забронзовіння" Ющенка тоді ще не перейшло певну межу, а його органічна нехіть до систематичної праці частково компенсувалася накопиченою за роки перебування в опозиції енергією.

По-третє, як не парадоксально, позитивно спрацював чинник тяжкого отруєння: Віктор Ющенко прагнув довести всім свою працездатність - і хоча це далеко не завжди вдавалося, налаштованість на це була.

Нарешті, згадайте, скільки тоді було поруч з В.А. політичних однодумців, і як він із ними потім повівся, зауваживши на зустрічі з фракцією НУНС у 2008 році: "Я вас усіх привів у політику, ледь не зі смітників підібрав" - ага, Мустафу Джемілєва та Олеся Донія...

Іншими словами, дещо спрощуючи ситуацію: був такий собі "колективний Віктор Ющенко", він мав успіхи, і неабиякі, тим більше мав шанси на політичне майбутнє, - а от індивід В.А. все зрештою зіпсував.

...Але що цікаво: такі повороти вже були в українській історії. Перші сто днів Михайла Грушевського на чолі щойно створеної Центральної Ради - це беззаперечний тріумф.

А чому? Передусім тому, що реалізуються колективні напрацювання минулих десятиліть.

Проте ситуація змінюється карколомно, і старі наробки стають непридатними, а здатності до швидкої і водночас добре продуманої імпровізації Грушевський не мав. Тому - до зими 1917 року - він ще щось здатен зробити позитивне, але не завжди, а потім іде майже суцільний провал; якщо УНР і домоглася чогось, то зусиллями інших політиків. На щастя для себе і для України, Грушевський після усунення його з посади голови Ради назавжди пішов із політики.

У нього на це вистачило розуму і мужності. У Віктора Ющенка, який до певної міри повторив шлях Грушевського, з цими якостями складно.

Та вирок історії вже винесений.

© 2000-2010 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua
_________________________________________
Деякі коментарі:
_________________________________________

.......................................

клопідогрель _ 29.04.2010 11:50
Блискуча стаття, але список треба продовжувати.
Починати треба із інфантильності Ющенка як людини. Сказати про відсутність гідності, мабуть, було би не вірним, це швидше інфантилізм. Спочатку називати публічно людину бандитом, а потім сідати із ним за дин стіл. Більше того ще вести якійсь перемовини як із рівноправним партнером. Далі, залишити генпрокурором Піскуна, який згодом стає депутатом від «регіонів». Олександр Стоян, який у 2002 році був другим у першій п’ятірці. Потім знову їсти із рук Ахметова. Чого вартий Балога і Порошенко, які забезпечували відхід і прикриття для регіоналів майже 5 років.
Регіони і понині вважають, що у 2004 у них вкрали перемогу, не вони сфальшували вибори і попросили вибачення, а у них вкрали. Тим не менш Ющенко так далеко заходить у своїй боротьбі із Тимошенко, що спокійно знаходиться в таборі «регіоналів». Сліпі галичани цього не бачать і віддають йому свої голоси на виборах.

helsan _ 29.04.2010 11:29
gorst:
Якесь зерно в тому є, що Ви сказали. Але є одно НО, лідерство не передається в спадок чи приємнику. А ЗЕРНО було б тоді, якби Ви назвали Прізвище того Лідера, якому потрібно було б віддатии лідерство, а його мордують і не пускають туди до вершини.
А тепере до всіх.
Це занадто просто і банально зрозуміти - лідерство це боротьба і події самі (тобто історія) вирішать кому бути лідером. Так влаштована природа суспільства.
А більшості дописувачів чомусь здається, що його потрібно призначити, чи обрати на загальних зборах, все це залишки совєтського менталітету і просто невігластво в галузі соціально-політичних відносин.

ant_ant _ 29.04.2010 11:22
Говорячи про "лідера" опозиції, Ви знову повертаєтеся до причини, з якої розпочалися негативні процеси в українській опозиції - перед тим, як щось зробити, одразу розподіляти посаду "лідера". Втім, насправді, лідером буде той, хто працюватиме найбільше над досягненням успіху

gorst _ 29.04.2010 11:12
IP: 95.134.27.---Drohobychanyn _ 29.04.2010 11:05
Зрозумійте, Президент - це політична посада, найвища. Отже вимагає особливих якостей у людини, яка її займає. У Ющенко цих якостей немає, він був би чудовим замом по ідеології, для прикладу, але нажаль для сучасної України, це катастрофічно мало - просто любити Батьківщину. Я, для прикладу, вважаю себе патріотом, але ж не лізу при цьому у Президенти, тому що - не моє.

Drohobychanyn _ 29.04.2010 11:12
Звертаюся до пана Сергія та інших розгублених – не продовжуйте вбивати в собі українське, намагайтеся бути вільними у власних судженнях та діях. Відкидайте нав’язуванні й багаторазово повторювані нам формули про неуспіх Президента Віктора Ющенка. Спробуйте без сторонніх підказок, об’єктивно, без передвиборчої боротьби побачити реальну ситуацію.
Якщо це нам удасться, ми зможемо покаятися один перед одним за не зроблене, за сказане несправедливе слово, і взятися за руки й ВІДСТОЯТИ СВОЇ ПЕРЕКОНАННЯ та далі будувати СВОЮ ДЕРЖАВУ.

kapitan62 _ 29.04.2010 10:53
Все одно надто слабо для справжнього забуття Ющенка - навіть просте згадування його прізвища у публіцистиці можна розглядати як визнання його якоїсь політичної значущості. Оте "ганьба" біля парламенту має бути єдиним словом, яке він почує від українців, де б не з"явився. Українці помилилися на Майдані, хоч насправді далеко не всі там були за Ющенка - абсолюна більшість було "проти" Януковича, а це ніщо скористалося випадком. Вимагаймо від політиків - той, хто подасть Єщенк руку, хто хоч раз публічно стане з ним поруч - назавжди випаде з виборчих списків, бо та партія, де такі люди будуть, не отримає жодного голосу!
Громадський бойкот, не удаваний , а реальний - сила, могутніша за Майдан. Якщо з будь-яких зборів хоч третина вийде з залу, виключить телевізор, коли там з"явиться Ющенко, Ганька чи Табачник, якщо будь-яка публічна особа буде уникати з такими навіть просто випадкової зустрічі, якщо іншого слова, ніж "ганьба" вони не почують за межами близьких однодумців...

avz _ 29.04.2010 10:52
Дуже гарна стаття!
Цікаво б було прочитати перли пана Грабовського років через 5, після президенства пані Тимошенко, прем`єром при президенстві якої був би Ющенко, якого в парламенті підтримувала, нехай і тимчасова, більшість.

Kasio _ 29.04.2010 10:48
Ikr _ 29.04.2010 10:15
Тягнибок був би доречни в країні Галичина. А для великої України цей проект приведе до її розколу.

