ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Леся Горова
2024.04.19 08:00
Залишся у мені теплом осіннім,
І заходом не гасни у думках.
Бо то давно не мрія, то легка
Рожева тінь пелюстки, то - тремтіння
З чола спадаючого завитка.

То - тріпотіння крил, що не збулися,
Згубились на ходу, незвісно де.

Микола Соболь
2024.04.19 07:14
Пам'ять тобі, друже Варяже,
із Богом покойся, братику.
Слово лихе хіба хто скаже?
Один я пройду Хрещатиком.
Тільки спогад колючим дротом,
де ми до війни приковані.
Повзе крізь дим їдкий піхота,
через міста йде зруйновані.

Віктор Кучерук
2024.04.19 06:07
Посадили квіти
Біля школи діти
І весняна клумба аж вогнем зайшлась, –
Іскорки шафрану,
В полум’ї тюльпанів,
Запашіли жаром з рястом водночас.
Квітів аромати
Стали наповняти

Гриць Янківська
2024.04.18 21:10
Я не сумую, просто – білий вальс,
А думка в пелюстках стоїть безвітрям.
І впала б вже, та звичка, Ісабель!..

А ти чи так дивилась і на нас,
Як на бездення прорваного неба,
Коли ми світ розрізали навпіл?

Євген Федчук
2024.04.18 19:59
Ать-два! Ать-два!
В генерала голова.
Сам придумав, сам зробив.
Мабуть, орден заробив
Ще й підвищення звання.
А все інше – то дурня.
Легко було при Союзі.
Перед старшими – на пузі,

Артур Сіренко
2024.04.18 19:35
Отримав нагороду мовчанням –
Найвищу нагороду нинішніх рапсодів,
Що шиють собі сорочки-мантії
Для буття-блукання в царстві марень,
Братів кіфари, сестер ірландської арфи,
Нагороди сумної білої тиші
Пелюстками анемон посипаної –
Нагороди мовчання

Юрій Гундарєв
2024.04.18 19:12
Уранці 17 квітня російські варвари завдали ракетного удару по Чернігову.
Є загиблі. Багато поранених. Серед них четверо дітей…


Старенький Чернігів - в крові без сил…
Кремлінський палець униз: вбий його!
Святі мовчки виходять з могил.
Сльози в оча

Володимир Каразуб
2024.04.18 19:05
Ти виходиш з будинку, що носить прізвище якогось поета чи композитора,
А вона вже чекає тебе на балконі у свиті з каріатидами
І погляд її, як у звичайного, пристойного інквизитора,
Який знає, що буде далі, а тому милується міськими видами;
А тоді огля

Вікторія Лимар
2024.04.18 15:16
Терпіти несила, мовчати не можу,
бо замість весільного – траурне ложе.
Загинув хлопчина – йому дев’ятнадцять.
В матусі життя обірвалось неначе.

Її зрозуміють лиш ті, що втрачали.
Бо після такого – дорога печалі.
Дорога постійного смутку та болю.

Козак Дума
2024.04.18 10:34
Політики, філософи, експерти…
Усіх несила і порахувать!.
Куми, свати, недоумки і смерди –
ота наразі «королівська рать»
аналізує, пророкує, пише,
висвітлює, доводить, викрива,
розбурхує і каламуте тишу…
Ярять і шаленіють нувориші –

Микола Дудар
2024.04.18 09:44
Люблю какао в молоці…
Моє їм привітання --
То друзі справжні, молодці
А особливо зрання…
Тако сьорбнеш ковточок їх
І завібрірує щодення…
І не згадати буде гріх
Любязність їх, і ймення…

Світлана Пирогова
2024.04.18 08:39
Якщо серця співають, то вона, мов пісня.
Солодка чи гірка, але в житті не прісна.
І пишуться вірші, сонети й навіть оди.
І з розуму бентежно чарівниця зводить.
А очі набувають сонячного блиску,
І ось вона велична зовсім близько-близько.
Пірнають в г