А що зробив Янукович? Він же не Гарант Конституції, він своїми діями за якихось п'ятдесят днів розколов Україну. Що стосовно О. Тягнибока, він би на посаді Президента не встиг би і люстрацію провести. Тому що вся ця кремлівська п'ята колона збирали валізи і тікали за кордон, хто на острови, де їх награбовані гроші в офшорах, інші до матінки Росії під крило. Так вже було в 2005 році, як тільки Ющенко прийняв присягу. Ющенко не говорив про люстрацію а вони бігли, хто куди, бо гасло "Бандитам тюрьми" на них подіяло, як грім серед ясного неба. Вони дуже бояться радикальних дій і до тих пір поки з ними будуть ліберально-демократично вести розмову, вони будуть застосовувати свої протидії бандитським шляхом.

dokman _ 29.04.2010 10:40
Чудова стаття.Але з причин здобуття симпатій...я поставив би на перше місце чинник отруєння.Можливо я помиляюсь,але мені здається,що піля численних показів його виступу у ВР де він вперше розповів про отруєння і народ побачив його обличчя,саме тоді вся Україна узнала про то що є Ющенко.Саме в цьому лежить коріння такої загальної народної помилки.

Vaka _ 29.04.2010 10:37
Дуже добре все сказано Грабовським, можно було б ще на кілька томів правди про Ющенка і сказати, і відркити. Дивує кількість зомбованих і закомплексованих невдах, що стверджують, що це, бач - ми казли. А бога не чіпати! Головний висновок Грабовського- нама сенсу об"єднуватися з політичним і моральним мерцем, який, до того ж - клієнт психотерапевтів. Це очевидно. Але такі статті зараз - лише дужу корректна констатація відомих фактів. Отакі статті мали б виходити раніше, тоді мали б більше практичного сенсу. Зараз тільки й залишається читати думку народу в особі Коробової чи політкоректну статтю Грабовського.

tkninel _ 29.04.2010 10:29
Ikr _ 29.04.2010 10:00 Ви хоча б себе почуйте"Чому суспільство не закачало рукави і не допомогло Ющенкові?"!? Він нікого й не бажав чути-він возвеличив себе до месії!Чув тільки себе -та й наразі нормальна людина аналізує свої вчинки та адекватно їх оцінює,признає свої помилки але тільки не він!Я голосувала за Тимошенко ,не все мені в ній до вподоби але реально бачила що окрім неї ніхто зара не зможе виправити скоєного ними ж з ющенком!Тепер хочу побачити-чи зробила вона вірні висновки з усього що відбулося?!Якщо ні-навіть без жалю позбавлю ії свого голосу

Ikr _ 29.04.2010 10:15
Тягнибок був би доречни в країні Галичина. А для великої України цей проект приведе до її розколу.

petro-63 _ 29.04.2010 10:14
Правильна стаття. Ще нічого не сказано про громадське телебачення та інші речі, а також про дачі та старожитності.

Kasio _ 29.04.2010 10:01
Вимагав народ біля стін ВР не Юлю, вимагали О. Тягнибока. Хто повірить вам пан Грабовський і вашої Юлі Володимирівні, після нею підписаних газових домовленостей з Кремлем? Хто повірить їй після розпаду демократичних сил у парламенті, що вона може біля себе зібрати і об'єднати всі національно патріотичні сили? Може Ви пане Грабовський своїми статтями на "Українській правді" протягом п'яти років і призвели Януковича до влади? І ось це, ваша стаття, лише ще раз підтверджує те що маємо на поточний момент, завдяки ось таким зусиллям пана Грабовського, Янукович, як послідовник політики Кремля, може бути спокійним і продовжувати завдяки статтям пана Грабовського, руйнувати Україну.

Ikr _ 29.04.2010 10:00
А мені сумно стає від таких танців на майже зотлілому вогнищі. Легко уявити себе в цьому випадку майже головним пожежником. А ось розпалити вогонь і підтримувати його набагато важче. Ющенко поставив віхи, які виявилися не під силу народові. Ці віхи здолалаи балтійські країни, наші західні сусіди. А ми тільки гнобимо тих, хто програв, начебто при цьому возвеличуючи себе. Помилка! Чому суспільство не закачало рукави і не допомогло Ющенкові? Навіть враховувючи його характер, відсутність менеджерських здібностей і т.д. Натомість політична еліта кожен ранок починала з аналізу рейтингів, щоби постійно тримати ніс за вітром і не пропустити момент, коли потрібно змінити орієнтацію. І клюнули на фантомні популістські політичні проекти. Згадайте намагання створити коаліцію ПРіБЮТ. Який опір це виклиикало в суспільстві? Більш ніж впевнений, що саме тоді поступила команда з Кремля припиниттаке баратання з метою повного контролю як над владою, так і над опозицією. Після того одна піднімає ціни на

ганна-ахметова _ 29.04.2010 09:45
На жаль, наслідки гетьманування Ющенка відгукуватимуться ще довго. Наприклад, "свобода слова". До 2004 у Києві виходили газети , відомі кожному патріоту: "Вечірниій Київ", "Хрещатик", "Столиця"! Нагороджений Ющем орденом Ярослава Мудрого Коксонавт, знищив ці газети, розігнав інтелігентних, освічених журналістів, набрав своїх одописців-"казбеков". А "Вечірка" чимало зробила для формування світогляду киян і незалежності України. Зараз київська громада не має свого печатного органу, не може підняти актуальні для столиці теми! За пустопорожньою балаканиною про "націю" знищено кінематограф. А були можливості робіти сучасні серіали на архівних матеріалах про УПА чи УНР! Ці ж теми зовсім не розкриті у свідомості людей. Нашу молодь виховують на "Агєнтах національной бєзопасності" чи "Смєршах"! А який чудовий бойвик можно було б зняти за матеріалами стеження за Хвильвим чи Стусом! Ось це і є пропаганда національних цінностей! А не відірваний від життя Батурин чи недолугий "Арсенал"

kaxas _ 29.04.2010 09:44
Свирид _ 29.04.2010 09:19
[..Ющенко розсварив українців між собою - це його головна провина...]

Це не його провина - він людина підлегла.
Це справжня мета його хазяїв.

САНДРО _ 29.04.2010 09:32
Все правильно сказал С. Грабовский, абсолютно.Еще и очень мягко.Есть подозрение, что Ющенко просто больной (нарциссизм, импотенция, мания величия, паранойя)и несчастный человек.Бог ему судья.
За Тимошенко, как за человека, можно порадоваться, что выпала из этой колеи.Можно себе представить, как невозможно тяжело ей бы пришлось, если бы она выиграла выборы.
С этой стаей не волков, а шакалов и кроликов, нельзя бы было сделать ни одного шага для Украины.
В отличие от "демократического" лагеря реакционному Януковичу все по плечу- плевать на Конституцию, ложиться под Россию, менять законы, тасовать кадровую колоду, абсолютно все.Поэтому эта власть надолго.И народ Украины ее заслужил.И благодаря таким слепым поводырям. как Ющенко.

Неюля _ 29.04.2010 09:28
Віктор Баранов
До українців
Я до себе кажу і до кожного з вас:—Говори!
Говорімо усі, хоч ми й добре навчились мовчати!
Запитаймо у себе: відколи, з якої пори
Почали українці себе у собі забувати?
Запитаймо й про те, як ми дружно дійшли до буття,
У якому свідомості нашій збагнути незмога,
Чом солодшим од меду нам видався чад забуття
Рідних слів, і пісень, і джерел, і стежок від порога?
Українці мої! То вкраїнці ми з вами—чи як?
Чи в "моголах" і вмерти судила нам доля пихата?
Чи в могили й забрати судилось нам наш переляк,
Що розцвів нам у душах смиренністю "меншого брата"?
Українці мої! Як гірчать мені власні слова...
Знаю добре, що й вам вони теж—не солодкі гостинці.
Але мушу казати, бо серце, мов свічка, сплива,
Коли бачу, як люто себе зневажають вкраїнці.
Українці мої! Дай вам Боже і щастя, і сил.
Можна жити й хохлом, і не згіркне від того хлібина.
Тільки хто ж колись небо нахилить до ваших могил,
Як не зраджена вами, зневажена вами Вкраїна?..

Ojhc _ 29.04.2010 09:12
А закінчення мало бути таким: Отже, запам*ятати всім, що Ющзенко гі*но, а ВОНА лідер усього що рухається на цій землі. Раз і назавжди. Амінь.

odesaster _ 29.04.2010 08:52
Жаль, що цього облудного хмиря ми винесли на вершину влади в 2004 році. Шкоду , яку він приніс Україні важко прорахувати . Він вбив віру людей в справедливість і зрештою ,в декого, в себе самого. А, Юля боєць і свою , і нашу справу -національного відродження , довела б до кінця. Правда , щене пізно. Вистачило б нам розуму підтримати її.

shapique _ 29.04.2010 08:21
Во многом с автором могу согласиться... можно было бы еще ярче раскрыть образ этого дибильного братца Пэти Андреевича и его крайне пагубного влияния... мне стыдно за Пэтю-земляка.... это позорище хуже чем Янукович!
В одном не могу согласиться с автором - это в отношении к Тимошенко. Она ну никак не годится для объединения украинцев. Не хочу я видеть ее в первых рядах, не верю что на ней свет клином сошелся и больше никого другого нет. Пусть засунет свои амбиции в... и если ей важна судьба Украины пусть задумается над выдвижением когото другого, а не ее или Вити Андреевича.. ИМХО

sob _ 29.04.2010 08:07
Можна сказати так: Ющенко надто чистий для цієї віками облитої брудом країни. Тут, щоб зробити щось корисне для держави, неможливо не забруднитися, а він не хотів бруднитися (дачі та інше дрібне шахрайство не враховуємо)

tkninel _ 29.04.2010 08:05
людииии!!! Розкрийте очі та включіть розум(якщо маєте!)! Підпишусь під кожним словом автора-бо дуже болить за країну та за майбутнє онуки!Треба чітко визначитись що робити далі як рятуватися а не зациклено топити далі один одного!Поглянте навколо-хто може об"єднати всих нас та повести за собою-РЕАЛЬНО! а не фантазуючи-поставити перед цим лідером конкретні задачі та вимоги так щоб він зромів-що простого виходу зі влади(з усим награбованим )як у ющенка-не буде!ПРИМУСИМО ВІДПОВІДАТИ ЗА ВСЕ СКОЄНЕ-ось тільки тоді ми ще зможемо змінити в нашій країні на краще!

Свирид _ 29.04.2010 07:14
Нарешті знайшлась мужня людина, яка сказала правду про голого короля. Вихід з тої ситуації, що склалася, міг би бути і таким : нічого не казати про Ющенка, щоб не ображати його прихильників, не продовжувати стан розколу, бо без об'єднання всі зусиль українства марні сподівання на якусь кращу долю. Але ця тактика була б можливою лиш тоді, якби Ющенко усвідомив, що саме він не дав об'єднатися проукраїнським силам перед другим туром і тим спрацював проти українства. Але він нічого не усвідомив і продовжує працювати на розкол, тобто на ворога. В такій ситуації він вже працює як провокатор з усіма наслідками.

www_www _ 29.04.2010 04:07
І ще, виграла б Тимошенко вибори - Севостополь здала б однозначно (не просто так ПРиїзжав путін. а щоб під__ть вону).
Виграв овощь - маємо те шо маємо.

Виграв би Ющенко - мали б газову війну, поки б Україна не вийшла б хоть трохи на рівноправні контракти. (НЕ СОТВОРИ СОБІ КУМИРА)

Morze _ 29.04.2010 03:04
malasia _ 29.04.2010 02:01
типовий приклад людини , яка для того щоб зрозмiти свiт в якому як iнтелектуальна людина живе Ющенко, мусить спочатку iq пiдiгнати. I iспит з iсторii скласти. тодi Трипiлля не обмежиться глечиками а Батурин стане замiсть потемкинского села мiстом непоборноi сили духу украiнцiв.
___
О каком "духе" речь? от 15 до 20 тысяч слободских казаков у Петра, или о 2 тысячах серюков у Мазепы в батурине, состоящих подавляюще из сербов и молдаван? отож...
а Ющенко назвать интеллектуальным может только человек с хорошим чувством юмора. )

семафор _ 29.04.2010 02:25
Morze _ 29.04.2010 01:48
Типичный пример "свидомого", электорат Ющенко. Никаких размышлений о пользе/вреде ни ВТО, ни Таможенного союза.... Главное - соседу нагадили, "Ура, товарищи!".

--------------------------------------------
То вступ до СОТ - це "нагаділі"? У вас щось з лівою півкулею не те...
Перевіртеся... Може відключена

U.A _ 29.04.2010 02:23
Не витрачаючи часу на аргументи, скажу: автор - молодець! Так і є...

malasia _ 29.04.2010 02:01
типовий приклад людини , яка для того щоб зрозмiти свiт в якому як iнтелектуальна людина живе Ющенко, мусить спочатку iq пiдiгнати. I iспит з iсторii скласти. тодi Трипiлля не обмежиться глечиками а Батурин стане замiсть потемкинского села мiстом непоборноi сили духу украiнцiв

ukr123 _ 29.04.2010 02:00
ostap10:
От ви і самі відповіли на наше сьогоднішнє питання.. Тимошенко займалася питаннями, як Ющенка змістити і в президентське крісло всістися, що за все на світуі забула і всі дозволені межі переходила в своїй жадібності до влади.. Я ж всерівно їі підтримала в другому тупі, тому що між двох зол вибирала..Сьогодні в нас немає лідера, як такого, але це не так страшно.. Ми повинні обєднатися навколо ідеї, навколо нашої країни.. Якщо ж Тимошенко і Ющенко хочуть нас підтримати- будь-ласка.., але вони повинні знати, що не за них ми пробуємо щось робити ,а заради нас самих.. Тільки так буде який-небудь толк..

santim _ 29.04.2010 01:57
Ющенко та Янукович - дві найганебніші постаті останнього періоду історії України. Слава богу ,що перший назавжди викинутий політичним життям за борт, а у другого ця перспектива попереду.