Микола Соболь
2024.04.18 08:26
Циклопу треба жертва, voila,
і він знайшов її в центрі Европи,
нема потвори гірше москаля,
не люди, а трикляті азіопи.
У світі всі стурбовано мовчать.
Не можна, кажуть, монстра турбувати.
Коли вода затопить Арарат,
то хай потопить й полчища сохатих

Леся Горова
2024.04.18 08:16
Не ласкає нас море життєве лазурними хвилями.
Не втішають його буруни, у вітрах неприкаяні.
Ми - дві чайки утомлені, низько літаємо й квилимо.
І чи крила піднімуть у завтра, напевно не знаємо.

Ми з тобою - дві чайки. І берег в такій невідомості.
З-

Віктор Кучерук
2024.04.18 05:58
Ширяє ластівка над мною
І так щебече угорі,
Що довго мовчки я не встояв
У співом збудженім дворі.
Почав підспівувати пташці –
І звеселіли небеса, –
І у конвалієвій чашці
Заграла перлами роса.

Іван Потьомкін
2024.04.17 21:42
У густому лісі, на дубі крислатім,
Знайшли собі хату
Орлиця та кішка, та свиня кирпата.
Орлиця вподобала собі верховіття,
Кішка полюбила над усе на світі
Просторе дупло. А свиня кирпата
Внизу оселилась: жолудів багато.
Жили тихо й мирно. Кожен сам
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12

Тарас Ніхто
2020.01.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика

 Чи можна говорити про реальну енергетику поезії?

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2015-03-15 16:03:11
Переглядів сторінки твору 32038
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.781
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Автор востаннє на сайті 2024.04.17 13:01
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 16:01:50 ]
не треба мене принижувати. знаю чи не знаю я про квантуваня - немає значення. бо такий перехід на особистості не робить Вам честі. та ще й вирок "Напевно ні, а прикро." тим більше. якщо виявиться, що знаю.
а знаєте , що виставлення діагнозу, не знаючи людину - основна ознака фб- троля?))

так, про високих, я відповідала не Вам, а на коментар Анни Віталії Палій, а не безпосередньо на ваші коментарі. хоча в тих моїх коментах з цього приводу є викладений механізм творення поезії, от його заодно і Вам навела.
далі -- про загальну енергетику єства йдеться у Вашій статті, у розділі , де наводиться стаття Нікітіна. хіба не про загальну енергетику там йдеться? бо щось про поезії я там не побачила. тільки про енергетику людського організму вцілому.
чи то вже не стосується Вашої статті? тоді треба було дати як посилання, а не викладати весь текст. тоді б зрозуміло було.

е ні, не можна називати "цивілізацією" світогляд. це - спекулятивно. бо справа не і боротьбі чи прийнятті Бога як творця. світогляд поширюється і на ряд інших питань. інакше б всі релігії, в т.ч. і секти, які визнають Бога-Творця, були б єдиною світоглядною течією.

тому перш ніж говорити про такі речі, як енергія, спочатку треба розібратися у світогляді. без цього об'єктивно оцінити слова будь-якого дискутанта неможливо. зате , визначивши, все стає на свої місця і полички).

бо питання світогляду є ширшим , ніж філософія, яка має лише одне основне питання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 17:21:45 ]
Яно, ви все переводите на емоції. Фраза, що все квантується значить, що все справді квантується. І тут не йдеться про приниження, а тільки про щире переживання прикрості з цього приводу, бо ж ви, фактично, кажете, що дискутуєте на тему квантування, частотного представлення тих чи тих явищ.
Та й ніхто не очікував, що більшість авторів ПМ в цьому розуміються, тому і пробуємо колективними зусиллями розвивати цю тему. Натомість ви, як мені здається, робите вигляд, що добре розумієтесь у цій темі і заперечуєте її прикладний характер.
Давайте заперечувати щось конкретно, а не заперечувати тому, що інші про це не говорили до нас.