Morze _ 29.04.2010 01:48
семафор _ 29.04.2010 01:07
Лише зо одне СОТ, яке він проштохнув у протидіючій ВРУ де були разом і ПР і БЮТ заслуговує на пошану. Як янучара не крутиться а ХЄРА тепер митний союз... ВЕЛИКОГО ХЄРА.
_
Типичный пример "свидомого", электорат Ющенко. Никаких размышлений о пользе/вреде ни ВТО, ни Таможенного союза.... Главное - соседу нагадили, "Ура, товарищи!".
Ражденный ползать - летать не может. "Истиные украинцы" генетически не способны построить государство. Шоры ограничивают зрение собственным хутором, а нацкомплексы служат кривым зерколом реалий и не позволяют видеть мир во всей широте и возможностях. Ющенко - эталонный представитель этого типа. Тот же геноцид, глэчики, потемкинская, пардон, батуринская деревня... он просто прятался в этих понятных ему пустых оболочках от непостижимого для его мозга окружающего мира.

ostap10 _ 29.04.2010 01:44
Гнилий Ющ останні роки президенства мстив Тимошенко за те,що вона хотіла посісти його місце, де він приміряв модні костюми та хизувався сибарітством.Ющ був повністю поглинутий емоціями помсти.

ukr123 _ 29.04.2010 01:24
Ми, А не Ющенко привели до влади цей кримінал...

ukr123 _ 29.04.2010 01:23
Та яка різниця для них? Ющенко виявляється для країни нічого не зробив..Чому ж ніхто не пише, скільки він операцій ще після того пережив? Навіть Вєнєдіктов після зустрічі з Ющенком був шокований.. Даючи інтервю по "Єхо Москви" він сказав приблизно такі слова: Впереше зустрічаю такого сильного політика, Його з усіх боків критикують, як опозиція, так і Юлія Тимошенко, підтримка серед населення мізерна, а він всерівно каже, що мої люди коли-небудь прозріють і все буде добре".. Стид і позор нам тепер..

romanavto-1 _ 29.04.2010 01:19
Ющенко привів до влади кримінал. Тепер без крові не обійтись ! Співочої революції вже не буде, баньдюковичі діють кримінальними методами. ВПЕРЕД ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО СТРАЙКУ ТА НЕПОКОРИ, ПОКИ НЕ ПІЗНО !

семафор _ 29.04.2010 01:07
Лише зо одне СОТ, яке він проштохнув у протидіючій ВРУ де були разом і ПР і БЮТ заслуговує на пошану.

Як янучара не крутиться а ХЄРА тепер митний союз... ВЕЛИКОГО ХЄРА.
А якби остолопи підтримали НАТО - то хєр би було зараз питання ЧФ...
Ото такоє от. Не підтримали - опинились в сраці, "логік" Грабовький...
Одна пи№дотня навкруги. Знайшли невістку, ідіоти...
Ну й живіть як бидло. З "тисячами" повернутими та покращення життя.
:-))))

Petrot _ 29.04.2010 01:02
Для того чтобы Янукович и Ко закончили трудовую деятельность нужно сделать всего две вещи.А именно-------------------------Каждый должен себя спросить,хочет ли он чтобы Янукович был президентом и сколько ударов дубиной от ментов готов получить если не хочет.А потом просто организавать этих людей.Если их будет например миллион и они начнут активно действовать то Янукович уже через месяц будет в Москве жить

androgen _ 29.04.2010 00:54
Загалом стаття дуже цікава, розумна і корисна саме зараз, коли ВЮ, наче глиста з одного місця, шукає собі шансу залишитися недоторканим і не сісти за "Дитячу лікарню" та газові справи свого брата.
Однак, мушу дещо зауважити:
1. Автор чомусь зображає ВЮ як дурнуватого романтика, з благородними намірами і чистою душею, але нездатного до адекватного сприйняття реальності. Насправді ж, якщо хтось не розуміє логіки в діях когось іншого, то краще хай подумає, чи ВСІ дії останнього йому відомі.
Те, що ВЮ практично нічого не робив на своїй посаді як президент, зовсім не означає, що він не робив нічого ПОЗА СВОЇМИ СЛУЖБОВИМИ ОБОВ"ЯЗКАМИ. І було б великим щастям для України, якби ця його позаслужбова діяльність обмежувалася лише б пасіками та Безрадичами.
2. Автор живе фантомами минулого, хоча сам з ними і бореться. Сьогодні ситуація вже зовсім інша, ніж на початку 2000-х. Тому скоро прийдуть інші люди, будуть інші ідеї, а сучасна "високооплачувана мерзота" щезне, якби її й не було.

ukr123 _ 29.04.2010 00:54
Я щось в ці дні дуже почала задаватися питанням:"Що ж ми за народ такий і коли почнемо нормально жити? Дійшла до такого висновку: "поки ми і ті, що при владі майже не зжеремо одне одного- нічого не вийде.. Ті ж , хто виживуть- може шось і побудують..., навчившись на нашому прикладі.. Погляньте- ми, українці між собою гавкаємося, не можемо дійти згоди майже ні по жодному питанню,особливо того, що стосується нашої історичної памяті, встановлення справедливості, мови і т.д..Як же ж ми хочемо країну нормальну мати..На чому ми їі збираємося будувати? На утопічній радянсько руській пропоганді? То давайте вже тоді і почнемо себе росіянами називати..чи ще кимось..Виявляється, що історія у нас з руськими одна, культура та сама.. Ось тільки національний характер трохи інший.. Нічого навчимося.. За їхню культуру та мову будемо горою стояти і дружними стройними рядами разом з ними почнемо крокувати до нашого світлого майбутнього..

Віктор2010 _ 29.04.2010 00:50
Статья не актуальна.
Может он Иуда, может идейный придурок, который так и не понял, почему его рейтинг упал с 52 до 5 процентов. Сейчас важнее другое, как избавиться от пришедшего, который точно развалит государство. Поэтому, если первый прийдет к Раде 11.05, что бы свергнуть второго, то я пожму ему руку.

Nikanor_Pravda _ 29.04.2010 00:41
Проблема нации в том, что она привыкла молиться на одного человека и при этом отдавать - практически бесконтрольно - власть армии тех, кто её не заслуживает. Грабовский - не исключение. При таком подходе даже нового Исуса Христоса в Украине ждёт только Голгофа

olshan _ 29.04.2010 00:40
Ющенко никогда не предавал украинский народ и майдан. Этот клоун был и сдохнет сыном своего батька КуЧмо и был внедрен в дем движения для его разложения. Служил в погрнвойсках КГБ .Кгбистов бывших не бывают Два Виктора -сладкая парочка выполнили на все 100 план по деморализации , дезинтеграции дем движения и народа Украины. Теперь вперед стройными рядами к империи ..

androgen _ 29.04.2010 00:40
"саме за президентства Ющенка Україна добровільно позбавилася останньої ударної зброї, яка нездатна була загрожувати Вашингтону, але могла бути потужним засобом стримування щодо Москви чи Бухареста."

А ще дебіл Гриценко, якого нам тепер нав"язують у ролі "перспективного", піднімав тост в американському посольстві за знищені мільйони українських "калашів". Хоча АК - це найдешевша та найефективніша зброя для національно-визвольних рухів, і жодним чином не може бути використана в якості ударної. Так що мало того, що свою душу продали за долари, - ще й українців останньої можливості для самооборони позбавили.

"Отож це велике щастя Юлії Тимошенко, що Ющенко не хоче з нею об'єднуватися, - таке необ'єднання надає їй реальний шанс відновити свої бійцівські якості початку 2000-х та створити масовий опозиційний рух."

Пробудіться, шановний, ЮТ сьогодні - це такий самий анахронізм, як і ВЮ.
Януковича повісять на осиці зовсім інші люди. Чесні і сильні.

ukr123 _ 29.04.2010 00:30
ivanoff_new york:
Ну, ну.. Давайте будемо звинувачувати всіх і вся, крім себе самих..Ми, як націиз, в першу чергу, винні в усіх цих бідах.. давайте почнемо також собі оцінки давати..ми несемо відповідальність заq тих, кого приводимо до влади..так, що, напевно, ми і є дурні.. Як в тому прислівї: "чому бідний, бо дурний, а чому дурний, бо бідний..

ivanoff_new york _ 29.04.2010 00:29
Чтобы история не повторилась в виде фарса опять. У Вас видимо врожденная любовь наступать на одни и те же грабли. Пан Грабовский же пишет не для Вас, а для тех, кто хочет понять, как случилось, что в 2004 году мы стояли за Ющенко Виктора Андреевича, а в 2010 называем его Ющом и Иудой.

ivanoff_new york _ 29.04.2010 00:25
прочитал комментарий панны ukr123 и вспомнил старую песенку из хорошего фильма про Буратино: "Пока живы на свете дураки..."

rumata2000 _ 29.04.2010 00:25
автору, ну что сказать,все написанное справедливо, но слишком толерантно. Конечно Ющенко вошел в историю как иуда, трус и лицемер, но сказать это, это не сказать ничего На самом деле, Ющенко хуже, он убил у людей мечту и надежду на лучшее, дискредитировал патриотизм и демократизм, он дискредитировал национализм, в хорошем пониманиии этого слова. Он убил у людей веру в свою страну, в Украину, в конечном счете в себя. И мы маемо тэ що маемо. Вчера пришло к парламенту пару тысяч человек, а украинофобы торжествуют, коммунисты у власти, олигархия утвердилась у власти всерьез и надолго. Автор вы не правы, вы щадите Ющенко.....

ukr123 _ 29.04.2010 00:12
А. відносно майдану.. Я там не стояла за Ющенка.. Я там була для того, щоб чинній владі доказати, що ми не бидло і з нами потрібно рахуватися..Зараз ми його обзиваємо ; "прищавим", "уродом діоксиновим"..А як розібратися за що його так понівечили? За нашу країну.. За нас з вами..Так, що маємо те, що маємо і несемо за те, що не розібралися в ситуації.. Ми обирали собі в лідера Ющенка, але в кінцевому результаті повірили Тимошенко, кинувши того лідера, якого обрали.. Що ж ми хочемо сьогодні? Ми кажемо, що Ющенко нам зрадив, віддавши владу Януковичу.А що вім міг зробити з 5-ти відсотковою підтримкою? Ми що голосували за нього? Ми ж і віддали ту владу ЯНУКОВИчу.. Самі власними руками це зробили..

doteper _ 29.04.2010 00:11
Що за мода така копирсатися в мертвечині, нема більше бджоляйтера. Плюньмо й розітрімо, нема чого шарпати смердючий труп. Чи вам нема про що писати? Чи може зек уже кудись зник?

крушнаціон _ 29.04.2010 00:09
Говорив і повторюю зараз , краще б Москва разом з Кучмою і його Ко ( тими же Януковцями) дотравили ( Господи прости мене) того ж Ющенка . Він став би прапором нашої перемоги , більш ніколи на нашій Землі не було б чобота Росії , запевняю вас, а на його ( ВАЮ) могилу ми б всі ходили як на могили того ж Шевченка , Франка , Чорновола ,Л. Українки , Стуса..., знали б його День народженя , запалювали б свічки в День його смерті , а образи Ісуса , Шевченка ,Ж Л. Українки , Франка які висять на стінах в хатах свідомих українців , доповнив би образ того ж Ющенка. ВАЮ залишився б в нашій історії як прапор, символ , борець, нашої Незалежності , а так його місце серед запроданців , манкуртів , зрадників нашого наріду, на політичному смітнику.

Майдан _ 29.04.2010 00:07
О том, что Ющенко после избрания Президентом превратился в мелочного, самовлюбленного, мстительного эгоиста, стало очевидно ещё в конце 2005 г.
Именно тогда он начал заигрывать с Януковичем (меморандум) и Фирташем (РосУкрЭнерго) и, соотвественно, терять порядочных людей, окружая себя подонками типа Черновецких, Балог и Кислинских.


ivanoff_new york _ 28.04.2010 23:37
Пан Грабовский!

Комментарии ниже показывают правоту Ваших слов по отношению к Ющенко: "...з нездатними на аналіз власних помилок людьми справи не можна мати ні в чому."

Слава Б-гу, что в Украине более 40% людей, с которыми можно иметь дело, а оскорбительные комментарии здесь только подтверждают, что Ваш вердикт попал в точку: крыть-то им нечем, остается только материться.

С уважением,
Александр Иванов.

awa _ 28.04.2010 23:34
bob30:
Не витрачаючи часу на аргументи, скажу, що такі писаки як С.Грабовський-мудаки!
----------------------------------
САМІ ВИ МУДАКИ. ВСЕ ПРАВИЛЬНО. НАРОД ТОЧНО ТАК ОЦІНЮЄ В.А.Ю.
ГРАБОВСЬКИЙ НАПИСАВ П-Р-А-В-Д-У!!!!!!!!!!!!
У нас в регіоні кажуть: хочеш завалити діло - постав на чолі Ющів або НУ. Точно не проканає.

indiecoder _ 28.04.2010 22:31
Більше того, Україна була і є заручником політичної гри світових центрів.

Ні Європа, ні НАТО не були готові до більшої інтеграції.

І хоч Ющенко зробив дуже багато в цьому напрямі, але хіба ми не маємо змоги переконуватись, який шалений тиск здійснювався Росією з метою блокування нашої зовнішньої політики.

Втрата незалежної зовнішньої політики завдяки Януковичу це лише підтверджує.

gekon _ 28.04.2010 22:24
Ющенко - озлоблений, дріб'язковий чоловічок, який уявив себе месією. А його висловлування накшталт "я 5 років творив націю...мене розуміли одиниці" свідчать і про його неадекватність.

Leprechaun1980 _ 28.04.2010 22:13
Недавно Ющенко на вопрос кореспондентов "УП" "Стоит ли Президента, ВР, Кабмин посадить на самолет и отправить из Украины?" ответил, что это писали московские агенты.Это была заключительная фраза его как лидера нции.В Украине живут московские наймиты.