Стаття Нікітіна, зрозуміло що є додатком до статті РМ, і носить суто інформаційний характер, особливо щодо зазначених без джерел походження, даних. Але суто числова точність тієї чи тієї вібрації в контексті основної теми статті наразі ще не має вирішального прикладного значення для наших авторів. Головне, що різні частоти (в т.ч. і нашого єства в момент творення) реально існують, а значить існує і різна енергетика (чи енергія) як ідеї, так і її словесного вираження.

Інше з вами не обговорюватиму, бо це не стосується теми і заводить в зайві відгалуження. Будьмо надалі при темі.

Та, попри всі ваші бачення, "людину" принижувати на ПМ адміністративно заборонено. Безумовно, що в українській мові достатньо слів, аби конкретніше висловлювати свою думку (не ображаючи інших такими узагальненнями) і висловлюватися не в цілому супроти Творіння Творця, а саме щодо наших трудів над собою, нашої конкретики.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 18:52:40 ]
квантується, бо Ви так сказали? то Ви істина в останній інстанції?
наскільки знаю, що теорія квантування є не єдиною, а існують і протилежні наукові праці. і ще багато інших. і знову ж таки, все залежить не лише від наукового, але й від світогляду того чи іншого вченрого.



та й не казала я що не квантується. а висловила трохи іншу думку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 20:30:21 ]
Шановна Яно, на жаль ви не точні. Дослівно було сказано так ( у відповіді на ваш коментар щодо матерії, фізики, видимого і невидимого) - "І є ще квантова фізика, що цілком офіційно заявляє - що "ВСЕ КВАНТУЄТЬСЯ".
Від себе я, начебто, нічого не сказав.
Нас цікавить тема частот і енергії поля в межах тих чи тих ідей, котрі відтворюються нами, тому і мимохідь, з вашою участю, була зачеплена саме квантова фізика, котра обстоює існування хвильових властивостей у частинок та корпускулярних власивостей у випромінювання, тобто корпускулярно-хвильовий дуалізм.
Якщо є інша теорія, що могла би бути нам помічною, то будь-ласка, можна і її назвати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 20:44:29 ]
ну значить не Ви, а ті вчені, які це стверджують. особисто я не заперечую, і не стверджую, так воно чи ні, але не виключаю інших теорій. я вважаю, що хочемо ми чи ні, вони теж мають право бути висвітленими на рівні. а не взяти якусь одну теорію і сказати, що вона єдино істинна. ось тільки це я і хотіла сказати стосовно енергій.
крім того, якщо розглядає енергію ідей. чому б не розглянути енергію і інших тонких субстанцій, з яких складається поезія? чому тільки ідей?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 21:22:16 ]
добре, почитаю і напишу там


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 22:14:32 ]
Гарна пропозиція щодо інших тонких субстанцій.
Щодо ж до ідей, то, можливо, тому вони надважливі, що з ідеї виникає образ. Ідеї - спільне підґрунтя, спільна основа і для образу (реального предмета, явища, тощо) і відповідних поетичних (словесних) означень. Та й стаття Нікітіна суто про те, як вібрують різні ідеї? Що спільного у навколишньому? Завжди ідеї. Тож саме вони і можуть нести, передавати, являти комплексну енергію точно використаного слова - у слові і в явищі, енергетично увиразнюючись і в своїх складових.