Неюля _ 28.04.2010 22:13
ЗА ИЗМЕНУ
Вспомни тех. что покинули страну свою ради страха смерти.
Коран
Их господь истребил за измену несчастной отчизне,
Он костями их тел, черепами усеял поля.
Воскресил их пророк: он просил им у господа жизни.
Но позора земли никогда не прощает Земля.
Две легенды о них прочитал я в легендах Востока.
Милосерда одна: воскрешенные пали в бою.
Но другая жестока: до гроба, по слову пророка,
Воскрешенные жили в пустынном и диком краю.
В этот день восставанья из мертвых одежды их черными стали,
В знак того, что на них - замогильного тления след,
И до гроба их лица, склоненные долу в печали,
Сохранили свинцовый, холодный, безжизненный цвет.
(И.Бунин)

бун _ 28.04.2010 21:54
Ющенко зробив стратегічну помилку.Він не розумів,що козацька Україна /Військо Запорожське/ зовсім не тотожнє поняттю Україна.Ми дуже добре знаємо,що для Японії місто Кіото,друга столиця.Не будемо про Кавабату та Муракамі.Для України таким містом є Луцьк.Хто з нас знає,якого милого Хмельницький в 1648 зрівняв Луцьк з лицем землі? При всій можливій тупості,на яку здатні люди від Буга до Полтави,вони розуміли,що в козацькій версії Ющенка є якась фальш.

Москальонок _ 28.04.2010 21:50
Yat:
"Ющенко-тимошенко- луценко-ітіхтозними повинні замовкнути і відійти в сторону, Я не буду під їхніми знаменеми відстоювати Україну, вони прийдуть і знов ВСЕ просруть."

Дурню! БОРОТИСЬ ТРЕБА ЗА СЕБЕ! Ці люди втечуть в еміграцію, а знищувати будуть НАС, як в 33-му.

Жаль, але зараз мало хто розуміє, що ми вже живемо не нашій країні, і навіть не в Європі. Ми живемо в Азії..
Стань попереду і поведи мене дурного з Азії в Європу. За тобою я піду і ти будеш мати шанс мене обдурити так, як це зробив Ю. після Майдану і все решта, яка на тій хвилі прийшла, напхала свої кишені і просрала всю мою довіру.

Чемериський Павло Максимович _ 28.04.2010 21:46
Спасобо за правду о мерзком и двуличном пасичнике!

zilwowa _ 28.04.2010 21:41
Авторе, чи не запізно тепер скиглити, що всрались'мо?
Думаю, що Ющенко не такий великий "іван сусанін", щоб завести ЗРЯЧИХ у манівці... Можливо, він і сам заблукав... НЕ В НЬОМУ ТЕПЕР(!) СУТЬ ПРОБЛЕМИ!.. НАМ ТРЕБА ПРОЗРІВАТИ САМИМ І НЕ СПОДІВАТИСЯ НА "СЛІПИХ ПОВОДИРІВ", ЧИ ВИННИХ у наших проблемах!
Треба думати над практичними шляхами вилізання САМОТУЖКИ з ями багна, в яку потрапились'мо всилу "тих чи інших обставин" (відомо, до речі, яких...), а не нарікати на "винних" в тому, що ми туди потрапили, чи на тих, хто "жене хвилю", коли лайно нам під самий ніс підступає.
Отож, як маєш ПРАКТИЧНІ МІРКУВАННЯ, - пиши, а ні - то думай, а тоді - пиши.

Yat _ 28.04.2010 21:41
"Ющенко-тимошенко- луценко-ітіхтозними повинні замовкнути і відійти в сторону, Я не буду під їхніми знаменеми відстоювати Україну, вони прийдуть і знов ВСЕ просруть."

Дурню! БОРОТИСЬ ТРЕБА ЗА СЕБЕ! Ці люди втечуть в еміграцію, а знищувати будуть НАС, як в 33-му.

Жаль, але зараз мало хто розуміє, що ми вже живемо не нашій країні, і навіть не в Європі. Ми живемо в Азії..

starui _ 28.04.2010 21:27
Жаль только, что цена ухода ВАЮ такая высокая. Теперь и непонятно. что со страной будет.

raden _ 28.04.2010 21:26
ГРАБОВСЬКОМУ.
Стаття дуже правильна ,точна,але не є актуальною...
Згадуються ваша присутність на ТБ,ваша попередня писанина за часів ЮЩЕНКА...Ось так би тоді...А зараз...йому залишилось в гості до кращих міністрів ВС і ТтаЗ,а ви тут як тут...Таких людей називають "шакалами" чи "стервятниками".
Політологи,журналісти і люди вхожі на ТБ не мають права на таку поведінку.Розум ваш заднім числом...

Завада _ 28.04.2010 21:25
Вже є нові лідери.
В'ячеслав Кириленко. Анатолій Гриценко.
Варто їх підтримати.

Сильна стаття, хороший аналіз.

Зенон Завада
Редактор київського бюро
The Ukrainian Weekly

vombat2010 _ 28.04.2010 21:24
А що ви чекали від Ющенка? Що буде європейська країна за 5 років? Не буває такого. Бо власне народу не потрібна країна, а лише дешева горілка і ковбаса. Тай крім того мало бажання одного, потрібна підтримка всієї політичної еліти, якою в нас і не пахне. Добре тріпати язиком який він поганий. А ти сам що зробив? Статті під замовлення це не велика справа

raden _ 28.04.2010 21:17
Petro53
Всі зрадили Ющенка? А може Ющенко зрадив всіх?
А хто привів цих зрадників в політику?Луценко,ЯЦенюк ,Жванія,Мартиненко,Балога,Кріль,Поляченко.....
Хто оживив розкольникаКостенка,Плюща(радника Януковича)?
Хто призначав РАБИНА ЧЕРВОНЕНКА ГЕТЬМАНОМ краю ЗАПОРОЗЬКОГО?А КОСМОСА в стольний град КИЇВ?
і багато багато.........

Неюля _ 28.04.2010 21:12
Так було,так буде-ось вона,наша еліта.Чи скоро саме слово набуде лайливого відтінку?Поки що зрозуміло-те що в суспільному розумінні,на побутовому рівні подається елітою,насправді такою не є.Але однаково:хто у владі,хто багатий-той і еліта,той і править.Як назвати те,що ми маємо?Адже чим відрізняється,скажімо,охлократія від чого іншого?Нехлюйським відношенням до законів,некомпетентністю,маніпулятивним,чисто утилитарним підходом до інтересів певних прошарків населення,використанням особистого становища в державній ієрархії виключно у власних або вузькогрупових інтересах.Ну і,звичайно,безвідповідальністю.Чи схоже те дещо,на чому безглуздо бовтається лейба з кострубатим написом на загальнозрозумілій говірці:«українська національна еліта»?Схоже, схоже,не кривляйтесь.Та є ще таке слівце-«клептократія».Але зовсім не так зрозуміють.Непатріотично.(Сергей Набока,Ненаблюдаемая величина,ЗН №5 01.02.97)

ВОНИ підтверджують істину-немає нічого настільки поганого,що не могло б стати ще гіршим.

НЛО _ 28.04.2010 21:11
Petro53 _ 28.04.2010 20:42
Гнида Литвин ? Продажне стерво Мороз ? Ми самі в 2006 році знищили Ющенка. В 2007 році його добили. На кого нарікаєш, хохол ? Що міг зробити Ющенко з бандою регіоналів та БЮТівців у ВР? Додай власних запроданців: Філенко, Костенко, Тарасюк, Жванія, Яценюк, Луценко і тд, і тп. Хто кому Рабинович?!!!

Ага. Це ми за нього у серпні 2005 по наводці брата Петра провели багатообіцяючу зустріч з Фірташем. І відставили уряд, бо розуміли - він НЕ ДАСТЬ.
Це ми за нього підписали меморандум і замість втілювати в життя гасло "бандитам - тюрми" почали втілювати гасло "бандитам - владу".
Це ми за нього витягли з бігів Януковича і К*
Це ми за нього нищили країну, демкоаліцію, фінансово - банківську систему.
Це ми за нього стали не гарантами прав і свобод людей, а гарантами прав і свобод нуворишів.
Застрелься разом з ним.

П-к_Вешняк _ 28.04.2010 21:04
"А в том кошмар, что в авангард борцов за Украину снова тулит свой обосранный зад сам лично Виктор Андреевич Ющенко!

И некому сказать ему: сгинь, уйди, не путайся под ногами, ты уже сделал всё, что мог, не добивай страну, не компрометируй оппозицию, не вызывай ассоциации со всеми провалами, созданными твоей безмозглостью и под твоим угробившим Украину именем!"

(© Татьяна Коробова)
Сказано доволі жорстко, але по заслузі.

Petro53 _ 28.04.2010 20:42
Гнида Литвин ? Продажне стерво Мороз ? Ми самі в 2006 році знищили Ющенка. В 2007 році його добили. На кого нарікаєш, хохол ? Що міг зробити Ющенко з бандою регіоналів та БЮТівців у ВР? Додай власних запроданців: Філенко, Костенко, Тарасюк, Жванія, Яценюк, Луценко і тд, і тп. Хто кому Рабинович?!!!

Petro53 _ 28.04.2010 20:36
НЕ Ющенко ! ХТО ? Грігян ? Жидок Яценюк ? Жидок Луценко ? Мудило Тігіпко ? Хто ?

Северянин _ 28.04.2010 20:28
Archaeo _ 28.04.2010 20:20 - Согласен. Ющер должен ответить. Только кто ж с него спросит. ВФЯ с Межигорьем? Или ЮВТ с ушами ЕЭСУ и перспективой международного розыска? Остается уповать на Обаму.

aly.chornyj _ 28.04.2010 20:26
автор троха хворий юлеманією,нічого крім своєї багіни небачить.небачить і нерозуміє(тай чомусь і не говорить) цілого комплексу тих невдач Ющенка,і чомусь забуває сказати про славне його оточення,що допомагало всіляко його дискредитувати- Зінченко,Балога,Луценко,вся Юліна рать і компанія(портнов і к) і тд.Про всіх тих що заради влади нищив єдність дем коаліції. особисто від мене ваша багіня неотримає більш допомоги,вона його неварта. моя боротьба з янучарами -це боротьба мого українського народу,моїх побратимів кримських татар,а не за тимошенко,не за ющенка та іже з ними!

Sarny _ 28.04.2010 20:24
Автору: може Ви і маєте рацію і Ющенко дійсно політичний труп, але сьогодні я особисто багато віддав би щоб він терміново замінив Януковича!
І ще одне. Може і піде на користь його зникнення з політичної арени, але і Тимошенко так само мала б зникнути. В тому що ми маємо сьогодні винувати вони з Ющенком обоє, але все ж навіть із субординаційних міркувань вона більше... Знищила всіх, включаючи Ющенка, а вибори програла! А на кону була наша країна!

Archaeo _ 28.04.2010 20:20
Прекрасно написано. Але відносно Ющенка (-ів) треба бути радикальнішим: на цьому типові повинна спрацювати формула "бандити повинні сидіти в тюрмах". ВЮ повинен відповісти за матеріальні розтрати на своїй посаді: резиденції, самозахоплені дачі, квартири для брата..., Арсенали, лікарні майбутнього, ордени та Героїв (продавалось усе, а кожна медалька - це пожиттєві виплати нагородженому з бюджету), за бренд з підковою і помаранчем (результат - мільйонні статки Ющенка-мол. та його мажорна поведінка), за роздану як подарунок зброю (один пістолет "Форт" - понад тисячу баксів), за ненормальну "кадрову політику", за навчання своїх дітей за державний кошт... ПР тихо сопе у куточку !

Сергій_Трегубенко _ 28.04.2010 19:40
Молодець, Сергій Грабовський!

Вам би ямки копати на Байковому кладовищі...




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2010-04-29 13:35:49
Переглядів сторінки твору 2475
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.778
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Соціально-громадська тематика
Українські президенти і кандидати в президенти
Еліта і псевдоеліта
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2010-04-29 16:15:31 ]
Як живеться, Віктор Андрійович?
Євген Булавка _ Четвер, 29 квітня 2010, 13:59
Версія для друку Коментарі 62
Євген Булавка, для УП
КОЛОНКИ АВТОРА
Піпл не хаває
З глибин "каналізації"
Президент без пам'яті

Після того, як у вівторок Україна пережила ганьбу зі здачею під контроль Росії частини своєї території, думається, не одна людина питала себе - як взагалі таке могло статися? Це не сон?

Як могло статися, що депутати-регіонали у Верховній Раді ламають носи своїм опонентам, що Конституційний суд став слухняною іграшкою в руках Януковича, що країна взагалі майже не пручається в руках його бригади?

Власне, вже після оголошення результатів президентських виборів, коли було ясно, що на нас чекає, в голові нуртувала думка - невже цього неможливо було уникнути? Чому Україну спіткала саме така доля?

Того ж вівторка в парламенті і біля нього можна було побачити політика, який міг би, а точніше, який мав би відповісти на ці запитання.

Саме в день голосування по ратифікації харківських угод "в люди" вийшов Віктор Ющенко.

Хоч, напевно, можна було сподіватися на участь президента і у суботньому мітингу, коли, враховуючи ситуацію в країні, змогли знову об`єднатися навіть ті політики з єдиної у минулому помаранчевої команди, між якими останнім часом пробігла не одна чорна кішка. Не склалося.
Не виключено, що Ющенку наразі просто небезпечно показуватися у таких місцях. "Зрадник", "Іуда" - найбільш м`які слова, які довелося почути на свою адресу колишньому кумиру Майдану від людей, що оточили Верховну Раду.

І це не дивно, тому що "маленьким" (термінологія Ющенка) українцям, зрозуміло, - якби не позиція Віктора Андрійовича, яку він займав під час виборів і кілька останніх років, Янукович ніколи б не став президентом України.

Ну не виходило - усі кампанії останніх років показували, що демократично налаштованих виборців в Україні хоч невелика, але більшість. І ця незначна перевага давала можливість рухати Україну в європейському напрямку.

Для того, щоб перемогла Партія регіонів, знадобилася лише одна річ - зрада, яка до того ж замішана на якихось гіпертрофованих особистих амбіціях.

Сьогодні маємо це усвідомлювати. Україна опинилася не тільки під загрозою втрати Севастополя і Криму. Уряд Азарова вже домовляється з Росією про спільні проекти в атомній енергетиці, які означатимуть, по суті, втрату контролю над цією сферою з боку України.