Хоча, якщо є інші тонкі субстанції, то, звісно, потрібно і їх розглянути.
Починаючи від "банального" декламування. Але тут, як на мене, на передній план виходить самозвучання автора і можна дуже по-різному подати енергетику.
Але, як надбудова на ідеї, реально існує і може енергетично оцінюватися і кольористика вірша, і всі інші смаково-запашні фактори, темпорозмір-музикальність, але це вже будуть, нмсд, гармонійні складові, котрі самі по собі ще не являють цільності, завершеності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 22:23:00 ]
як на мене, то енергія є в поезії всюди в усіх її проявах в складових. але виміряти заряд остаточно продукут ( суми) нині неможливо - нема таких приладів.
а ще, в мене є така підозра. про неї я вже писала вище, що пропускаючи через себе , читач теж додає частку свєї енергі, і тому результат остаточного сприйняття і буде суто індивідуальним. аще, якщо врахувати настрій на моментчитання поезії.. словом, неосвоєна цілина :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 22:37:56 ]
Ось це вже конструктивний підхід.
Так, читач, я думаю, відразу відчуває смак доброї поезії - і цей смак, ця енергія, вабитиме ще і ще повертатися до улюбленого, і часто за підтримкою, за силами, за натхненням, за усім потрібним...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 16:56:20 ]
мабуть, винесу окремим, новим , коментарем для ясності.

повністю погоджуюся з енергетичною складовою поезії.

тільки от статтю Нікітіна вважаю некорисною саме для дискусії про поезію, бо не бачу нічого, що могло б пояснити власне механізми творчого процесу.
як на мене. в статті суто про енергетику людини як істоти. а не як митця.


не погоджуюся з поняттям "людина", яке авторам старається нав'язати Редакція :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 17:40:02 ]
Не нав'язується авторам, а cтрого заборонено плюндрувати на сторінках ПМ будь-яке Творіння Творця, особливо творіння, яке ми позначаємо назвою "людина".
Надалі видалятиму, Яно, все, що не стосується вказаної теми.

Коментарі на сторонні теми залишаємо на відповідних сторінках ПМ. Це знизу сторінки в рубриках "Щодо "Майстерень" | "Щодо Поезії", тощо...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 20:47:29 ]
знаю, що і цей комент видалите. але хочу сказати, що не люблю , коли порушують моє право. і коли мій вірш, з моїм світоглядним поняттям людини буде тут упослідженим, то я не закриватиму очі на таке. і відстоюватиму своє право як право громадянина, що закріплене законом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 20:55:17 ]
Ви почитайте, що у нас про це говориться і, найкраще, там про це і висловлюйте свої думки.
Тут говоримо про інше, і ми ж таки на літературному сайті, тож повинні апелювати до необхідності точності і відповідальності у вжитку тих чи тих означень.
Чому на ПМ адміністративно заборонено принижувати «людину».


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-19 21:22:47 ]
добре, почитаю і напишу там


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-03-21 10:48:45 ]
Натрапила сьогодні на статтю, яка певною мірою дотична до тематики, що піднімається у вміщеній на цій сторінці публікації: енергії, вібрацій, квантової теорії, а головне - позитивного мислення і ВІРИ... http://espavo.ning.com/m/blogpost?id=3776235%3ABlogPost%3A1318582


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-21 14:23:21 ]
а при чому тут поезія?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2015-03-21 19:44:45 ]
При тому, що поезія - то вібрації і енергетика слова, образу, думки :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-22 08:52:44 ]
це ясно. але в статті нема нічого дотичного до поезії. тільки суто про енергетику людини як живого організму. і все.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-22 08:55:36 ]
тобто хочу наголосити, що кожна людина говорить, думає, витворює в голові собі певні образи. і все це вібрує. так? але все це далеко е поезія. інакше в усі люди ще від пелюшок були б поетами :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 14:49:36 ]
Дякую, дорога Галино, за ці - такі цікаві й корисні додатки.
Як бо ж гарно це звучить - " исследовалось действие ДНК на частицы света (фотоны) — квантовые кирпичики, из которых состоит все в нашем мире. "
Іяк це збігається з древніми, що так і казали-писали, що все із світла...

Так, Яно. Нарешті ми приходимо разом до точнішого висновку - що "поезія- це геть все в ідеальному своєму стані". )
Що всі явища зводяться до Творцевого добра, Творцевої якості. Ми, Поезія, Життя - геть все.


1   2   3   4   5   Переглянути все