На черзі - авіабудування, і та сама газотранспортна система, щодо якої регіонали поки що не втомлюються бити себе в груди - "бачте, не здали!". Але зі слів Азарова випливає, що Україна взагалі не здатна розвивати самостійно, без Росії, жодну стратегічну галузь.

Українська мова поступово витісняється з освіти. Якщо врахувати, що в інформаційному просторі її й так було обмаль, а сьогодні ще й ставиться питання про скасування дубляжу кінофільмів, то мусимо констатувати - Україна остаточно перетворюється на глуху російську провінцію, зі своїми суто етнографічними "прибамбасами".

Останній цвях в гуманітарну політику Ющенка, після скасування судами президентських указів по Шухевичу і Бандері, Янукович забив у Страсбурзі, відмившись визнавати Голодомор геноцидом українського народу.

Було б ще зрозуміло, якби колишній глава держави домовлявся з Януковичем на якихось паритетних засадах. І, очевидно, домовленості існували, але той, хто сідає грати з шулерами, програє вже тоді, коли приймає таке рішення.

Сьогодні ж поведінка Ющенка під час виборів виглядає як "благодійна" допомога "донецьким". Або ж він діяв за принципом: хай гине Україна, якщо я не переможу. Чи: хай усе летить під три чорти, лише б не стала президентом Тимошенко.

Освіжимо пам`ять - Ющенко на посаді президента миттєво підписав вигідні для Януковича зміни у виборчому законодавстві. Він розправився з двома губернаторами - Аваковим і Бондарем, які відкрито виступили проти Януковича.

Ющенко їх звільнив ще перед другим туром. В той час як його земляк, голова одеської ОДА Сердюк, що публічно підтримав кандидата від ПР, залишився на своїй посаді. Як бачимо - не довго.

Втім, це лише "технічні" питання. Головне ж полягає в тому, що саме Ющенко виконав за Януковича усю брудну роботу, роз`їжджаючи Західною Україною і поливаючи брудом Тимошенко. І його заклик голосувати проти обох мав відгук.

Тепер питається - заради чого?

Та й це була лише завершальна стадія змови. Задовго до виборів тодішній президент активно використовував підконтрольний йому Нацбанк, щоб ускладнити економічну діяльність уряду. Обвал гривні цілком на совісті керівництва НБУ, яке, зазначимо, і за нової влади зберегло портфелі.

Призначення людини Ахметова Раїси Богатирьової на посаду секретаря РНБО свого часу взагалі було сатисфакцією за неможливість створити коаліцію з Партією регіонів за результатами парламентських виборів 2007 року. Сьогодні Богатирьова як і раніше на коні, чи то пак - в кріслі.

Ющенко призначив заступником секретаря Радбезу, а потім і послом в Росії Костянтина Грищенка. Того самого, який сьогодні вже в якості глави МЗС активно захищає харківські угоди.

По суті, глава держави тоді створив квоту у владі для "опозиційної" Партії регіонів. І це сталося, до речі, після того, як ані НУНС, ані БЮТ не дослухалися його наполегливих рекомендацій врахувати думку регіоналів при формуванні Кабміну.

За рік до того сталася пам`ятна втеча Мороза прямо з під "вінця" помаранчевої коаліції, до більшості з регіоналами і комуністами. Але Мороз перебіг після того, як Ющенко тягнув із "добром" на коаліцію, даючи можливість ПР вести свої переговори.

Чим тоді все закінчилося? - Правильно, міністри-нунсівці продовжили працювати в уряді "антикризовиків".

Та, можливо, найбільш боляче сьогодні згадувати меморандум Ющенка з опозицією, що "реанімував" Януковича, якого вже час було списувати на політичну пенсію.

Цікаво, між іншим, чи не телефонує бува нині Віктор Андрійович Віктору Федоровичу на рахунок дотримання положень Універсалу національної єдності?

Чим в глибшу яму Ющенко заганяв Україну, тим затятішою ставала його патріотична риторика.

В чомусь зрозумілою є позиція частини інтелігенції, яка в силу своїх переконань, соціального становища, донині її сприймає. Але як пояснити його поведінку українським патріотам десь на Луганщині або в Криму, любов до України яких вимірюється не кількістю виданих книжок чи статей, а кількістю втрачених зубів в бійках з "гоблінами", найнятими Партією регіонів?

Два слова й про найближчих соратників Ющенка. Коли доводилося читати новини про мітинг біля Верховної Ради 27 квітня, в одній з них йшлося - "колону "Нашої України" очолює Віра Ульянченко".

Українська політика, звісно, давно перетворилася на театр абсурду, але й вона іноді дивує витонченими знущаннями над здоровим глуздом. Адже чоловік Ульянченко сьогодні працює заступником у міністра освіти Табачника. Та й сама Віра Іванівна є унікальним кадром...для того ж Януковича.

Ніхто інший, як вона в якості голови Київської облдержадміністрації облаштовувала для Януковича його мисливські угіддя в Сухолуччі під Києвом, прокладала туди бюджетним коштом додаткову, спеціально для "лідера", дорогу. Куди ж Ви ведете свої колони, пані Віро?

Насправді ж, Ющенко проклав Януковичу дорогу не лише до Сухолуччя. Він встелив йому прямісінький шлях до посади президента України.

Ми можемо бути незадоволеними політичними лідерами, та головне щоб ми мали можливість критикувати і переобирати їх в незалежній Українській державі. Найгірше, якщо хтось з політиків, навіть найвищого рангу, заради свого "я" піддає ризику саме її існування.

Не знаю, чи є правдою спорідненість Віктора Ющенка з останнім гетьманом Запорізької Січі Калнишевським, чи це всього лише вигадка його хорунжівських біографів. Але те, що президент хотів стати в один ряд з визначними постатями української історії, не викликає сумніву.

Проте, з огляду на нещодавні події, він скоріше доповнює інший список постатей, про яких українці згадують з прикрістю, - полковників Галагана та Носа, які допомагали російським імперським військам здобувати ту ж Січ, і улюблений Ющенків Батурин.

Навіть зараз, після того, що відбулося у парламенті, Ющенко заявив, що не буде об`єднуватися з Тимошенко, хоч, повертаючись до початку, сьогодні лідери різних політсил намагаються шукати між собою спільну мову.

А Віктор Андрійович й надалі хоче перебувати у своєму сні, який потроху стає кошмаром.

Євген Булавка, для УП

____________________________________
Деякі коментарі:
____________________________________


liliputin _ 29.04.2010 14:32
Скільки можна отак як у цій статті м'яко "журити" незадачліваго юща.

Він - продажний покидьок, який вартий бути розтерзаним живцем на очах у згвалтованого ним народу і країни.

Це отой карандишев з п'єси "Безприданниця", котрий застрелив красуню Ларису зі словами "Нє даставайся же ти нікаму". Отак і цей смердючий, жадібний крохоборний смерд поступив з Україною.

Це плебей в усіх своїх починаннях і проявах. - його самозакоханість і манія величі засліпила йому світ і він від безсилої ненависті, що йому вже не моляться як у 2004, просто взав і продав за шматок землі, маєток і забезпечену старість усі надії багатостраждальної країни.

Хай він буде проклятий навіки.